تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تفاوت بین طراحی داخلی و معماری داخلی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تفاوت بین طراحی داخلی و معماری داخلی
تفاوت بین طراحی داخلی و معماری داخلی
 
تفاوت بین طراحی داخلی و معماری داخلی چیست؟
تفاوت بین طراحی داخلی و معماری داخلی چیست؟
 
یک خط خوب اما قابل توجه بین این دو سرویس وجود دارد. بدون تحقیق و اطلاعات مناسب، این دو اصطلاح ممکن است یکسان به نظر برسند. متأسفانه، این اطلاعات نادرست می تواند منجر به این شود که صاحبان خانه و صاحبان مشاغل از خدمات اشتباه برای نیازهای خود استفاده کنند.
 
خوشبختانه، برای آشنایی با خدمات ارائه شده و اجتناب از عواقب احتمالی، نیازی به پرش از حلقه ها نخواهید داشت.
 
در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که طراحی داخلی چه تفاوتی با معماری داخلی دارد. ما مسئولیت ها، در صورت نیاز، و الزامات هر حرفه را به طور عمیق بررسی خواهیم کرد.
طراحی داخلی چیست؟
 
طراحی داخلی به خدماتی اطلاق می شود که شامل بهبود ظاهر داخلی می شود. به این معنی که بر این تمرکز می کند که چگونه می توانید یک طراحی جذاب در فضای داخلی آنها بسازید. همچنین هدف آن ارائه راهکارهایی برای داشتن یک محیط کلی دلپذیر است.
 
اساساً یک سرویس طراحی داخلی بر سبک، تجربه، زیبایی شناسی و اساساً هر چیزی که با ظاهر فیزیکی مربوط می شود تمرکز دارد. اغلب این نیز از یک موضوع خاص پیروی می کند. هم توسط مشتری و هم توسط طراح قابل ارائه است.
 
این خدمات توسط یک طراح داخلی انجام می شود که از هنر و علم برای رسیدن به اهداف مشتریان استفاده می کند.
یک طراح داخلی چه می کند؟
 
وظایف یک طراح داخلی به شرح زیر است:
 
    هدف و ترجیحات مشتری را تعیین کنید
    طراحی و طراحی یک اتاق خاص را برنامه ریزی می کند
    طرح های طراحی نهایی را ترسیم کرده و به مشتریان ارائه دهید
    با مناسب ترین تم برای اتاق همراه است
    مواد منبع برای طراحی
    قطعات کابینت را برای طراحی انتخاب و مرتب می کند
    یک ایده کلی از کل هزینه های ممکن ارائه دهید
 
یک طراح داخلی می تواند با یا بدون چیدمان فیزیکی اتاق کار کند. این بستگی به زمان استفاده مشتری از خدمات دارد.
زمان استفاده از طراحی داخلی
 
اگر هدف شما داشتن یک فضای داخلی جذاب از نظر زیبایی شناختی است، پس باید از طراحی داخلی استفاده کنید. در مورد صاحبان سایت که بیشتر به سمت خلاقیت برای فضای داخلی خود تمایل دارند، همینطور است. این شامل کسانی می شود که می خواهند با تصاویر، رنگ ها و عناصر دیگر کار کنند.
 
طراحی داخلی به کسانی توصیه می شود که می خواهند با فضای موجود کار کنند و ترجیح نمی دهند تحت بازسازی اضافی قرار گیرند.
 
همانطور که قبلا ذکر شد، فرقی نمی کند که خانه یا ساختمان شما هنوز در نقشه است، در حال پیشرفت است یا از قبل ساخته شده است. برای مرجع به طرحی از ابعاد طراح نیاز دارید.
شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی
 
برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی، باید شرایط و مدارک زیر را داشته باشید:
مدرک مرتبط با هنر
 
توجه داشته باشید که مدرک لازم نیست. با این حال، شانس بیشتری برای یافتن شغل خواهید داشت. یا این یا شما تجربه مرتبط را از زمینه ها یا شرکت های هنری موجود جمع آوری می کنید.
مجوز یا گواهی در طراحی داخلی
 
فرآیند دریافت مجوز و/یا گواهینامه از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. بهتر است سیاست محلی خود را در این مورد بررسی کنید. برخی از شرکت ها فقط به یکی از این دو نیاز دارند. از سوی دیگر، شرکت های رده بالا معمولاً طراحانی را با هر دو مدرک ترجیح می دهند.
 
تبدیل شدن به یک طراح داخلی آسان نیست، اما در مقایسه با تبدیل شدن به یک معمار داخلی، فرآیند نسبتا کوتاهی است.
معماری داخلی چیست؟
 
معماری داخلی سرویسی است که نیازمند به حداکثر رساندن عملکرد ممکن داخلی است. تاکید بر این است که چگونه یک اتاق برای افرادی که از آن استفاده خواهند کرد مفید خواهد بود. به عبارت ساده، هدف این منطقه تبدیل فضای داخلی به چیزی قابل زندگی است.
 
اولویت های معماری داخلی حول محور فضا، ظرفیت و مقرون به صرفه بودن می چرخد. معماران داخلی به جای پیروی از یک موضوع مانند یک طراح داخلی، بر روی نقشه های خود کار می کنند. آنها نیازهای مشتری را به جای ترجیحات بصری آنها در نظر می گیرند.
 
یک معمار داخلی وظایف معماری داخلی را انجام می دهد. به عنوان طراح، آنها از ترکیبی از هنر و علم برای توسعه راه حل های مناسب استفاده می کنند.
یک معمار داخلی چه می کند؟
 
در زیر لیستی از کارهایی که یک طراح داخلی انجام می دهد آورده شده است:
 
    اهداف و نیازهای اتاق و مشتری را تعیین کنید
    کار بازسازی و تعمیر احتمالی را برنامه ریزی می کند
    در صورت لزوم، منافذی مانند پنجره ها، درها و دیوارها را طراحی کنید
    تغییرات اخیر را در اتاق ارسال کنید
    کابینت و لوازم جانبی سازگار با بوم
    هر دهانه و طبقه را سازماندهی کنید
    هزینه کل پروژه را محاسبه کنید
 
به طور کلی، یک طراح داخلی با یک بوم خالی، به عنوان مثال یک خانه یا ساختمان تازه ساخته شده، بهترین کار را خواهد کرد. البته آنها می توانند راه حل هایی برای شیلنگ های موجود نیز ایجاد کنند، اما به دلیل جداسازی و تعمیر احتمالی ممکن است گران شوند.
زمان استفاده از معماری داخلی
 
اگر می خواهید فضا و عملکرد ملک خود را به حداکثر برسانید، باید از معماری داخلی استفاده کنید. این سرویس زمانی بهترین است که بخواهید به جای ملاحظات تجاری یا زیبایی شناختی، بر طراحی داخلی مسکونی تمرکز کنید.
 
اگر به تغییرات ساختاری اضافی باز هستید، معماری داخلی ایده آل خواهد بود.
 
به محض اینکه خانه شما ساخته شد، باید از آن استفاده کنید. بهتر از این، اگر نقشه یا خانه ندارید، می توانید با یک طراح داخلی تماس بگیرید. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.
شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک معمار داخلی
 
اگر قصد دارید یک طراح داخلی شوید، در اینجا مواردی وجود دارد که از شما پرسیده می شود:
لیسانس معماری
 
مدرک معماری الزامی است. بدون آن، یک شرکت معماری بعید است که شما را بپذیرد.
آزمون هیئت واجد شرایط
 
این معمولا پس از اتمام دوره معماری شما گرفته می شود. این برای اخذ و درخواست مجوز و گواهینامه های بالاتر ضروری است.
الزامات اضافی هیئت مدیره
 
برخی از ایالت ها دارای الزامات هیئت مدیره اضافی هستند که یک معمار باید برای ارائه رسمی خدمات معماری داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر با دفتر شهر و هیئت معماری محلی خود تماس بگیرید.
 
همانطور که می بینید، معمار داخلی بودن به چیزهای بیشتری از طراح داخلی نیاز دارد. این به دلیل پیچیدگی کار و نیاز به دانش فنی مرتبط مانند مهندسی است.
خلاصه
 
تا به حال باید بدانید که تفاوت بین طراحی داخلی و معماری داخلی چیست.
 
طراحی داخلی و معماری داخلی دو سرویس متفاوت هستند. اولی بیشتر بر زیبایی شناسی ساختمان تمرکز دارد، در حالی که دومی حول محور ایجاد فضاهای کاربردی می چرخد. با توجه به این موضوع، واضح است که آنها به بازارها و نیازهای متضاد پاسخ می دهند.
 
در حرفه هایی که هر دو را در بر می گیرد، تفاوت های عمده ای وجود دارد. با توجه به اینکه معماران داخلی نیاز به مدرک و مجوز دارند، می‌توان نتیجه گرفت که مانعی سخت‌تر از طراح شدن وجود دارد.
 
با این حال، با وجود تفاوت هایی که بین این دو وجود دارد، به خاطر داشته باشید که همکاری با یکدیگر بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru