تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شرایط تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  English-language-schooling-in-Germany2.jpg]


تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی
کشور آلمان یکی از برترین کشور های اروپا برای ادامه تحصیل می باشد که علاقه مندان به ادامه تحصیل بدنیال شرایط تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی می باشند تا با اخذ نمره ی مناسب در آزمون IELTS شانس خود را برای ورود به برترین دانشگاههای کشور آلمان امتحان کنند و از خدمات آموزشی این کشور بهره مند شوند.
بصورت معمول دوره های کارشناسی در کشور آلمان به زبان آلمانی ارائه می شود و علاقه مندان برای شروع تحصیلات خود در کنار سوابق آموزشی مناسب، مدرک زبان آلمانی هم باید ارائه دهند. در برخی از دانشگاه های کشور آلمان و رشته های بخصوص می توان با زبان انگلیسی تحصیل کرد که با توجه به محدود بودن انتخاب، به علاقه مندان این کشور تحصیل در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی توصیه نمی شود.
لازم به ذکر است برای ورود به دوران کارشناسی نیازمند مدرک B2 آلمانی یا حداقل B1 زبان آلمانی می باشید در صورتی که مدرک B1 را در ایران اخذ کرده باشید دوره B2 را در خاک آلمان سپری خواهید کرد.
شرایط تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی معمولا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر می باشد و دانشجویان برای ورود به این مقاطع می توانند با ارائه مدرک زبان، شانس خود را برای اخذ پذیرش بررسی کنند.
در مقطع کارشناسی ارشد برخی از رشته ها به زبان انگلیسی ارائه می شود که این قانون معمولا در رشته های مهندسی و زیر شاخه های مدیریت اتفاق خواهد افتاد. لازم به ذکر است با توجه به تعدد بالای دانشگاه های آلمان دیگر رشته ها هم شانس پذیرش به زبان انگلیسی را دارا می باشند.
اخذ نمایندگی از بسیاری از دانشگاهها و مراکز معتبر جهان، ارائه صدها پرونده موفق به چندین سفارت کشورهای مختلف دنیا و ایجاد رابطه مبتنی بر رضایت قلبی و اطمینان خاطر موکلین عزیز همواره بزرگترین افتخار موسسه آریانا پارس بوده و سر لوحه عملکرد آتی آن نیز خواهد بود.
در مقطع دکترا اکثر رشته ها به زبان انگلیسی هم ارائه می شود و این بدین معناست که هم امکان انگلسیی خواندن و هم امکان آلمانی خواندن را دارا می باشید. مدرک لازمه برای ورود به مقطع دکترا معمولا 6.5 یا 7 آزمون آیلتس است.
اساتید موسسه آموزش زبان آریانا پارس می توانند راه رسیدن به بهترین نمرات در امتحانات آیلتس و تافل را در کمترین زمان ممکن به متقاضیان عزیز شرکت در این امتحان ارائه دهند.