تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: عمل ماموپلاستی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آشنایی با عمل ماموپلاستی
داشتن زیبایی اندام و چهره‎ یکی از مهم‌ترین مسائلی است که امروزه افراد زیادی به آن توجه ویژه‎ای دارند. باتوجه‌به این موضوع افراد برای رفع مشکلات ظاهری که زیبایی آنها را با چالش روبرو کرده است اقدام به انجام عمل‌های زیبایی مختلفی می‎کنند. یکی از جراحی‌های زیبایی که امروزه توسط بانوان بسیار مورد توجه قرار گرفته است عمل ماموپلاستی می‎باشد. این عمل جراحی که بر روی سینه انجام می‎گیرد، باعث خوش‌فرم شدن و افزایش زیبایی اندام بانوان شده و تأثیر بسزایی در ارتقا اعتماد به نفس این عزیزان نیز دارد. امروزه با افزایش میزان دانش پزشکان و پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از عمل‌های زیبایی بر روی سینه انجام خواهد شد. عمل ماموپلاستی، یکی از عمل‌های زیبایی سینه می‎باشد که هدف از انجام آن کاهش سایز سینه بوده است. عمل ماموپلاستی کاهشی ممکن است عملی کمتر شناخته شده در بین بانوان بوده باشد.
[تصویر:  6.jpg]
این‌طور که به نظر می‎رسد اغلب بانوان عزیز بیشتر تمایل دارند تا حجم و سایز سینه‌های خود را افزایش دهند تا سینه‌های بزرگ‌تری داشته باشند. با این حال بانوانی نیز هستند که از بزرگی سینه خود رنج می‎برند و ترجیح می‎دهند با انجام عمل ماموپلاستی کاهشی سایز سینه‌های خود را کاهش دهند. البته در برخی مواقع انجام این عمل زیبایی علاوه بر هدف افزایش زیبایی ظاهری در جهت ارتقا سلامت فرد نیز انجام خواهد گرفت. در برخی از بانوان ممکن است اندازه سینه‌ها با دیگر اجزای بدن تناسب نداشته باشد و نیاز باشد اندازه سینه‎کمی کوچک‌تر شوند. داشتن سینه‌های بیش از اندازه بزرگ می‎تواند به گردن، شانه و ستون فقرات فشار وارد نماید. این موضوع در درازمدت سبب بروز ناراحتی و درد در بانوان خواهد شد. هزینه عمل ماموپلاستی با توجه به میزان تغییراتی که در سینه‌ها صورت می‎پذیرد مشخص می‎شود. با توجه به این موضوع هزینه عمل ماموپلاستی برای هر فرد متفاوت خواهد بود.

عمل ماموپلاستی چیست ی
با توجه به این که این نوع عمل زیبایی در بین بانوان کمتر مورد توجه قرار گرفته است، سؤالات پیرامون آن بسیار زیاد بوده و برای بسیاری از افراد این سؤال وجود دارد که عمل ماموپلاستی چیست ی چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این نوع عمل زیبایی هستند ی آیا این عمل زیبایی عوارضی دارد یا خیر ی در ادامه قصد داریم به جزئیات بیشتری در رابطه با عمل ماموپلاستی چیست ارائه دهیم. در صورتی که قصد دارید با این عمل زیبایی بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.
عمل ماموپلاستی یک عمل زیبایی برای بانوان می‎باشد که با هدف تغییر اندازه و حجم سینه در بانوان صورت می‎گیرد. البته باید توجه داشته باشید که تنها هدف انجام عمل ماموپلاستی کاهشی، زیبایی و تناسب‌اندام نبوده و این عمل زیبایی را می‎توان با اهداف درمانی نیز انجام داد. در برخی از مواقع سینه‌ها از تقارن خارج خواهند شد و یا بزرگی آنها به‌قدری است که به گردن و شانه‎ها فشار وارد می‎کنند. شما با پرداخت هزینه عمل ماموپلاستی قادر خواهید بود علاوه بر رسیدن به اندامی زیبا از آسیب‌های وارده به گردن و شانه نیز جلوگیری به عمل آورید.
[تصویر:  2.jpg]
ممکن است بسیاری از بانوان از داشتن سینه‌های بزرگ راضی باشند. اما بزرگ بودن سینه‌ها می‎تواند باعث اختلال در زمان خواب خواهد شد. علاوه بر این  مشکلاتی را در انجام فعالیت‌های روزانه به همراه دارد. بروز چنین مواردی سبب شده تا برخی از بانوان که سینه‌های بزرگی دارند تمایل داشته باشند با انجام عمل ماموپلاستی حجم سینه‌های خود را کاهش دهند. بهترین کاندیدای انجام عمل ماموپلاستی کاهشی افرادی هستند که سینه‌های بزرگی دارند. امروزه بسیار از بانوان از بزرگی سینه‌ها و درد ناشی از آنها شکایت می‎کنند. در بیشتر مواقع داشتن سینه‌های بزرگ سبب ایجاد درد در نواحی گردن و شانه می‎شود که این موضوع می‎تواند فعالیت‌های روزمره بانوان را تحت تأثیر قرار دهد.
عمل ماموپلاستی کاهشی
نکته قابل‌توجه در رابطه با انجام این عمل زیبایی، درمانی آن است که انجام آن برای تمامی افراد توصیه نمی‎شود و ممکن است انجام عمل ماموپلاستی سلامت فرد با مخاطره روبرو شود. این موضوع سبب شده تا نیاز باشد بانوان قبل انجام این نوع عمل زیبایی با پزشک متخصص مشورت کنند. به شکلی کلی انجام عمل ماموپلاستی کاهشی برای افرادی که مبتلا به دیابت و بیماری‌های خودایمنی هستند ممنوع می‎باشد. علاوه بر این بانوانی که دچار مشکلاتی در انعقاد خون و یا ترمیم زخم هستند کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل زیبایی نبوده و نمی‎توانند با پرداخت هزینه عمل ماموپلاستی آن را انجام دهند. توجه داشته باشید در صورتی که دارای اضافه‌وزن زیادی هستید و یا در حال کاهش وزن هستید انجام عمل ماموپلاستی برای شما مناسب نخواهد بود. همچنین انجام این عمل برای افرادی که در سن رشد هستند و سینه‌های آنها هنوز به تکامل نرسیده است قادر به انجام عمل ماموپلاستی کاهشی نخواهند بود.
[تصویر:  -ماموپلاستی5.jpg]
تا به اینجا درباره با این که عمل ماموپلاستی چیست مطالبی را گفتیم. در ادامه به نحوه انجام این عمل زیبایی خواهیم پرداخت. قبل از آن که عمل ماموپلاستی کاهشی انجام شود مراجعه کننده توسط پزشک جراح مورد معاینه قرار خواهد گرفت. در این معاینه موارد مختلفی توسط پزشک مورد بررسی قرار می‎گیرد تا از وضعیت سلامت مراجعه کننده اطمینان حاصل شود. قبل از پرداخت هزینه عمل ماموپلاستی جلسات مشاوره‎ای برگزار خواهد شد که در این جلسات سوابق بیمار به شکلی کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بعد از انجام بررسی‌ها موردنیاز پزشک با مراجعه کننده در رابطه با انتظارات وی از نتیجه عمل گفت‌وگو خواهند کرد تا به یک نتیجه واحد برسند. در طول انجام این جلسات آزمایش‌هایی نیز تجویز می‎شود تا وضعیت عمومی سلامت و میزان آمادگی مراجعه کننده برای انجام عمل سنجیده شود.
[تصویر:  -ماموپلاستی6.jpg]
هزینه عمل ماموپلاستی
برای آن که بهتر بدانید عمل ماموپلاستی چیست باید بدانید که این عمل زیبایی معمولاً با بیهوشی عمومی انجام می‎شود. قبل از انجام بیهوشی پزشک محل برش‌ها بر روی سینه را مشخص خواهد کرد. معمولاً برای انجام این عمل زیبایی سه نوع برش بر روی سینه انجام می‎شود. این نوع برش‌ها با توجه به بافت و اندازه سینه تعیین خواهند شد. در برخی از مواقع ممکن است این برش‌ها در بخش هاله قهوه‎ای سینه و به شکل دایره‎ای ایجاد شوند. از انواع دیگر برش می‎توان به برش سوراخ کلیدی و برش T وارون اشاره کرد. بعد از ایجاد برش‌های موردنظر بافت‌های اضافه سینه از آن خارج شده و فرم سینه نیز اصلاح می‎شود. شیوه انجام این عمل زیبایی و تکنیک‌های بکار برده شده در آن به آناتومی بدن بیمار و انتظارات وی از انجام این عمل زیبایی بستگی دارد.
بعد از این که بافت‌های اضافی از سینه خارج شد و سینه‌ها متقارن شدند ممکن است نیاز باشد محل نوک سینه تغییر پیدا کند. در چنین مواقعی محل جدید نوک سینه توسط پزشک جراح مشخص خواهد شد. سپس با برداشتن بافت‌های اضافی نوک سینه در موقعیت جدید خود قرار داده می‎شود. مدت زمانی که انجام این عمل زیبایی به طول می‎انجامد تقریباً 4 ساعت بوده و دوره نقاهت بعد از عمل یک الی دو هفته می‎باشد. نکته قابل توجه در رابطه با انجام این عمل زیبایی آن است که نتایج آن بلافاصله بعد از عمل مشاهده نخواهد شد. زیرا بعد از عمل جای زخم‌ها هنوز وجود دارند و سینه‌ها متورم هستند. برای آن که نتیجه عمل بهتر دیده شود نیاز است تا حداقل تا زمان برطرف شدن کامل عوارض بعد از انجام این عمل زیبایی صبر نمایید. البته بعد از بهبود عوارض نیز نمی‎توان نتیجه اصلی عمل را مشاهده کرد. برای مشاهده نتیجه نهایی عمل زیبایی ماموپلاستی باید حدود شش ماه از عمل گذشته باشد.
[تصویر:  -ماموپلاستی-1.jpg]
مراقبت‌های بعد از انجام عمل زیبایی ماموپلاستی
بهتر است بعد از انجام این عمل زیبایی تا چند روز در خانه بمانید و استراحت کنید. در طول این چند روز انجام فعالیت‌‎های سبک مانعی ندارد؛ اما از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی و یا بلند کردن اجسام سنگین جدا خودداری کنید. سعی کنید در دوران نقاهت پس از عمل طاق‌باز بخوابید تا فشاری به سینه‌ها وارد نشود. تا مدتی از فشار دادن و ماساژ دادن سینه‌ها خودداری نمایید. سعی کنید داروهای تجویز شده توسط پزشک جراح را سرقت مصرفت کنید. خوردن غذاهای شل و آبکی برای روزهای اول بعد از جراحی توصیه شده است و خوردن غذاهای سفت اجتناب کنید. سعی کنید در دوران نقاهت خوردن غذاهای چرب و شور را از رژیم غذایی خود حذف کرده و مصرف چربی و نمک را به حداقل برسانید.
[تصویر:  3.jpg]
استفاده از میوه‌هایی مثل آناناس که در بهبود زخم به بدن کمک می‎کند می‎تواند مفید باشد. بعد از انجام این عمل زیبایی پزشک برای شما استفاده از سوتین طبی را تجویز خواهد کرد که نیاز است از آن برای رسیدن بهترین نتیجه به مدت 6 الی 12 ماه استفاده نمایید. بعد از انجام عمل باید تا 24 ساعت از انجام استحمام خودداری کنید و بعدازاین زمان نیز از دوش گرفتن با آب داغ و پرفشار اجتناب کنید. سعی کنید در صورت امکان زخم‌ها را خنک نگاه داشته و از رفتن به محیط‌های گرم دوری کنید. در زمان احساس درد در ناحیه سینه از مصرف سرخود داروهای مسکن و ضدالتهاب نظیر ژلوفن، نوافن و… خودداری به عمل‌آورید. درصورتی‌که قبل از انجام این عمل زیبایی از داروهای ضدانعقاد خون استفاده می‎کردید می‎توانید با مشورت پزشک استفاده از آنها را از سر بگیرید. می‎توانید بعد از گذشت مدتی برای ثابت نگاه داشتن وزن خود ورزش‌های سبک انجام دهید.منبع:عمل ماموپلاستی کلینیک زیبایی دنیز

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru