تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چگونه در یک مجتمع آپارتمانی هماهنگ زندگی کنیم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چگونه در یک مجتمع آپارتمانی هماهنگ زندگی کنیم؟
آپارتمان نشینی این روزها در سطح جهانی یک مفهوم محبوب است و حتی بنگلادش هم از این موضوع عقب نمانده است، زیرا تقاضا برای این نوع زندگی افزایش یافته است. یکی از دلایل محبوبیت آن این است که همه نمی خواهند خانه ای داشته باشند که در آن نگران نگهداری آن باشند. در چنین مواردی، سازندگان و یا آژانس‌های املاک، مسئولیت نگهداری و مدیریت خدمات کاندومینیوم را از طریق تشکیل اتحادیه مالکان آپارتمان بر عهده می‌گیرند.
 
در تجربه 5 ساله خود در رهبری انجمن مالکان آپارتمان و همچنین 15 سال خدمت در ارتباط با مشتریان و انجمن، درگیری بین مالکان آپارتمان را موضوعی رایج یافته‌ام که می‌تواند به شدت بر سلامت روان صاحب خانه و همچنین سلامت روان آنها تأثیر بگذارد. مجتمع اپارتمانی. علاوه بر این، دلایل ناهماهنگی اغلب بی‌اهمیت هستند و اگر درک دیگران را تمرین کنیم و مودب نشان دهیم، می‌توان به راحتی از آنها اجتناب کرد.
 
برای حفظ صلح در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از محیط زندگی هماهنگ برای خود و خانواده خود رعایت کنید:
    هر زمان که ملاقات کردید با همسایگان خود به تبادل نظر بپردازید. خوب بودن هزینه ای ندارد.
    هنگامی که آپارتمان خود را اجازه می دهید، برای جلوگیری از اختلالات قانونی/اجتماعی آتی در خانه خود، مستاجر خود را بررسی کنید.
    پرداخت به موقع هزینه خدمات مشترک و سایر هزینه های ضروری.
    تمام مسئولیت خدمات نگهداری و مدیریت، از جمله جمع آوری هزینه خدمات مشترک، نگهداری صحیح دفاتر حساب ها را به توسعه دهنده املاک خود بسپارید تا از اختلافات بین خود جلوگیری کنید.
    با همه صاحبان آپارتمان جلسه ای ماهانه ترتیب دهید، در مورد مسائل مختلف بحث کنید و به طور جمعی تصمیم بگیرید. به این ترتیب نظرات، پیشنهادات همه مورد توجه قرار می گیرد.
    "با هم" را در مناسبت های خاص، مانند روز پیروزی، پاهلا بویشک، روز عید ترتیب دهید تا پیوند بین شما و سایر صاحبان آپارتمان تقویت شود.
    آئین نامه ای را برای انجمن مالکان آپارتمان تهیه کنید و از سایر مالکان آپارتمان از طریق یک مجمع عمومی برای اجماع تأییدیه بگیرید.
    از شفافیت در تمام معاملات حساب با نگهداری سوابق مناسب از رسیدها، کوپن ها و غیره اطمینان حاصل کنید تا از دامنه بی اعتمادی ناشی از آن جلوگیری کنید.
    فضاهای پارکینگ جداگانه برای هر صاحب آپارتمان نگه دارید. ماشین خود را در پارکینگ اختصاص داده شده توسط دیگران پارک نکنید.
    یک مجمع عمومی سالانه برگزار کنید و مطمئن شوید که همه در آن شرکت می کنند.
    در آخر این ضرب المثل قدیمی را به خاطر بسپارید، "همسایه های خود را دوست داشته باشید" و در این مورد دیگر صاحبان آپارتمان همسایگان شما هستند و آنها اولین کسانی هستند که در صورت بروز شرایط اضطراری به شما کمک می کنند.
و در اینجا چیزهایی وجود دارد که نباید برای حفظ صلح در بین صاحبان آپارتمان انجام دهید
 
    سر و صدا زیاد نکنید و موسیقی با صدای بلند پخش نکنید زیرا ممکن است مزاحم دیگران شود.
    زباله ها را از پنجره یا ایوان بیرون نریزید. زباله ریختن هرگز خوب نیست.
    در هنگام دعوای کودکان شرکت نکنید. بگذارید خودشان حل کنند.
    از قرار دادن وسایل سنگین در لابی آسانسور که می تواند مانع حرکت دیگران شود، خودداری کنید
    هیچ تغییر عمده ای در آپارتمان خود ایجاد نکنید که می تواند زندگی مالکان دیگر را مختل کند. در صورت نیاز به انجام این کار، رضایت خود را بپذیرید یا از قبل به سایر مالکان آپارتمان اطلاع دهید.
    آپارتمان خود را به دو آپارتمان تقسیم نکنید.
    آپارتمان خود را برای استفاده تجاری اجاره نکنید.
 
ایجاد یک محیط آرام برای زندگی ما یک تلاش مشترک است که در آن هر ساکن ساختمان مسئولیت دارد. هنگامی که افراد با یکدیگر زندگی می کنند، سوء تفاهم ها اغلب رخ می دهد، اما مهم است که با آنها به شیوه ای آرام و منطقی برخورد کنید تا از وخامت روابط جلوگیری کنید. وقتی بین صاحبان آپارتمان وحدت داشته باشید، به جنبه های دیگر مجتمع آپارتمانی شما مانند آپارتمان تمیز و مرتب، نگهداری مناسب از تاسیسات مشترک، کارکنان پشتیبانی آموزش دیده تبدیل می شود. همه اینها باعث می شود که محیطی سالم برای زندگی، روابط خوب با دیگران و همچنین افزایش ارزش دارایی خود داشته باشید.
 اجاره آپارتمان در صفادشت