تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چند کار وجود دارد که باید قبل از خرید آپارتمان در صفادشت انجام دهید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چند کار وجود دارد که باید قبل از خرید آپارتمان در صفادشت انجام دهید
 
چند کار وجود دارد که باید قبل از خرید آپارتمان در صفادشت انجام دهید
 
قوانین خرید آپارتمان در صفادشت - موارد قابل انجام مستثنی هستند
 
به دنبال خرید آپارتمان در صفادشت هستید؟ هنگام خرید آپارتمان در صفادشت یا آپارتمان باید به نکات زیر توجه کرد. اما آیا قبل از خرید آپارتمان در صفادشت از بی دردسر بودن آن مطمئن هستید؟ می توانید در دام پیشنهادات مختلف از سوی سازندگان مختلف مسکن بیفتید و در اثر بی احتیاطی در مرز گم شوید. بنابراین قبل از خرید یک آپارتمان باید برخی از بررسی های استثنایی را انجام دهید و مراقب باشید. چه در داکا و چه در هر جای دیگر بنگلادش.
ابتدا کارهایی را که باید انجام دهید بدانید
محل
مکان کجاست؟
 
اولین چیزی که باید به خاطر بسپارید مکان ترجیحی است. فاصله دفتر یا کسب و کار خود را از منطقه ای که می خواهید آپارتمان بخرید بررسی کنید. همچنین در دسترس بودن امکانات حمل و نقل و ارتباط، امکانات رفاهی شهری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
ایمنی
امنیت چطوره؟
 
همچنین باید از ایمنی مکانی که می‌خواهید آپارتمان را دریافت کنید، مطمئن باشید. محیط طبیعی اطراف و آلودگی نیز باید در نظر گرفته شود. و مکان را با در نظر گرفتن بودجه انتخاب کنید.
اندازه و مساحت آپارتمان
اندازه و مساحت آپارتمان
اندازه تخت باید با توجه به تعداد اعضای خانواده، چیدمان مبلمان و سلیقه انتخاب شود. همچنین باید در نظر داشته باشید که چند طبقه قصد خرید دارید.
 
اگر آپارتمان مورد نظر شما در طبقه بالا باشد، ممکن است از گرمای تابستان رنج ببرید. با این حال، با توجه به اجازه، می توانید سقف را به زیبایی تزئین کنید و از آن استفاده کنید.
 
اگر آپارتمان طبقه دوم را ترجیح می دهید، به امنیت ساختمان نگاه کنید. تعداد آپارتمان ها در هر طبقه نیز باید در نظر گرفته شود. اگر در هر طبقه یک آپارتمان وجود دارد، می توان پله ها و قسمت لابی را سفارشی کرد.
امکانات ساختمان
امکانات ساختمان
 
آپارتمان ها یا آپارتمان های امروزی دارای امکانات رفاهی مدرن هستند. اینها شامل سالن بدنسازی، استخر، فضای اجتماعی، زمین بازی کودکان، پارکینگ، پارکینگ مهمان، سیستم امنیتی چند سطحی، سیستم زهکشی اضطراری، اتصالات برق، گاز و آب شبانه روزی است.
 
زیبایی بیرونی ساختمان و جهت رو به رو آن را در نظر بگیرید. تقاضا برای آپارتمان های رو به جنوب در بنگلادش همیشه کمی بالا است.
نوع مالکیت
نوع مالکیت
 
از هر شرکت یا شخصی که قصد خرید آپارتمان در صفادشت را دارید، ابتدا باید تایید کنید. برای این کار باید بررسی شود که آیا نام فروشنده در آخرین سوابق زمینی که آپارتمان پیشنهادی در آن قرار دارد ذکر شده است یا خیر و آیا سفارشات دفتر کل دیگری از جمله CS، RS وجود دارد یا خیر.
 
و باید بدانید که آیا شرکت املاک دارای ثبت مناسب است و آیا عضو REHAB است یا خیر. اگر شرکت توسعه‌دهنده زمین را از هر مالکی خریداری کرده باشد، باید بررسی شود که آیا توافقی در این زمینه وجود دارد یا خیر.
نامگذاری یا جهش
 
بررسی کنید که آیا نام زمین صحیح است یا خیر. اگر فروشنده زمین را به ارث می برد، باید از وجود پرونده توزیع اطمینان حاصل شود.
اینکه آیا موردی وجود دارد
اینکه آیا موردی وجود دارد
 
در پرداخت مالیات توسعه زمین باید مراقب به روز رسانی زمین باشد. باید مشخص شود که آیا مورد گواهی برای عدم پرداخت مالیات زمین وجود دارد یا خیر. باید بررسی کنیم که آیا موارد دیگری در زمین وجود دارد یا خیر.
عدم تطابق در طراحی
آیا طرح مطابقت دارد؟
 
آپارتمان ارائه شده برای فروش با شرایط واقعی با طراحی در محل مطابقت دارد. در صورت لزوم باید دگ خطیه را از صاحبان زمین اطراف دانست.
 
حتماً یک کپی از قرارداد را به صورت قانونی نگه دارید و تمام شرایط را به وضوح بیان کنید.
تایید راجوک
آیا راجوک تایید دارد یا خیر
باید بررسی شود که آیا تاییدیه راجوک برای ساخت ساختمان های مسطح و گواهی های مربوطه وجود دارد یا خیر. باید بررسی شود که آیا اتصال برق وجود دارد و در صورت وجود، تجاری بودن یا مسکونی بودن قبض برق.
 
اگر می خواهید اتصال گاز بگیرید، بررسی کنید که آیا آن را قانونی گرفته شده است. اما در حال حاضر اتصال گاز در آپارتمان های جدید انجام نمی شود.
اخبار خزامیر
اخبار خزامیر
 
باید مشخص شود که آیا آپارتمان پیشنهادی در زمین دولتی است یا خیر. دولت هیچ منفعتی ندارد. همچنین باید دید که آیا زمین در فهرست اموال واگذار شده است یا ملک متروکه. باید توجه داشت که آیا زمین قبلاً تملک شده یا در حال تملک است، اعم از وقفی، واگذاری.
 
تایید وکالتنامه دریابید که آیا صاحبخانه وکیل یا وکلایی استخدام کرده است. وکیل باید ببیند آیا این درست است یا خیر. در صورتی که فروشنده از طریق وکالتنامه وکالت گرفته باشد، اعتبار آن باید بررسی شود. با مالک ذینفع تماس بگیرید تا ببینید آیا صحیح بودن مالک ذی نفع و صحیح بودن وکیل.
با اقساط آشنا شوید
اقساط را بدانید
 
در صورت خرید اقساطی باید در قرارداد به طور واضح قید شود که چند قسط و چه زمانی انتقال انجام می شود. اگر به هر دلیلی امکان خرید آن وجود ندارد، باید به طور واضح نحوه دفع آن را بیان کند.
هر چیز دیگری که باید بدانید
 
    قیمت بازار منطقه ای که می خواهید آپارتمان بخرید را بررسی کنید.
    اگر می‌خواهید آپارتمان را مجدداً بفروشید، مکان را متناسب با آن انتخاب کنید و از آپارتمان مراقبت کنید.
    هنگام خرید یک آپارتمان قدیمی با دیگر صاحبان آپارتمان و ساکنان ساختمان آشنا شوید.
    چند بار قرارداد خرید تخت را بخوانید.
    مهم است که در نظر بگیرید که آیا آپارتمان وام مسکن نزد بانک دارد یا خیر.
    دریابید که آیا زمین تاکنون به دلیل عدم پرداخت اجاره به مزایده گذاشته شده است یا خیر.
 
موارد استثنا شده
 
    درک نکردن قانون
    هجوم بردن
    عدم اطلاع از وضعیت فعلی زمین
    یکجانبه گرایی
    ناپایداری
    بی میلی به توصیه
    رنج بردن از بلاتکلیفی و غیره.
 
//////////////////////////////////////