تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکاتی برای کسانی که می خواهند برای یک آپارتمان پس انداز کنن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نکاتی برای کسانی که می خواهند برای یک آپارتمان پس انداز کنند. چگونه به سرعت برای یک آپارتمان پس انداز کنیم. راه های موثر کسب درآمد و پس انداز؛ شما می توانید پس انداز کنید، اما آیا لازم است؟
 
برای بسیاری از ساکنان، وام مسکن تنها راه خرید خانه خود است. با این حال، سهام زیاد ، بسته بزرگ اسناد برای بانک و کارمزد اولیه حتی چنین خریدی را غیرممکن می کند.
 
سپس چه چیزی باقی می ماند؟ شما می توانید یک خانه اجاره کنید، اما با حقوق 20000 روبل، این به معنای جدا شدن از بخش بزرگی از درآمد است. تا به حال کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که حتی با حقوق اندک می توان برای آپارتمان خود پس انداز کرد.
املاک و مستغلات در روسیه
 
بازار املاک و مستغلات در روسیه نسبتاً اخیراً شکل گرفته است. این به این دلیل است که عملاً هیچ مالکیت خصوصی در اتحاد جماهیر شوروی وجود نداشت. پس از فروپاشی آن، نیاز به تطبیق سریع با شرایط جدید وجود داشت.
 
امروزه تمام املاک و مستغلات در روسیه به دو نوع تقسیم می شود.
 
    نی؛
    تجاری.
 
آپارتمان نیز انواع خود را دارد.
 
    شهری
    پیرامونی.
 خرید آپارتمان در صفادشت
املاک و مستغلات شهری شامل آپارتمان ها و ساختمان های بلند می باشد . در برخی از شهرهای کوچک، عمارت‌ها و کلبه‌ها همچنان مطرح هستند. با این حال، آنها بسیار نادر هستند.
 
تمام املاک و مستغلات شهری به چند نوع تقسیم می شوند.
 
    کلاس اقتصاد. این نوع ملک شامل آپارتمان های کوچک در خانه های پانل می شود . این دسته همچنین شامل آپارتمان هایی می شود که در ساختمان های نی ، اما با نقشه ناموفق، مساحت کوچک و در وضعیت نامناسب واقع شده اند.
    کلاس تجاری. این شامل آپارتمان های بزرگ در ساختمان های آجری می شود. شرایط اصلی چنین املاکی افزایش عایق حرارتی و صوتی، وجود خانه مبله و پارکینگ در محوطه مجاور است.
    لوکس نام های دیگر این کلاس ممتاز و نخبه هستند. چنین آپارتمانی بر اساس طرح اصلی یک معمار مشهور ساخته شده است. منطقه مجاور آن نیز با طرح تخصصی برجسته مجهز شده است. برای ساخت املاک لوکس فقط از مواد با کیفیت بالا استفاده می شود.
 
    املاک و مستغلات روستایی ساختمان های یک طبقه، کلبه هایی با دو یا چند طبقه و همچنین خانه های شهری است که در آن سه خانه جداگانه در یک خانه قرار دارد.
 
بسته به کلاس آپارتمان، قیمت ملک شکل می گیرد.
 
قیمت های تقریبی در  و سنت پترزبورگ و همچنین در شهرهای استانی
 
بالاترین قیمت املاک و مستغلات در کلان شهرهایی مانند  و سنت پترزبورگ است.
 
برای خرید یک آپارتمان در یک آپارتمان ثانویه در ، یک ساکن باید حدود 163 هزار روبل بپردازد. متر مربع . این قیمت املاک کلاس تجاری است. هزینه آپارتمان در یک ساختمان تازه ساخته در  تقریبا 155 هزار روبل است.
 
قیمت املاک و مستغلات در سن پترزبورگ کمی پایین است. یک آپارتمان ثانویه را می توان با قیمت 100000 روبل در هر متر مربع خریداری کرد. هزینه املاک و مستغلات در یک ساختمان تازه ساخته تقریباً 93 هزار روبل در هر متر مربع است.
 
قیمت ملک در شهرهای استان بسیار کمتر از کلان شهرها است. جدول 1 قیمت ها را در برخی از شهرهای بزرگ روسیه نشان می دهد.
 
قیمت املاک و مستغلات در روسیه. میز 1.
 
نام شهر
 
قیمت متر 2، هزار روبل
آرخانگلسک         
بارنائول  
ولادیمیر:
ولوگدا    
یکاترینبورگ        
ایوانوو   
کاستروما
نیژنی نووگورود    
پنزا       
دونی روستوف      
تولا       
یوزپلنگ
یاروسلاول          
 
چنین قیمت های آپارتمانی نشان می دهد که خرید خانه برای اکثریت قریب به اتفاق روس ها غیرممکن است.
میانگین حقوق در روسیه
 
میانگین حقوق در روسیه تقریباً 36000 روبل است. با این حال، ارقام برای کلان شهرها و مناطق متفاوت خواهد بود. متوسط حقوق در  تقریباً 66000 روبل و در سنت پترزبورگ 45000 روبل است. در مناطق، شاخص ها بسیار معتدل تر هستند. برای برخی از شهرها، این موارد در جدول 2 نشان داده شده است.
 
میانگین حقوق در شهرهای روسیه. جدول 2.
 
با این حال، همانطور که تمرین نشان می دهد، بسیاری از مردم عادی فقط 15-20 هزار روبل حقوق دارند ، پس انداز قابل توجهی با چنین درآمدی تقریبا غیرممکن است.
بدون وام مسکن
 
برای پس انداز پول برای یک آپارتمان بدون وام مسکن، باید خود را برای ترک شرایط راحت زندگی آماده کنید. اخلاق نیمی از کار است.
 
پس انداز را نه با پس انداز، بلکه با شمارش هزینه ها شروع کنید. کارشناسان توصیه می کنند یک دفترچه یا دفترچه جداگانه داشته باشید که در آن تمام هزینه ها ثبت شده است: اجاره، هزینه حمل و نقل، وام، مواد غذایی، مواد شیمیایی خانگی و غیره. حتی باید به خرید جعبه کبریت فکر کنید. در پایان ماه جمع بندی کنید. شما باید تمام هزینه ها را محاسبه کنید و به این فکر کنید که چه چیزی می توانید در آن صرفه جویی کنید.
 
این سیستم به شما این امکان را می دهد که تعیین کنید چه مقدار پول در ماه نیاز دارید. مابقی را می توان برای کسب سود در بانک واریز کرد. آنها را به هدف عزیزشان نزدیکتر خواهند کرد.
چگونه برای آپارتمان با حقوق 15000 پس انداز کنیم
 
جمع آوری مقدار قابل توجهی از حقوق 15000 روبل یک کار غیر واقعی است. اگر یک آپارتمان یک اتاقه حدود 1800000 روبل هزینه داشته باشد، باید کل حقوق را برای 10 سال کنار بگذارد. در این صورت اصلاً نمی توانید هزینه ای را متقبل شوید. انجام این کار پیشینی غیر واقعی است. بنابراین، شما باید به دنبال راه های دیگری برای دریافت پول برای مسکن باشید.
 
هیچ بانکی با حقوق 15000 روبل وام مسکن نمی دهد. این گزینه را باید فراموش کرد. در این صورت برای خرید آپارتمان خود باید به فکر یافتن منبع درآمد اضافی باشید. در زیر راه هایی برای انجام این کار آورده شده است. همچنین باید به حمایت های دولتی توجه شود. در حال حاضر، برنامه هایی برای حمایت از خانواده های جوان به طور مداوم در حال توسعه است. سرمایه اصلی هنوز فعال است. بر این اساس، هنگام تولد یا فرزندخواندگی فرزند دوم و بعدی، گواهینامه ای به مادر داده می شود که می تواند برای بهبود شرایط زندگی استفاده شود.
 
علاوه بر این، می توانید از اقوام وام بگیرید. با این حال، دیر یا زود مجبور خواهید بود تمام پولی را که قرض گرفته اید، پس بدهید. بنابراین، هنگامی که حقوق 15000 روبل است، بهترین گزینه این است که به دنبال منبع درآمد اضافی باشید.
چگونه برای یک آپارتمان با حقوق 20000 پس انداز کنیم
 
اگر درآمد متوسط 20000 روبل باشد، پس انداز برای آپارتمان شخصی نیز بسیار مشکل ساز است. اگر هر 10 سال 15000 روبل پس انداز کنید، یک آپارتمان یک اتاقه به ارزش 1800000 روبل در دسترس خواهد بود.
 
وضعیت برای خانواده هایی که حداقل دو بزرگسال در آن کار می کنند ساده تر است. آنها می توانند 1500000 آپارتمان 1 اتاقه را در 6 سال بدون رهن خریداری کنند. برای آن باید بودجه خود را طوری تشکیل دهند که فقط یک حقوق خرج کنند. دومی باید به طور کامل برای مسکن به تعویق بیفتد.
 
چگونه برای یک آپارتمان با حقوق 30000 پس انداز کنیم
 
شما می توانید برای یک آپارتمان با حقوق 30000 روبل پول پس انداز کنید فقط اگر سعی کنید به معنای واقعی کلمه در همه چیز پس انداز کنید. ابتدا باید در مورد آپارتمانی که بعدا خریداری می شود تصمیم بگیرید. شما باید منطقه را انتخاب کنید و دریابید که املاک و مستغلات در آنجا با چه قیمت هایی به فروش می رسد. وقتی مشخص است که آپارتمان چقدر هزینه دارد، تشخیص اینکه چقدر پول برای پس انداز و انجام محاسبات نیاز دارید آسان تر است.
 
به عنوان مثال، یک آپارتمان یک اتاقه 1500000 روبل هزینه دارد. اگر ماهیانه 20000 را کنار بگذارید بعد از حدود 6 سال امکان خرید وجود دارد. در این مورد، تنها 10000 روبل برای تمام نیازها باقی می ماند. شما نمی توانید از این حد فراتر بروید. عملیات تملک املاک تنها در این شرایط امکان پذیر خواهد بود.
 
اگر می خواهید سریع آپارتمان بخرید و نمی خواهید در همه چیز پس انداز کنید، می توانید اضافی پیدا کنید یا برای برنامه های کمک دولتی درخواست دهید. یک منبع درآمد
 
حقوق 50000
 
پس انداز سریع برای یک آپارتمان با حقوق 50000 روبل یک مشکل واقعی است. برای انجام این کار، همانطور که قبلا ذکر شد، باید هزینه آپارتمان را تعیین کنید و دفترچه ای از درآمد و هزینه ها را نگه دارید. در یک اقتصاد معقول می توانید 30000 روبل در ماه کنار بگذارید. در این مورد، پس از 4 سال، آپارتمان با قیمت 1500000 روبل در دسترس خواهد بود. اگر به آپارتمانی با قیمت بالاتر نیاز دارید، باید مدت بیشتری پس انداز کنید یا یک منبع درآمد اضافی پیدا کنید.
در
 
پس انداز یک آپارتمان در  به دلیل هزینه بالای آپارتمان، سخت ترین کار است. با این حال، حتی در این مورد شما می توانید بدون وام مسکن انجام دهید.
 
اولین کاری که باید انجام دهید این است که از شرایط ترجیحی برای خرید ملک مطلع شوید. اگر آنها برای فرد غیر عادی مناسب هستند، باید به بخش تامین اجتماعی مراجعه کند، جایی که به او گفته می شود چه اسنادی را باید جمع آوری کند.
 
در صورت عدم وجود، شرایط ترجیحی ، باید قیمت آپارتمان را تعیین کنید و شروع به پس انداز کنید. هنگامی که پول کافی جمع آوری می شود، توصیه می شود یک سپرده پس انداز کنید، که به لطف آن می توانید به سرعت پول برای یک آپارتمان پیدا کنید.
روش های ذخیره سازی
 
نکات ویژه ای برای پس انداز وجود دارد که به انباشت منابع مالی کمک می کند .
 
    اجتناب از قهوه، مشروبات الکلی و تنباکو. برای آن نیازها روزانه و هفتگی مقدار مشخصی هزینه می شود که صرفه جویی در آن کاملا امکان پذیر است.
    امتناع از مراجعه به کافه، رستوران و ... اگر در محل کار در کافه تریا غذا نمی خورید، اما با خود غذا می برید، می توانید مقدار قابل توجهی در پول پس انداز کنید.
    رفتن به فروشگاه فقط باید با یک لیست خرید خاص انجام شود.
    امتناع از اجاره آپارتمان این توصیه برای خانواده هایی که ممکن است با والدین خود به خانه نقل مکان کنند، مرتبط است.
    امتناع از حمل و نقل شخصی
 
نحوه افزایش درآمد، گزینه های مختلف
 
برای شروع پس انداز، باید حقوق خوبی داشته باشید . اگر درآمد کمی است، اما شرایطی وجود دارد که آن را در این مکان نگه می دارد ( مزایای اجتماعی ، تیم دوستانه و غیره)، باید به دنبال منابع درآمد جدیدی باشید. در اینجا چند گزینه برای آن وجود دارد.
 
    سرمایه گذاری ها این درآمد غیرفعال است. شما می توانید در فلزات گرانبها ، سهام، شرکت های بزرگ و غیره سرمایه گذاری کنید.
    سپرده بانکی. در این مورد، توصیه می شود بانک های اثبات شده با نرخ سود بالا را انتخاب کنید . در این صورت معامله درآمد زیادی به همراه خواهد داشت.
    وبلاگ یا وب سایت خود را داشته باشید. ایجاد آنها درآمد خوبی به همراه دارد، گاهی اوقات چندین برابر بیشتر از محل کار اصلی.
    خرید وب سایت آماده. اگر مهارت ایجاد یک وب سایت را ندارید، می توانید یک منبع آماده دریافت کنید. بعداً "تخلیه" می کند و درآمدزایی می کند.
    کسب و کار خود را باز کنید نکته منفی این است که شما نیاز به پرداخت اولیه دارید.
    روی ماشینت کار کن می‌توانید در زمان‌های مشخصی مانند قبل و بعد از کار، تاکسی‌سرویس یا پیک کار کنید.
    فروش مجدد کالا. اگر محصولات را با قیمت کمتری خریداری کنید و آنها را با قیمت بالاتر بفروشید، می توانید درآمد خوبی کسب کنید.
 
نمونه ای از محاسبه پس انداز برای دوره مورد نیاز برای مسکن
 
اگر خانواده متشکل از 3 نفر باشد، در حالی که کل درآمد 70000 روبل است، می توانید یک آپارتمان دو اتاقه را برای 2000000 به مدت 3 سال خریداری کنید.
 
در اینجا ماشین حساب برای محاسبه انباشت برای دوره مورد نیاز است.
 
    هزینه سیگار: 180 روبل در روز. این مبلغ 65700 روبل در سال است.
    مصرف قهوه: 300 روبل در هر قوطی. اگر تمام اعضای خانواده قهوه بنوشند 2 هفته طول می کشد. هزینه سالانه آن 7200 روبل خواهد بود. مقدار کمی است، اما با این وجود در یک قلک مشترک سرمایه گذاری می شود.
    سه لیتر آبجو برای 200 روبل. اگر به خودتان اجازه دهید هفته ای یک بار نوشیدنی بنوشید، مقدار آن 9600 روبل در سال است.
    یک وعده غذایی پیچیده حدود 150 روبل در روز هزینه دارد. این مبلغ 750 روپیه در هفته و 3000 روپیه در ماه است. پس انداز 36000 روبل در سال خواهد بود. می توانید 72000 روبل در غذای دو بزرگسال پس انداز کنید. اگر عادت به رفتن به یک رستوران در هفته وجود دارد، پس این سفر برای دو بزرگسال حدود 6000 روبل است. مبلغ جمع آوری شده سالانه 72000 روبل است.
    هنگام خرید چیز اضافی، خانواده تا 1000 روبل در یک زمان پرداخت می کنند. هزینه خریدهای غیر ضروری در یک ماه گاهی به 10000 روبل می رسد. سالانه - 120000 روبل.
    اگر هزینه اجاره 20000 روبل باشد، پس از آن صرفه جویی 240000 روبل در سال خواهد داشت.
    اگر از اتوبوس های عمومی استفاده می کنید، می توانید تا 200 روپیه در روز پس انداز کنید. پس انداز ماهانه 73000 روبل خواهد بود.
 
مجموع: 659500 روپیه در سال. در سه سال، با چنین پس انداز، می توانید 1،978،500 روبل پس انداز کنید. این تقریباً کل هزینه آپارتمان است.
مشکلات، تورم
 
اغلب مردم به موضوع تورم علاقه مند هستند. در طول سال ها، ارزش پول به دلیل افزایش قیمت ها کاهش می یابد، بنابراین بسیاری معتقدند که پس انداز بی معنی است. با این حال، این در مورد املاک و مستغلات صدق نمی کند. قیمت های آن از ابتدا تورم بود، بنابراین افزایش ساخت و ساز مسکن باعث می شود هزینه آن به طور مداوم کاهش یابد. بنابراین، اکنون صرفه جویی و انتظار برای کاهش قیمت بسیار سودمندتر از گرفتن وام مسکن است. پس از پرداخت، احتمال اینکه آپارتمان بسیار کمتر از زمان خرید باشد، بسیار بیشتر است.
 
راه های زیادی برای افزایش درآمد و پس انداز پول برای خانه خود وجود دارد. برای انجام این کار، لازم نیست از کسی بخواهید "پول بدهید" یا "به خرید آپارتمان کمک کنید"، بلکه فقط باید درآمد خود را به درستی تقسیم کنید. نحوه انجام این کار در این مقاله توضیح داده شده است.
 
برای اینکه بفهمید چقدر می توانید برای یک آپارتمان در زمان صرفه جویی کنید، یک مثال ساده را در نظر بگیرید. فرض کنید هزینه آپارتمانی که برای آن پس انداز می کنید 2000000 روبل است. حقوق شما 40000 است، می توانید نیم ماه پس انداز کنید و سالیانه 8 درصد به حساب بانکی واریز کنید. فرض کنید شما قبلاً 100000 روبل جمع آوری کرده اید. نرخ تورم فعلی را در نظر بگیرید: 2.5٪ در سال. داده ها را وارد ماشین حساب می کنیم. 7 سال طول می کشد تا برای یک آپارتمان پس انداز کنید و در زمان خرید، آپارتمان در حال حاضر 2،400،000 روبل هزینه خواهد داشت.
 
بدیهی است که برای پس انداز سریعتر آپارتمان، باید هر ماه پول بیشتری پس انداز کنید. به عنوان مثال، اگر شروع به واریز 25000 روبل در ماه کنید، پس از 5.8 سال پول جمع خواهید کرد. دو راه برای افزایش پس انداز وجود دارد.
 
    صرفه جویی در هزینه های جاری؛
    بیشتر بدست آوردن!
 
چگونه برای یک آپارتمان سریعتر پس انداز کنیم
 
ممکن است متوجه نشوید که چگونه پول بیشتری از آنچه باید خرج می کنید. معمولاً افراد در خریدهای کلان پس انداز می کنند و به مخارج کوچک توجهی نمی کنند، اما آنها هستند که مانع از افزایش پس اندازشان می شوند. فرض کنید حقوق شما 40000 روبل است. اگر آپارتمانی را به قیمت 12000 روبل اجاره کنید، 28000 روبل باقی می ماند. در هر ماه یا 903 روبل. برای یک روز. بنابراین، خرید یک هدیه برای 1000 روبل. زیرا تولد یک دوست از بودجه روزانه شما بیشتر است، حتی اگر به نظر می رسد فقط 1/40 حقوق شما باشد. مخارج کوچکی مانند بیرون رفتن برای قهوه، تاکسی رفتن به خانه، خرید مجله از موانع اصلی پس انداز هستند.
 
بودجه خود را محاسبه کنید لطفاً هزینه های اجباری (اجاره، قبوض آب و برق، هزینه سپرده، کمک هزینه سفر و غیره) را در نظر بگیرید، آن را از حقوق خود کسر کنید. 10٪ از مبلغ دریافتی کم کنید - این پس انداز خواهد بود. باقی مانده را بر تعداد روزهای ماه تقسیم کنید. این بودجه روزانه شماست. اگر از آن فراتر رفتید، در روزهای بعد کمتر خرج کنید تا امتیاز مثبت دریافت کنید.
 
پیش از این، آپارتمان ها از شرکت، عمدتاً از دولت، اجاره می شد، اما اکنون تقریبا غیر واقعی شده است. ندارند پس انداز کنیم چگونه برای یک آپارتمان برای جوانانی که پیش پرداخت و سرمایه زایمان ؟ چه چیزی می توانید در آن صرفه جویی کنید و چگونه می توانید درآمد اضافی کسب کنید.
 
این سوال که چگونه برای یک آپارتمان پس انداز کنیم توسط هزاران و میلیون ها نفر مطرح شده است.
 
یکی از رایج ترین راه ها کار در خارج از کشور، پس انداز و ارسال پول به خانه (یا شارژ کردن حساب بانکی خود) است. بسیاری از به اصطلاح "مهاجران کارگری" سعی می کنند با "کار سخت" برای چهار نفر در غرب، مبلغ مورد نیاز را جمع آوری کنند. با این وجود، حتی بدون داشتن ارزش کامل آپارتمان، می توانید وام مسکن بگیرید . بانک ها مدام در حال نرم کردن شرایط برای دریافت وام هستند. بنابراین، این سوال که چگونه برای یک آپارتمان پس انداز کنیم بیشتر به "چگونگی پرداخت وام مسکن" تبدیل می شود. کارآفرینانی که حداقل یک خانه کوچک دارند سعی می کنند آن را اجاره کنند و پول دریافتی از اجاره را برای خرید خانه جدید یا بازپرداخت وام پس انداز می کنند.
 
گزینه دوم این است که در جایی که ارزان است عکس بگیرید، تا سخت ترین حالت اقتصادی را تنظیم کنید. سعی کنید از خدمات رایگان لذت ببرید و فقط محصولات ارزان قیمت بخرید. اگر ماهانه حداقل هفت تا ده هزار روبل کنار بگذاریم و تحت هیچ شرایطی خرج نکنیم بعد از چند سال پیش پرداخت خواهیم داشت و این سوال که چگونه برای آپارتمان پس انداز کنیم حل می شود. ممکن است برای این اهداف، مثلاً کل حقوق یکی از همسران را اختصاص دهید یا اما برای چندین سال مجبور خواهید بود خود را بسیار انکار کنید، خود را از "لذت های بی گناه" و شادی های کوچک محروم کنید. آیا برای چنین زندگی آماده ای؟
 
چگونه به سرعت و بدون درد برای یک آپارتمان پس انداز کنیم. این سوال بسیاری از همشهریان ما را عذاب می دهد. به هر حال، شما می خواهید هر چه سریعتر از والدین خود جدا شوید و ده یا پانزده سال انتظار غیرممکن به نظر می رسد. و اینجاست که انواع پیشنهادات بازی به کمک می آیند. بورس اوراق بهادار ، معاملات ارزی، استفاده از صندوق های پس انداز. البته نمونه های واقعی وجود دارد که چگونه چند تراکنش موفق گاهی اوقات می تواند سرمایه اولیه را افزایش دهد . با این حال، نباید فراموش کنیم که اگر مشکل اصلی ما نحوه پس انداز برای یک آپارتمان است، باید با دقت و دقت تمام خطرات را بسنجیم. بازی در بازار سهام نه تنها به دانش بلکه به استراتژی نیز نیاز دارد. همچنین با شانس یا ثروت عنصری مرتبط است. برخی موفق به نوشیدن "شامپاین" می شوند، برخی دیگر همه چیز را از دست می دهند. آیا حاضرید ریسک کنید اما نمی خواهید تمام مسئولیت ها را به عهده بگیرید؟ ویژه سپرده های بانکی با ضمانت برگشت را در نظر بگیرید. این موسسات در افزایش سرمایه تخصص دارند.
 
آیا می توان برای یک آپارتمان با سپرده های معمولی پس انداز کرد؟ بعید است که نرخ بهره در حال حاضر عملاً بیش از حد نباشد. اما اگر سهام سرمایه گذاری بخرید، یعنی در اصل، به بانک این حق را بدهید که تصمیم بگیرد کجا پول را سرمایه گذاری کند، پس شانس کسب درآمد با تخصیص پرتفوی موفق را خواهید داشت. رشد بازار سهام با این حال، هنگام بررسی گزینه های مختلف در مورد نحوه پس انداز برای یک آپارتمان، همیشه باید به یاد داشته باشید که به عنوان مثال، در حالی که قبلا سرمایه گذاری در فلزات گرانبها مطمئن ترین سرمایه گذاری سرمایه به حساب می آمد، در دو سال گذشته طلا قوی بوده است - تقریباً؛ یک سوم (و نقره بیش از نیمی) - قیمت آن کاهش یافته است.
 
سازماندهی کسب و کار خود و ایجاد یکی از مطمئن ترین راه ها برای پس انداز سریع بسیار ایمن تر است. ارزش آن را دارد که به دنبال یک مکان سودآور، تامین کنندگان خوب باشید. معامله تسویه حساب همیشه می تواند سود داشته باشد. فقط باید همیشه رعایت قوانین و رقابت عادلانه را به خاطر داشت.
 
در مقاله ایده ها و روش های اثبات شده ای را به اشتراک گذاشتم که از طریق آنها می توانید به سرعت و صادقانه برای یک آپارتمان حتی در  و سن پترزبورگ درآمد کسب کنید، اعداد و محاسبات پیوست شده است.
 
سلام دوستان عزیز.
 
مجله تجاری HiterBober.ru و الکساندر برژنف با شما هستند.
 
امروز ما در مورد موضوعی صحبت خواهیم کرد که برای بسیاری از هموطنانمان مرتبط است. این در مورد خرید یک خانه خواهد بود، یا بهتر است بگوییم که چگونه خودتان از آن پول دربیاورید.
 
از این گذشته ، همه افراد اقوام ثروتمند و ارثی در قالب املاک و مستغلات ندارند.
 
اطلاعات ارائه شده در اینجا به ویژه برای خانواده های جوان و افرادی با حقوق متوسط که نمی توانند به سرعت یک آپارتمان جمع کنند و آن را از ابتدا خریداری کنند مرتبط خواهد بود.
 
و حالا همه چیز خوب است!
1. آنچه برای کسب درآمد برای یک آپارتمان در 1 سال باید بدانید
 
اولین چیزی که باید تصمیم بگیرید سوالات مربوط به پارامترهای آپارتمان آینده است، یعنی:
 
    چه آپارتمانی می خواهید بخرید (کارکنان، موقعیت مکانی، طبقه)؛
    کجا - در کدام منطقه از شهر یا خارج از شهر؛
    به چه قیمتی و تحت چه شرایطی (پرداخت اعتبار، رهن، سرمایه سهام).
    آیا بودجه کافی یا بخشی از این سرمایه برای خرید خانه دارید؟
 
بدون پاسخ واضح به این سؤالات، شانس به دست آوردن فضای زندگی به صفر می رسد، به خصوص اگر پول چنین خریدی را نداشته باشید.
 
جمله معروف را به خاطر بسپار
 
    هیچ بادی برای کشتی ای که جهت خود را نمی داند مطلوب نخواهد بود.
 
سپس، بر اساس منابع موجود، باید برنامه ای تهیه کنید که به وضوح نشان دهد که برای یک دوره زمانی مشخص، مثلاً یک سال، چه مقدار پول برای آپارتمان نیاز دارید.
 
فرض کنید آپارتمانی که به آن علاقه دارید 3,000,000 قیمت دارد روبل، و شما مبلغ 1200000 را دارید روبل
 
در این صورت اگر بخواهید در یک سال آپارتمان بخرید به بیش از 1800000 نیاز دارید. روبل، یعنی باید در ماه درآمد کسب کنید.
 
1800000 / 12 ماه = 150000 روبل در ماه.
 
از این رقم شما باید بر اساس.
 
2. نحوه کسب درآمد برای آپارتمان در  و سن پترزبورگ
 
قیمت مسکن در  و سن پترزبورگ بسیار بالاتر از سایر شهرهای روسیه است.
 
اکنون قیمت آپارتمان یک اتاقه در پایتخت از 5000000 متغیر است قبل از 25000000 روبل و بیشتر، بسته به نوع خانه، فاصله آپارتمان از مرکز شهر، وضعیت و پرسنل آن.
 
واضح است که برای یک شهروند عادی کشورمان کسب درآمد برای یک آپارتمان در  و سن پترزبورگ، اگر تاجر نباشد و زندگی کند، واقع بینانه نیست. حقوق متوسط (از 15000 تا 40000 روبل در ماه).
 
همان اصل محاسبه در اینجا نیز صدق می کند: باید مشخص کنید که چه درآمد ماهانه ای نیاز دارید تا بتوانید از پس خرید این ملک برآیید.
 
هنگامی که مردم شروع به محاسبه هزینه مسکن حتی در شهر خود می کنند، به غیر از  و سن پترزبورگ، معلوم می شود که باید در مسکن پس انداز کنند. ساعت 5:00 قبل از 100 سال با درآمد فعلی خود. در عین حال، مشخص است که قیمت املاک در بلندمدت افزایش می یابد.
 
و این نیز با در نظر گرفتن این است که شخص بدون نیاز به خرید غذا، لباس و سایر هزینه ها، کل حقوق خود را برای املاک آینده پس انداز می کند.
 
اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً شما نیز همین فکر را می کنید.
 
اما همه چیز چندان ناامید کننده نیست.
 
همانطور که کارلسون در کارتون به همین نام گفت.
 
    صلح، فقط صلح.
 
شما دو راه برای حل این مشکل سخت مالی دارید.
 
    با چند برابر کردن درآمد خود با پول خود خانه بخرید
    وام مسکن بگیرید و بدون آسیب رساندن به بودجه (درآمد) آن را پرداخت کنید
 
اگر گزینه اول خرید آپارتمان حداقل قابل درک باشد، به جز این سوال که چگونه می توان این درآمد را افزایش داد، گزینه دوم برای اکثر مردم در تاریکی و رمز و راز است.
 
در واقع، شما می توانید برای یک آپارتمان در  در یک سال با درآمد 500000 درآمد کسب کنید. روبل در ماه، نه کمتر! در مورد سن پترزبورگ نیز وضعیت تقریباً به همین منوال است، با این تفاوت که میزان آن چندان چشمگیر نخواهد بود.
 
برای خرید آپارتمان در سن پترزبورگ باید 250000 تا 300000 درآمد کسب کنید. روبل در ماه اگر می خواهید یک آپارتمان بدون وام مسکن (وام) با پول نقد بخرید.
 
اکنون زمان آن است که دریابید چگونه می توانید این کار را انجام دهید.
3. 5 ایده اثبات شده برای به دست آوردن پول کلان سریع یا نحوه خرید آپارتمان اگر حقوق کمی دارید
 
در زیر ابزارهای موثری وجود دارد که به فرد امکان می دهد در مدت زمان کوتاه یا با حداقل سرمایه گذاری به تنهایی یک آپارتمان خریداری کند.
 
در اینجا گزینه خرید آپارتمان با رهن را در نظر می گیریم اما شما آن را پرداخت نمی کنید یا بهتر است بگوییم وام مسکن از پولی که به سختی به دست آورده اید پرداخت نمی شود.
 
آیا بیان را شنیده اید؟

رهن مادام العمر جای خود را به رهن مادام العمر داده است.

من هم طرفدار این نوع برده داری نیستم، پس سعی کنیم از آن بگذریم.

پیش درآمد اینگونه شد و اکنون به ایده هایی می پردازیم که با آن یک فرد معمولی می تواند در یک یا دو سال یک آپارتمان به دست آورد.
ایده 1: ایجاد درآمد غیرفعال در اینترنت و گرفتن وام برای خرید یک آپارتمان

اکنون بچه های مبتکر (عمدتاً جوانان) فهمیده اند که چگونه نمی توانند چند میلیون روبل پس انداز کنند، اما بلافاصله آنها را دریافت کرده و املاک مورد انتظار را خریداری می کنند.

من در مورد اینکه درآمد غیرفعال چیست و چگونه آن را ایجاد کنیم می نویسم.

حتی یک دانشجو و یک مستمری بگیر هم می توانند چنین درآمدی را در اینترنت ایجاد کنند، فقط باید دانش و مهارت های لازم را کسب کنید (یا افرادی را پیدا کنید که بتوانند چنین سایتی را برای شما ایجاد کنند).

به عنوان مثال، مجله کسب و کار HiterBober.ru، جایی که اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، یک سایت سودآور است.

این طرح چگونه کار می کند؟

مرحله 1: ما یک وب سایت ایجاد می کنیم

شما یک وب سایت ایجاد می کنید که در موتورهای جستجو تبلیغ می کنید و در آن تبلیغات قرار می دهید. در یک یا دو سال (اگر در چنین سایتی سخت کار کنید) درآمدی قابل مقایسه با میانگین حقوق و شاید بیشتر برای شما به ارمغان می آورد.

جالب ترین چیز این است که سود سایت به طور خودکار به دست شما می رسد و با استفاده از آن، به سادگی ماهانه خود را پرداخت می کنید. پرداخت وام مسکن

مرحله 2: آپارتمان را رهن می گیریم

همه چیز شبیه مردم است. بدون طرح "سیاه".

فقط برو بانک و وام مسکن بگیر.

درآمد را تأیید کنید و در صورت ناکافی بودن، وام گیرندگان (بستگان خود) را درگیر کنید.

تبریک می گویم، شما اکنون صاحب افتخار یک آپارتمان هستید.

فقط در اینجا یک نکته وجود دارد: برای این شما باید چندین سال وام بپردازید.

مرحله 3: وام را با درآمد غیرفعال از وب سایت ایجاد شده بازپرداخت می کنیم

اینجا جایی است که وب سایت درآمد غیرفعال شما وارد می شود. با این مبلغ است که وام ماهانه آپارتمان (رهن) خود را بازپرداخت می کنید.

در این صورت شما بیشتر حقوق را پرداخت نمی کنید، بلکه از آن برای نیازهای خود استفاده می کنید. در عین حال وب سایت سودآور شما ضامن پرداخت وام مسکن شماست.

در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت سودآور و کسب درآمد در آن، قبلاً در مقاله "" نوشته ام.

به هر حال، آپارتمان و نه تنها طرح پرداخت وام را می توان درآمد غیرفعال روی حساب ایجاد می شود. به روش دیگری اجرا کرد،

درآمد غیرفعال را می توان به عنوان مثال در بازاریابی شبکه ای به دست آورد.

اشتباه نگیرید فقط شرکت های زنجیره ای خوب را با هرم های مالی . چگونه آنها را تشخیص دهیم، بخوانید.
ایده 2: یک آپارتمان وام مسکن بگیرید و به مستاجران اجازه دهید وارد شوند

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از یک آپارتمان، بازپرداخت وام آن به هزینه پول شخص دیگری است.

این روش ساده ترین و واضح ترین است، اما چندین سال طول می کشد تا این ملک به ملک شما تبدیل شود.

ماهیت آن به شرح زیر است.

شما وام (رهن) می گیرید و آپارتمان می خرید. بعد، به مستاجران اجازه ورود می دهید و وام مسکن را با اجاره ای که هر ماه برای شما می آورند، پرداخت می کنید.

شایان ذکر است که گاهی اوقات اگر مستاجر پیدا نکنید، آپارتمان می تواند خالی بماند.

همچنین خطر آسیب مستاجران به ملک شما وجود دارد.

با این حال، اگر شما مسئولانه به این روش خرید آپارتمان نزدیک شوید و کارایی اجاره آپارتمان های رهنی خود را محاسبه کنید، پس از 10-15 سال، ملک نی خود را خواهید داشت.

بله، نه خیلی زود، اما بدون هزینه های ماهانه هنگفت و "پس انداز" و "پس انداز" بی پایان از حقوق.
ایده 3: در مقابل امنیت خانه خود وام بگیرید
خرید خانه ویلایی در صفادشت
اگر پول رایگان برای خرید آپارتمان ندارید، می توانید از وام استفاده کنید و آپارتمان محل زندگی خود را با رهن خریداری کنید. در این لحظه .

اکثر بانک ها می توانند چنین وامی را به شما بدهند، مگر اینکه املاکی که شما در اختیار دارید محدودیتی برای آن نداشته باشد (آپارتمان دارای تحمیل است، رهن یا توقیف شده است).

به این ترتیب برای کسانی که درآمد فعلی (حقوق) کافی برای تایید بانک وام مسکن ندارند مناسب است.
ایده 4: کسب و کار خود را با درآمد بالا باز کنید

راه اندازی کسب و کار خود آنقدرها هم که در نگاه اول به نظر خیلی ها می رسد سخت نیست.

با این کار فرصت های زیادی برای کسب درآمد برای آپارتمان و موارد دیگر برای شما باز می شود.

درک اصول راه اندازی یک تجارت در یک ماه و کسب درآمد از املاک و مستغلات گرامی در یک سال، دو، سه سال کاملاً واقع بینانه است.

بله، به دنبال این ایده، شما کمی ریسک می کنید، اما آیا همه ما عبارت "کار برای عمو" را نشنیده ایم و اکثر مردم دقیقاً این کار را انجام می دهند.

پس چرا موسسات ما آموزش می دهند که چگونه حرفه ای شویم (وکیل، حسابدار، مهندس، طراح) اما هیچ کجا آموزش نمی دهند که چگونه به این مرموزترین "عمویی" تبدیل شویم که این متخصصان برای او کار می کنند؟

حقیقت این است که اگر می خواهید پول زیادی به دست آورید (بالاخره برای خرید یک آپارتمان حداقل به چند میلیون پول نیاز دارید) باید دیر یا زود "دایی" شوید و در نزدیکی کسب و کار خود را باز کنید. آینده، که چندین برابر حقوق شما را به ارمغان می آورد. درآمد بیشتر.

به عبارت دیگر، برای خرید املاک و مستغلات باید به معنای واقعی کلمه میلیونر شوید.

شما می توانید دریابید که چگونه برای یک آپارتمان و هر هدف دیگری از صفر درآمد یک میلیونی داشته باشید.

علاوه بر این، کل حقوق او باید به چنین انباشته هایی برود و قیمت املاک و مستغلات معمولاً سال به سال افزایش می یابد، بنابراین روند انباشت طولانی مدت عملاً بی معنی خواهد بود.

همچنین می توانید با راه اندازی کسب و کار در اینترنت و کسب سود از راه های غیر استاندارد که در مقاله "" توضیح دادیم، درآمد زیادی کسب کنید.

به این ترتیب با افزایش درآمد می توانید یک آپارتمان کسب کنید. یک نفر می تواند آن را در 1 سال انجام دهد و کسی 3-5 سال نیاز دارد.

در هر صورت، این "بردگی" وام مسکن "مادام العمر" نیست، بلکه یک محاسبه سرد ریاضی با چشم انداز تغییرات عمده زندگی است.
ایده 5: با یک فرد مسن مجرد قرارداد حمایت از زندگی (اجاره) امضا کنید

یکی دیگر از راه های "کسب" یک آپارتمان، پیدا کردن یک فرد مسن نیازمند مراقبت و "مراقبت" از او، گرفتن آپارتمان برای او پس از مرگ است.

این روش مراقبت پولی برای معلولان به شما کمک می کند تا با حداقل سرمایه گذاری (در مقایسه با هزینه خانه) مالکیت املاک و مستغلات را بدست آورید.

برای این کار باید چنین سالمندی را پیدا کنید و با او قرارداد مستمری یا قرارداد دیگری ببندید. حفظ جان .

این توافقنامه شرایطی را که باید برای مراقبت از سالمند در ازای دارایی های آنها (پس از مرگ والدین) رعایت کنید، تعیین می کند.
خرید آپارتمان در صفادشت
معمولاً به این ترتیب برای خانم راحت‌تر می‌شود که یک آپارتمان بگیرد، زیرا از نظر روحی و روانی صرفاً به دلیل قوت ذات خود مراقبت از یک فرد مسن نسبت به یک مرد برای او آسان‌تر خواهد بود.

بیایید مزایا و معایب این روش خرید آپارتمان را برای شما ببینیم.

مزایای قرارداد اجاره:

برای خرید یک آپارتمان نیازی به پول میلیونی ندارید.
در صورت مرگ قریب الوقوع بخش، شما یک آپارتمان بدون هزینه مالی خواهید داشت.
شما می توانید در آپارتمان شخصی که از او مراقبت می کنید زندگی کنید، بنابراین حتی نیازی به مالکیت یا اجاره فضای خود ندارید. این به ویژه برای افرادی که خانواده ندارند مناسب است.

معایب قرارداد اجاره

بخش شما ممکن است برای مدت بسیار طولانی زندگی کند، و مراقبت شما از او برای سالها به طول خواهد انجامید، و شما انتظار یک آپارتمان با همان مبلغ را خواهید داشت.
اگر آنها احساس کنند که شما بی وجدان از او مراقبت می کنید و قرارداد اجاره را زیر پا می گذارید، زمان و پولی را که برای مراقبت از سالمندان سرمایه گذاری کرده اید، از دست خواهید داد (از نظر قانونی، آنها حق دارند این کار را انجام دهند).
شما زمان و هزینه قابل توجهی را صرف نگهداری از بخش خود خواهید کرد، به نوعی به کار اجباری شما برای مدت نامحدود تبدیل می شود، بنابراین باید آماده باشید تا تمام ناراحتی های مربوط به مراقبت از یک فرد مسن را تحمل کنید.

ناراحت کننده است، اما در کشور ما جنایتکارانی هستند که با افراد مسن تنها قرارداد اجاره می بندند، سپس آنها را می کشند و آپارتمان هایشان را تصاحب می کنند.

به این افراد «ملاک سیاه» می گویند.

یقین دارم دوست عزیز شما فردی قانونمند هستید و به فکر استفاده از چنین طرح مجرمانه ای برای گرفتن آپارتمان نخواهید بود.

درود بر خوانندگان! بسیاری از مردم علاقه مند هستند که چگونه پول خود را برای یک آپارتمان پس انداز کنند و مبلغ لازم را جمع آوری کنند. این یک فرآیند کاملاً پیچیده است که می تواند چندین دهه طول بکشد.

اما می توان آن را تسریع کرد، این مواد تفاوت های ظریف و قوانین اصلی ایجاد پس انداز را در نظر می گیرد.
جنبه های اصلی جمع آوری وجوه برای یک آپارتمان

انباشت وجوه از دو جزء تشکیل شده است.

پرداخت ماهیانه مبلغ معینی که از حقوق باقی مانده است.
حفظ پس انداز از تورم

اما آیا ارزش این را دارد که وقتی اکنون می توانید وام مسکن بگیرید و به خانه خود نقل مکان کنید، این همه وقت صرف پس انداز کنید؟ همه چیز به شرایط بستگی دارد، اغلب این گزینه موجه است و مزایای زیادی دارد.

برای وام باید اضافه پرداخت کنید و این مهمترین نقطه ضعف همکاری با بانک ها است. به عنوان مثال، نرخ 15 درصد، دوره بازپرداخت 15 سال است.

محاسبات ساده 225 درصد به دست می‌آید، یعنی اگر تمام پرداخت‌های سال‌ها را در نظر بگیرید، می‌توانید نه یک، بلکه سه آپارتمان بخرید.

اما اگر درآمد هنگفتی ندارید، انتظار نداشته باشید که پول لازم را به سرعت جمع آوری کنید. آماده باشید که حتی در بهترین سناریو این روند حداقل پنج سال طول می کشد، بنابراین باید صبور باشید.
چگونه بخشی از حقوق را حفظ کنیم؟

دلیل اصلی بی پولی مداوم بسیاری از افراد نیازهای زیاد آنهاست. درآمد افزایش می یابد، هر چقدر هم که به دست آورید، اگر کنترل هزینه ها را یاد نگیرید، بودجه کافی نخواهد بود.

ابتدا، با در نظر گرفتن تمام درآمدها و هزینه ها، بودجه خانواده را حفظ کنید. باید بخشی از حقوق خود را فقط برای خریدهای واقعا ضروری خرج کنید، از بازدید مکرر از رستوران ها و کافه ها خودداری کنید، چیزهایی بخرید که در حال حاضر چندان ضروری نیستند.
محاسبه کنید که چقدر برای وجود کامل نیاز دارید و سعی کنید از آن تجاوز نکنید. تمام آنچه در بودجه خانواده باقی می ماند باید به پس انداز تبدیل شود. هرچه بیشتر بتوانید در هر ماه پس انداز کنید، سریعتر به هدف خود خواهید رسید.
زیاد خرید نکنید چیزهایی که در این لحظه به آنها نیاز ندارید را رها کنید. اگر پول رایگان دارید و جایی برای خرج کردن آن ندارید، آن را برای پس انداز کلی در کیف پول خود بگذارید.
یک بودجه متحرک ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. قیمت ها به اندازه ای افزایش نمی یابد که با در نظر گرفتن وضعیت فعلی و قیمت تمام شده کالاهای اساسی، ترازنامه را دو بار در سال بررسی و محاسبه کند. از حد تعیین شده تجاوز نکنید، این باید قانون اصلی شما باشد.
هرگز حتی مقدار کمی از پس انداز خود را نگیرید. آنها باید مصون از تعرض شوند، در نظر بگیرید که آنها به سادگی وجود ندارند. اگر یک بار اجازه دهید، استفاده از پس انداز برای مقاصد دیگر در آینده به یک عادت تبدیل می شود.
نکته اصلی تعیین هدف درست است. شما باید دقیقاً درک کنید که چرا به این همه محدودیت ها می روید و نتیجه چه خواهد بود. هدف شروع به جلوگیری از وسوسه خرید چیز اضافی در فروشگاه و سرعت بخشیدن به روند می کند. اما باید خودتان بفهمید که واقعا چقدر مهم است. آیا خرید کاندو ارزش کوچک کردن دارد؟
اگر کنترل هزینه ها برای شما دشوار است، باید تماس با پس انداز را کاملاً حذف کنید. بهتر است یک سپرده بدون امکان نقدینگی برای کل دوره ایجاد کنید. هنگامی که به بودجه دسترسی ندارید، هزینه های اضافی حذف می شوند.
از پرداخت هزینه خرید با کارت بانکی خودداری کنید . این توهم سهولت این فرآیند را ایجاد می کند، زیرا شما پول خود را نمی دهید، بلکه فقط روی چند دکمه کلیک می کنید. اما افرادی که برای مدت طولانی از کارت استفاده می کنند می دانند که شماره حساب ها همان وجوه است.

درک ارزش مالی بسیار مهم است. برای اینکه خود را از مخارج غیر ضروری نجات دهید، باید به این فکر کنید که چقدر باید کار می کردید. حرص و طمع در وجود هر فردی وجود دارد و وقتی متوجه تمام بار پول درآوردن می شوید، نمی خواهید پول بدهید.
چگونه پول پس انداز کنیم؟

دشمن اصلی هر پس انداز تورم است که به تدریج منجر به کاهش ارزش آنها می شود. وقتی مقداری پول دارید، باید به این فکر کنید که از کجا می توان برای ایجاد درآمد اضافی استفاده کرد.


ساده ترین گزینه این است: نرخ بهره خیلی بالا نیست، اما خطر ضرر مالی حداقل است. می توانید تورم را جبران کنید و پس انداز خود را پس انداز کنید تا ارزش خود را از دست ندهند.

اکنون می دانید که چگونه برای یک آپارتمان پس انداز کنید و از تورم در این فرآیند صرفه جویی کنید. اگر مطالب برای شما جالب بود، آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برای به روز رسانی ثبت نام کنید و به سرعت از پست های وبلاگ مطلع خواهید شد. در کانال تلگرام t.me/site نیز عضو شوید .
مشاور املاک در صفادشت