تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: افسردگی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
افسردگی به معنای ناامیدی، غم و اندوه یا تیرگی است. افسردگی یک بیماری بسیار شایع است. این روزها به نظر می رسد افسردگی بحث شهر است. مشاهده می شود که حتی افرادی که از نظر جسمی و روحی سالم و شاد به نظر می رسند نیز قربانی افسردگی می شوند.
پشتیبانی شده توسط
اقامت کردن
 
در زندگی پر از دویدن مداوم، انسان مدام یک نوع استرس را احساس می کند. افسردگی ناشی از نگرانی بیش از حد مداوم، بی قراری، افسردگی، بی خوابی و غیره است. افرادی که ذاتاً حساس تر هستند قربانیان سریع این بیماری می شوند.
 
هنگامی که یک موقعیت غم انگیز در زندگی یک فرد ایجاد می شود، فرد به دلیل آن موقعیت در غم و اندوه یا افسردگی شدید فرو می رود. مرگ یکی از عزیزان، فقدان سنگین در تجارت، شکست عشقی، بیماری شدید جسمی، شکست در امتحانات، تصادف یا هر دلیل دیگری باعث غم و اندوه یا ناامیدی در ذهن می شود و زمانی که ناامیدی برای مدت طولانی ادامه یابد، فرد دچار عذاب می شود. از افسردگی گاهی اوقات دوره های این حالت تکرار می شود.
 
هنگامی که یک موقعیت غم انگیز در زندگی فردی که از افسردگی رنج می برد رخ می دهد، آن موقعیت بر آن فرد غلبه می کند. مالیخولیا، بی علاقگی، ناامیدی، عدم اشتیاق، عدم استعداد، احساس بی فایده بودن، اضطراب مفرط، مشکوک بودن، عدم اعتماد به نفس و ... در این بیماری دیده می شود زنان بیشتر از مردان قربانی این بیماری می شوند. من آن را می دانستم. علل افسردگی هم در ذهن فرد نهفته است و هم در موقعیت. گاهی اوقات این موقعیت است که باعث افسردگی می شود و گاهی اوقات برخی از افراد دارای طرز فکر یا ژن هایی هستند که حتی در شرایط عادی احساس افسردگی می کنند.
 
اغلب این بیماری به دلیل برخی از ویژگی های بارز والدین در کودکان دیده می شود. افسردگی تجربه ناتوانی است. علائم مالیخولیا، ناامیدی، عدم اشتیاق و غیره ناشی از ناتوانی جنسی است. افسردگی در افراد ضعیف النفس شایع تر است و افسردگی در افراد با ذهن قوی، با وجود عوامل بیرونی ظاهرا نامطلوب، نادر است. دلیل این وجود این است که انسان زنده از کشش نیروی حیات رنج نمی برد. بنابراین تجربه افسردگی ناشی از کمبود نشاط نمی تواند در زندگی آنها اتفاق بیفتد.
 
روانشناسان افسردگی را با داروها و همچنین روانکاوی، مشاوره و ... درمان می کنند اما درمان آیورودا افسردگی موثر است و ادامه طولانی مدت این داروها هیچ ضرری ندارد.
 
اول از همه ذهن را مانند آهن قوی کنید. موقعیت ها همیشه در حال تغییر هستند و هیچ موقعیتی برای همیشه باقی نمی ماند. زندگی در این جمله جسارت اخلاقی برای رویارویی با هر نوع رنجی می دهد.
 
در زندگی جای رضایت را بدهید و به اشتباه نگران نباشید. همیشه نگرش مثبت داشته باشید. و در زندگی به خنده اولویت دهید همیشه ذهن را فعال نگه دارید. تلویزیون. تماشای برنامه هایی که باعث خنده شما می شود را به عادت تبدیل کنید.
 
جدای از این، در آیورودا، پرانایاما و مدیتیشن بهترین برای افسردگی در نظر گرفته می شود. هر روز 20-25 دقیقه Anulom-Vilom Pranayama و نیم ساعت مدیتیشن انجام دهید با این کار می توانید خیلی سریع افکار خود را کنترل کنید. جدای از این، درمان شیرودهارا در آیورودا نتایج بسیار خوبی برای بیماران افسردگی دارد.
 
در شیرودهارا روغن دارویی یا قیمه ای که ذهن را آرام می کند بر مادر خوانده می شود. بنابراین گردش خون در آنجا نیز بسیار افزایش می یابد. و آرامش در ذهن احساس می شود. این درمان نتایج بسیار خوبی در بیماران بی خوابی می دهد.
 
جدای از این، در آیورودا مصرف داروهایی مانند Brahmivati Meghyarsayan، Saraswat Churna و غیره تجویز می شود. که اگر طبق توصیه پزشک متخصص انجام شود قطعا مفید است. یوگا و داروی فوق بدون شک می تواند از شر بیماری افسردگی خلاص شود.
[font='Arial', sans-serif]درمان افسردگی در کرج[/font]