تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ایده یک ازدواج یا رابطه کامل و بدون تعارض
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاوره ازدواج
 
ایده یک ازدواج یا رابطه کامل و بدون تعارض، موضوع داستان های پریان است.
 
متأسفانه، به بسیاری از ما هرگز آموزش داده نشده است که چگونه ازدواج خود را حفظ کنیم، چگونه به طور مؤثر ارتباط برقرار کنیم و تعارضات را به طور مسالمت آمیز حل کنیم.
 
وقتی آماده انجام کاری متفاوت برای رابطه خود هستید، زوج درمانی می تواند به شما و شریک زندگیتان کمک کند تا چرخه تعارض را رها کنید و دوباره به هم وصل شوید.
مشکلات رابطه رایج است
مشکلات زن و شوهر در قرنطینه، خیانت، حسادت، مشکلات زوجین در دوران بارداری
 
مشاوره تخصصی و دلسوزانه برای مردان، زنان و زوجین
 
همه زوج ها در مقطعی آنها را تجربه می کنند. با این حال، زوج ها با موانع متفاوت برخورد می کنند. برخی از زوج ها با فریاد زدن مشکلات را بیرونی می کنند. سایر زوج ها با فاصله گرفتن از خود بدون پرداختن به چیزی که آنها را آزار می دهد از مشکلات جلوگیری می کنند.
 
همچنین ممکن است اتفاق بیفتد که یکی از طرفین بخواهد که رابطه کار کند در حالی که طرف دیگر بی تفاوت بماند. این باعث می شود فردی که می خواهد کار کند احساس خستگی کند.
 
افراد حاضر در رابطه همچنین نیازهای فردی دارند که باید بیاموزند بیان کنند تا رابطه به نتیجه برسد.
 
هنگامی که نیازهای برآورده نشده بیان نشده باشد، می تواند به مواردی مانند خیانت، روابط عاطفی، اعتیاد، دعوای مداوم و سایر موقعیت های ناسالم منجر شود.
درخواست مشاوره و صحبت کنیم
اگر نگران رابطه خود هستید زوج درمانی برای شما مناسب است
 
• آیا نگران سلامت رابطه خود هستید؟
 
• آیا شما و شریک یا همسرتان صحبت هایی دارید که بی دلیل ترش می کند؟ به نظر می رسد مشاجرات هرگز حل نمی شوند؟ آیا آنها به شدت انتقادی و تدافعی می شوند؟
 
• آیا شما و همسرتان به آرامی از هم جدا شده اید؟ ممکن است به نظر برسد که شور و شوقی که زمانی مشترک بودید سرد شده است.
 
• این امکان وجود دارد که شما احساس نگرانی کنید، احساس عصبانیت کنید، یا احساس تنهایی کنید، احساس نکنید که شنیده شده و مورد قدردانی قرار گرفته اید. و شما فکر می کنید که همه چیز دیگر مثل قبل نیست.
 مرکز مشاوره و روانشناسی تلاس
• اگر شما یا شریک زندگیتان در تلاش برای بهبودی از یک خیانت هستید، ممکن است از خود بپرسید که آیا زخم های ازدواج شما هرگز می تواند التیام یابد.
 
• شاید خشم، رنجش و صدمه مانعی برای حرکت به جلو باشد و شما برای اعتماد مجدد نیاز به کمک دارید.
 
•  پس از یک رویداد مهم یا یک انتقال بزرگ، همه چیز به عنوان یک زوج می تواند تغییر کند.   تولد نوزاد، جابجایی، شغل جدید، تشخیص پزشکی، مشکلات مالی...
 
خوشبختانه، به عنوان یک درمانگر می توانم به شما کمک کنم تا رابطه خود را حفظ کنید. با هم می توانیم آن را بازسازی کنیم، از آن محافظت کنیم و به شما کمک کنیم از حریم خصوصی بیشتری لذت ببرید.
 
اگرچه ممکن است در حال حاضر درد زیادی داشته باشید، اما می خواهم بدانید که ممکن است با شریک زندگی خود احساس نزدیکی و امنیت بیشتری داشته باشید.
یادگیری همدلی، احترام و حمایت از یکدیگر جادو نیست، فقط کار است. با تعهد و زوج درمانی خود، می توانید رابطه خود را ترمیم کنید، از صمیمیت بیشتر لذت ببرید و بر چالش های آینده غلبه کنید.
روانشناس در باداجوز برای مشکلات زوج زوج
آیا می خواهید درباره درمان خود یا هر دو بیشتر بدانید؟
زوج درمانی می تواند رابطه را ترمیم کند
 مشاوره ازدواج
در جلسات زوج درمانی و مشاوره، هر دو می توانید به مسائل دشوار بپردازید. ما با هم می‌توانیم ابزارها، همدلی و آگاهی لازم را برای بهتر شدن «دو» توسعه دهیم. زوج درمانی فضایی خنثی برای ابراز احساسات، یافتن نکات معتبر و حل تعارضات بدون وارد شدن به بحث فراهم می کند.
 
اگر تصمیم دارید از من کمک بخواهید، احتمالاً به این دلیل است که از تلاش برای اصلاح رابطه خود احساس درد یا خستگی می کنید. من آن درد را درک می کنم، ناامیدی از ناتوانی در درک رفتار زوجین و خارج شدن از چرخه درگیری.
 
با کمک من، می‌توانیم به قلب آن مشکلات برسیم و آنها را در منبع حل کنیم.
ما می‌توانیم انگیزه‌های چرخه‌های رفتار منفی را درک کنیم و استراتژی‌هایی برای بهبود مهارت‌های ارتباطی و حل مسالمت‌آمیز تعارض ایجاد کنیم.
 
در طول روند بهبودی، من در آنجا خواهم بود تا به شما کمک کنم.
 
    • تقویت کنید و ازدواج یا رابطه خود را تجدید کنید. پیوند صمیمیت خود را
 
    • اعتماد را پس از خیانت درمان و بازسازی می کند و به بخشش واقعی دست می یابد.
 
    • را باز می گرداند دوستی، صمیمیت و احترام متقابل
 
    • دردهای عاطفی گذشته را درمان کنید و از شر رنجش خلاص شوید
 
از زوج درمانی چه انتظاری باید داشت
 
شروع زوج درمانی گام مهمی در زندگی یک رابطه است. به این ترتیب، مردم اغلب قبل از اولین درمان خود احساس عصبی می کنند. درک آنچه از زوج درمانی انتظار می رود می تواند به تسکین این اعصاب کمک کند.
زوج در درمان
 مرکز مشاوره و روانشناسی تلاس
    1- در برخی موارد بهتر است در جلسه اول با هر فرد به صورت جداگانه صحبت شود. این به من به عنوان یک روانشناس کمک می کند تا بفهمم هر فرد به چه چیزی نیاز دارد.
 
    
 
    2- در موارد دیگر می توانید انتخاب کنید که این سوالات را از هر دو نفر از زوجین بپرسید.
 
    
 
    3- پس از پایه گذاری اولین جلسه، جلسات بعدی به حل مسائلی که زوجین را به سمت درمان سوق داده است، کمک می کند. گاهی اوقات مکالمات می تواند به مکان هایی منتهی شود که انتظارش را نداشتید.
 
    
 
    4- ممکن است زوج درمانی در ابتدا ناراحت کننده باشد. بالاخره شما در مورد چیزهای عمیقا شخصی صحبت می کنید.
 
    با این حال، یادآوری این نکته ضروری است که من به عنوان یک حرفه ای این موضوع را درک می کنم و فضای امنی برای بیان آن احساسات ایجاد خواهم کرد. پس از درد، بسیاری از مردم فقط با باز کردن در خود احساس بهتری دارند.
 
شکاتت را از من بپرس
آنچه از زوج درمانی نباید انتظار داشت
 
نمی دهیم ما جلسات "تهویه" را انجام . من برنامه های زوج درمانی ساختاریافته را ارائه می دهم.
 مرکز مشاوره و روانشناسی تلاس
اگرچه نیاز به تغییر در وضعیت فعلی شما وجود دارد، نمی کنم و سعی می کنم از سرزنش یا قضاوت کسی اجتناب کنم. اما من "برای یک طرف" بودن را انتخاب
 
کار من اصلاح و بهبود رابطه است نه انگشت اشاره.
 
زوج درمانی نیست یک فیلمنامه از پیش تعریف شده . به همین دلیل است که می توانید مطمئن باشید که تعهد من به رابطه شما منحصر به فرد است.
دفتر روانشناسی بالینی در ویلافراندا د لس باروس - باداجوز
 
من به شما کمک می کنم بهترین راه را پیدا کنید
مشاوره ازدواج
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruинфоhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruselectivediffuserhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru