تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: افسردگی چگونه درمان می شود؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
افسردگی چگونه درمان می شود؟
درمان افسردگی
 
    افسردگی بزرگسالان
    افسردگی یا افسردگی
    آیا شما افسرده هستید؟
    علل
    چه کسی تحت تأثیر قرار می گیرد؟
    افسردگی موقت را از بین ببرید
    استفاده از مکمل های غذایی
    استفاده از داروهای گیاهی
    افسردگی دوران کودکی
    پشتیبانی
    روان درمانی ها
    داروهای ضد افسردگی
    استفاده صحیح از داروهای ضد افسردگی
    فعالیت بدنی سازگار
    اجتناب از عود
    به یک عزیز کمک کنید
    منابع و ماخذ
 
VIDAL Reco مرتبط است
 
    افسردگی
 
این مقاله که برای عموم مردم در نظر گرفته شده و توسط یک ویرایشگر علمی نوشته شده است، وضعیت دانش در مورد موضوع مورد بررسی در تاریخ به روز رسانی آن را منعکس می کند. تحولات بعدی در دانش علمی ممکن است آن را به طور کامل یا تا حدی منسوخ کند. در نظر گرفته نشده است که جایگزین توصیه ها و توصیه های پزشک یا داروساز شما شود.
درمان افسردگی بزرگسالان چیست؟
 
درمان افسردگی بزرگسالان روان درمانی و تجویز داروهای ضد افسردگی است . درمان با توجه به شدت علائم و منشاء علائم افسردگی متفاوت است . ترجیحات بیمار را در نظر می گیرد. داروهای ضد افسردگی مشخص، با در درمان افسردگی شدت متوسط یا شدید ضروری هستند. در اشکال جزئی که بیشتر جنبه روان درمانی دارند، کمتر دیده می شوند.
درمانی برای هر نوع افسردگی
 مرکز مشاوره تلاس
    می توان با بازی در دو رجیستر مکمل درمان کرد افسردگی را : داروهای ضد افسردگی و روان درمانی.
    در مواجهه با افسردگی خفیف که تأثیر کمی بر زندگی روزمره دارد، یک پزشک عمومی به جای آن حمایت روان درمانی را توصیه می کند. اگر دوره افسردگی دردسرسازتر باشد (مشخصه اما متوسط)، او یک داروی ضد افسردگی و احتمالاً روان درمانی تجویز می کند.
    اگر اپیزود مشخص‌تر باشد ( علائم متعدد، شدید و ماندگار)، درمان ضد افسردگی تجویز می‌کند ، حمایت روان‌درمانی انجام می‌دهد و گاهی روان‌درمانی را توصیه می‌کند.
    اگر زمینه پیچیده باشد ، اگر به نظر می رسد افسردگی در مقابل درمان مقاومت می کند، اگر فرد بیمار آن را بخواهد یا اگر قبلاً اختلالات روانپزشکی را تجربه کرده است، پزشک عمومی می تواند بیمار خود را به روانپزشک ارجاع دهد.
    اگر توهم یا هذیان با افسردگی همراه باشد، ممکن است داروهای نورولپتیک تجویز شود.
 
بستری شدن در بیمارستان برای مواردی که خطر خودکشی واقعی است، برای اشکال بسیار شدید با علائم فیزیکی قابل توجه ، یا زمانی که بیمار بسیار منزوی است، در نظر گرفته شده است.
Les médicaments sont-ils efficaces ?
 
اثربخشی داروهای ضد افسردگی از نظر علمی و بالینی برای دسته های خاصی از افسردگی ثابت شده است . باید تاکید کرد که این داروها در درمان افسردگی بارز ، با شدت متوسط یا شدید، واقعا ضروری هستند، اما نه در اشکال جزئی.
 
برخی از بیماران هنوز از این درمان امتناع می ورزند، زیرا فکر می کنند که قدرت اراده آنها ممکن است برای بهبودی کافی باشد یا به دلیل ترس از وابستگی به دارو. هر دوی این تصورات اشتباه است. افسردگی . یک بیماری است و در اکثر موارد رهایی از آن به تنهایی بسیار دشوار است وقتی به هر بیماری دیگری مبتلا می شویم، از درمان دریغ نمی کنیم.
 درمان افسردگی
برخلاف داروهای اضطراب، داروهای ضد افسردگی واقعی ندارند هیچ خطری برای اعتیاد . صرفاً لازم است به تجویز پزشک احترام گذاشته شود و درمان را خیلی زود یا ناگهانی قطع نکنید تا از عود و علائم مربوط به قطع درمان جلوگیری شود.
 
گاهی اوقات درمان تجویز شده جواب نمی دهد. سپس پزشک می تواند ماده جدیدی را امتحان کند که برای بیمار مناسب تر است. به اصطلاح «مقاوم» وجود دارد با این حال، افسردگی‌های که درمان‌های دارویی در برابر آن‌ها کم یا موثر نیستند. گاهی اوقات جلسات لرزه درمانی (الکتروشوک) ضروری است.
آیا باید یک داروی ضد اضطراب را با یک داروی ضد افسردگی ترکیب کرد؟
 مرکز مشاوره تلاس
با توجه به مکانیسم های اثر داروهای ضد افسردگی در مغز، اغلب چند هفته طول می کشد تا اثرات مفید آن احساس شود. بسیار رایج است که پزشک در شروع درمان با یک داروی ضد افسردگی ، یک داروی ضد اضطراب از خانواده بنزودیازپین ها را تجویز کند .
 
دو دلیل اصلی می تواند این را توجیه کند. اگر رنج بیمار بسیار زیاد باشد، داروی ضد اضطراب می تواند در عرض چند ساعت بر علائم خاصی مانند اضطراب و بی خوابی اثر بگذارد و به سرعت بیمار را تسکین دهد. از سوی دیگر، اگر فرد افسرده تمایل به خودکشی قوی داشته باشد، مصرف یک داروی ضد اضطراب می‌تواند خطر فعالیت را در زمانی که منتظر داروهای ضدافسردگی اثرگذاری است، به حداقل برساند. اما این نسخه باید موقتی باشد. داروهای ضد . درمان نمی کنند اضطراب افسردگی را و نباید بیش از چند هفته مصرف شوند فراتر از آن، عمل آنها کاهش یافته و خطر وابستگی واقعی است.
 
در مواردی که افسردگی با اختلالات اضطرابی مداوم پیچیده می شود، پزشک ممکن است یک داروی ضد افسردگی را تجویز کند که در برابر اختلالات اضطرابی نیز موثر است .
مرکز مشاوره تلاس
درمان افسردگی
درمان افسردگی
 
    در توییتر به اشتراک بگذارید
    در فیسبوک به اشتراک بگذارید
    در لینکدین به اشتراک بگذارید
 
درمان افسردگی نتیجه همکاری بین فرد افسرده و پزشک عمومی، روانپزشک و احتمالاً سایر متخصصان سلامت است. روان درمانی و در صورت لزوم درمان دارویی برای هر مورد تطبیق داده می شود. بستری شدن در بیمارستان ممکن است لازم باشد.
اطلاعات برای فرد افسرده و رابطه کمکی
 
ارتباط کمک و حمایت از فرد افسرده توسط پزشک، روانپزشک و احتمالاً سایر متخصصان سلامت برای اطمینان از مراقبت درمانی با کیفیت ضروری است.
 
مانند هر بیماری که در طول زمان تکامل می‌یابد، اطلاعاتی که به بیمار و گاهی به اطرافیانش داده می‌شود (با موافقت بیمار) به فرد افسرده اجازه می‌دهد تا چالش درمان را درک کند و به آن پایبند باشد.
 
پزشک با بیمار خود در مورد انتخاب درمان و پیشرفت آن و همچنین نیاز به پیگیری طولانی مدت برای تنظیم درمان در صورت لزوم صحبت می کند.
درمان افسردگی با روان درمانی
 
این
 
صرف نظر از نوع افسردگی توصیه می شود . علائم افسردگی را کاهش می دهد، دفعات عود را کاهش می دهد یا منجر به بهبودی پایدار می شود.
 
این می تواند تنها درمان در دوره های افسردگی خفیف باشد و در اشکال شدیدتر افسردگی با یک داروی ضد افسردگی همراه باشد.
 
روان درمانی می تواند فردی، خانوادگی یا گروهی باشد.
 
انواع مختلفی از روان درمانی وجود دارد: انتخاب با توجه به علائم، درخواست و محدودیت های فرد افسرده انجام می شود.
 
با روانپزشک خود صحبت کنید، او به شما در مورد بهترین درمان برای مورد شما توصیه می کند.
 
روان درمانی می تواند انجام شود   :
 
    در کابینه لیبرال   ؛
    در یک مرکز مراقبتی   ؛
    در یک مرکز پزشکی و روانی (CMP). CMP یک موسسه عمومی است که روانپزشکان، روانشناسان، پرستاران، مددکاران اجتماعی و سایر متخصصان سلامت را گرد هم می آورد. این مکان محل استقبال، جهت گیری و رسیدگی به دردمندان و خانواده هایشان است. CMP مشاوره هایی را ارائه می دهد که به طور کامل تحت پوشش بیمه سلامت هستند. CMP ها بر اساس منطقه جغرافیایی عمل می کنند. بنابراین چندین توسط بخش وجود دارد.
 
جبران هزینه جلسات با روانشناس
 
اگر یک دوره افسردگی خفیف یا متوسط دارید، می توانید از سیستم حمایت روانی بهره مند شوید.
 مرکز مشاوره تلاس
این دستگاه به هر فردی (نوجوان، بزرگسال و همچنین کودکان 3   ساله) که مضطرب، افسرده یا در ناراحتی های روانی هستند، این امکان را می دهد که از جلسات حمایت روانی با بازپرداخت بیمه سلامت بهره مند شوند.
 
بسته به وضعیت سلامتی شما و با موافقت شما، پزشک ممکن است به شما پیشنهاد کند که حداکثر 8   جلسه را با یک روانشناس تایید شده و شریک این طرح دنبال کنید.
 
حمایت روانی شامل   :
 
    جلسه اول که مصاحبه ارزیابی است   .
    بین 1 تا 7   جلسه پیگیری روانشناختی این عدد توسط روانشناس با نیازهای شما تطبیق داده می شود.
 
برای اطلاعات بیشتر به مقاله   : بازپرداخت جلسات با روانشناس مراجعه کنید
داروهای ضد افسردگی و سایر داروها
 
برای داروهای ضد افسردگی کاهش علائم افسردگی و عواقب آن در ترکیب با
 
.
 
آنها در صورت یک دوره افسردگی متوسط تا شدید تجویز می شوند .
 
انتخاب دارو برای هر فرد با توجه به ویژگی‌های بیماری وی و با توجه به توصیه‌هایی برای استفاده انجام می‌شود.
 
در نیت اول، داروهای ضد افسردگی توصیه شده عبارتند از:
 
    SSRI ها یا مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین (سیتالوپرام، اسیتالوپرام، فلوکستین، فلووکسامین، پاروکستین، سرترالین)،
    SNRI ها یا مهارکننده های بازجذب سروتونین و نوراپی نفرین (دولوکستین، میلناسیپران، ونلافاکسین)،
    یا «سایر داروهای ضد افسردگی» (میانسرین، میرتازاپین).
 
در صورت ناکارآمدی، پزشک می تواند داروهای ضد افسردگی ایمی پرامیک (آمی تریپتیلین، آموکساپین، کلومیپرامین، دوسولپین، دوکسپین، ایمی پرامین، ماپروتیلین، تریمیپرامین) را تجویز کند.
 
به ندرت به داروهای ضد افسردگی که عوارض جانبی آنها قابل توجه است متوسل می شود: تیانپتین که خطر وابستگی دارد یا آگوملاتین که برای کبد سمی است یا در صورت لزوم MAOI-As یا مهارکننده های انتخابی مونوآمین اکسیداز A.
 
داروهای ضد افسردگی فورا اثر نمی کنند و دو تا چهار هفته طول می کشد تا علائم عود کنند.
 
عوارض جانبی ممکن است، به ویژه در شروع درمان یا هنگام افزایش دوز (در صورت لزوم با تصمیم پزشک). معمولا گذرا هستند. بسته به نوع دارو، این عوارض می تواند به عنوان مثال:
 
    ، خواب آلودگی در طول روز همراه با خطر در هنگام رانندگی وسایل نقلیه ، یا برعکس هیجان،
    یبوست _ ،
    افزایش یا کاهش وزن،
    خشکی دهان ،
    افت فشار خون،
    اختلال نعوظ ...
 
در طول یک دوره افسردگی ، درمان برای حداقل چهار تا شش ماه پس از بهبود علائم ادامه می یابد تا نتایج مثبت تثبیت شود. درمان منظم ضروری است.
 
قطع درمان ضد افسردگی در صورت موجه بودن، باید به تدریج طی چند هفته، پس از 6 تا 12 ماه بهبودی افسردگی انجام شود تا از عود بیماری جلوگیری شود. قطع زودهنگام درمان علت عود افسردگی است.
 
در انواع شدید افسردگی، گاهی اوقات درمان برای چندین سال تمدید می شود تا از عود مجدد آن جلوگیری شود.
بستری شدن در بیمارستان در دوران افسردگی
 
، می توان در بیمارستان بستری فوری تصمیم گرفت . در صورتی که فرد افسرده داشته باشد خطر خودکشی بالایی
 
در صورتی که درمان شامل استفاده از شوک الکتریکی (اجرای جریان الکتریکی به ناحیه جلویی مغز، تحت بیهوشی عمومی) باشد، بستری شدن در بیمارستان نیز ضروری است. می تواند الکتروشوک درمانی بخشی از مدیریت افسردگی باشد مقاوم است . که به درمان های دیگر یا در صورت خطر قابل توجه خودکشی
 
بستری شدن در بیمارستان نیز ممکن است برای ارزیابی یک وضعیت پیچیده یا هنگام تغییر درمان تجویز شود.
درمان افسردگی
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruинфоhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruselectivediffuserhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru