تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: درمان موثر برای افسردگی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
می توانید درمان موثری برای افسردگی دریافت کنید
 
افسردگی معمولاً به طور همزمان با دارو و روان درمانی درمان می شود. گاهی اوقات یک کمک مکالمه می تواند برای تسهیل شرایط کافی باشد.
جا:
در فیسبوک به اشتراک بگذارید
در توییتر به اشتراک بگذارید
در لینکدین به اشتراک بگذارید
در پینترست به اشتراک بگذارید
در واتساپ به اشتراک بگذارید
چاپ
 درمان افسردگی
به عنوان مثال، پرستاران روانپزشکی در مراکز بهداشتی کمک بحثی ارائه می کنند. افسردگی شدید ممکن است نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشد. همسالان برای افراد مبتلا به افسردگی در چندین محل سازماندهی شده است گروه های حمایت .
 
روان درمانی در درمان افسردگی موثر است. روان درمانی به دلایل زیر، از جمله دلایل زیر، بهبودی از افسردگی را افزایش می دهد:
 
    با کمک روان درمانی، فرد می تواند یاد بگیرد که روش های تفکر خود را بهتر بشناسد و در نتیجه بتواند آنها را تغییر دهد. او می تواند بفهمد که چرا به شیوه ای خاص فکر می کند و چگونه از شر افکار مضر خلاص شود.
    درک علل و زمینه های افسردگی می تواند افزایش یابد. در عین حال، فرصتی برای کار روی غم و اندوه و مسائل دشوار وجود دارد.
    درک و تفسیر احساسات می تواند تغییر کند. می تواند در آگاهی و درک احساسات خود رشد کند. یاد می گیرد که خود را به شیوه ای جدید تفسیر کند.
    توانایی دادن معانی جدید به مشکلات خود ممکن است ایجاد شود.
    توانایی دیدن موقعیت زندگی خود از دیدگاه های جدید ممکن است ایجاد شود.
    پیامدهای تغییر در شیوه های تفکر ممکن است به عنوان تغییر در روابط نزدیک، کار و تحصیل دیده شود.
    روان درمانی می تواند تجربه عاملیت فعال را افزایش دهد، به عنوان مثال می تواند بر زندگی خود و جوامعی که در آن درگیر است تأثیر بگذارد.
 
همچنین می توانید داروهای افسردگی را امتحان کنید
 
دارو حداقل زمانی ضروری است که فردی که از افسردگی رنج می‌برد آنقدر خسته است که نمی‌تواند متعهد به روان‌درمانی شود یا قادر به مدیریت شرایط دشوار زندگی خود بدون دارو باشد.
 مرکز مشاوره و روانشناسی تلاس
انواع مختلفی از داروهای ضد افسردگی وجود دارد و می توانند بر علل فیزیولوژیکی افسردگی (تغییرات در مغز ناشی از افسردگی) تأثیر بگذارند. از داروها نباید انتظار تغییرات خیلی سریع در وضعیت خود داشته باشید، زیرا داروهایی که برای درمان افسردگی در نظر گرفته شده اند در روزهای اول درمان شروع به کار نمی کنند، اما اثر آن به تدریج در عرض 2 تا 8 هفته افزایش می یابد.
 
اگر درمان خیلی زود متوقف شود، خطر عود افسردگی وجود دارد. اگر به نظر می رسد که داروی استفاده شده موثر نیست، پزشک می تواند آن را به داروی دیگری تغییر دهد، دوز را تغییر دهد یا داروی دیگری را در کنار دارویی که قبلا استفاده شده است اضافه کند. درمان طبق دستور پزشک قطع می شود و معمولاً با کاهش تدریجی دوز انجام می شود.
 
به خصوص زمانی که افسردگی در درجه شدید بوده، با افکار خودکشی همراه بوده باشد، حداقل سه دوره افسردگی شدید وجود داشته باشد، یا فرد مبتلا به افسردگی از درمان دارویی بهره مند شده باشد، ممکن است لازم باشد این درمان ادامه یابد. درمان به اصطلاح درمان نگهدارنده پس از پایان دوره افسردگی. درمان پیشگیرانه، یعنی شروع درمان هر زمان که علائم افسردگی شروع شود، همچنین ممکن است در صورتی مفید باشد که فردی که قبلاً از افسردگی رنج می‌برد، تشخیص دهد که یک دوره افسردگی شروع شده است.
 
درمان افسردگی
اختلال روانی
بیشتر در مورد این موضوع
چگونه برای مشکلات سلامت روان کمک بگیریم؟

 

 


درمان افسردگی

 
تمام اطلاعات تماس

برای رسانه ها
 
مشاغل باز
 
 
تقویت سلامت روان
 
تمرینات
 
مواد
 
آموزش ها
درمان افسردگی
خود مدیریتی افسردگی: 5 کاری که اکنون می توانید انجام دهید
راهی برای بهبود وضعیت
 
برای افسردگی همیشه باید به دنبال حمایت و کمک خارجی باشید. با این حال، راه‌های زیادی برای کاهش علائم افسردگی وجود دارد.
 
افسردگی در طول تعطیلات به دلیل افزایش انتظارات افزایش می یابد، به عنوان مثال استرس کریسمس می تواند افسردگی را بدتر کند. وقتی علائم افسردگی در زندگی رخ می‌دهد، پیدا کردن مناسب‌ترین ابزار برای بهبود وضعیت خوب است. سعی کنید از این اصول اولیه مراقبت کنید، حتی اگر انگیزه شما در بالاترین حد خود نباشد. به یاد داشته باشید که اجرای عملی را با ملایمت تشویق‌کننده نزدیک کنید: برخی روزها اجرای آنها آسان‌تر و برخی دیگر دشوارتر است. مهم‌ترین چیز این است که می‌خواهید پیش بروید و بر غم غلبه کنید تا به افسردگی عمیق نشود.
اصول اولیه را به درستی دریافت کنید
 درمان افسردگی
یک دونده ماراتن نیز قبل و بعد از اجرا استراحت می کند و ماراتن بدون استراحت کافی امکان پذیر نخواهد بود. گاهی اوقات زندگی معمولی می تواند به همان اندازه سنگین به نظر برسد. استراحت و خواب کافی سنگ بنای تندرستی است که در مواقع سخت اهمیت بیشتری پیدا می کند. خواب اغلب یکی از اولین چیزهایی است که افسردگی با چنگال های تاریک خود می گیرد. برخی افراد در هنگام افسردگی بیش از حد می خوابند و برخی دیگر خیلی کم.
1. مراقب ارکان اساسی رفاه باشید
 
بازگشت به یک ریتم منظم شبانه روزی و اجتناب از چرت زدن از ریتم طبیعی و خواب آرام شبانه پشتیبانی می کند. توصیه می شود چند ساعت قبل از رفتن به رختخواب از نمایشگرهای روشن خودداری کنید، بنابراین به دنبال فاصله مناسب با دستگاه های تلفن همراه خود باشید. دنیای شگفت انگیز اینترنت در هیچ کجا ناپدید نمی شود، حتی اگر آن را زودتر از همیشه ببندید. اگر بی خوابی همچنان بر شما حاکم است، ارزش آن را دارد که به موقع به دنبال کمک باشید.
 
    به یاد داشته باشید که با اجرای عملی با ملایمت تشویق کننده رفتار کنید
 مرکز مشاوره و روانشناسی تلاس
ناگفته نماند که یک رژیم غذایی سالم از تندرستی حمایت می کند. با این حال، مشاهده بیش از حد و محدود کردن غذا می تواند استرس زا باشد و در صورت پرخوری احساس شکست ایجاد کند. به همین دلیل است که در هنگام شروع افسردگی باید با خودتان مهربان باشید. از اصول اولیه مانند وعده های غذایی منظم و نوشیدن آب کافی مراقبت کنید. از مصرف زیاد مواد غذایی ناسالم و شکر خودداری کنید و از مصرف الکل خودداری کنید. الکل و مسکرات می توانند احساس خوشبختی لحظه ای ایجاد کنند، اما در دراز مدت چرخه را بدتر می کنند.
 
حتی در روزهای تعطیل هم لباس بپوشید و نظافت کنید و سعی کنید طبق معمول بهداشت خود را رعایت کنید. انگیزه حفظ ظاهر آراسته ممکن است به دلیل افسردگی کاهش یابد، اما ظاهر آراسته نه تنها باعث نشاط و افزایش عزت نفس می شود، بلکه به شروع فعال روز کمک می کند.
2. به زندگی روزمره بچسبید
 
اگر مدیریت اساسی زندگی روزمره بیش از حد شروع به از هم پاشیدن کند، چرخه نامطلوب افسردگی کامل می شود. با مراقبت از مهمترین مسئولیت های خود به زندگی روزمره بچسبید، حتی اگر به نظر می رسد که به تلاش بیش از حد معمول نیاز دارد. برای اطمینان از اینکه استراحت کافی دارید، مسئولیت های خود را اولویت بندی کنید و فقط روی مهم ترین چیزها تمرکز کنید. تعادل مناسب بین مسئولیت ها و آرامش، پایه ای سالم برای بهبودی ایجاد می کند.
 
    در مورد وضعیت خود بحث کنید و شبکه های پشتیبانی خود را حفظ کنید. اجازه نده خودت گوشه نشین شوی
 
می‌توانید مهم‌ترین چیزهای روز را به‌عنوان یک فهرست یادداشت کنید و پس از تکمیل آن‌ها، وظایف را از فهرست جدا کنید. این احساس موفقیت را افزایش می دهد، که به شما انگیزه می دهد تا به فعالیت های روز ادامه دهید. ایجاد لیست کارهای بیش از حد بلندپروازانه می تواند باعث منفی شدن و کاهش باور به عملکرد شما شود، بنابراین روز خود را واقع بینانه برنامه ریزی کنید.
 
همچنین مهم است که حداقل به یک نفر از نزدیکان خود در مورد سلامت خود بگویید.
3. حرکت کنید و فعال بمانید
 
اهمیت ورزش را نمی توان بیش از حد مورد تاکید قرار داد. ورزش باعث ترشح اندورفین می شود که احساس خوبی ایجاد می کند و علائم افسردگی را کاهش می دهد. نگران نباشید، حتی اگر ورزش نمی کنید و ورزش جزئی از زندگی شما نیست، زیرا تنها با چند پیاده روی هفتگی می توانید از مزایای آن لذت ببرید.
 
    مهمترین چیز این است که راهی برای حرکت پیدا کنید که دوست دارید.
 
اگر بخواهید یک تمرین طولانی عرق کنید یا وزنه های سنگین بلند کنید، آستانه شروع می تواند خیلی بالا باشد. به همین دلیل خوب است که اهداف به اندازه کافی کوچک تعیین کنید و به آنها پایبند باشید. تصمیم بگیرید که بیرون بروید و حداقل پانزده دقیقه سریع راه بروید. در صورت تمایل می توانید همزمان به موسیقی یا کتاب صوتی گوش دهید. حتی ممکن است متوجه شوید که بیشتر از هدفی که تعیین کرده اید راه می روید.
 
علاوه بر آهسته دویدن، شنا و یوگا تمرینات عالی برای تسکین علائم افسردگی هستند. گروه‌های سرگرمی مختلف نیز می‌توانند فعال شوند و احساس بهتری در شما ایجاد کنند - تماس‌های اجتماعی می‌توانند مفید باشند و یک جو مثبت بسیار مورد نیاز را به زندگی شما بیاورند.
4. کارهایی را انجام دهید که حس خوبی دارند
 
یکی از علائم افسردگی اغلب از دست دادن لذت است. در بدترین حالت، هیچ چیز درست نیست. با این وجود، انجام کارهایی که می‌دانید در گذشته به‌عنوان یک تولیدکننده احساس خوب عمل کرده‌اند، مهم است.
 
    به خاطر داشته باشید که مراقبت از خود یک خودخواهانه نیست - کاملا برعکس.
 
فهرستی از چیزهایی که معمولاً از آنها لذت می برید تهیه کنید. این لیست می تواند هر چیزی باشد، از حمام طولانی گرفته تا فیلم، باغبانی یا یک شب بیرون رفتن با دوستان. مطمئن شوید که این موارد را با وجود سایه ای که افسردگی ایجاد می کند به روز خود اضافه کنید.
 
شما برای ایجاد خیر در اطرافتان به رفاه خود نیاز دارید. پس با وجدان مراقب خودت باش و بعداً مواظب چیزهای دیگر باش.
5. افکار خود را مشاهده کرده و به چالش بکشید
 
آگاهی از چیزها اغلب اولین قدم برای بهبود آنهاست. با خود صادق باشید و به این فکر کنید که چرا احساس بدی دارید. مناسب ترین راه را برای مقابله با مسائل پیدا کنید، خواه نوشتن، صحبت کردن، موسیقی یا هر راه سالم دیگری برای رهاسازی افکار.
 
افسردگی یک پرده رنگی منفی بر افکار ما می آورد و ما واقعیت جهان را با لنزهای تیره تر می بینیم. افکار خود را رصد کنید و لحظه ای را که افکار منفی تسخیر می کنند، یادداشت کنید. آیا راه دیگری برای فکر کردن در مورد آن وجود دارد؟ چگونه می توانید یک فکر بدبینانه را به قدرت خود تبدیل کنید؟
 مرکز مشاوره و روانشناسی تلاس
    به طور مرتب به خود یادآوری کنید که شما نیز به اندازه دیگران ارزشمند هستید.
 
انتقاد از خود، سرزنش و عزت نفس پایین احساسات طبیعی در گرداب افسردگی هستند. با این حال، به یاد داشته باشید که آن افکار منفی مانند شما نیستند، کلمات از دهان افسردگی شما می آیند. با خودتان همانطور رفتار کنید که با یک دوست رفتار می کنید - به آرامی به جلو فشار دهید. تو به دوستانت توهین نمی کنی، پس چرا با خودت این کار را می کنی؟ به نحوه صحبت خود با خود توجه کنید.
تو تنها نیستی
 
افسردگی همیشه باید با جدیت مورد نیاز درمان شود. به یاد داشته باشید که شما تنها نیستید: افسردگی یکی از شایع ترین اختلالات روانی در فنلاند و همچنین سایر کشورهای غربی است. راهنما در دسترس است و راه های زیادی برای یافتن آن وجود دارد. با مداخله زودهنگام در افسردگی، می توانید از عمیق شدن و عود آن جلوگیری کنید.
 
لطفاً اگر سؤالی دارید، یا اگر احساس می کنید که قدرت شما رو به کاهش است، با ما تماس بگیرید. وقتی صحبت از افسردگی می شود، می توانید – و باید – درخواست کمک کنید.
 
 مرکز مشاوره و روانشناسی تلاس
 
آیا افسردگی شما را به فکر وا می دارد؟ خودآزمایی در آزمون DEPS آنلاین شرکت کنید. اگر افسرده هستید تست کنید، برای تست اینجا را کلیک کنید .
 
در Kuuleva، روان درمانی بر اساس دیدگاه مشتری شکل می گیرد. شما می توانید با زندگی خود دقیقاً همانطور که در آن روز اتفاق می افتد به آنجا برسید.
 

درمان افسردگی
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоlactogenicfactor.ruинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоhttp://selectivediffuser.ruинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо