تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آیا ما به زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج نیاز داریم ❙ روانشناسی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 مشاوره ازدواج
 

    آیا ما به زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج نیاز داریم ❙ روانشناسی

 
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج چگونه پیش می رود؟
 
آیا زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج راه حلی برای حل این مشکلات است؟ حالش چطوره؟
 
آنتوانت دی مول و سالومون ناسیلسکی روان درمانگران زوج در بلژیک هستند. سالومون ناسیلسکی توضیح می‌دهد: «اغلب، مردم از مشورت با زوج‌درمانگر تردید می‌کنند، زیرا از فروپاشی پیوند خود می‌ترسند. اما آنها همچنین تمایل عمیق خود را برای زنده ماندن او دست کم می گیرند. »
 
1) چرا زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج ؟
 
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج ، مانند درمان فردی، فرآیندی است که به میل به پشت سر گذاشتن رنج پاسخ می دهد. همانطور که یک فرد در سختی و پریشانی می تواند با امید موجه به نجات کمک بخواهد، یک زن و شوهر نیز می توانند چنین اقدامی را انجام دهند. این معنای کلی زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج است. و البته زوج درمانگر نه وکیل است و نه قاضی و بنابراین عموماً داوری و قضاوت نمی کند. ابزارهای رفتار درمانی می توانند به کمک درمانگری بیایند که استفاده از آنها را انتخاب می کند، در میان ابزارهای دیگر، مانند ابزارهای تحلیل درمانی، تحلیل سیستمی یا تحلیل تراکنش.
 
2) زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج چگونه انجام می شود؟
 
روش ها و تکنیک های مورد استفاده زوج درمانگران بسیار متنوع است. اکثر زوج درمانگران نیاز دارند که هر دو عضو زوج در هر جلسه حضور داشته باشند. نحوه سازماندهی کلام در جلسات با توجه به نوع درمانگر و همچنین انتخاب تکنیک هایی که اوست متفاوت است.
 
آموزش آنها شامل کمک های نظری و فنی بسیاری است که به آنها امکان می دهد در مقابل یکدیگر طرف نشوند. آنها به دور از آموزش به عنوان وکیل یا وکیل دادگستری، به دنبال این هستند که چگونه یک تعارض بیانگر چیزی مثبت یا مفید برای هر دو باشد، به عنوان مثال: اختلافات به همه اجازه می دهد تا مقداری فاصله را حفظ کنند بدون اینکه نیازی به گفتن داشته باشند که احساس می کنیم به تنهایی نیاز داریم. یا زمانی را برای تأمل در خود ارائه دهید، یا به ما اجازه دهید پس از یک لحظه نزدیکی شدید یا همجوشی، فاصله راحت تری پیدا کنیم.
 
اکثر درمانگران از نقش داور یا داور اجتناب می کنند. این نوع عملکرد توسط وکلا بهتر از درمانگران انجام می شود. به طور خلاصه می توان گفت که زوج درمانگر در خدمت پروژه زوج است که دو شریک به طور ایده آل قبل از رفتن به ملاقات او تعریف می کردند.
 
آیا می توانیم همزمان با زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج از درمان فردی پیروی کنیم؟
 
همه چیز به درمانگران درگیر و مسائلی که باید به آنها توجه شود بستگی دارد. برخی از درمانگران نیاز دارند که فرد به طور انحصاری خود را وقف انجام یک درمان در یک زمان کند. برعکس، برخی دیگر در نظر خواهند گرفت که یک درمان فردی برای یکی از اعضای زوج، کار درمان زوج را به خوبی تکمیل می کند.
 
بنابراین ضروری است که سؤال را مستقیماً از درمانگر بپرسید، که اطلاعات لازم برای یک پاسخ متناسب با هر مورد را دارد.
 
همچنین مقاله: زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج جسورانه را بخوانید
/////////////////////////
 
Logo La Clinique E-Santé تلفن لوگوی
 
    1. زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج چیست؟
    2. چرا زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج می شود؟ دلایل
    3. جلسه زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج چگونه برگزار می شود؟
 
بازخورد
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج : 6 دلیل برای اینکه خودتان را از آن محروم نکنید
تیم کلینیک سلامت الکترونیک
 
تیم کلینیک سلامت الکترونیک
 
 مشاوره ازدواج

 
ارسال شده در 5 اکتبر 2021
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج ، راه حلی موثر برای غلبه بر مشکلات در یک رابطه.
 
در طول زندگی زن و شوهری با مشکلاتی روبرو می شوید. با این وجود، غلبه بر برخی موانع، با وجود تمام عشقی که به همسرتان دارید، گاهی دشوارتر است و بالعکس. با گذشت زمان اتفاق می افتد که دو نفر انتظاراتی دارند که دیگر با هم سازگار نیستند و کم کم آنها را از یکدیگر دور می کند. یک مشکل ارتباطی، یک فریب یا حتی یک ازدواج ناموفق می تواند مشکلاتی باشد که یک زوج باید با آن روبرو شوند. برای جلوگیری از برگشت ناپذیر بودن عواقب آنها و منجر به جدایی دائمی، ممکن است شروع زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج جالب باشد . کشف کنید 6 دلیل برای شروع زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج را .
 
آیا به روانشناس نیاز دارم؟
 
آیا نمی دانید آیا به روانشناس نیاز دارید؟
کدام درمان برای شرایط شما مناسب تر است؟
 
خلاصه مقاله:
 
    زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج چیست؟
    چرا زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج انجام می شود؟ دلایل
        دلیل شماره 1: ارتباط روان تر
        دلیل 2: شفاف سازی انتظارات مربوطه
        دلیل 3: برجسته کردن عملکرد رابطه ای
        دلیل شماره 4: یادگیری مجدد همکاری در بین زوجین
        دلیل شماره 5: رابطه سالم تر
        دلیل شماره 6: زندگی جنسی رضایت بخش تر
    جلسه زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج چگونه است؟
 
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج چیست؟
 
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج یک همراهی درمانی است که توسط روانشناس برای بهبود روابط عاشقانه بین دو شریک و حل تعارضات بین فردی انجام می شود . چالش زناشویی، یافتن یا کشف مجدد عملکرد صحیح زوجین برای پایدارتر و متعادل تر کردن آن است.
 
سوق دهد چندین رویداد می تواند عاشقان را به سمت یک میانجی زوج . در واقع، این می تواند درگیری های مکرر باشد که باعث تضعیف زوج یا جلوگیری از طلاق بین دو نفر می شود. زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج سعی می کند ارتباط را در زوجین بازگرداند تا آن را مستحکم کند.
 
استقبال می کند ازدواج درمانی از معایب و محدودیت های هر دو طرف . روانشناس به دنبال این است که رابطه را برای هر دو نفر کاربردی تر و رضایت بخش تر کند. هدف زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج تلاش برای جلوگیری از تعارض نیست، بلکه بیشتر نشان دادن و حمایت از پتانسیل هر دو طرف برای حل تعارض مورد نظر است.
 
برای اینکه زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج موثر باشد، باید انتخابی باشد که هر دو طرف در شرایط دشواری (مشکل در برقراری ارتباط، عدم اعتماد، زنا و غیره) می گذرانند. سپس درمانگر به برقراری مجدد گفتگو بین دو نفر کمک می کند و به آنها یاد می دهد که به حرف یکدیگر گوش دهند.
 
همچنین بخوانید : هنر درمانی: 6 تکنیک برای شفا از طریق خلاقیت
چرا زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج انجام می شود؟ دلایل
 
اگر نمی‌دانید که آیا باید کار زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج را شروع کنید ، پس منابع فعلی خود را به نحوی برای حل مشکلات خود تمام کرده‌اید. اگر احساس رضایت در رابطه‌تان به طور فزاینده‌ای برای شما دشوار است، حمایت خارجی و تخصصی که می‌تواند عناصر تفاهم را برای شما فراهم کند و راه را برای عملکرد بهتر رابطه با شما باز کند، در هر صورت، فرصتی زوج برای شماست . در اینجا 6 دلیل برای سرمایه گذاری با همسرتان در زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج آورده شده است :
 
    ارتباط روان تر
    شفاف سازی انتظارات مربوطه
    برجسته کردن عملکرد رابطه ای
    همکاری مجدد در درون زوجین
    یک رابطه سالم تر
    زندگی جنسی رضایت بخش تر
 
دلیل شماره 1: ارتباط روان تر
 
موانع زیادی برای برقراری ارتباط خوب وجود دارد. بین، روش شما برای شناسایی و سپس تفسیر آنچه احساس می کنید، توانایی شما در ترجمه هرچه دقیق تر آن از طریق بیان آن در کلمات، و نحوه تفسیر کلمات شما توسط طرف مقابل، احتمال تحریف پیام شما و آن ارتباط. اثربخشی خود را از دست می دهد متعدد است. ارتباطات شما ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند خستگی ناشی از بار ذهنی بیش از حد، استرس در محل کار یا حتی احساسات کنترل نشده مانند خشم باشد.
 
زمانی که با همسرتان مبادله می کنید که با مشکلات مشابهی روبرو می شود، این خطرات باید دو برابر شوند. بنابراین، فراتر از هر گونه اختلاف عمیق، ارتباط می تواند به خودی خود منشأ مشکلات ، تنش ها و سوء تفاهم هایی باشد که گاهی منجر به جدایی های عاشقانه می شود. در این مورد، زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج قبل از جدایی راه خوبی برای یادگیری مجدد نحوه گفتگو با همسرتان است.
 
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج با هدف شناسایی مشکلات ارتباطی و کمک به شما در برقراری ارتباط بهتر است. . برنامه نویسی عصبی-زبانی به فرد کمک می کند تا بر روی ارتباط خود با دیگران کار کند روش های زیادی برای این کار وجود دارد که اساس آنها به طور کلی مشابه است:
 
    یاد بگیرید که به احساسات خود گوش دهید و آنها را به طور دقیق تجزیه و تحلیل کنید
    پیام را به گونه ای تنظیم کنید که با فاصله گرفتن از احساسات و تفسیرها، تمام نیروی اطلاعاتی خود را حفظ کند.
    در شرایطی قرار بگیرید که پیام طرف مقابل را با بی طرفی هرچه بیشتر بشنوید.
 
فراتر از تسهیل تا حد زیادی تعامل، این کار به سمت ارتباط خوب برای دستیابی به اهداف درمانی شما ضروری است.
 
خوب است بدانید
 
75 درصد از جمعیت فرانسه بر این باورند که اظهارات آزاردهنده همسرشان دلیلی برای جدایی است.
 
بنابراین یادگیری برقراری ارتباط خوب با شریک زندگی خود برای جلوگیری از تضعیف زوج خود یا حتی خطر جدایی ضروری است.
 
دلیل 2: شفاف سازی انتظارات مربوطه
 
در واقع، دشواری دیگری که می تواند بر یک رابطه سنگینی کند، این است که به تمام باورهای ضمنی که شما را در تعامل تعیین می کنند باز می گردد.
 
شما می توانید متقاعد شوید که همسرتان به یک دلیل کاملاً خاص این گونه واکنش نشان می دهد، که نحوه شروع مبادله و قرار گرفتن خود را در مقابل او مشروط می کند. متأسفانه، این تفاسیر اغلب شامل سوگیری های مربوط به ناامنی ها و نارضایتی های شما می شود. در نتیجه، می توانید به شریک زندگی خود نیت هایی را نسبت دهید که متعلق به او نیست، در نتیجه به ناگفته ها دامن می زنید و بی اعتمادی و کینه ها را ترویج می دهید.
 
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج دقیقاً مکانی است برای رفع این ابهامات و بیان کلمات به آنچه معمولاً ضمنی باقی می ماند. کاوش واقعی و برجسته کردن انگیزه‌های عمیق هر یک از شرکا در رابطه با زندگی رابطه‌شان از یک سو، و موضوعات اصلی که بر روابط سنگینی می‌کنند، از سوی دیگر، می‌تواند در دفتر و همچنین در دفتر اجرا شود. هر چه بیشتر از زندگی روزمره خود محروم شوید
 
در این منظر است که ارتباط به شما کمک می کند تا نیازهای اساسی شریک زندگی خود را شناسایی کرده و نیازهای خود را به وضوح بیان کنید. درک بهتر اینکه هر یک از شما چگونه خود را در مواجهه با موقعیت‌های مشکل‌ساز مختلف قرار می‌دهد، به شما این امکان را می‌دهد تا در عین حال که واقعیت دیگری را در نظر بگیرید، عمل کنید. احساس ارتباط و احترام تاثیر فوری بر کیفیت رابطه خواهد داشت.
 
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج چه کاری برای شما انجام می دهد!
 
شما دیگر نمی توانید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید، دیگر یکدیگر را درک نمی کنید و درگیری ها شما را بیشتر و بیشتر از هم دور می کند در حالی که می خواهید هماهنگی خود را به عنوان یک زوج دوباره به دست آورید. روال شروع شده است و دیگر نمی توانید شادی و هیجان گذشته را پیدا کنید. شما هنوز هم شریک زندگی خود را دوست دارید و می خواهید به ساختن زندگی مشترک خود ادامه دهید. امروز چیزی که دوست دارید این است که در یافتن یک راه حل موثر برای نجات رابطه خود موفق شوید.
 
این چیزی است که دیجیتال درمانی برای شما به ارمغان می آورد، بر اساس نتایج مشاهده شده از نظر بالینی در بیماران ما که در روابط خود با مشکلاتی روبرو شده اند.
 
تو برو :
 
- نیازهای اساسی و انتظارات مربوط به هر یک را درک کنید
- یاد بگیرید که با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید
- راه حل هایی را با هم بیابید تا زوج را شگفت زده کنید
- به عنوان یک زوج یک زندگی هماهنگ پیدا کنید
 
دلیل 3: برجسته کردن عملکرد رابطه ای
 
این واقعیت که آشکارا دیدگاه مربوطه خود را از موقعیت هایی که باعث ایجاد مشکل یا به طور گسترده تر موقعیت زوجین می شود، و همچنین نگاه درمانگر و نحوه راهنمایی او، به شما این امکان را می دهد که در ابتدا آگاهی فرد خود را افزایش دهید. حالت های عملکرد . . ثانیاً، این اقدامات همچنین به شما این امکان را می‌دهد که از خطوط اصلی عملکرد خود به عنوان یک زوج آگاه شوید: روش‌های ترجیحی شما برای قرار دادن خود در مقابل دیگری چیست؟ حالت های محافظت و دفاع شما چیست که خود به طور سیستماتیک همان نوع واکنش ها و پاسخ ها را در شریک زندگی شما فعال می کند؟ آنها چه پیامدهایی بر رفتار شما دارند؟ و غیره...
 
همانطور که در مورد رویکرد سیستمی وجود دارد، این عقب نشینی به شما امکان می دهد تا تحلیل و تأملی در مورد انسدادها و بن بست های رابطه ای انجام دهید که باعث تعارض رابطه شما می شود و به ارتباطات خوب و عملکرد بهتر زوج آسیب می رساند.
 
بر این اساس، شما قادر خواهید بود تنظیمات لازم را انجام دهید، و با فاصله گرفتن تا حد امکان از حالت‌های عملکردی که مانع از درک یکدیگر و حرکت سازنده با یکدیگر می‌شوند، شروع کنید.
 
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج فرصتی برای یادگیری مجدد نحوه عملکرد هماهنگ با هم است.
 
آیا به روانشناس نیاز دارم؟
 
آیا نمی دانید آیا به روانشناس نیاز دارید؟
کدام درمان برای شرایط شما مناسب تر است؟
 
دلیل شماره 4: یادگیری مجدد همکاری در بین زوجین
 
یکی از اهداف زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج این است که کم کم به یک پویایی مشترک برسیم که در این مورد به سمت بهبود وضعیت رابطه و با تلاش متقابل تغذیه می شود تا کنش ها و واکنش های انعکاسی را زیر سوال ببریم و ساختار شکنی کنیم. خود این دومی ها اغلب بر باورهای نادرستی مبتنی هستند که زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج امکان آشکارسازی آن را فراهم کرده است.
 
از هر یک از شرکا می توان از ظرفیت پرسشگری و همچنین انکار خود استفاده کرد، زیرا خارج از چارچوب درمانی، ایده آل این است که بتوانیم نیازهای اساسی طرف مقابل را در پشت درخواست های عینی و الزامات آنها، حتی در شرایطی که در آن وجود دارد، آشکار کنیم. در برخی موارد، حملات او به دلیل صبر و همدلی است.
 
همراهی با حل تعارض ها دقیقاً به هر یک از آنها این امکان را می دهد که خود را در یک زمینه اختصاصی نشان دهند و با دیگری از این نیازهای اساسی سهیم شوند که بیان آن با حضور و نگاه درمانگر که به آن می آید پشتیبانی و واسطه می شود. آنها را مشروعیت بخشید.
 
از لحظه‌ای که هر یک از شرکا می‌توانند ببینند که چگونه تعارضات درون زوجین تنها نتیجه دفاع‌هایی است که در واکنش به نیازهای رابطه‌ای تغذیه‌نشده فعال می‌شوند، مثلاً کمبود توجه، توجه، احترام درک شده یا حتی فقدان با اعتماد به دیگری ، می‌توان نسبت به شیوه‌های معمول عملکرد آن گام برداشت و با توجه به مسائلی که به وجود آمده است، آنها را دوباره برنامه‌ریزی کرد.
 
توانایی درک مبارزات صمیمی طرف مقابل در یک رابطه باعث می شود که آنها با موقعیت مناسب حمایت و تسکین یابند. در واقع، این همکاری با هدف یافتن کارکرد رابطه‌ای بهینه است که پیوند عشقی را مجدداً فعال و تقویت می‌کند و در نتیجه رابطه را با دیدگاه افزایش همکاری تغذیه می‌کند. بنابراین این امکان ایجاد یک دایره با فضیلت برای پویایی زوج را فراهم می کند.
 
خوب است بدانید
دلیلی است مشکلات زوجین سومین که فرانسوی ها را با 1/52 درصد (پس از اضطراب و افسردگی) شروع به ازدواج درمانی می کند.
 
روانشناسان همچنین از زمان بحران COVID-19 در سال 2020 افزایش در این رقم را ذکر کرده اند.
 
دلیل شماره 5: رابطه سالم تر
 
پنجمین دلیل برای شروع ازدواج درمانی ، داشتن رابطه سالم تر با همسرتان است. این اتفاق می افتد که در برخی از زوج ها وابستگی عاطفی وجود دارد و باعث آسیب در روابط عاشقانه شما می شود. نیاز شما به بودن مداوم با یکدیگر گاهی باعث درگیری و مشاجره می شود. تجزیه و تحلیل الگوهای او نیز می تواند راه خوبی برای پایان دادن به درگیری های زوج او باشد.
  مشاوره ازدواج
همانطور که برخی از افراد به الکل و تنباکو معتاد هستند ، شما نیز می توانید به شریک زندگی خود معتاد شوید و نوعی وابستگی عاطفی ایجاد کنید .
 
اگرچه عشق و احساساتی که به شریک زندگی خود دارید صادقانه است، اما باید یاد بگیرید که مطابق شریک زندگی خود زندگی نکنید. اگر در یک موقعیت وابسته بمانید، می توانید یک رابطه سمی را در بین زوجین ایجاد کنید . در مورد اعتیاد، به سختی می توانید یک دستکاری را در زندگی عاشقانه خود تشخیص دهید.
 مرکز مشاوره و رواشنناسی تلاس
برای این منظور، زناشویی درمانی می تواند به شما کمک کند تا اقدامات سمی شریک زندگی خود را روشن کنید. می توانید تعادلی را در بین زوج خود پیدا کنید . با کار بر روی این نکات، اگر شما و شریک زندگیتان مایل به ایجاد تغییراتی در زندگی روزمره خود هستید،
 
همچنین بخوانید : هیپنوتیزم: روش، مزایا و معایب
دلیل شماره 6: زندگی جنسی رضایت بخش تر
 
اتفاق می افتد که برخی از زوج ها تصمیم می گیرند برای حل مشکل جنسی و در نتیجه داشتن یک زندگی جنسی رضایت بخش تر، ازدواج درمانی را شروع کنند .
 
چالش زناشویی این است که همسرتان را بهتر بشناسید تا در یافتن هماهنگی جنسی در بین زوجین موفق شوید. به عنوان مثال، ممکن است نیاز داشته باشید که به ازدواج درمانی بروید، زیرا همسرتان احساس از دست دادن میل می کند . این کاهش را می توان با دلایل مختلفی توضیح داد، اما به این معنی نیست که تا زمانی که او دیگر شما را دوست ندارد. مهم است که این را در نظر داشته باشید.
 
خستگی، تربیت فرزند ، استرس یا مشکل در آرامش می تواند عواملی باشد که بر تمایلات جنسی زوجین تأثیر می گذارد. سپس ازدواج درمانی به زوج کمک می کند تا صمیمیت و اشتیاق خود را بازیابند.
 
علاوه بر این، عشق شما می تواند به دلیل یک رویداد دردناک شریک زندگی شما تحت تاثیر قرار گیرد. به عنوان مثال، رابطه شما ممکن است به دنبال یک رویداد آسیب زا مانند تجاوز جنسی یا خشونت خانگی دشوار باشد . ممکن است درمان EMDR به طور موازی برای کمک به شما برای غلبه بر این تروما توصیه شود.
 
ازدواج درمانی به شما این امکان را می دهد که با درک احساسات و ترس های شریک زندگی خود بهتر درک کنید . به این ترتیب، بهتر می توانید به او اطمینان دهید و هماهنگی را پیدا کنید که مناسب هر دو طرف باشد.
جلسه زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج چگونه است؟
 مرکز مشاوره و رواشنناسی تلاس
یک جلسه زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج در چند مرحله انجام می شود. در واقع، در آغاز درمان، درمانگر ابتدا سعی می کند مشکل زوجین را درک کند و سپس از طریق تمرینات به آنها کمک کند.
 
لازم است بدانید که در طول جلسات، با داور یا داور روبرو نخواهید شد. درمانگر وجود دارد تا به شما کمک کند پتانسیل خود را درک کنید تا عملکرد رابطه خود را بهبود بخشید . از سوی دیگر، نقش آن این نیست که برای یکی یا دیگری از شرکا جانبداری کند.
 
تمرینات مختلفی مانند ایفای نقش، اقداماتی که باید در زندگی روزمره انجام شود و یا حتی اشتراک بینش زوجین را می توان به زوج پیشنهاد کرد.
 
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج راهی است برای بازگشت به منبع این مشکلات با بیان نیازهای اساسی هر یک که در درون زوجین تغذیه نمی شود و زندگی رابطه را مسموم می کند. بسته به جهت گیری نظری و روش شناختی خود (سیستمی، رفتاری ، تحلیلی، کل نگر درمانگر و غیره)، ابزارهایی را به شما پیشنهاد می کند تا آگاهی خود را نسبت به مشکلات و انسدادها افزایش دهید و به روشی کاملا ملموس بر اساس آنها عمل کنید. فاصله بین جلسات می تواند چندین هفته باشد تا به شما فرصت دهد تا آنچه را که در طول جلسه روی آن کار شده است عملی کنید.
 
حفظ شود
ازدواج درمانی یک عمل درمانی است که هدف آن کمک به زوجین برای غلبه بر مشکلات است . این به شما امکان می دهد به تدریج یک پیوند زنده و مغذی بین دو شریک و تمایل مشترک برای ادامه حرکت رو به جلو پیدا کنید.
 
این نوع درمان که معمولاً کمتر از 20 جلسه طول می کشد، درک دیگران و محدودیت های خود را ارتقا می دهد. سفر شخصی که در طی این جلسات به دست می‌آید، یک چالش روزانه است، زیرا به لطف ابزارهایی که درمانگر در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید مهارت‌های رابطه‌ای که به تازگی کسب کرده‌اید را تمرین کنید.
 
این رویکرد از تعارضات درون زوجین جلوگیری نمی کند، بلکه به دو نفر کمک می کند تا نقاط اختلاف را به شیوه ای آرام تر و با هم حل کنند.
 مشاوره ازدواج
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтlactogenicfactorсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтselectivediffuser.ruсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт