تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج : همه چیزهایی که قبل از شروع باید بدانید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج : همه چیزهایی که قبل از شروع باید بدانید
محتوا توسط اداره پزشکی قاره تایید شده است.
 
به یک ویدیو درمانگر مراجعه کنید
 مشاوره ازدواج
روانشناسان و روانپزشکان 7 روز در هفته در مشاوره از راه دور در اختیار شما هستند و می توانند به شما در بازیابی ارتباط کمک کنند.
شروع به مشاوره کنید
  مرکز مشاوره و روانشناسی تلاس
زوج‌درمانی معمولاً گامی است که وقتی پیوندمان در خطر است، برمی‌داریم. خیانت، مشکلات در برقراری ارتباط، عدم اعتماد به نفس... با کمک یک درمانگر، هدف این است که دوباره وارد گفتگو شوید و بیشتر به حرف یکدیگر گوش دهید. آیا در انجام این کار تردید دارید؟ تیم پزشکی قاره ویژگی های زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج و مزایای آن را به شما می گوید.
 
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج
چرا زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج انجام می شود؟
اهداف زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج
 
مشارکت در زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج فقط اجتناب از جدایی نیست، زیرا گاهی اوقات این گزینه تنها نتیجه ممکن باقی می ماند . می‌تواند به زندگی آرام‌تر جدایی کمک کند. با این حال، با کمک به هر دو طرف برای کاهش نارضایتی یا رنجش خود،
 
زمانی زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج را آغاز می کنیم که فقدان ارتباط بین زوجین دیگر به ما اجازه نمی دهد یکدیگر را درک کنیم و با هم تکامل پیدا کنیم. بنابراین مداخله شخص ثالث ضروری است . این نقش درمانگر است که به عنوان یک میانجی نیز در نظر گرفته می شود که به همه کمک می کند تا احساسات خود را با آرامش و احترام بیان کنند.
چه زمانی زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج را شروع کنیم؟
  مرکز مشاوره و روانشناسی تلاس
همانطور که در مورد درمان انفرادی وجود دارد، زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج زمانی مورد توجه قرار می گیرد که زندگی وجود داشته باشد. در درون زوج، در یک یا هر دو شریک
 
سوء تفاهم های مکرر، گریه ها یا سکوت ها به ایجاد فضایی کمک می کند که برای رفاه همه مضر است. منتظر مشورت با روانشناس یا روانپزشک و شروع زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج نباشید تا به وضعیت بی بازگشت نرسید.
 
همچنین ممکن است ما را به شروع زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج سوق دهند تا بتوانیم با هم در مورد یک آسیب زا یا رویداد تابو صحبت کنیم، که نمی توانیم به عنوان یک زوج آن را به اشتراک بگذاریم، مانند خیانت، همچنین یک بیماری، سقط جنین، مرگ یک کودک. ..
 
مشکلات رابطه خود را با یک ویدئو درمانگر در میان بگذارید
 
امروز وقت بگیرید و روانپزشک یا روانشناس مشورت کنید. 7 روز در هفته از ساعت 6 تا 1 بامداد به صورت ویدئویی با
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج چگونه کار می کند؟
 
در طول جلسه زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج ، روانپزشک یا روانشناس تمرین های مختلفی مانند ایفای نقش، به عنوان مثال، ارائه می دهد یا از هرکس می خواهد که تعریف خود را از زوج ارائه دهد . همچنین می تواند کارهایی را به زوجین بدهد که خارج از جلسه، در زندگی روزمره خود انجام دهند.
 
هدف این است که از طریق فرآیندهای مختلف، شرکا بتوانند نگاهی جدید به یکدیگر داشته باشند و نحوه صحبت کردن با یکدیگر را دوباره بیاموزند.
 
همه باید زمان صحبت داشته باشند و بتوانند به او گوش دهند . ضروری است که هیچ یک از آنها احساس ظلم یا ناامیدی نداشته باشند، در خطر ایجاد بی اعتمادی یا طرد معینی برای بقیه درمان. با ترک جلسه
 
برای اینکه بتوانید در نگرش ها و رفتارها یک گام به عقب بردارید، برخی از درمانگران تصمیم می گیرند از زوج فیلم بگیرند و تصاویر را در پایان جلسه یا بعد از آن به آنها نشان دهند.
چگونه درمانگر مناسب را انتخاب کنیم؟
 
اول از همه باید بین مشاور ازدواج و زوج درمانگر تمایز قائل شوید. اولی بیشتر شبیه یک مربی زندگی عمل می کند و ابزارهای روزانه برای بهبود رابطه شما در اختیار شما قرار می دهد. بر خلاف او، یک درمانگر بیشتر بر مشکلات عمیق تر، در منشأ تنش ها تمرکز می کند.
 
این دومی می تواند روانپزشک یا روانشناس باشد، اما باید آموزش زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج را گذرانده باشد که یک رشته بسیار خاص است. شما به طور بالقوه می توانید یک حرفه ای را انتخاب کنید که دارای گواهینامه متخصص جنسی باشد ، زیرا این موضوع تقریباً به طور سیستماتیک در جلسه مورد بررسی قرار می گیرد.
 
برای انتخابی که برای هر دوی شما بهترین است، از تخصص او نیز مطلع شوید و اینکه آیا بر اساس آن است:
 
    رویکرد سیستمی (این زوج را در درون نظام خانواده قرار می دهد).
    رویکرد رفتاری (به بررسی عملکرد زوج در زندگی روزمره می پردازد).
    یک رویکرد تحلیلی (رفتارهای گذشته را تجزیه و تحلیل می کند).
 
در نهایت، به جای لیست‌های غیرشخصی موجود در اینترنت، از گواهی‌های افراد واقعی، در حالت ایده‌آل از شبکه شما، حمایت کنید.
چجوری این رو راه بندازم؟
 
حتی اگر به جدایی ختم شود، ضروری است که هر دو طرف بازی را انجام دهند . برای این، ما به فرآیند "بیان" و "گوش دادن" احترام می گذاریم.
 
با آموزش خود در مورد این موضوع، به سرعت متوجه خواهید شد که موفقیت زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج در آماده سازی آن و سرمایه گذاری کاملی است که فرد فراهم می کند (نظرات بسیاری این را تایید می کنند). همچنین، دخالت خود را در مشکلات رابطه تان بپذیرید و برای اینکه خودتان را زیر سوال ببرید ترک کنید. اگر از همان جلسه اول کاملاً بسته به بحث برسید، ممکن است برگردید!
 مشاوره ازدواج
وقتی زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج را دنبال می کنید، همچنین توصیه می شود دروغ نگویید به روانپزشک یا روانشناس همراه شما . این نتایج بالقوه مثبت فرآیند را مخدوش می کند و به شما اجازه نمی دهد که به جلو بروید.
 
زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج
ورود به زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج : چه قیمتی باید پرداخت؟
 
مانند درمان فردی، زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج رایگان نیست. جلسات بین 45 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد ، در یک دوره تعریف شده بر اساس هر زوج. به گفته درمانگران، هزینه یکسان نیست.
 
به عنوان یک قاعده کلی، زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج با قیمت هایی بین 80 تا 110 یورو در دسترس است . اگر درمانگر روانپزشک باشد، برای شما برگه های درمانی درست می کند. برای مثال، اگر هر کدام یک برگه مراقبت به مبلغ 50 یورو داشته باشید، جلسه به طور کامل یا تقریباً پوشش داده می شود.
 مرکز مشاوره و روانشناسی تلاس
بسته به بیمه درمانی خود، توجه داشته باشید که جلسات سکسولوژی یا زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج قابل بازپرداخت است تا سقف 450 یورو در سال . برای اطلاع از شرایط و ضوابط با سازمان خود تماس بگیرید.
 
7 روز هفته روانشناس یا روانپزشک در خدمت شماست
 
منتظر وخامت اوضاع نباشید، همین الان قرار ملاقات بگذارید .
سوالات متداول:
آیا می توان زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج را حتی در صورت عدم تعارض شروع کرد؟
 
حتی اگر ممکن است کمی تعجب آور به نظر برسد، بدانید که مشورت کردن کاملاً سالم حتی اگر زوج شما در آستانه جدایی نیستند، است. تا چه اندازه؟ زمانی که دو شریک در برقراری ارتباط با یکدیگر مشکل دارند، برای مثال، اگر مشاجره کمی بیش از حد منظم اتفاق بیفتد، یا اگر زوج دچار یک ضربه روحی شود.
 
حتی در مواردی اتفاق می افتد که زوج هایی که اخیراً تشکیل شده اند و در روابط قبلی آسیب دیده اند تصمیم می گیرند زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج را شروع کنند تا اشتباهات مشابه را تکرار نکنند.
بیشترین دلایل مشاوره چیست؟
 
دلایل زیادی می تواند یک زوج را به سمت درمان سوق دهد. با این حال، برخی از دلایل رایج اغلب مطرح می شوند.
 مرکز مشاوره و روانشناسی تلاس
    اختلاف نظر در مورد فرزندان (خانواده ترکیبی یا غیر ترکیبی)
    مشکلات جنسی
    فاصله یا رنجشی که به وجود می آید
    درگیری های دائمی
    مشکلات در برقراری ارتباط
    سوء تفاهم های مرتبط با تفاوت های فرهنگی
 
توجه داشته باشید که شروع زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج در صورت خشونت خانگی توصیه نمی شود. فرد خشن باید به یک پیگیری فردی متوسل شود.
از کجا می توانم اطلاعات مفیدی پیدا کنم؟
 
آیا به دنبال شروع زوج درمانی یا مشاوره ازدواج در کرج هستید، اما نمی دانید به کجا مراجعه کنید؟ برخی از سایت های مرجع باید اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند.
 
    انجمن مشاوره ازدواج فرانسه
    شبکه زوج و خانواده
    انجمن توسعه رفتار درمانی برای زوج ها و خانواده ها
مشاوره ازدواج
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruинфоhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruselectivediffuserhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru