تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ایمپلنت دندان چقدر درد داره؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از سوالاتی که همواره توسط متقاضیان انجام عمل ایمپلنت پرسیده می شود آن است که آیا جراحی ایمپلنت یک عمل دردناک است؟ در پاسخ به این پرسش باید چنین گفت که جراحی ایمپلنت دندان تحت بی حسی موضعی انجام می شود و به همین دلیل در طول انجام عمل، درد احساس نمی شود.
بعد از اینکه اثر بی حسی موضعی از بین رفت، ناراحتی افراد بسته به شرایط خودشان می تواند متفاوت باشد اما به طور کلی در اکثر افراد به گونه ای است که گویی دندان خود را کشیده اند.
قرار دادن یک کمپرس یخ پس از عمل جراحی روی قسمت جراحی شده می تواند در کاهش تورم و درد ناشی از جراحی نقش ویژه ای داشته باشد.
البته پزشک معالج نیز با ارائه نسخه ای مسکن های لازم را در اختیار بیمار قرار می دهد تا به کمک آن ها بتوان درد را کنترل کرد. این امکان وجود دارد که به منظور جلوگیری از آسیب های جدی تر، نسخه ای حاوی آنتی بیوتیک و دهان شویه نیز در دسترس بیمار قرار گیرد تا بتوان سلامت قسمت جراحی شده را تضمین کرد.
انجام ایمپلنت دندانی ممکن است چندین ماه به طول بیانجامد اما باید در نظر داشت که این روش درمانی می تواند عملکرد دندان از دست رفته را به شما باز گرداند و نیازی به ایجاد تغییر در شکل دندان های شما ندارد.
با همه این تفاسیر پیش از انجام عمل جراحی حتما با دندانپزشک خود مشورت کنید تا به کمک وی بتوانید تمامی احتمالاتی که می تواند منجر به شکست ایمپلنت دندان شود را برطرف کنید.
پس از انجام عمل ایمپلنت دندان نیز توجه ویژه ای به سلامت بهداشت دهان و دندان خود داشته باشید تا بتوانید ایمپلنت خود را برای مدت ها حفظ کنید و از امکانی که در اختیار شما قرار می دهد بهره ببرید.
مقاله مفید:
بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران
ایمپلنت دیجیتال
ایمپلنت یک روزه دندان