تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: درمان افسردگی با زندگی سالم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
درمان افسردگی با زندگی سالم
 
آمارها، همانطور که معمولاً هستند، خشک، غیرقابل تحمل و سیاه هستند، می گویند که افسردگی در جامعه مدرن به طور غیرقابل کنترلی در حال گسترش است، که در حال حاضر 300000 نفر افسرده در کرواسی امروز وجود دارد، و همه اینها فقط نوک کوه یخ است، زیرا بسیاری از مردم این کار را نمی کنند. حتی بدانید که آنها از این بیماری بیمار هستند.
 
روان‌پزشک جان جی فاستر با تلخی خاطرنشان کرد که ممکن است هوشمندانه‌ترین راه برای نزدیک شدن به یک فرد افسرده شناخته نشده باشد، اما احمقانه‌ترین روش مطمئناً قبلاً کشف شده است: تلاش برای "شوق بخشیدن" و "شوق بخشیدن" به یک فرد افسرده با بی‌معنی جملاتی در مورد اینکه چقدر زندگی زیباست و فردا روشن است. زیرا او توضیح می دهد که افسردگی صدها علت مختلف می تواند داشته باشد که گاهی ربطی به وضعیت عینی زندگی بیمار ندارد. به عبارت دیگر، حتی فردی که می داند همه چیز در زندگی اش خوب پیش می رود، ممکن است دچار افسردگی عمیق شود.
درمان افسردگی
به عنوان مثال، این بیماری می تواند ناشی از چیزی باشد که معمولاً "سندرم تغییرات عاطفی فصلی" نامیده می شود و اغلب به عنوان "افسردگی زمستانی" ظاهر می شود، زیرا منشأ آن از دیدگاه پزشکی غربی کمبود نور خورشید است. در زمان های اخیر، تعداد افسردگی های ناشی از نارضایتی شغلی یا ترس از دست دادن شغل افزایش یافته است. جالب است که افسردگی نیز می تواند ناشی از تجمع سم در روده بزرگ به دلیل یبوست طولانی مدت باشد و همچنین می تواند ناشی از درگیری های داخلی حل نشده طولانی مدت خود بیمار بدون هیچ علت خارجی باشد. این واقعیت که برخی از انواع افسردگی نتیجه اختلالات عصبی شیمیایی در مغز است که ما نمی توانیم آنها را کنترل کنیم، اصلاً دلگرم کننده نیست.
 
چه باید کرد؟
برای شروع، این حقیقت را بپذیرید که موضوع نه ساده است و نه بی ضرر و سعی کنید با همکاری پزشک آن را حل کنید. شواهد قوی وجود دارد که نشان می دهد افسردگی اغلب با عادات زندگی سالم قابل کاهش یا پیشگیری است - این نتیجه گیری گروهی از پزشکان آمریکایی، نویسندگان "مشاور سلامت خانواده بزرگ" است. درست غذا خوردن، ورزش، استراحت، اجتناب از اضافه کاری و وقت گذاشتن برای انجام کارهایی که از آن لذت می برید، احتمال ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد. یوگی ها مدت هاست که صبح زود بیدار شدن را به عنوان یک دستور العمل ساده توصیه می کنند که توسط بسیاری از مطالعات بالینی مدرن تایید شده است، به خصوص اگر زود بیدار شدن با ژیمناستیک سبک، پیاده روی یا مجموعه ای از تمرینات یوگا همراه باشد.
در پایان، برای تسلیت به همه کسانی که فکر می کنند "افسردگی آنها به ویژه دشوار و غیرقابل حل است"، اجازه دهید این جمله ساده علمی اثبات شده را نیز ذکر کنیم که "اکثر افراد افسرده کم و بیش وضعیت خود را به اشتباه ارزیابی می کنند".
 
تمرینی که در تصویر می بینید یکی از ورزش هایی است که برای افراد مبتلا به افسردگی توصیه می شود. گردش خون قوی در کل ستون فقرات را تحریک می کند، بنابراین کل بدن و به خصوص اندام های داخل حفره شکمی را تحریک می کند. علاوه بر این، فقط برای رسیدن به اعتماد به نفس کار می کند که به ویژه برای افراد افسرده مهم است. در صورت بروز هر گونه مشکل در ستون فقرات به خصوص قسمت کمر مراقب باشید.
//////////////////////////
 
افسردگی - هفت باور غلط رایج
 
افسردگی به عنوان یک بیماری هنوز تابو است - در میان چیزهای دیگر، به دلیل بسیاری از نادرستی که در مورد آن در گردش است. در اینجا برخی از اظهارات کارشناسی وجود دارد که شما را متقاعد می کند
 
تصور غلط فقط افراد ناتوان از افسردگی رنج می برند
افسردگی اغلب افرادی را تحت تأثیر قرار می دهد که قبل از بیماری خود دائماً در زندگی خود با مشکل مواجه بودند. پروفسور اولریش هگرل از کلینیک و پلی کلینیک روانپزشکی و روان درمانی در کلینیک دانشگاه لایپزیگ توضیح می دهد: "اغلب، افسردگی شدید مستقل از عوامل خارجی ایجاد می شود." "هگرل هشدار می دهد. او همچنین نماینده بنیاد Deutsche Depressionshilfe، یک انجمن آلمانی برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی است.
 
تصور غلط افسردگی در سنین بالا کاملا طبیعی است
پروفسور هگرل توضیح می دهد: «بسیاری بر این باورند که افسردگی در سالمندان یک واکنش طبیعی و قابل درک به تجارب تلخ و از دست دادن در دوران سالمندی است.» همچنین، مردم اغلب فکر می کنند که داروهای ضد افسردگی نمی توانند در چنین مواردی کمک کنند و بنابراین از چنین گزینه های درمانی استفاده نمی شود. اگرچه افراد مسن در مقایسه با افراد جوان بیشتر با مرگ، سلامت شکننده و بیماری مواجه می شوند، اما بروز افسردگی در سنین بالا بیشتر از افسردگی در سنین پایین تر نیست. علاوه بر این، این بیماری را می توان با موفقیت درمان کرد. حتی در دوران پیری."
 
تصور غلط مصرف داروهای ضد افسردگی اعتیادآور است
این یک تعصب بسیار گسترده است و همچنین این دیدگاه که داروهای ضد افسردگی داروهایی هستند که شخصیت بیمار را تغییر می دهند. بسیاری بر این باورند که داروهای ضد افسردگی مشابه آرام‌بخش‌ها یا تقویت‌کننده‌های خلق و خو عمل می‌کنند. پروفسور پیتر زوانزگر می‌گوید: «ضدافسردگی‌ها به گروه کاملاً متفاوتی از داروها تعلق دارند.» سخنگوی انجمن آلمانی ضد افسردگی مستقر در مونستر توضیح می‌دهد. بنابراین، هنگام مصرف داروهای ضد افسردگی، نه خطر اعتیاد وجود دارد و نه نیاز به افزایش مداوم دوز برای حفظ سطح اثر است.
 
تصور غلط داروهای ضد افسردگی خطر خودکشی را افزایش می دهند
پروفسور هگرل با تأسف خاطرنشان می کند که این خبر که در رسانه ها ظاهر شد، "ابهام زیادی به خصوص در بین بیماران ایجاد کرد." بحث در مورد این موضوع به دلیل این واقعیت بود که برخی از داروهای ضد افسردگی باعث تشدید وضعیت بیمار در شروع درمان می شوند و کسانی که در مورد خطر ادعایی درمان با داروهای ضدافسردگی هشدار می دهند، تنها پس از مدتی مشخص، او را از احساس ناامیدی رها کنید. در آن مرحله انتقال، یک فرد افسرده راحت تر قصد خودکشی خود را عملی می کند. هگرل. بنابراین، او معتقد است که حذف کامل داروهای ضد افسردگی از درمان، تهدید کننده زندگی است. این کارشناس لایپزیگ تاکید می کند: "در صورت افسردگی شدید، داروهای ضد افسردگی بهترین وسیله برای پیشگیری از خودکشی هستند." بیماران و عزیزانشان باید درمان را فقط به یک متخصص ثابت شده بسپارند. همچنین مهم است که پزشک به طور مکرر و مداوم بر وضعیت بیمار نظارت داشته باشد. وضعیت.
 
تصور غلط افسردگی به ویژه در پاییز و زمستان رایج است
پروفسور پیتر زوانزگر توضیح می دهد: "شروع افسردگی به زمان سال و شدت نور خورشید بستگی ندارد، اما در هر زمانی ممکن است." استثناء به اصطلاح افسردگی فصلی بسیار نادر است (که تقریباً 2٪ را تحت تأثیر قرار می دهد. از کل جمعیت: فرد مبتلا به ویژه در ماه‌های زمستان که شدت نور خورشید ضعیف‌تر است، از افت محسوس خلق‌وخو رنج می‌برد. نشانه‌های معمول آن خستگی در اوایل صبح (با وجود خواب کافی) است. و افزایش میل به شیرینی.اما نباید "آلوهای زمستانی" معمولی را که برای بسیاری از افراد در ماه های تیره زمستان تحت تاثیر قرار می دهد، با افسردگی فصلی ذکر شده اشتباه گرفت، زیرا افسردگی فصلی با اختلالاتی همراه است که تا حدودی بارزتر است. هنوز کاملاً مشخص نیست که چه عواملی به عنوان محرک ظاهر آن عمل می کنند، اما گمان می رود که کاهش نور خورشید نقش تعیین کننده ای داشته باشد.
 
اشتباه اظهارات قصد خودکشی را نباید جدی گرفت
روانپزشک پیتر زوانزگر هشدار می دهد: «همیشه باید جدی گرفته شود وقتی یک فرد افسرده از قصد جان خود صحبت می کند.» با نادیده گرفتن اظهاراتی در مورد قصد خودکشی، خطر بزرگی را که واقعاً وجود دارد دست کم می گیریم: یک فرد افسرده اغلب عذاب می کشد. با احساس غالب ناامیدی عمیق و پوچی درونی و همچنین احساس گناه. برای اینکه دیگر در معرض آن قرار نگیرید، خودکشی می تواند به عنوان آخرین راه حل انجام شود. دکتر می گوید: «چنین فردی همیشه به کمک حرفه ای نیاز دارد. زوانزگر. آمارها نشان می دهد که مردان مسن از این نظر آسیب پذیر هستند.
 
تصور غلط افسردگی منحصراً یک اختلال روانی است
پروفسور هگرل، روان‌پزشک تأیید می‌کند: «البته وضعیت روان می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.» بنابراین، تجربیات قبلی زندگی، مانند ضربه‌های دوران کودکی، می‌تواند خطر افسردگی را افزایش دهد. درگیری‌های فعلی، فشارهای قوی، اما همچنین مثبت. تغییراتی مانند گذراندن موفقیت آمیز یک امتحان مهم. با این حال، این تنها یک روی سکه است. مانند هر بیماری دیگری، منطقه ای از تظاهرات فیزیکی بیماری نیز وجود دارد. عوامل ژنتیکی، تغییر در وضعیت استرس هورمون ها و سایر واسطه های شیمیایی در مغز انسان می توانند احتمال افسردگی را افزایش دهند.
پروفسور هگرل در پایان می گوید: «افسردگی یک بیماری جدی است و باید جداگانه درمان شود.
///////////////////////
 

درمان افسردگی   
درمان افسردگی
 
افسردگی می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود، به این معنی که می توان آن را به روش های مختلفی درمان کرد. اگر از افسردگی رنج می برید، باید بدانید که در اکثر موارد قابل درمان است. با این حال، بدون کمک کسی (چه خانواده یا یک متخصص)، رهایی از قید و بندهای آن به تنهایی دشوار خواهد بود. تنها حدود 10 درصد از افراد به طور خود به خود و بدون کمک کسی درمان می شوند.
 
حذف بیماری های جسمی به عنوان یک علت
اگر فکر می‌کنید از افسردگی رنج می‌برید، اولین کاری که باید انجام دهید، یک معاینه پزشکی کامل است تا مشخص شود به دلیل یک علت فیزیکی یا چیز دیگری احساس عبوس و بی‌حالی می‌کنید.
بیماری هایی مانند دیابت، کم خونی، مشکلات تیروئید، فشار خون پایین، سینوزیت یا بیماری های دستگاه گوارش می توانند علائمی مشابه افسردگی (خستگی مزمن، بی حالی، کاهش میل جنسی) ایجاد کنند.
 
پیدا کردن یک روانشناس یا روانپزشک
اگر بیماری های جسمی را به عنوان علت رد کرده اید و همچنان احساس غمگینی و بی حالی دارید، وقت آن است که به یک روانشناس مراجعه کنید یا از پزشک عمومی خود بخواهید شما را به روانپزشک معرفی کند.
 
روان درمانی (گفتار درمانی)
گفتار درمانی یک روش درمانی بسیار موثر است. با کمک آن می توانید چیزهای زیادی در مورد رفتارهای خود از دیدگاه یک حرفه ای بیاموزید. شما رفتارها و افکاری را کشف خواهید کرد که حتی از آن ها آگاه نبوده اید یا هرگز از آن زاویه به آنها نگاه نکرده اید. یک روانشناس "ابزار" برای مبارزه با الگوهای رفتاری منفی را در اختیار شما قرار می دهد.
 
داروها
هدف از مصرف دارو نه تنها از بین بردن علائم، بلکه ایجاد یک رفاه طولانی مدت و جلوگیری از دوره های افسردگی جدید است.
 
درمان جایگزین (طبیعی).
ورزش، تغذیه سالم، خواب، معاشرت، داروهای گیاهی، نور روز
 
بهبودی از افسردگی نیاز به اقدام دارد. اما هرکسی که افسرده شده است می داند که انجام اقدامات لازم در چنین حالتی بسیار دشوار است. در واقع، به نظر می رسد سخت ترین چیز از همه است. به همین دلیل افسردگی تبدیل به یک دور باطل می شود. اما بین سخت و غیرممکن تفاوت وجود دارد.
 
با قدم های کوچک شروع کنید. تا جایی که می توانید در مورد افسردگی اطلاعات کسب کنید. به نزدیک ترین فرد به خود اعتماد کنید. روزی یک بار 30 دقیقه پیاده روی کنید. اگر سگی ندارید بخرید و از آن مراقبت کنید. قبل از اینکه تسلیم شوید همه چیز را امتحان کنید. و از همه مهمتر امید داشته باشید و بدانید کسانی هستند که همین رنج را گذرانده اند و با سرهای بالا از آن بیرون آمده اند.
افسردگی خوددرمانی: داروهای ضد افسردگی طبیعی، نکات و CBD
توسط Matej Uršič
خوددرمانی افسردگی
 
درمان افسردگی در کرج
 
داروهای ضد افسردگی طبیعی نیز وجود دارد و یکی از آنها CBD از کنف است.
 
داروهای ضد افسردگی هنوز هم انتخاب ارجح هستند، اما برای همه به یک اندازه خوب کار نمی کنند. بیمارانی با افسردگی متوسط یا شدید هستند که به داروهای ضد افسردگی خوب پاسخ نمی دهند.
 
بنابراین، ما نگاهی دقیق تر به چگونگی غلبه بر افسردگی بدون قرص خواهیم داشت.
 
در نهایت، یک فصل کامل به درمان با شاهدانه و روغن CBD اختصاص داده شده است . به طور دقیق تر، تجربه نشان داده است که روغن CBG نیز بسیار موفق است.
 
از همین امروز می توانید از تمام نکات استفاده کنید. پس بیایید شروع کنیم.
 
پاسخ به این سوال که چگونه می توان از افسردگی خلاص شد باید در چند مرحله داده شود.
 
V tem članku boste našli:
افسردگی چیست (تعریف)
 
افسردگی (اختلال افسردگی اساسی، افسردگی بالینی = افسردگی مزمن) یک بیماری روانی شایع و جدی است که بر احساس، تفکر و عملکرد شما تأثیر منفی می گذارد. خوشبختانه قابل درمان نیز هست. افسردگی باعث احساس غم و اندوه و/یا از دست دادن علاقه به فعالیت هایی می شود که زمانی از آن لذت می بردیم. این می تواند منجر به مشکلات روحی و جسمی مختلفی شود و توانایی فرد را در محل کار و خانه کاهش دهد. غلبه بر افسردگی خفیف تر آسان تر است.
 
اگر به عنوان کسی که می‌خواهد به دیگری کمک کند مطالعه می‌کنید، احتمالاً متوجه نمی‌شوید. این احساس به قدری از تفکر سالم دور است که نمی‌توان آن را با همدلی به احساس مثلاً یک شریک افسرده تبدیل کرد و سعی کرد آن را درک کرد. شما که توسط خودیاری هدایت می‌شوید، می‌توانید راه خود را در شرح حال خود در زیر و نکاتی در مورد چگونگی شروع تغییر آن برای بهتر شدن پیدا کنید.
علائم و نشانه های افسردگی
 
علائم افسردگی بیشتر از حد معمول ظاهر می شود. علاوه بر موارد ذکر شده در زیر، برخی از افراد اضطراب (در حال تبدیل شدن به افسردگی اضطرابی) یا جامعه هراسی (ترس از مردم) را نیز تجربه می کنند. اما همه آنها مغزشان را به ماشینی متصل کرده اند که از اول تا آخر به بی ارزشی، تمرکز ضعیف و بی کفایتی آنها فکر می کند. ماموریت؟ برای خنثی کردن چنین تفکری.
 
    احساس غمگینی یا افسردگی.
    از دست دادن علاقه یا لذت به فعالیت هایی که زمانی از آن لذت می بردیم.
    تغییر در اشتها - کاهش یا افزایش وزن که به رژیم غذایی مربوط نمی شود.
    مشکلات خواب یا پرخوابی.
    از دست دادن و کمبود انرژی یا افزایش خستگی.
    نشانه‌های فیزیکی افسردگی شامل افزایش فعالیت بدنی بدون فکر (نفوذ عصبی جوش‌ها و منافذ پوست) یا کندی حرکت و گفتار (اعمالی است که دیگران می‌توانند مشاهده کنند).
    احساس بی ارزشی کامل یا احساس گناه.
    مشکل در تفکر، تمرکز یا تصمیم گیری.
    افکار مرگ یا خودکشی.
    افسردگی می تواند باعث آرتروز شود
 
آیا درمان افسردگی بدون داروهای ضد افسردگی امکان پذیر است؟
 
البته، اما خوددرمانی افسردگی بدون داروهای ضد افسردگی مستلزم تعهد، شجاعت و وظیفه شناسی زیادی است.
 
از دیدگاهی دیگر، داروهای ضد افسردگی به تنهایی ما را به جایی نمی‌رسانند.
 
چگونه از افسردگی خلاص شویم تا بی مورد طولانی نشود؟
 
توصیه می شود از هر دو استفاده کنید. عمل بالینی و علم وعده می دهد که داروهای ضد افسردگی باید 30٪ کار را انجام دهند، در حالی که ما باید 70٪ را خودمان انجام دهیم. اگر قرص نخوریم باید همه کارها را صددرصد خودمان انجام دهیم. با این حال، تصمیم معمولا تا حد زیادی به نگرش ما بستگی دارد - موافق یا علیه فارماکولوژی غربی.
 
این سوال که چگونه بر افسردگی غلبه کردم اغلب به معنای مشابهی که در بالا نوشته شد پاسخ داده می شود.
 
بیایید داروها را به روانپزشکان بسپاریم (فقط زمانی که می خواهید مواد مخدر مصرف کنید به آنها مراجعه کنید و تا آن زمان از روانشناسان استفاده کنید) و بیایید نکاتی را که می توانید از امروز شروع به استفاده کنید، بررسی کنیم.
10 راه برای غلبه بر افسردگی بدون دارو
 
چگونه از افسردگی خلاص شویم؟
 
اگر افسرده هستید، می توانید کاملاً احساس درماندگی کنید. و با این حال شما نیستید، زیرا این تنها راهی است که جهان را درک می کنید.
 
در کنار درمان و گاهی دارو، راه‌های زیادی برای مبارزه با افسردگی وجود دارد. با تغییر رفتار - فعالیت بدنی، سبک زندگی و حتی طرز فکر - همه اینها داروهای ضد افسردگی طبیعی برای غلبه بر افسردگی بدون دارو هستند.
 
می‌توانید فوراً از این نکات حس خوب استفاده کنید، اما اثرات آن تنها پس از چند بار استفاده نشان داده می‌شود.
1. یک روال برای درمان موفقیت آمیز افسردگی ایجاد کنید
 
افسردگی نیاز به یک روال دارد - این پایه و اساس است، بهترین کمک برای افسردگی. همه روانشناسان و روانپزشکان این را به شما خواهند گفت. افسردگی معمولا ساختار را از زندگی شما حذف می کند. یک روز تبدیل به روز دیگر می شود و غیره. ایجاد یک برنامه روزانه ساده می تواند به شما کمک کند تا به مسیر خود بازگردید.
 
برای درمان موفقیت آمیز افسردگی، باید اقدامات کوچکی انجام داد . آنها باید در ابتدا بسیار کوچک باشند، زیرا در افسردگی انجام هر قدمی برای ما بسیار دشوار است. این بدان معناست که دوش گرفتن، مسواک زدن، نوشتن تکالیف یا حتی تماس با یک دوست برای ما دشوار است. اگر متوجه نشدید، باید آن را تجربه کنید - اجازه دهید سعی کنیم آن را برای شما توضیح دهیم.
 
در مرحله افسردگی، ذهن ما روی تنبلی و تفکر منفی، نگرانی و فکر کردن در مورد هر کاری که امروز، فردا یا بعد باید انجام دهیم متمرکز است. مغز ما نگران این است که چگونه می‌توانیم این کار را به پایان برسانیم، زیرا "مشکل" است، چه می‌شود اگر فقط کمی بیشتر روی کاناپه یا در رختخواب دراز بکشیم.
 
در مقابل این، برقراری یک روال بهترین سلاح است، زیرا به این ترتیب ما راحت‌تر شروع به غلبه بر ترس و مقاومت در برابر کارهای روزمره می‌کنیم، کارهایی که قبلاً برای ما سرفه‌های گربه‌ای بود یا حتی آنها را با لذت انجام می‌دادیم.
2. چگونه با هدف گذاری از افسردگی خارج شویم؟
 
وقتی افسرده هستید، می توانید احساس کنید که نمی توانید کاری را انجام دهید. حال شما را بدتر می کند. برای مبارزه با این، باید اهداف روزانه تعیین کنید.
 
با قدم های کوچک شروع کنید. هدفی را تعیین کنید که بتوانید به آن برسید، مانند شستن یک روز در میان ظروف. همانطور که شروع به احساس بهتر می کنید، می توانید اهداف روزانه چالش برانگیزتری را به لیست خود اضافه کنید، که به طور فزاینده ای در ایجاد اعتماد به نفس مفید خواهد بود.
 
هر هفته می‌توانید اهداف جدید (یک، دو) را به لیست روتین خود اضافه کنید و بعد از چند هفته ممکن است برنامه‌تان به این شکل باشد. برای یک فرد عادی، این به نظر کودکانه آسان است، اما برای یک فرد افسرده، این مرحله سخت ترین آزمایشی است که او را در مسیر بهبودی قرار می دهد.
 
هر روز صبح بعد از صبحانه که آماده می کنیم، مسواک می زنیم، عصر دوش می گیریم و قبل از آن پیاده روی اجباری در طبیعت. هفته ای دو بار ورزش را با جدیت شروع می کنیم و هفته ای یک بار با دوستی برای نوشیدن تماس می گیریم. عصرها می‌توانیم با خواندن یا گوش دادن به یک کتاب بخوابیم و برای یک ساعت می‌توانیم کاری مهم‌تر برای محل کار یا مدرسه انجام دهیم.
3. داروهای ضد افسردگی طبیعی (علاوه بر شاهدانه)
 
آنها را می توان به عنوان مکمل حشیش مصرف کرد، اما به طور کلی در ترکیب با داروهای ضد افسردگی توصیه نمی شود. همه بیان می کنند که تحقیقات اضافی مورد نیاز است:
 
    مخمر سنت جان. حتی اگر این چیزها طبیعی باشند، باید مراقب باشیم، زیرا در ترکیب با چیزهای دیگر می توانند به عنوان مثال باعث سردرد شوند. مقادیر بیش از حد سروتونین در بدن در خانه، آنها می توانند باعث عدم تعادل اضافی شوند. با خار مریم، اگر همزمان با داروهای ضد افسردگی یا قرص های ضد بارداری، شیمی درمانی و رقیق کننده های خون مصرف شود، این اتفاق می افتد.
    SAM-e یک ماده شیمیایی سنتز شده است که به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد. در ترکیب با داروهای ضد افسردگی، عوارض جانبی ممکن است رخ دهد. اما در اختلال دوقطبی، می تواند باعث شیدایی شود.
    اسیدهای چرب امگا 3. ایمن با داروهای ضد افسردگی
    زعفران. دوزهای زیاد باعث عوارض جانبی شدید می شود. مطالعات بیشتری مورد نیاز است
 
4. چگونه با ورزش از افسردگی خارج شویم؟
 
ورزش به طور موقت ترشح مواد شیمیایی به نام اندورفین را افزایش می دهد که احساس ما را تغییر می دهد. همه ما می دانیم که ورزش حال ما را بهتر می کند. همچنین ممکن است فواید طولانی مدتی برای افراد مبتلا به افسردگی داشته باشد. به نظر می رسد ورزش منظم مغز را تشویق می کند تا خود را به روشی مثبت بازنشانی کند و درمان افسردگی بسیار کوتاه تر از حد معمول خواهد شد.
 
چگونه کمک کنیم و چقدر تمرین نیاز داریم؟ برای احساس اثرات خوب نیازی به دوی ماراتن ندارید. حتی چند بار پیاده روی در هفته می تواند به ما در مواقعی که از افسردگی رنج می بریم کمک کند. همانطور که در مورد بالا در مورد تعیین اهداف روتین ذکر کردیم، حرکت (به ویژه در طبیعت) کلیدی است.
5. آیا کمک به یک رژیم غذایی سالم با افسردگی منطقی است؟
 
هیچ رژیم غذایی جادویی وجود ندارد که بتواند آنچه را که این بیماری روانی به همراه دارد برطرف کند. با این حال، خوب است مراقب آنچه می خورید باشید. اگر افسردگی باعث پرخوری شما می شود، کنترل رژیم غذایی به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید.
 
شواهدی وجود ندارد که غذاهای سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 (مانند ماهی سالمون و ماهی تن) و اسید فولیک (مانند اسفناج و آووکادو) به کاهش افسردگی کمک کنند.
6. مطمئن شوید که خواب کافی دارید
 
افسردگی می تواند خواب را دشوار کند و کم خوابی می تواند افسردگی را بدتر کند. یکی از سوالات روتین کارشناسان این است که آیا خوب می خوابیم و به طور متوسط چقدر طول می کشد؟ این نشان دهنده اهمیت این موضوع است. امروز برای کمک به آن چه کاری می توانیم انجام دهیم؟
 
خودیاری برای افسردگی با خواب منظم شروع می شود. شروع به ایجاد تغییرات در سبک زندگی خود کنید. هر روز در ساعت معینی به رختخواب بروید و از خواب برخیزید (آیا این از نقطه اول شبیه روتین است؟). سعی کنید بدون چرت بعد از ظهر بروید. تمام عوامل حواس پرتی را از اتاق خواب حذف کنید - بدون کامپیوتر و بدون تلویزیون بخوابید (کتاب مشکلی ندارد). خواب شما با گذشت زمان بهتر می شود.
7. چگونه با مسئولیت پذیری به افسردگی خود کمک کنید؟
 
وقتی افسرده هستید، ممکن است بخواهید از زندگی کناره گیری کنید و مسئولیت های خود را در خانه و محل کار کنار بگذارید. بنابراین درمان افسردگی بسیار طولانی تر خواهد بود.
 
گنجاندن این فعالیت ها در برنامه روزانه به شما کمک می کند تا سبک زندگی خود را حفظ کنید که می تواند از افسردگی جلوگیری کند. آنها شما را روی زمین محکم نگه می دارند و به شما احساس موفقیت می دهند. قدم های کوچک کمک بزرگی برای افسردگی هستند.
 
اگر همه تعهدات را کنار بگذاریم و به دیگران بسپاریم، احساس تنهایی اجتناب ناپذیر است. این به معنای تنهایی کامل است، جایی که ما از معاشرت، و در نهایت از جامعه طرد شده ایم.
 
اگر در مدرسه نیستید یا یک کار تمام وقت دارید، این نیز خوب است. ساعات کاری کوتاه تری را در نظر بگیرید. اگر برای شما خیلی زیاد به نظر می رسد، داوطلب شدن را در نظر بگیرید. پس چگونه افسردگی را شکست می دهید؟ بدون درگیری ذهنی موفق نخواهد شد. اگر اجازه دهیم افکار تاریک به وجود بیایند، قدرت زیادی دارند.
8. افسردگی: چگونه به دفع افکار منفی کمک کنیم
 
بخش بزرگی از مبارزه شما با افسردگی ذهنی است - شما باید تفکر خود را تغییر دهید. وقتی افسرده هستید، بلافاصله به بدترین چیز فکر می کنید . برای اینکه بتوانید برنامه ریزی بهتری برای رهایی از افسردگی داشته باشید، به چند تفکر کلاسیک نگاه می کنیم. تو در این تنها نیستی!
 
این چیزی است که فرآیند فکر "روانی" به نظر می رسد:
 
از آنجایی که من خسته کننده به نظر می رسم ، می بینید که تا Triglav افسرده هستم. آه، کاش می توانستم به اندازه بدترین همکار خوب باشم. من فردا باید به لیوبلیانا بروم، اما اگر ترجیح می دهید در خانه بمانید، به نحوی آن را به زمان دیگری موکول می کنم. همکارم به من زنگ می‌زند، اگر جوابش را بدهم باید با او بنشینم، اما دیگر نمی‌توانم حرف هوشمندانه‌ای بزنم، او چه فکری می‌کند و اجازه می‌دهم جواب بدهد.» این تقریباً نحوه عملکرد درمان افسردگی است، فرآیندهای فکری که نیاز به اثبات جدیدی از توانایی شما دارند - و ما به اهداف و ساختار برگشتیم.
 
چگونه کمک کنیم؟ دفعه بعد که دوباره احساس وحشتناکی نسبت به خود کردید، از منطق به عنوان یک پادزهر طبیعی برای افسردگی استفاده کنید. ممکن است احساس کنید هیچ کس شما را دوست ندارد، اما آیا شواهد واقعی برای آن وجود دارد؟ ممکن است احساس کنید بی ارزش ترین فرد روی کره زمین هستید، اما آیا این واقعا ممکن است؟ کمی تمرین می خواهد، اما در نهایت می توانید بر آن افکار منفی غلبه کنید قبل از اینکه از کنترل خارج شوند.
9. قبل از استفاده از مکمل ها با پزشک مشورت کنید
 
کوک می گوید: شواهد امیدوارکننده ای برای استفاده از برخی مکمل های غذایی برای افسردگی وجود دارد. اینها شامل روغن ماهی و اسید فولیک است. با این حال، قبل از اینکه بتوانیم در این مورد کاملاً مطمئن شویم، باید تحقیقات بیشتری انجام شود. همیشه قبل از مصرف مکمل های غذایی با پزشک خود مشورت کنید، به خصوص اگر قبلاً دارو مصرف می کنید.
10. چیزی جدید یا سرگرم کننده را امتحان کنید
 
زمانی که افسرده هستید در یک روتین هستید و به کمک اتفاقات جدیدی نیاز دارید که حداقل کمی شما را خوشحال کند و کمی اعتماد به نفس به شما بدهد.. خودتان را مجبور کنید چیز متفاوتی را امتحان کنید. برو به موزه. یک کتاب دست دوم بردارید و روی نیمکت پارک بخوانید. برای کمک در آشپزخانه داوطلب شوید و کمک شما (در مغز شما) پاداش خواهد گرفت. برای یک دوره زبان ثبت نام کنید (از بسیاری جهات کمک می کند).
 
زمانی که ما خود را برای انجام کاری متفاوت به چالش می کشیم، تغییرات شیمیایی قابل توجهی در مغز رخ می دهد. وقتی چیزی جدید را امتحان می کنیم، سطح دوپامین را تغییر می دهد که با لذت، لذت و یادگیری همراه است. همچنین باعث کاهش تنهایی می شود، اگرچه می توانیم این کارها را برای مدتی در انزوا کامل انجام دهیم.
 
اگر افسرده هستید، برای چیزهایی که از آن لذت می برید وقت بگذارید. اگر دیگر نتوانید چیز سرگرم کننده ای پیدا کنید چه؟ کوک می گوید: «این فقط یک علامت افسردگی است. هر چند باید به تلاش ادامه دهید.
 
با این حال، زمانی که احساس بهتری دارید ، یک گروه خودیاری افسردگی می تواند بسیار بسیار مفید باشد. افسردگی یک بیماری روانی است، بنابراین به اشتراک گذاشتن احساسات و تجربیات بین افراد همفکر ضروری است.
11. خوددرمانی افسردگی با حشیش
 
دکتر. تانجا باگار می گوید که روغن CBD به عنوان یک اقدام پیشگیرانه به بهترین وجه کمک می کند - به طور کلی از افسردگی جلوگیری می کند.
 
او می گوید که افزایش استرس روزانه منجر به تغییراتی در فعال شدن قسمت جلویی مغز و در نتیجه افسردگی می شود.
 
همچنین اگر قبلاً علائم افسردگی را داشته باشیم و بخواهیم روغن CBD را امتحان کنیم، بی اهمیت نیست.
 
ما باید مراقب باشیم که با آماده سازی قوی THC بازی نکنیم. به عنوان مثال، ثابت شده است که THC در مقادیر بیشتر باعث افسردگی عمیق تر می شود، در حالی که در مقادیر کم اثر مفیدی دارد. [ منبع ]
 
به همین دلیل مهم است که سیستم خود را به شکل کنف تقویت کنیم، که به ما کمک می کند در این دنیای شلوغ و غیرقابل پیش بینی زنده بمانیم.
 
چگونه با کمک کنف از افسردگی خلاص شویم؟ ممکن است بهترین ضد افسردگی طبیعی جدید باشد.
 
افسردگی بالینی یک اختلال خلقی جدی است که با احساس مکرر غم و اندوه، از دست دادن علاقه مشخص می شود که گاهی منجر به کاهش اشتها، کاهش انرژی و حتی افکار خودکشی می شود.
 درمان افسردگی در کرج
چند خط در مورد نظریه
 
داروهای ضدافسردگی دارویی متعارف بر سروتونین تمرکز دارند، یک پیام رسان شیمیایی که تصور می شود به عنوان تثبیت کننده خلق و خو نیز عمل می کند. شبکه عصبی سیستم اندوکانابینوئید به روشی مشابه سروتونین، دوپامین و سایر سیستم های مشابه عمل می کند.
 
برخی از مطالعات می گویند که درمان طبیعی افسردگی با کانابینوئیدها نیز با کمک سروتونین انجام می شود . در حالی که دوزهای پایین THC باعث افزایش سطح سروتونین می شود، دوزهای بالا باعث کاهش آن می شود که حتی می تواند وضعیت بیمار را بدتر کند.[1]
 
در سال 2009، محققان به این نتیجه رسیدند که شواهد کافی برای اشاره به سیگنال دهی اندوکانابینوئید به عنوان یک هدف برای درمان دارویی (داروهای ضد افسردگی دارای محتوای کنف هستند) در افسردگی وجود دارد.[2]
 
نویسندگان یک مطالعه در سال 2016 نوشتند که " CBD ممکن است یک داروی ضد افسردگی جدید و سریع را با افزایش سیگنالینگ سروتونین و گلوتامات قشر مغز از طریق مکانیسم گیرنده 5-HT1A نشان دهد." [3] رزین یا روغن CBD همچنین می تواند به ویژه در افسردگی موثر باشد، که با استرس مزمن مرتبط است، که نشان داده شده است که باعث کاهش سطح اندوکانابینوئید می شود.
 
نویسندگان مروری بر مطالعات حیوانی در سال 2013 اشاره کردند که CBD اثرات ضد افسردگی و ضد اضطراب را در مدل‌های آزمایشی مختلف نشان می‌دهد و پیشنهاد کردند که این ترکیب با گیرنده‌های عصبی 5-HT1A تعامل دارد. «به یاد داشته باشید که CBD با افزایش زمان اثر آناندامید روی گیرنده های CB1 و CB2، فعالیت در سیستم اندوکانابینوئید را افزایش می دهد. دکتر مایکل مسکوویتز می نویسد:
 
آناندامید بر روی سیستم های سروتونین، دوپامین و نورآدرنالین اثر می گذارد . همچنین بر روی سیستم GABA-گلوتامات و محور هیپوتالاموس-هیپوفیز-آدرنالین اثر می گذارد. نقش اصلی آن حفظ تعادل با ترمز کردن در زمانی که سطح بیش از حد بالا می رود یا شتاب گرفتن در هنگام پایین آمدن بسیار پایین است. این محتمل ترین دلیلی است که فیتوکانابینوئیدها و CBD به طور کلی می توانند افسردگی و اضطراب را تنظیم کنند.
 
درباره مشکلات دیگری که روغن CBD می تواند به آنها کمک کند: https://konopljazdravi.si/hr/cbd-ulje/konoplje/
نحوه مصرف کنف: دوزها و روش مصرف
 
توصیه می شود که بیماران با یک متخصص مراقبت های بهداشتی که تجربه ای در مورد CBD یا کنف طبی دارد کار کنند تا بتوان روش های دوز و تجویز را در سطح فردی برای هر بیمار توسعه داد و متناسب کرد. در عین حال، بیماران تحصیل کرده و آگاه می توانند متخصص و مشاور سلامت خود باشند.
 
محصولات CBD در نسبت 20:1 (یا بیشتر) به شکل روغن ، کپسول یا محصولات خوراکی توصیه می شود.
 
نزدیکترین نسبت به این نسبت در اسلوونی 5 درصد نفت است. پیشنهاد می کنیم ابتدا روغن CBD را امتحان کنید ، ما این یکی را توصیه می کنیم .
 
    اگر حداقل پس از سه ماه موثر نبود، می‌توانید روغن گران‌تری با 5% CBD با 1% CBG امتحان کنید ( در CBDZDRAVI، 8٪ تخفیف همیشه معتبر است).
 
تجربه نشان داده است که آنها موثرتر از خود روغن CBD هستند. برای آنها من همچنین می دانم که کنف در کدام زمینه رشد کرده است. روغن حاوی CBD ایزوله یا مصنوعی نیست. علاوه بر این، همیشه می توانید با کد CBDZDRAVI از 8 درصد تخفیف بهره مند شوید.
 
برنامه دوز:
 
    5 قطره صبح، 5 بعد از ظهر، 5 قطره عصر
    بعد از دو هفته، می توانید یک هفته امتحان کنید: 5، 5، 10
    اگر می‌خواهید دوزهای کمی بالاتر را آزمایش کنید، 10، 10، 10 روی شما تأثیر می‌گذارند. حداقل 2 ماه به آن پایبند باشید، زیرا CBD مدتی طول می‌کشد تا بهینه عمل کند. زودتر پیش نروید تا بی جهت پول از دست ندهید.
 
زمانی که افسردگی با اضطراب شدید همراه است برنامه ریزی کنید:
 
    در این مورد، دوزهای بالاتر توصیه نمی شود.
    ایمن ترین کار برای شروع با برنامه است: 3، 3، 3
    من s را تنظیم کردم: 5، 5، 5 کلاه
 
داروهای ضد افسردگی و حشیش
 
برخی استدلال می کنند که بهتر است این دو چیز از هم جدا باشند. یعنی در کبد، جایی که آنها متابولیزه می شوند، تعاملی وجود دارد که عملکرد هر دو را اشتباه می گیرد. اثر داروهای ضد افسردگی را می توان به مدت دو ساعت کاهش داد و بعداً تسریع کرد. این برای بیماران روانی بسیار بد است، زیرا منجر به ثبات نمی شود.
 
دکتر. ایرهان یارار، که با محققان اسلوونیایی نیز همکاری می کند، می گوید که بهتر است شاهدانه را به درمان موجود اضافه کنید. اگر کنف THC نیز قانونی بود، من به بیماران آماده‌ای به نسبت CBD: THC: دیگر = 8: 1: 1 توصیه می‌کنم.
 
او می گوید که با 30 میلی گرم CBD در روز شروع کنید، که با برنامه 5، 5، 5 قطره روغن که در بالا ذکر شد، مصادف است. سپس لازم است به تدریج دوز را تا 100 میلی گرم در روز افزایش دهید. این ترکیبی از 15، 15، 15 قطره روغن خواهد بود .
 
از این می توان نتیجه گرفت که بهتر است در دوز 10-15 قطره روغن CBD رشد کنید. هدف نهایی کاهش تدریجی استفاده از داروهای مرسوم و استفاده از CBD و روش های آرام سازی است.
 
با این حال، اگر بخواهیم از مشکلات بین CBD و داروها جلوگیری کنیم، قطره های روغن را می توان به شیاف CBD تبدیل کرد (راهنمای این امر).
 
اگر نمی توانیم بخوابیم:
 
    در صورتی که قبل از استفاده از کنف CBD توانستیم بخوابیم و سپس بی خوابی ظاهر شد ، می توانید آخرین دوز روز را در ساعت 5 بعد از ظهر مصرف کنید.
    اگر نتوانیم از شر بی خوابی خلاص شویم، می توانیم به سراغ محصولی برویم که حاوی THC بیشتری باشد. دوز حدود 2 میلی گرم احتمالا کافی خواهد بود. اگر مواد تشکیل دهنده را نمی دانید با کمترین دوز شروع کنید.
 
خوددرمانی افسردگی با گیاه کنف ایده آل
 
اگر قصد داریم به کشت غیرقانونی شاهدانه بپردازیم، انواع ولنتاین ایکس یا الکترا 4 را توصیه می کنیم که دارای اثر محرک هستند و به افسردگی کمک می کنند.
 
زمانی که مشکل کمبود انرژی داریم، کنف معمولی یا انواع دیگری که اثر محرک دارند می توانند به افزایش انرژی و تمرکز کمک کنند، اما باید مراقب میزان تحمل THC باشیم که در مقادیر زیاد توصیه نمی شود. گونه های حاوی ترپن لیمونن برای بهبود خلق و خوی توصیه می شود.
 
با توجه به تجربیات بیماران مبتلا به سندرم پس از سانحه ، اجتناب از مصرف ترپنپین عاقلانه است. این می تواند باعث یادآوری خاطرات ناخوشایند شود. و در طول روز از میرسن استفاده کنید.
 
کنف صنعتی از نظر نسبت CBD به THC بسیار مناسب است.
راهنمای عملی برای استفاده از شاهدانه
 
✅ خواهید آموخت که محصولات مختلف چقدر و با چه کارایی کار می کنند.
 
✅ نحوه تعیین دوز بصورت حرفه ای بر اساس بیماری و وزن.
 
✅ چگونه از شر تحمل خلاص شویم و مقادیر زیادی کنف مصرف کنیم و خیلی خیلی بیشتر...
 
این آموزش با یک سری ایمیل آموزشی همراه است. اگر دانش زیادی دارید، بهتر است آدرس ایمیل خود را برای خود نگه دارید ?
 
نیز انجام داد دود کردن کنف را می توان با کمک بخارساز ، برای تسکین فوری علائم و یا برای افزایش سریع دوز توصیه می شود و این روش مصرف می تواند برای مشکلات خواب نیز مفید باشد. اسپری‌ها و تنتورهای زیرزبانی که به شکل قطره مصرف می‌شوند سریع‌تر و طولانی‌تر از محصولات استنشاقی عمل می‌کنند.
درمان جایگزین برای اختلال دوقطبی با CBD - آیا حتی توصیه می شود؟
اختلال دوقطبی - افسردگی و شیدایی دوقطبی
 
افسردگی دوقطبی بسیار شبیه به حالت عادی است ، همچنین افسردگی شیدایی، از نظر علائم و احساس عمومی بسیار بد و استرس زا . با این حال، هر کسی که مبتلا به اختلال دوقطبی است می‌داند که در انتهای تونل یک نور روشن وجود دارد. بعد از هر افسردگی یک دوره تعادل فرا می رسد. و به هر حال، این را می توان با کمی تجربه پیش بینی کرد، زیرا چرخه ها معمولاً خود را با یک ریتم تکرار می کنند. این امر رهایی از افسردگی دوقطبی را کمی آسان تر می کند، زیرا فقط باید منتظر تاریخی باشید که اوضاع بهتر شود.
 درمان افسردگی در کرج
اما به ما بستگی دارد که بتوانیم آن تعادل را حفظ کنیم و در مقابل الکل و کنف قوی THC مقاومت کنیم (بدون ذکر موارد دیگر) و بنابراین برای همیشه دایره باطل بین افسردگی و شیدایی را بشکنیم. فقط بازی با رویا می تواند ما را دوباره در چنگال شیدایی بیاندازد. نوسانات خلقی خطرناک هستند.
 
اختلال دوقطبی انواع مختلفی دارد، اما در عمل بیشتر در یک چرخه سالانه رخ می دهد . افسردگی دوقطبی برای چند ماه رخ می دهد، سپس یک دوره آرامش وجود دارد، سپس شیدایی همراه با بی توجهی که در نهایت فروکش می کند و سپس بدون استثنا، افسردگی دوقطبی همیشه به دنبال دارد. برخی نیز بسیار سریعتر گردش می کنند.
 
مطالعه‌ای در سال 2005 از آزمایش‌های بالینی برای آزمایش اثربخشی کانابینوئیدها در درمان اختلال دوقطبی (افسردگی شیدایی) استفاده کرد.[4] در سال 2010، مطالعه دیگری شواهدی ارائه کرد که نشان می‌داد CBD برای دوره‌های شیدایی مرتبط با اختلال دوقطبی مفید نیست .[5] افسردگی دوقطبی - شواهد حاکی از پتانسیل و اثربخشی بیشتر است.
 
در دوره افسردگی، ما می‌توانیم از عهده آزمایش کنف برآییم، در حالی که در دوره شیدایی، این فقط یک آتش اضافی برای سیراب کردن «من» آسیب‌پذیر و سرکوب‌گر ما است. سپس شاهدانه ما را حتی عمیق‌تر به سمت شیدایی سوق می‌دهد، و سپس افسردگی حتی بزرگ‌تری به دنبال خواهد داشت. یا شاید بستری شدن در بیمارستان #آنچه که بالا می رود باید پایین بیاید.
افسردگی شیدایی
 
آیا می توانیم بدون قرص زنده بمانیم ؟ ما فکر نمی کنیم، زیرا نوسانات خلقی و سیستم عصبی مرکزی چیزهای پیچیده ای هستند. حداقل باید از لیتیوم استفاده کنیم که امروزه نام بازار آن Quilonorm است. برای ایمنی مضاعف، برخی از افراد نیاز به ترکیب با داروهای ضد روان پریشی مانند کواتیاپین دارند که نام تجاری آن سروکل است.
 
آیا اختلال دوقطبی قابل درمان است؟ این نیست.
سوالات متداول
آیا درمان افسردگی بدون دارو توصیه می شود؟
 
خلاصه نه از نظر آماری، علم 30 درصد امید خود را به شفای یک فرد به داروهایی مانند داروهای ضدافسردگی و 70 درصد دیگر را به ما می‌سپارد. بهترین کار این است که خودمان را در مورد شیوه زندگی که ما را از افسردگی خارج می کند آموزش دهیم و داروها را امتحان کنیم.
برای یکی از بستگان مبتلا به افسردگی چه کنیم؟
 
بهترین راه برای کمک به عزیزتان این است که برای آنها وقت بگذارید و سعی کنید آنها را تشویق کنید تا قدم کوچک بعدی را در برنامه بهبودی خود بردارد. ما نباید با تشویق و تشویق تسلیم شویم. مهم ترین چیز این است که او را به حرکت های سبک در طبیعت دعوت کنیم، زیرا ورزش ها از نظر تأثیر بر بدن ما شبیه به داروهای ضد افسردگی هستند.
چه نوع کنف برای درمان توصیه می شود؟
 
ما محصولاتی را توصیه می کنیم که دارای نسبت CBD: THC به شدت به نفع CBD هستند. در عمل، این به معنای 5٪ روغن CBD حاوی 0.2٪ درصد THC است.
آیا می توانم داروهای ضد افسردگی و روغن CBD را همزمان مصرف کنم؟
 
روانپزشکی از این امر جلوگیری می کند زیرا CBD آنزیم CYP2D6 را که بسیاری از داروهای ضد افسردگی را متابولیزه می کند، مهار می کند. می توان انتظار داشت که CBD غلظت SSRI ها (به عنوان مثال، آسنترا)، داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای، داروهای ضد روان پریشی، مسدود کننده های بتا و مسکن های مخدر را افزایش دهد. بنابراین، CBD می تواند اثر برخی داروها را افزایش دهد و عوارض جانبی بیشتری ایجاد کند.
خلاصه
 
برای درمان افسردگی بهتر است تمام 10 مرحله بالا را دنبال کنید. اگر مثلاً خواب کافی نداشته باشیم، سایر مراحل کمتر به ما کمک می کند. مهمتر از همه، ما یک استراتژی داریم که به آرامی فعالیت هایی را به برنامه خود اضافه کنیم که باید دوباره به روتین تبدیل شوند.
 
کنف CBD را می توان هنگام آزمایش افسردگی استفاده کرد، اما با اختلال دوقطبی فقط در مرحله افسردگی. در طول شیدایی شدیداً از این کار جلوگیری می شود.
 
می توانید در نظرات زیر به ما بگویید که چه چیزی را ابتدا امتحان خواهید کرد.
 
در صورت هر گونه سوال، ادامه دهید!
درمان افسردگی
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоlactogenicfactor.ruинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоhttp://selectivediffuser.ruинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо