تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: روان درمانی شریک زندگی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
روان درمانی شریک
 
خدمات
 
    روان درمانی شخصی
 
    ازدواج و همسر درمانی
 
    روان درمانی جنسی
 مشاوره ازدواج
روان درمانی برای زوج ها و اعضای خانواده در نظر گرفته شده است
 
اگر احساس می‌کنید که دیگر به شریک زندگی خود اعتماد ندارید، هر دو طرف مدام استدلال‌های یکسانی را تکرار می‌کنند، ارتباط شما تقریباً متوقف شده است یا فقط احساس می‌کنید که «چیزی» اشتباه است، درمان با همسر می‌تواند راه‌حل‌هایی ارائه دهد.
 
همانطور که هیچ انسان کاملی وجود ندارد، هیچ زوج کاملی نیز وجود ندارد.
مهارت های ارتباطی در روابط شریک زندگی آموخته شده، ارتقا یافته و کامل می شود.
اگر تصمیم دارید روی رابطه کار کنید، خوشحال خواهم شد که شما را ملاقات کنم!
 
چرا درمان شریک/ازدواج تا این حد موثر است؟
 
زیرا ما این فرصت را داریم که به روشی متفاوت صحبت کنیم:
 
    ما به خوبی یکدیگر را می شنویم و می فهمیم که شریک زندگیمان چه می گوید
    یک فرد بی طرف ارتباط را تعدیل می کند
    فضای امنی برای ما فراهم شده است که در آن هیچ تهاجم کلامی (یا هر گونه تجاوز دیگری) وجود نداشته باشد.
    از طریق این نوع درمان، یاد می گیریم به گونه ای صحبت کنیم که نتیجه ای متفاوت از آنچه در خانه تنها هستیم به دست آوریم...
    ما می توانیم هر چیزی که ما را آزار می دهد به گونه ای بگوییم که به طرف مقابل آسیب نرساند
    الگوهای ارتباطی بسیار پایدار آرامش و گشایش را به ارمغان می آورد و در عین حال درک را برای شریک زندگی عمیق تر می کند
 
چرا زوج ها به دنبال کمک هستند؟
 
    اعتماد به دلیل زنا متزلزل شده است و آنها نمی دانند چگونه ادامه دهند
    چون سال‌ها آشکارا صحبت نکرده‌اند، از هم دور شده‌اند و مطمئن نیستند که همسرشان آنها را دوست دارد یا خیر.
    به دلیل نگرش های متفاوت در رابطه و همچنین انتظارات متفاوت
    به دلیل نارضایتی از برخی رفتارها (زندگی جنسی ناکافی، معاشرت ناکافی با دیگران، بیش از حد منفی، شریک بدخلق، طغیان های کلامی، پرخاشگری، تنبیه با سکوت یا تحقیر، بی اعتمادی و حسادت...)
 
اینجا احساس امنیت می‌کنم و می‌دانم که در پایان رایزنی با آرامش بیشتری ترک می‌کنیم. من نمی توانم در خانه اینطور صحبت کنم. بعد خاموش می‌شوم چون حوصله بحث ندارم.»
 
مشاوره ازدواج در کرج
 
"متشکرم. به خاطر تو، فرزندان ما با هر دو پدر و مادر زندگی می کنند.»
 
MK
 
"چقدر ساده. اگر آن را تجربه نکرده بودم، باور نمی کردم."
 
ZN
 
اگرچه شوهرم مدت ها به من اصرار می کرد که به جایی بروم، اما این برای من تجربه بسیار خوشایندی بود.»
 
RJ
آیا برای اولین بار با هم به درمان شریک می آییم یا جداگانه؟
چند بار باید به درمان مراجعه کرد؟
طبق توصیه درمانگر چند بار باید مراجعه کنید؟
چه کسی در مورد تعداد ویزیت های درمانی تصمیم می گیرد؟
چند وقت یکبار باید بیای؟
اگر اهل زاگرب نباشیم چه؟
آیا حفظ ازدواج منطقی است؟
اگر شریک زندگی از مراجعه به مشاوره امتناع کند چه؟
قیمت یک جلسه درمان شریک چقدر است؟
قرار ملاقات همسر درمانی چقدر طول می کشد؟
چگونه یک قرار ملاقات ترتیب دهیم؟
شکل ترجیحی توافق نامه کتبی است: از طریق ایمیل، پیام متنی، زیرا اغلب نمی توانم به تلفن پاسخ دهم (اگر مشاوره یا استراحت در حال انجام است).
با من تماس بگیر!
مشاوره ازدواج
 
مشاوره شریک چگونه کار می کند؟
هدف از مشاوره شریک زندگی که به عنوان مشاوره ازدواج نیز شناخته می شود، کمک به زوجین در شناخت بیشتر یکدیگر و کسب مهارت های حل مسئله سالم است.
 
مشاور ازدواج در چند جلسه اول با هر دو طرف با هم یا جداگانه صحبت می کند. پس از آن، شرکا بازخورد خود را ارائه می دهند. زن و شوهر می توانند با راهنمایی مشاور اهداف درمانی را تعیین کنند و یک طرح مشاوره ایجاد کنند تا همه بدانند چه انتظاری دارند.
 
در مشاوره شریک، نتایج مثبت اغلب به انگیزه و تعهد زوجین به این فرآیند بستگی دارد. با پیشرفت درمان، هر یک از طرفین می توانند گوش دادن و برقراری ارتباط بهتر را یاد بگیرند. شرکا همچنین یاد می گیرند که چگونه از یکدیگر به روش های جدید و مناسب تر حمایت کنند. بروز تعارض در یک جلسه درمانی غیرمعمول نیست. مشاور بی طرف خواهد ماند و از جانبداری اجتناب می کند. برخی از مشاوران ازدواج اغلب جلسات انفرادی اضافی را برای هر یک از همسران به عنوان بخشی استاندارد از درمان ارائه می دهند. دیگران در صورت درخواست جلسات فردی را ارائه می دهند. مشاوره ازدواج یک بار در هفته انجام می شود، برنامه ممکن است بسته به اهداف شرکا و مشارکت در کار فردی متفاوت باشد. مشاوره ازدواج معمولا کوتاه مدت است، اما در نهایت به تعهد زوج به رشد و شکوفایی رابطه بستگی دارد.
 
زوج های متقاضی مشاوره چه کسانی هستند؟
 
هر زوجی که در تاریخ زندگی مشترک خود جایی برای توسعه روابط داشته باشند. زوج ها ممکن است به دنبال مشاوره برای حل مسائل مربوط به رابطه، به دست آوردن بینشی در مورد پویایی رابطه خود، تقویت ارتباط عاطفی خود، یا یافتن راه های کافی برای پایان دادن به رابطه خود باشند. مشاوره قبل از ازدواج به افرادی که قصد عروسی دارند ارائه می شود.
 
چه زمانی مشاوره ازدواج توصیه می شود؟
 
با توجه به اینکه همه زوج‌ها تنش و درگیری را در روابط خود تجربه می‌کنند، بسیاری از آنها مطمئن نیستند که چه زمانی به دنبال کمک باشند. زوج ها می توانند برای مسائل مختلفی از جمله:
 
    جنگ قدرت
    مشکلات ارتباطی
    سوء مصرف مواد
    نارضایتی جنسی
    مشکلات مالی
    مشکلات عصبانیت
    تقلب
    زندگی بزرگ تغییر می کند
    درگیری های مکرر یا سطح بالای استرس
    تعارض در مورد روش های آموزشی کافی
 
اکثر مشاوران ازدواج قبول دارند که بهتر است به محض اینکه متوجه قطع رابطه بین زوجین شدید، به مشاوره ازدواج مراجعه کنید، تا زمانی که شرایط به یک بحران تبدیل نشود، معطل نکنید. در بسیاری از روابط، مشاوره شریک زندگی تا زمانی که یک مشکل خاص به طور متوسط حدود 6 سال ادامه نداشته باشد در نظر گرفته نمی شود. این تاخیر می تواند بازیابی اتصال را بسیار دشوارتر کند.
 
مشاوره ازدواج برای شرکای دیگری که تصمیم گرفته اند در مورد آینده رابطه خود تصمیم بگیرند نیز مفید است. زوج هایی که در روابط سالم هستند برای افزایش صمیمیت یا یافتن راه های جدید برای برقراری ارتباط عاطفی به دنبال مشاوره ازدواج هستند. زوج هایی که تصمیم به طلاق گرفته اند می توانند برای جدایی با احترام متقابل کمک بگیرند.
 
افرادی که قصد ازدواج دارند ممکن است به دنبال مشاوره قبل از ازدواج باشند. این نوع مشاوره به زوجین کمک می کند تا زمینه های تعارض یا نگرانی را که ممکن است باعث ایجاد مشکلات یا نارضایتی در ازدواج شود را کشف کنند. این نوع مشاوره به زن و شوهر اجازه می دهد تا در مورد اختلاف نظرها، ارزش های شخصی و انتظارات صحبت کنند. مشاوره قبل از ازدواج می تواند مسائل مختلفی را که زوجین در غیر این صورت در مورد آنها صحبت نمی کنند، آشکار کند. این می تواند بسیار مفید باشد زیرا به زوج اجازه می دهد ارزیابی کنند که آیا واقعاً برای ازدواج سازگار هستند یا خیر.
 
مشاوره ازدواج
 
مرکز مشاوره مشاوره همکار را ارائه می دهد. اختیار تضمین شده است. با اطمینان تماس بگیرید.
 
تو خودت را باور داری ازدواج یا رابطه، اما همدیگر را پیدا کردید قبل از مشکلاتی که شما غیرقابل حل به نظر می رسد؟ شما می خواهید ازدواج خود را نجات دهید که شما قبل ظاهر می شود جدا شدن از؟ شما نمی خواهید جدایی، اما شما یک برداشت دارید که همه چیز را امتحان کرده ای و شما هیچ چیز دیگری نمی بینید راه حل؟
 
خبر خوب این است که همیشه چیز دیگری وجود دارد که می توانید امتحان کنید، فقط گاهی اوقات نیاز به کمک خارجی است تا ببینید چه گزینه هایی باقی می مانند.مشاوره ازدواج در کرج
 
آیا شریک زندگی شما را درک نمی کند؟ آیا تلاش می کنید، اما تلاش های شما هرگز به ثمر نمی رسد؟
 
تقریبا همه روابط دارند پتانسیل بهبود به شرط وجود اراده حداقل کد یکی از شرکا برای آن مطلوب است که در اسرع وقت واکنش نشان داده شود، به چه دلیل ما بیشتر زندگی می کنیم در مشکلات اجازه می دهیم مشکلات عمیق تر شوند نشات گرفتن. هرگز خیلی دیر نیست اما چه ما بیشتر صبر می کنیم، کار بیشتر ما داریم.
 
بیاموزید که چگونه موقعیت را از دیدگاهی متفاوت ببینید، چگونه نیازهای خود را به وضوح بیان کنید، و در عین حال شرکای خود را درک کنید و چگونه فضایی ایجاد کنید که در آن نیازهای هر دو طرف به طور موثر برآورده شود.
 
آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه در یک رابطه به طور موثر ارتباط برقرار کنید و چگونه هر دو طرف را خوشحال کنید؟ برای شناسایی علت اصلی مشکلات رابطه خود به کمک نیاز دارید؟
 
مشاوره ازدواج مبتنی بر بهبود ارتباطات و تفاهم در یک رابطه است که رمز موفقیت هر رابطه ای است. از طریق مشاوره، اشکال جدید و مؤثر ارتباط تمرین می شود.
 
مشاور با یک زوج متاهل موقعیت های مشکل ساز را تجزیه و تحلیل می کند، دیدگاهی ارائه می دهد بیرون، من به شما کمک می کند بهترین راه حل را پیدا کنید گاهی اوقات او همان است "منظره از بیرون" چیزی که برای یک شخص گم شده است که بفهمد اصل واقعی مشکل
مشاوره ازدواج
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.ruсайтlacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruинфоsemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт