تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک (ماشین برچسب زنی)
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ماشین برچسب زنی
دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک
 
لیبلر وسیله ای است که رول هایی از برچسب های کاغذی خود چسب (کاغذ یا فویل فلزی) را روی PCB ها، محصولات یا بسته بندی های تجویز شده می چسباند. ماشین های لیبل زن بخشی جدایی ناپذیر از بسته بندی مدرن هستند.
اتوماتیک پرسرعت که بازار وسیع را اشغال کرده اند تغییر کرده است انواع ماشین های برچسب زنی تولید شده در چین به تدریج در حال افزایش است و سطح فنی نیز بسیار بهبود یافته است و از وضعیت عقب مانده لیبل زنی دستی و نیمه اتوماتیک به الگوی ماشین های لیبل زنی . [1]   .
 
اسم چینی
    ماشین برچسب زنی
نام خارجی
    برچسب زن
اصل و نسب
    چین
 
استفاده کنید
    بسته بندی/نمایش
طبقه بندی
    نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک
ترکیب بندی
    برچسب، چاپ، چسباندن و قفل کردن دستگاه را تهیه کنید
 
ویدیو مرتبط
مشاهده همه
دستگاه لیبل زن دو طرفه
دستگاه لیبل زن چهار سر تخت تمام اتوماتیک
8250 بازی
00:26
دستگاه برچسب زنی سس سویا و بطری سرکه مناسب برای انواع بطری های خاص
6248 بازی
00:13
فرآیند اشکال زدایی دستگاه برچسب زدن آب معدنی Baizhangquan قبل از خروج از کارخانه
5533 بازی
00:41
دستگاه لیبل آب معدنی، دستگاه لیبل زن روغن خوراکی، دستگاه لیبل زن ویال، دستگاه لیبل زن آبجو
6223 بازی
00:43
دستگاه لیبلینگ پیجینگ_دستگاه لیبل زنی اتوماتیک_دستگاه برچسب زنی کیسه های پلاستیکی_دستگاه برچسب زنی کیسه های بسته بندی_ اتوماسیون گولیجیان
6192 نمایشنامه
00:58
دستگاه لیبل زدن ویال با سرعت بالا
5641 بازی
00:17
دستگاه لیبل زن افقی اتوماتیک لوله ای پلاستیکی قرص سلامت غذا- جوشان
5785 بازی
00:20
دستگاه برچسب زنی کیسه های پلاستیکی دستگاه برچسب زنی کیسه های کاغذی دستگاه برچسب زنی خودکار دستگاه ها و تجهیزات برچسب زنی Xinghuo
7296 بازی
00:09
دستگاه فیلم ماشین برچسب زدن Zhongshan Longning را می توان سفارشی کرد
5545 بازی
00:22
دستگاه برچسب زنی بطری گرد Qingzhou Luyuan برای برچسب زدن دایره ای اجسام گرد در صنایع مختلف مناسب است.
6040 بازی
00:16
دستگاه لیبل زنی بطری گرد نیمه اتوماتیک-Dongguan Sunli Intelligent Equipment Co., Ltd.
6538 بازی
00:12
تولید کننده دستگاه برچسب زنی بطری روغن خوراکی شات واقعی!
دستگاه لیبل زن دو طرفه
 
    1 مقدمه
    ▪تأیید شده _
    گذاری ▪نرخ برچسب
    ▪نرخ ضرر
    ▪نرخ منظم
    2 دسته
    3 مزیت
    4 ویژگی محصول
    5 دامنه کاربرد
    6 سازمان کاری
    7 اصل کار
    8 بردار
    9 پردازش برچسب شکسته
 
    ▪لبه _
    ▪علت محکم
    ▪برش ضعیف قالب
    ▪ تخریب شد
    10 نگهداری
    ▪تنظیم _
    ▪جعبه لیبل
    ▪دستگاه برس فشاری
    بطری ▪سر
    ▪استاندارد _
    11 پارامتر فنی
    ▪ AB2000
    ▪ A2000
    ▪ B2000
    12 صنعت کاربرد
 
    13 دستگاه لیبل زنی
    14 مجموعه از ماشین های برچسب زنی
    15 راه حل
    16 روند عملیات
    17 ویژگی دستگاه امضاء
    18 پارامتر فنی
    19 برچسب زدن هواپیما
    20 برچسب
    21 روند توسعه
    22 مرحله رشد
    23 صنعت کاربرد
    ▪صنعت داروسازی
 
    روزانه ▪صنایع شیمیایی
    ▪صنایع غذایی
    نوشیدنی ▪صنعت
    الکترونیک ▪صنعت
    ▪صنعت باتری
    پتروشیمی ▪صنعت
    ▪صنعت پزشکی
    ▪صنعت برق
    24 نوع
    25 ویژگی
    26 بزرگترین مزیت
    27 ویژگی های عملکردی
 
معرفی مختصر
ویرایش
پخش
برچسب مثبت
دستگاه لیبل زن خود چسب بطری گرد دستگاه
دستگاه لیبل زن اتوماتیک بطری گرد
برچسب به ظرف بسته بندی چسبانده می شود و انحراف بین خط مرکزی لیبل و موقعیت نظری آن در محدوده مشخص شده است که به آن برچسب مثبت می گویند. در صورت وجود چندین برچسب بر روی یک ظرف بسته بندی، انحرافات بین هر برچسب و موقعیت نظری طبق تعریف فوق محاسبه می شود و همه آنها باید در محدوده مشخص شده باشند.
نرخ برچسب زدن
تعداد ظروف بسته‌بندی برچسب‌گذاری شده بر اساس الزامات برچسب‌گذاری (تک برچسب یا چند برچسب) به تعداد کل ظروف بسته‌بندی بازرسی شده درصد .
نرخ آسیب
در فرآیند لیبل‌زنی، درصد تعداد برچسب‌های آسیب‌دیده توسط دستگاه لیبل‌زنی به تعداد کل برچسب‌های مصرف‌شده هنگام برچسب‌گذاری ظروف بسته‌بندی بازرسی شده، است.
نرخ صحیح
در بین ظروف بسته بندی بازرسی شده، درصد تعداد ظروف بسته بندی معتبر به تعداد کل ظروف بسته بندی بازرسی شده است.
طبقه بندی
ویرایش
پخش
نوع محصول به دستگاه لیبل زن خطی و دستگاه لیبل زن چرخشی تقسیم می شود .
دسته های اصلی عبارتند از: دستگاه لیبل زن عمودی بطری گرد ، دستگاه لیبل زن اتوماتیک بطری گرد افقی ، دستگاه لیبل زن گوشه اتوماتیک ، دستگاه لیبل زن اتوماتیک شراب قرمز ، دستگاه برچسب زنی مسطح ، سر برچسب گذاری خط مونتاژ مسطح خودکار، دستگاه های لیبل زن خود چسب بالا و پایین ، ماشین‌های لیبل‌زنی پنوماتیکی دو طرفه، ماشین‌های لیبل‌زنی یک‌طرفه، ماشین‌های لیبل‌زنی تخت نیمه اتوماتیک ، ماشین‌های لیبل‌زنی بطری‌های گرد نیمه اتوماتیک و غیره.
دستگاه برچسب زنی استاندارد غول پیکر صنعت دهان سبک جمهوری خلق چین QB/T به جای QB/T
دستگاه لیبل زن
ماشین برچسب زنی
این استاندارد استاندارد حرفه ای ZB/TY 99035-1990 "Labeling Machine" است که توسط وزارت صنایع سبک سابق صادر شده است (این استاندارد زمانی توسط Guoqingxing [1999] شماره 112 صادر شد و شماره استاندارد QB/T است و محتوا بدون تغییر باقی می ماند). بازنگری ها به شرح زیر است.
شاخص های عملکرد فنی برای برچسب سوم و برچسب چهارم اضافه شده است:
بهبود شاخص عملکرد استاندارد اصلی؛
تعاریف برچسب صحیح، نرخ برچسب زدن، نرخ برچسب آسیب دیده و نرخ برچسب صحیح اضافه شده است.
بهبود شاخص قابلیت اطمینان محصول
این استاندارد توسط شورای ملی صنعت سبک چین پیشنهاد شده است .
این استاندارد تحت صلاحیت کمیته فنی استاندارد ملی ماشین آلات شراب و نوشیدنی است.
این استاندارد تهیه شده است: دستگاه لیبل زن اتوماتیک.
طراحان اصلی این استاندارد: ژانگ پیشان، هه قیرو.
این استاندارد از تاریخ اجرا جایگزین استاندارد صنعت سبک QB/T "Labeling Machine" خواهد شد که توسط دفتر دولتی سابق صنایع سبک صادر شده است.
طبقه بندی ماشین های لیبلینگ:
با توجه به روش های مختلف پوشش چسب، می توان آن را به ماشین های لیبل چسب ، ماشین های لیبل رب ( ماشین های لیبل رب ، ماشین های لیبل چسب) و ماشین های لیبل زدن چسب داغ تقسیم کرد .
با توجه به درجه اتوماسیون، می توان آن را به دستگاه برچسب زدن دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم کرد.
با توجه به عملکردهای مختلف برچسب زدن، می توان آن را به دستگاه برچسب زنی مسطح ، دستگاه برچسب زنی دو طرفه ، دستگاه برچسب زنی جانبی و دستگاه برچسب زنی دایره ای تقسیم کرد.
از این محصولات می توان برای باندینگ هواپیما، چسباندن بسته بندی یک طرفه یا چند طرفه، باندینگ استوانه ای، باندینگ استوانه ای با پوشش جزئی یا کامل، چسبندگی فرورفتگی و گوشه و ... استفاده کرد.
مزایای
ویرایش
پخش
این دارای طیف گسترده ای از کاربردها است و می تواند برچسب زدن تمام دایره یا برچسب گذاری نیم دایره بطری های گرد را برآورده کند.
درجه انطباق برچسب بالا است، انحراف نوار برچسب مکانیسم اصلاح انحراف را اتخاذ می کند، نوار برچسب منحرف نمی شود، موقعیت برچسب گذاری x/y/z در سه جهت و شیب با هشت درجه آزادی قابل تنظیم است، زاویه مرده وجود ندارد. در تنظیم، و درجه تصادفی برچسب بالا است.
ویژگی های محصول
ویرایش
پخش
کیفیت برچسب گذاری عالی است و از کمربند تحت فشار الاستیک برای صاف و بدون چروک کردن برچسب استفاده می شود که کیفیت بسته بندی را بهبود می بخشد.
برنامه انعطاف پذیر، برچسب زدن بطری، با عملکرد جداسازی بطری خودکار، می تواند تولید مستقل باشد، اما همچنین می تواند به تولید خط مونتاژ متصل شود.
کنترل هوشمند، ردیابی فوتوالکتریک خودکار، بدون هیچ شی بدون برچسب، بدون برچسب تصحیح خودکار و عملکردهای تشخیص خودکار برچسب، برای جلوگیری از گم شدن برچسب ها و ضایعات برچسب.
پایداری بالا، سیستم کنترل الکترونیکی پیشرفته متشکل از Panasonic PLC + صفحه نمایش لمسی پاناسونیک + چشم برقی سوزنی شکل پاناسونیک + چشم برقی برچسب آلمانی Leuze، پشتیبانی از تجهیزات 7×24 ساعت کارکرد؛
تنظیم آسان، سرعت برچسب زدن، سرعت انتقال، سرعت تقسیم بطری می تواند تنظیم سرعت بدون گام را درک کند، بر اساس نیاز تنظیم شود.
محکم و بادوام، مکانیسم تنظیم سه نوار برای استفاده کامل از پایداری مثلث اتخاذ شده است و کل دستگاه جامد و بادوام است. ساخته شده از فولاد ضد زنگ و آلیاژ آلومینیوم با عیار بالا، مطابق با GMP
محدوده قابل اجرا
ویرایش
پخش
برچسب های قابل اجرا: برچسب های خود چسب ، فیلم های خود چسب، کدهای نظارت الکترونیکی ، بارکد و غیره.
محصولات قابل اجرا: محصولاتی که نیاز به برچسب یا فیلم دارند تا به سطح محیطی چسبانده شوند.
صنعت کاربرد: به طور گسترده در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، مواد شیمیایی روزانه، الکترونیک، سخت افزار، پلاستیک و سایر صنایع استفاده می شود.
نمونه های کاربردی: برچسب زدن بطری های گرد PET، برچسب زدن بطری های پلاستیکی، قوطی های مواد غذایی و غیره.
مکانیسم کار
ویرایش
پخش
مکانیسم کار اصلی دستگاه لیبل‌زن از یک دستگاه تامین برچسب، یک دستگاه لیبل‌گیر، یک دستگاه چاپ، یک دستگاه چسب‌زن و یک دستگاه قفل کننده تشکیل شده است.
دستگاه مناقصه. دستگاه تامین برچسب به دستگاهی اطلاق می‌شود که می‌تواند کاغذ لیبل را طبق الزامات فرآیندی خاص در طول فرآیند لیبل‌گذاری عرضه کند. معمولاً از یک سطل استاندارد و یک دستگاه فشار تشکیل شده است که در آن سطل استاندارد وسیله ای برای نگهداری برچسب ها است که به عنوان جعبه استاندارد نیز شناخته می شود. بنا به نیاز می توان آن را به صورت ثابت یا تابدار طراحی کرد و ساختار آن دارای دو نوع قاب و نوع جعبه است و بیشتر از انبارهای استاندارد نوع جعبه استفاده می شود. به طور عمده از یک صفحه پایین و دو صفحه جانبی تشکیل شده است. فاصله بین دو طرف صفحه را می توان برای انطباق با تغییر اندازه برچسب تنظیم کرد. تنظیم به طور کلی از یک دستگاه پیچ استفاده می کند. پنجه های استاندارد در هر دو طرف وجود دارد. در قسمت جلویی انبار استاندارد وجود دارد که به شکل سوزنی، پنجه ای و یا از اشکال ساختاری متفاوتی مانند دندانه شانه ای برای جلوگیری از افتادن برچسب ها از سطل لیبل استفاده می شود و در عین حال لیبل ها می توانند در طول فرآیند چیدن برچسب، یک به یک از هم جدا شوند. یک دستگاه فشار دادن برچسب در سطل لیبل وجود دارد، به طوری که برچسب جلویی می تواند به طور مداوم پس از برداشتن دوباره پر شود. دستگاه های تامین استاندارد معمولی دارای چندین شکل هستند که در شکل نشان داده شده است. شکل 7-la یک نوع قرقره است و جعبه برچسب به صورت شیبدار طراحی شده است.هنگام فشار دادن برچسب، زاویه شیب و وزن قرقره تعیین کننده نیروی محرکه برای پشته برچسب است. شکل 7-lb از نوع چکش سنگین است، جعبه برچسب افقی است، وزن چکش با فشار فشار دادن برچسب تعیین می شود و هنگام افزودن برچسب ها باید متوقف شود، که بیشتر برای ماشین های برچسب زنی عمودی مناسب است . شکل 7-lc یک نوع اهرمی است.جعبه استاندارد برای تامین استاندارد از سطح بالایی نصب می شود.نیروی تامین استاندارد بر اساس اندازه وزنه تعادل تعیین می شود.با کاهش کاغذ استاندارد صفحه فشاری استاندارد به طور خودکار خواهد بود. بالا آمدن. با ساختار ساده و بهره وری بالا مناسب است برای دستگاه های لیبل افقی ، اما برای پر کردن مجدد لیبل ها باید متوقف شود. شکل 7-ld یک نوع فنر است و فشار فشار نیروی ارتجاعی فنر است که تغییر می کند.وقتی پشته برچسب ضخیم تر باشد فشار بیشتر است و بالعکس. فنر می تواند یک فنر دیسکی باشد و هنگام افزودن برچسب ها باید متوقف شود که برای ماشین های برچسب زنی عمودی مناسب است.
دستگاه لیبل زن دو طرفه
اصل کار
ویرایش
پخش
دستگاه لیبل زن روتاری
دستگاه لیبل زن روتاری اتوماتیک
فرآیند کار با انتقال جعبه ها به دستگاه برچسب زنی روی تسمه نقاله با سرعت ثابت آغاز می شود. دستگاه تثبیت مکانیکی جعبه ها را با فاصله ثابتی از هم جدا می کند و جعبه ها را در جهت تسمه نقاله هل می دهد.سیستم مکانیکی دستگاه لیبل زن شامل یک چرخ محرک، یک چرخ برچسب زدن و یک قرقره می باشد. چرخ محرک به طور متناوب نوار برچسب را می کشد تا حرکت کند، نوار برچسب از قرقره بیرون کشیده می شود و در همان زمان از چرخ برچسب زدن عبور می کند. چرخ برچسب زدن نوار برچسب را روی جعبه فشار می دهد. یک کنترل جابجایی حلقه باز بر روی قرقره برای حفظ کشش نوار برچسب به کار می‌رود. از آنجایی که برچسب‌ها روی نوار برچسب به یکدیگر نزدیک هستند، نوار برچسب باید به طور مداوم شروع و متوقف شود.
برچسب‌ها روی کیس‌هایی اعمال می‌شوند که چرخ برچسب‌زنی با همان سرعت کیس حرکت می‌کند. هنگامی که تسمه نقاله به یک موقعیت خاص می رسد، چرخ محرک تسمه برچسب شتاب می گیرد تا با سرعت تسمه نقاله مطابقت داشته باشد و سپس سرعت خود را کاهش می دهد تا پس از برچسب زدن متوقف شود.
از آنجایی که تسمه برچسب ممکن است بلغزد، علامت ثبت روی آن وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که هر برچسب به درستی قرار گرفته است. علامت ثبت توسط یک سنسور خوانده می‌شود و در مرحله کاهش سرعت نوار، چرخ‌های محرک برای تصحیح هرگونه جابجایی نادرست روی نوار، تغییر مکان می‌دهند.
وکتور
ویرایش
پخش
سری S350 نسل جدیدی از اینورترهای برداری با کارایی بالا با مشخصات زیر است:
برای اطمینان از پاسخ سریع کنترل بردار ، از جدیدترین موتور با سرعت بالا استفاده کنید DSP تراشه اختصاصی کنترل
طراحی مدولار مدار سخت افزاری برای اطمینان از عملکرد پایدار و کارآمد مدار
طراحی ظاهری ترکیبی از مفهوم طراحی اتومبیل اروپایی، با خطوط صاف و ظاهر زیبا است
ساختار از طراحی مجرای هوا مستقل استفاده می کند، فن را می توان آزادانه جدا کرد، و اتلاف گرما خوب است
کنترل برداری بدون PG، کنترل برداری با PG، کنترل گشتاور، کنترل V/F قابل انتخاب است
ترمینال های قابل برنامه ریزی چند منظوره ورودی و خروجی قدرتمند، ورودی پالس تنظیم کننده سرعت، خروجی آنالوگ دو طرفه
ویژگی منحصر به فرد کنترل تطبیقی "بیل مکانیکی" به طور خودکار حد بالایی گشتاور موتور را در حین کار محدود می کند و به طور موثر سفرهای مکرر ناشی از جریان اضافی را سرکوب می کند.
ورودی ولتاژ گسترده، تنظیم خودکار ولتاژ ولتاژ خروجی (AVR)، قطع برق آنی بدون توقف، سازگاری قوی تر
الگوریتم داخلی پیشرفته PID، پاسخ سریع، سازگاری قوی، اشکال زدایی آسان؛ کنترل سرعت 16 قسمتی، PLC ساده برای تحقق کنترل منطقی چند منظوره مانند زمان بندی، سرعت ثابت، جهت گیری و غیره، انواع روش های کنترل انعطاف پذیر شرایط مختلف کاری پیچیده مورد نیاز است
پروتکل ارتباطی استاندارد بین المللی MODBUS RTU ASCII داخلی، کاربران می توانند از طریق PC/ PLC کنترل کنند تا کنترل متمرکز شبکه ارتباطی اینورتر 485 را محقق کنند. کامپیوتر بالایی را
پردازش برچسب شکسته
ویرایش
پخش
لبه
پس از برش دادن برچسب خود چسب به محصول نهایی، کاغذ زیرین عموماً پهن تر از برچسب باقی می ماند. در فرآیند بسته بندی، حمل و نقل و جابجایی لیبل، به راحتی می توان کاغذ پشتی لبه لیبل را ترک کرد و باعث ایجاد ترک های ریز شد. دستگاه لیبل زنی اتوماتیک هنگام لیبل زدن کشش خاصی دارد و لیبلی که لبه کاغذ پشتی آن ترک خورده است به راحتی در اثر کشش شکسته می شود و در نتیجه نوار برچسب شکسته می شود. علاوه بر این مواردی نیز وجود دارد که غلطک های دستگاه لیبل زنی اتوماتیک به درستی تنظیم نشده و باعث می شود که غلتک ها کاغذ زیرین لبه لیبل را ترک کنند و باعث شکستن لیبل شوند. به طور کلی، شکسته شدن نوار برچسب زدن به دلیل له شدن کاغذ پشتی توسط غلتک ایجاد می شود و ترک های کاغذ پشتی نسبتاً منظم هستند.
محکم
اگر پیچ شدن برچسب تمام شده بیش از حد سفت باشد، چسب موجود در خود چسب فشرده شده و باعث خونریزی چسب می شود و چسب نشتی به پشت کاغذ پشتی چسبیده و کار را برای کل رول برچسب ها دشوار می کند. شل شدن. این وضعیت به ویژه در تابستان مشهود است. اگر برچسب مقاومت کششی کاغذ ته باریک را در واحد سطح مقایسه کند، خیلی بزرگ نخواهد بود. دستگاه لیبل زن اتوماتیک در طول فرآیند لیبل کشی کشش خاصی دارد. هنگامی که از یک رول برچسب با خونریزی چسب برای برچسب زدن خودکار استفاده می شود، این احتمال وجود دارد که کاغذ پشتی که از برچسب برداشته می شود تحت کشش دستگاه برچسب زنی و کشش از داخل رول در طول فرآیند برچسب زدن شکسته شود. باعث شکستن برچسب زدن شود. نوار برچسب شکسته ناشی از این وضعیت با نیروی کششی شکسته می شود، بنابراین کاغذ پشتی به طور نامنظم می شکند، اما سطح شکسته نسبتا یکنواخت است.
بد
کیفیت دایکات نیز تأثیر زیادی در شکستن آسان نوار در حین برچسب زدن خودکار دارد.اگر فشار دایکات خیلی زیاد باشد، کاغذ پشتی بریده می شود و باعث می شود استحکام کششی کاغذ پشتی کاهش یابد. کاهش یافته و باعث شکستن برچسب می شود. سطح شکسته کاغذ پایین کمربند شکسته برچسب زدن ناشی از برش ضعیف نسبتا یکنواخت است و ترک در موقعیت خط برش قالب قرار دارد.
نابود شد
اگر لایه آزاد (معمولاً لایه روغن سیلیکونی) کاغذ پشتی آسیب دیده باشد، باعث شکستن برچسب نیز می شود. این وضعیت باعث می شود که برچسب شکسته شود و سطح شکسته کاغذ پشتی دندانه دار شود. علت آسیب دیدگی لایه رها، نقص در تولید و روکش مواد اولیه است و در عین حال ممکن است خراش لایه رهاسازی نیز در اثر تکنیک های نادرست در فرآیند بازرسی و تکمیل در چاپ ایجاد شود. کارخانه.
تعمیر و نگهداری
ویرایش
پخش
تنظیم
(1) هنگام تنظیم چرخ های ستاره ورودی و خروجی بطری و پیچ ورودی بطری، دستگاه برچسب زنی سر فشار دادن بطری برتر است. ابتدا چرخ ستاره تغذیه بطری را تنظیم کنید. وقتی سر فشار دادن بطری روی بطری غرق شد، چرخ ستاره تغذیه بطری را طوری تنظیم کنید که بطری در وسط شیار چرخ ستاره قرار گیرد.
(2) تنظیم میله پیچ تغذیه بطری: چرخ ستاره تغذیه بطری را به عنوان استاندارد در نظر بگیرید، هنگامی که بطری در وسط شیار چرخ ستاره تغذیه بطری قرار دارد، میله پیچ را طوری تنظیم کنید که بطری سمت تغذیه میله پیچ بدون جابجایی به بطری نزدیک است.
(3) تنظیم چرخ ستاره تخلیه بطری: وقتی سر فشار دادن بطری به تازگی بلند شد، چرخ ستاره را طوری تنظیم کنید که بطری در وسط شیار چرخ ستاره قرار گیرد.

جعبه
(1) خط مرکزی جعبه برچسب، محور مرکزی ایستگاه برچسب مماس با کاغذ لیبل است و سه نقطه از محور مرکزی صفحه برچسب در یک خط قرار دارند. مماس را بین صفحه برچسب تنظیم کنید و کاغذ برچسب (فاصله 0) و سپس جعبه برچسب را به 1mm~2mm نزدیک کنید.
(2) فاصله بین کاغذ استاندارد در جعبه استاندارد و مهره در هر دو طرف باید بین 0.8 میلی متر تا 1 میلی متر باشد. اگر فاصله بیش از حد بزرگ باشد، کاغذ برچسب در جعبه استاندارد جابجا می شود و علائم مایل ظاهر می شود. اگر شکاف خیلی کوچک باشد، برچسب به آرامی فشار داده نمی شود.
(3) تنظیم موقعیت قلاب گرفتن برچسب جعبه برچسب: قلاب های چسباندن برچسب بالا و پایین، چپ و راست در یک سطح عمودی قرار دارند و به طور مساوی روی کاغذ برچسب کار می کنند، بنابراین می توان برچسب را به آرامی گرفت. ;
(4) تنظیم غلتک عرضه برچسب: هنگامی که برچسب وجود ندارد، صفحه فشار دادن برچسب را می توان به انتهای جلوی جعبه برچسب فشار داد و هنگامی که برچسب نصب شد، برچسب نزدیک انگشت قلاب برچسب را نمی توان خرد کرد.دستگاه لیبل زن اتوماتیک
دستگاه برس پرس دستگاه
(1) مرکز برس برچسب با برچسب تراز است و دو طرف متقارن هستند.
(2) قلم موی علامت گذاری عمود بر سطح ظرف است.
(3) شکاف همپوشانی قلم مو که در سراسر ظرف کشیده می شود: 10-15 میلی متر برای یک برس منفرد و 5 میلی متر-10 میلی متر برای یک برس ترکیبی.
(4) فاصله بین برس تمیز کننده و اسفنج 1 تا 2 میلی متر است.
سر بطری پرس
وقتی بطری وجود ندارد، سر فشار دادن بطری باید 20 میلی متر پایین تر از زمانی که بطری وجود دارد باشد.
ایستگاه
(1) تنظیم اسکاج و غلتک لاستیکی: در تمام طول نباید هیچ شکافی بین اسکاج و غلتک لاستیکی وجود داشته باشد.
(2) تنظیم غلتک لاستیکی و صفحه هدف: صفحه هدف و غلتک لاستیکی فقط بدون هیچ فشاری با یکدیگر در تماس هستند. اگر شکاف بیش از حد بزرگ باشد، چسب بیش از حد روی صفحه مورد نظر وجود خواهد داشت و در نتیجه چسب رد می شود. اگر شکاف خیلی کوچک باشد و تماس خیلی سفت باشد، چسب فشرده می شود و روی نیمی از تخته هدف هیچ چسبی وجود نخواهد داشت. تمرین ثابت کرده است که فاصله بین صفحه هدف و غلتک لاستیکی بین 0.1 میلی متر و 0.2 میلی متر بهترین است. این را می توان با تنظیم صندلی یاتاقان در قسمت پایین غلتک لاستیکی و تنظیم بلبرینگ در قسمت بالایی غلتک لاستیکی در صورت لزوم انجام داد.
پارامترهای فنی
ویرایش
پخش
AB2000
دستگاه لیبل زن چند منظوره
دستگاه لیبل زن چند منظوره
دستگاه برچسب زنی اتوماتیک بطری گرد عمودی ، که می تواند طرف بطری های گرد با قطر 120 میلی متر یا اشیاء با ضخامت ≤120 میلی متر را برچسب گذاری کند.
قدرت: 220 ولت، 50 هرتز، 0.5 کیلو وات
مشخصات برچسب: L (15 ~ 300) mm x H (15 ~ 130) mm
مشخصات محصول: Dia Ø20~Ø80;H (25~300)mm
ابعاد: L1800mm، W1100mm، H1300mm
لوازم جانبی موجود: دستگاه کدگذاری D-1
A2000
دستگاه برچسب زنی اتوماتیک بطری گرد عمودی، سیستم کنترل مدار میکرو پردازش را اتخاذ می کند و از رابط انسان و ماشین از نوع لمسی استفاده می کند.
1-2 برچسب را می توان همزمان روی بطری های گرد با قطر 25-120 میلی متر چسباند.
قدرت: 220 ولت، 50 هرتز، 0.4 کیلووات
مشخصات برچسب: L (15 ~ 300) mm x H (15 ~ 130) mm
مشخصات محصول: Dia Ø20~Ø80;H (25~300)mm
سرعت برچسب زدن: 0 تا 75 برگ در دقیقه (یک برچسب)
0 تا 50 برگ در دقیقه (دو برچسب)
ابعاد: L1800mm، W1100mm، H1300mm
لوازم جانبی موجود: دستگاه کدگذاری D-1
B2000
جلو و عقب اتوماتیک ماشین های لیبل زن برای بسته بندی تخت و بیضی.
ضخامت جسم قابل اجرا ≤ 120 میلی متر، ارتفاع 40-400 میلی متر؛
خروجی: 0-300 قطعه در دقیقه.
قابل تجهیز به دستگاه کدگذاری D-1
صنعت کاربرد
ویرایش
پخش
هدف: درک عملکرد چسباندن خودکار خمیر به برچسب و چسباندن خودکار برچسب به سطح محیطی محصول.
عملکرد: بهبود راندمان چسباندن برچسب محصول، موقعیت چسبندگی دقیق، کیفیت خوب و پایداری بالا؛ اجتناب از یک سری مشکلات مانند راندمان پایین برچسب زدن دستی، اتصال اریب، ضخامت ناهموار چسب و چین و چروک و غیره، به طور موثر از دست دادن خمیر را کاهش می دهد. ضایعات، کاهش هزینه های نیروی کار برچسب زدن، بهبود زیبایی لوگوی محصول و افزایش رقابت جامع محصول.
دامنه کاربرد: مناسب برای هر صنعتی برای تولید بسته بندی از جمله بطری، کیسه، پلاستیک و سایر مواد:
برچسب های قابل اجرا: برچسب های کاغذی (لازم به چسبیدن)؛
محصولات قابل اجرا: محصولاتی که نیاز به چسباندن برچسب خمیری به سطح محیطی دارند.
صنعت کاربرد: به طور گسترده در صنایع غذایی، شیمیایی روزانه، پزشکی، شراب و سایر صنایع استفاده می شود.
نمونه های کاربردی: برچسب زدن خمیر روی ترقه ها، برچسب زدن خمیر روی آبجو، برچسب زدن خمیر روی بطری های آفت کش و غیره.
دستگاه لیبل زنی
ویرایش
پخش
دستگاه برچسب زنی با سرعت بالا
دستگاه لیبل زن با سرعت بالا
برچسب ها با یک چسب ذوب داغ چسبانده شده و با نور UV خشک می شوند. استفاده از جدیدترین سیستم کنترل سروو امکان کنترل بهینه متغیرهای مختلف در فرآیند برچسب زدن و عملیات حرارتی را فراهم می کند، صرف نظر از شکل بطری، می تواند اطمینان حاصل کند که برچسب به درستی با شکل بطری مطابقت دارد.
از نظر ماشین آلات بسته بندی در سراسر جهان، PacDrive یک سیستم اتوماسیون واقعاً یکپارچه است که می تواند چندین عملکرد را انجام دهد. تحت یک محیط نرم افزار استاندارد واحد، دارای PLC، کنترل حرکت، ربات، کنترل دما، رابط داده MES و عملکردهای دیگر است.
/ درایو فناوری سروو موتور یکپارچه PacDrive SCL یک فناوری کلیدی است که می تواند یک برچسب چرخشی رانده مکانیکی را به یک دستگاه سروو کنترل شده واقعی مکاترونیک تبدیل کند. سیستم PacDrive SCL نصب سرووهای چرخ و فلک بر روی ماشین ها را بسیار ساده می کند و سیستم های کنترل سروو را به یک نصب عملی تبدیل می کند.
زن آستین لیبل زن
ویرایش
پخش
1. سرعت و پایداری بالا، عمر طولانی: طراحی ماهرانه و ساده منحصر به فرد آن در صنعت منحصر به فرد است.این طراحی منحصر به فرد پشتیبانی فنی قوی برای عملکرد پرسرعت دستگاه برچسب زنی آستین فراهم می کند. قطعات یدکی همگی از برندهای معتبر دنیا مخصوصا سیستم کنترل الکتریکی ساخته شده اند و برای اینکه در قبال کاربران و شهرت خود پاسخگو باشند، همگی از محصولات سطح بالا در صنعت کنترل صنعتی مربوطه استفاده می کنند که اساسا کیفیت و کیفیت را تضمین می کند. عملکرد تجهیزات علاوه بر این، طراحی بسته منحصر به فرد آن، در فرآیند بهره برداری، نه تنها اپراتور، بلکه خود سیستم تجهیزات نیز دارای اثر حفاظتی خوبی است که تا حد زیادی طول عمر تجهیزات را افزایش می دهد.
2. عملکرد ایمنی خوب: فرآیند طراحی دستگاه برچسب زنی آستین جدید به طور کامل مفهوم طراحی هماهنگی انسان و ماشین را در بر می گیرد. در طول عملیات و فرآیند تولید تجهیزات، همیشه تحت یک سیستم حفاظتی منحصر به فرد طراحی شده است. در صورت وجود خطر پنهان، سیستم امنیتی آن به طور خودکار شناسایی می‌شود و فوراً کار را متوقف می‌کند و قبل از ادامه، باید آن را بازیابی کرد و آزمایش را پشت سر گذاشت.
3. طیف گسترده ای از کاربرد: در محدوده قطر تاشو موثر، می توان آن را صرف نظر از اینکه بسته گرد، مربع یا سایر شکل های خاص باشد و مواد شیشه ای یا پلاستیکی است، اعمال کرد.
4. هزینه عملیاتی کم: یک دستگاه برای بطری های متعدد استفاده می شود و فقط کاتر تنها قسمت پوشیده در کل تجهیزات است که به راحتی به دست می آید و جایگزین می شود و بار هزینه کم است.
5. تغییر آسان بسته: طرح تغییر قالب مدولار شده را اتخاذ کنید، یک بطری برای یک قالب را می توان بدون استفاده از هیچ چاقو تغییر داد، و فقط باید تنظیمات ساده را با دست انجام دهید.
محلول
ویرایش
پخش
دستگاه لیبلینگ افقی
دستگاه لیبل زن افقی
برچسب زدن باید به جلوه بصری کامل برسد. یکی از آنها پرهیز از برچسب های تاب دار در برچسب زدن است. لوله ها قبل از پر شدن برچسب گذاری می شوند و بعد از پر شدن لوله ها پر و مهر و موم می شوند.گرمایش در طول فرآیند آب بندی مخصوصاً برای لیبل شدید است. در کاربردهای عملی، تقریباً هر سازنده ای مشکلات مشابهی دارد و راه حل های مختلفی وجود دارد: (1) ویسکوزیته برچسب را افزایش دهید و سعی کنید برچسب محکم بچسبد. برای دستیابی به این اثر، جنبه های زیر باید در نظر گرفته شود:
① کیفیت سطح شیلنگ متصل را بهبود بخشید. اغلب محصولات دارای لاک روی سطح هستند که باعث افزایش سختی برچسب زدن می شود.نشت مواد، ریز منافذ در دیواره لوله و ... باعث تاب برداشتن برچسب می شود.چگونگی جلوگیری از چنین مشکلاتی باید مورد توجه همه قرار گیرد. یک سوال مهمتر
② فشار برچسب زدن برچسب را در طول فرآیند برچسب زدن کنترل کنید.
③ دما را در طول فرآیند برچسب زدن کنترل کنید. افزایش دمای برچسب‌گذاری اثر برچسب‌گذاری را بهبود می‌بخشد، زیرا با افزایش دما، فعالیت ماده در داخل جسم افزایش می‌یابد و برچسب راحت‌تر با بدنه لوله ترکیب می‌شود.
(2) سعی کنید از مواد برچسب نرم استفاده کنید، و انعطاف پذیری خوب برچسب تا حد زیادی تاب برداشتن برچسب ها را بهبود می بخشد.
(3) شکل برچسب را تغییر دهید.
قسمت پایین برچسب را به صورت قوس در آورید و تا حد امکان از تغییر شکل درزگیر خودداری کنید. البته قوس را نمی توان خیلی عمیق باز کرد وگرنه خود برچسب به راحتی باعث ایجاد چین و چروک و افزایش دردسرهای غیر ضروری می شود. برای مهر و موم انتهایی با شکل خاص، لازم است شکل برچسب را متناسب با آن تغییر دهید، که نه تنها می تواند از تاب برداشتن جلوگیری کند بلکه احساس زیبایی را نیز افزایش می دهد.
(4) تأثیر الکتریسیته ساکن را از بین ببرید.
فرآیند برچسب زدن مستعد الکتریسیته ساکن است که بر اثر برچسب زدن تاثیر می گذارد.افزایش مناسب رطوبت محل لیبلینگ تا حدودی باعث بهبود آن می شود.استفاده از فن یونی نیز راه حل موثری است. داخل دستگاه لیبل زنی مجهز به کنترل رطوبت اتوماتیک است و تمیزی داخل تجهیزات را می توان به صورت جداگانه کنترل کرد تا برچسب را از گرد و غبار دور نگه دارد و کیفیت برچسب گذاری محصول را بهبود بخشد. به این ترتیب دیگر پدیده ای از تاب برداشتن برچسب ها در طول فرآیند برچسب زدن و دستیابی به جلوه های بصری وجود ندارد.
فرآیند عملکرد
ویرایش
پخش
محصول را قرار دهید (می تواند به خط مونتاژ متصل شود) —> جهت گیری محصول (به طور خودکار توسط تجهیزات مشخص می شود) —> تحویل محصول (به طور خودکار توسط تجهیزات مشخص می شود) —> برچسب زدن (به طور خودکار توسط تجهیزات مشخص می شود) —> محصولات دارای برچسب را جمع آوری کنید .دستگاه لیبل زن دستی
ویژگی های دستگاه لیبل
ویرایش
پخش
از برچسب زدن خود چسب استفاده کنید؛ شمارش خودکار کل خروجی روزانه؛ دلایل شکست.
از کنترل PLC "Nais"، برچسب ردیابی چشم الکتریکی ویژه "SICK"، قابل اعتماد و بادوام استفاده کنید.
· ساخته شده از تمام قطعات آلومینیومی، زیبا و سبک.
· می تواند به طور انعطاف پذیر طراحی و با توجه به مشتریان سفارشی شود.
· هزینه کم، راندمان بالا.
· اگر از برچسب شفاف استفاده می کنید، باید گزینه چشم برقی برچسب شفاف مخصوص را نصب کنید
پارامترهای فنی
ویرایش
پخش
محدوده محصول قابل اجرا: قطر بیرونی Φ12 ~ Φ 100 میلی متر ارتفاع 30 ~ 200 میلی متر
محدوده برچسب قابل اجرا: ارتفاع 15 ~ 100 میلی متر طول 20 ~ 300 میلی متر
ظرفیت تولید: 100-150 بطری در دقیقه
ولتاژ نامی: 220 ولت / 50 هرتز
توان کلی: 180 وات
ابعاد: 1600×1100×1300 میلی متر
وزن دستگاه: 200 کیلوگرم
هواپیما لیبلینگ
ویرایش
پخش
سرعت برچسب زدن: 0 ~ 20 متر در دقیقه
دقت برچسب زدن: ± 1 میلی متر
ضخامت قطعه کار: 25 ~ 120 میلی متر (طراحی با توجه به نیاز مشتری)
ارتفاع قطعه کار: 50 ~ 320 میلی متر (طراحی با توجه به نیاز مشتری)
طول برچسب: 15 ~ 150 میلی متر
ارتفاع برچسب: 20 ~ 160 میلی متر
قطر داخلی رول کاغذ: 76 میلی متر
قطر بیرونی رول کاغذ: 300 میلی متر
ولتاژ کاری: 220 ولت 50/60 هرتز 700 وات
چسب
ویرایش
پخش
مشخصات ولتاژ: AC220V 50/60HZ مصرف برق تک فاز: 300W
ابعاد: 2000(L)×700(W)×1270(H)mm
سرعت برچسب زدن: 30-60 بطری در دقیقه (سرعت برچسب زدن 3.5 متر در دقیقه)
جهت انتقال مواد: از چپ به راست
وزن دستگاه: 200 کیلوگرم
دقت برچسب‌گذاری: ± 1 میلی‌متر (به جز خطای بین جسم مورد برچسب زدن و خود برچسب)
نوع بطری قابل اجرا: بطری گرد.
محدوده قابل اجرا: قطر بیرونی 16-120 میلی متر، ارتفاع 35-300 میلی متر
دستگاه لیبل زن خود چسب
دستگاه لیبل زن خود چسب
محدوده برچسب قابل اجرا: ارتفاع 15-200 میلی متر، طول 23-300 میلی متر
روند توسعه
ویرایش
پخش
با توسعه اقتصاد و ارتقای سطح زندگی مردم، هر کالایی در گردش نیاز به ذکر تاریخ تولید و ماندگاری و سایر اطلاعات مرتبط دارد، بسته بندی حامل اطلاعات است و برچسب گذاری کالاها راه دستیابی به آن است. دستگاه لیبلینگ ماشینی است که به بسته ها یا محصولات برچسب اضافه می کند و نه تنها جلوه زیبایی دارد بلکه مهمتر از آن می تواند ردیابی و مدیریت فروش محصولات را به ویژه در صنایع دارویی، غذایی و سایر صنایع انجام دهد. یک ناهنجاری، می توان آن را با دقت و به موقع یک مکانیسم فراخوان محصول راه اندازی کرد.
توسعه مرحله
ویرایش
پخش
1. از اواخر دهه 1980 تا 1994 مرحله اول بود. این مرحله عمدتاً برای معرفی و تقلید از دستگاه های برچسب زنی ناقص حذف شده از خارج می باشد. در آن زمان چندین تولید کننده ماشین های لیبل زنی فقط می توانستند ماشین های لیبل زنی با دو لیبل (لیبل گردن و بدنه) تولید کنند که با توجه به فاصله زیاد بین تجهیزات داخلی و تجهیزات وارداتی از نظر کارکرد، عملکرد، ظاهر و کیفیت لیبل گذاری، در این مدت واردات انجام شد. ماشین‌های لیبل‌زن بر بازار چین تسلط دارند و اکثر تولیدکنندگان هنوز هم ماشین‌های لیبل‌زن وارداتی را انتخاب می‌کنند.
2. از سال 1995 تا 2001 مرحله دوم است. این مرحله مرحله ارتقاء تولید ماشین لیبل چین است. یکی بهبود سرعت لیبل زدن از 24000 بطری در ساعت به 33000 بطری در ساعت و دیگری بهبود عملکرد دستگاه لیبل زنی از دو لیبل (لیبل گردن و بدنه) به چهار لیبل یعنی سر را می توان به طور همزمان چسباند، گردن، بدن، برچسب پشت.
3. از سال 2002 تا مرحله سوم. این مرحله مرحله بلوغ فناوری ماشین های برچسب زنی چین و یک نقطه عطف بزرگ در تاریخ ماشین های برچسب زنی چین است. در چهار سال گذشته، در حالی که سازندگان داخلی ماشین‌های لیبل‌زن با یکدیگر رقابت می‌کنند، وضعیت رقابتی را با تولیدکنندگان ماشین‌های لیبل‌زن خارجی نیز شکل داده‌اند که در رقابت بهبود می‌یابند، در بهبود توسعه می‌یابند، در توسعه نوآوری می‌کنند و در نوآوری قوی‌تر می‌شوند. و به تدریج یک جهش "کیفی" را تکمیل کرد.
صنعت کاربرد
ویرایش
پخش
صنعت داروسازی
صنعت داروسازی یکی از کاربران بزرگ برچسب زدن خودکار است و نیازهای بالایی برای سرعت دارد. طراحی دستگاه لیبلینگ باید ادغام فرآیند برچسب زدن قبل و بعد از برچسب زدن را در نظر بگیرد و عملکردهای اضافی مانند بازرسی نور قبل از برچسب زدن و تغذیه اتوماتیک بطری پس از برچسب زدن. .
روزانه صنایع شیمیایی
کاربرد صنایع شیمیایی روزانه به دلیل تغییر شکل ظرف هر روز نیاز به تغییر دارد. ظروف پلاستیکی نرم و "درک بصری بدون برچسب" نیز دشواری دقت برچسب زدن و کنترل حذف حباب هوا را افزایش می دهد.
برای صنایع غذایی
رقابت در صنعت تولید مواد غذایی شدید است و برچسب های چند لایه فضای بیشتری را برای تبلیغات و تبلیغات در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد و همچنین چالش های جدیدی را برای طراحی ماشین های برچسب زنی ایجاد می کند.
صنعت نوشیدنی
کاربرد در صنعت نوشابه مستلزم سرعت بالا و موقعیت یابی دقیق است و اغلب چندین برچسب در یک بطری وجود دارد.علاوه بر این، شکل و جنس لیبل اغلب تغییر می کند و مهارت کنترل موقعیت در هنگام لیبل زدن بسیار بالاست.
صنعت الکترونیک
صنعت الکترونیک الزامات بسیار حرفه ای برای استفاده از برچسب ها دارد.علاوه بر خاص بودن مواد لیبل، دستگاه لیبلینگ به دقت بسیار بالایی نیز نیاز دارد.با همکاری سایر لینک های تولید، می تواند حجم زیادی از داده ها را به صورت واقعی چاپ و چسباند. زمان، و می تواند با داده های سیستم اصلی، تبادل و غیره ارتباط برقرار کند. دستگاه لیبل زن دستی
صنعت باتری
صنعت تولید باتری به طور گسترده ای از ماشین های برچسب زنی اتوماتیک برای لیبل های رول به رول استفاده می کند. یک ماشین لیبل‌زنی با طراحی خوب می‌تواند با در نظر گرفتن جلوگیری از اتصال کوتاه و ارائه عملکرد جمع‌شدگی برچسب در عین حال که با سرعت بالا کار می‌کند، اطمینان حاصل کند که رابط برچسب صاف است.
صنعت پتروشیمی
صنعت پتروشیمی اغلب نیاز به چسباندن برچسب محصولات بر روی مخازن، بطری‌های بزرگ و سایر ظروف دارد. سرعت و دقت مورد نیاز نسبتاً شل است، اما به دلیل اندازه بزرگ برچسب‌ها، توان مورد نیاز دستگاه لیبل‌زن نسبتاً بالاست. یا هنگام برچسب زدن آنلاین با سرعت ناهموار، صاف نگه داشتن صفحه نمایش برچسب نیز تمرکز طراح است.
برای صنعت پزشکی
در صنعت تولید لوازم پزشکی از برچسب های خودچسب به طور گسترده تری استفاده می شود.لیبل ها علاوه بر استفاده برای علامت گذاری، اهداف کاربردی دیگری نیز دارند.طراحی دستگاه لیبل زنی نیز با توجه به ویژگی های لیبل متفاوت است.
صنعت برق
برچسب های خود چسب به طور گسترده ای در تولید و آزمایش کنتورهای انرژی الکتریکی، ترانسفورماتورها و سایر اجزاء مورد استفاده قرار می گیرند.لیبل ها علاوه بر استفاده برای علامت گذاری، اهداف کاربردی دیگری نیز دارند.بنابراین طراحی ماشین های لیبل زنی نیز نیاز به انطباق با تولیدات مختلف خط لوله تشخیص متفاوت است
نوع
ویرایش
پخش
دستگاه برچسب زنی نوع تخت، برچسب زدن و فیلم برداری صفحه بالایی و قوس بالایی قطعه کار مانند جعبه، کتاب، کیس پلاستیکی و غیره را انجام می دهد. دو روش نورد و مکش وجود دارد و انتخاب عمدتاً بر اساس نیاز است. کارایی، دقت و حباب های هوا. دستگاه لیبل زن بطری گرد، برچسب زدن یا فیلم برداری را بر روی سطح محیطی محصولات استوانه ای و مخروطی مانند بطری های شیشه ای، بطری های پلاستیکی و غیره انجام می دهد و می تواند عملکردهایی مانند دور، نیم دایره، دور دو طرفه، موقعیت محیط و. برچسب‌گذاری، عمدتاً عمودی، دو روش برچسب‌گذاری عمودی و برچسب‌گذاری افقی وجود دارد.
دستگاه برچسب زنی از نوع جانبی، سطح جانبی، برچسب زدن سطح قوس جانبی یا چسباندن فیلم قطعه کار، مانند بطری های مسطح لوازم آرایشی، جعبه های مربعی و غیره را تشخیص می دهد و می تواند به تجهیزات برچسب زدن بطری های گرد مجهز شود تا برچسب زدن بطری های گرد را در همان زمان انجام دهد. زمان.
ویژگی های
ویرایش
پخش
این یک تجهیزات ایده آل برای برچسب زدن با دقت بالا و دقیق بر روی مواد مسطح با اندازه کوچک مانند تخته های مدار، قطعات دقیق خودرو، کارتن ها، مجلات، باتری های تلفن همراه، داروها و مواد شیمیایی روزانه است که باعث زیباتر شدن برچسب محصولات می شود.
بزرگترین مزیت
ویرایش
پخش
دستگاه نوازش برچسب اختیاری برای دستیابی به برچسب زدن روی سطوح ناهموار (اختیاری).
دستگاه جوهر افشان را می توان با توجه به نیاز به صورت انعطاف پذیر اضافه کرد و شماره دسته محصول، تاریخ تولید و سایر اطلاعات مرتبط را می توان بر روی محصول چاپ کرد.
می توان آن را به طور انعطاف پذیر به خط مونتاژ خودکار متصل کرد یا به عنوان یک ماشین مستقل استفاده کرد.
بهبود بهره وری تولید، کاهش هزینه های تولید و بهبود شدت کار.
ویژگی های عملکرد
ویرایش
پخش
برچسب‌ها را می‌توان بر روی سطوح شی مختلف، با طیف وسیعی از کاربردها اعمال کرد.
ساده و انعطاف پذیر: برچسب زدن روی سطوح ناهموار را می توان با اضافه کردن یک دستگاه نوازش برچسب متوجه شد. (اختیاری)
سرعت برچسب زدن سریع و اثر خوب است که کارایی تولید و درجه محصول را تا حد زیادی بهبود می بخشد.
از این دستگاه برای لیبل زدن انواع محصولات مسطح سطحی و نامنظم استفاده می شود.
بسته به تفاوت محصول، سرعت می تواند به 250 بطری در دقیقه برسد.
می توان آن را در هر خط تولید نصب کرد یا در تولید مستقل استفاده کرد.
تسمه نقاله را می توان در صورت نیاز جدا کرد و با توجه به نیازهای مختلف می توان آن را به چسبندگی بالا یا کنار چسب تغییر داد.
می توان با توجه به نیاز محصول اضافه کرد چاپگر را .
صفحه نمایش لمسی گفتگوی انسان و ماشین: کارکرد آسان، بصری، غنی از توابع کمک و عملکردهای نمایش خطا.
ذخیره‌سازی پارامتر برچسب‌گذاری: 50 مجموعه از پارامترهای برچسب‌گذاری (از جمله اندازه مواد و طول برچسب) را از پیش تنظیم کنید، در هنگام تغییر مواد نیازی به تنظیم مجدد نیست.
تنظیم و ویرایش اطلاعات داده به سبک منوی چینی.
انتخاب انعطاف پذیر پرینترهای جوهرافشان برای تکمیل کدگذاری و برچسب زدن به طور همزمان.
ویژگی‌های طراحی که می‌تواند به طور موثر از مشکلاتی مانند برچسب‌های گمشده، اشتباه و ارسال مجدد که ممکن است توسط رول برچسب‌ها ایجاد شود جلوگیری کند: عملکرد مدیریت هوشمند برچسب، عملکرد هشدار اولیه، سیستم تشخیص تصویر اختیاری و غیره.
فیدر لیبل ساختار غلتکی منحصربفرد با شن و ماسه را اتخاذ می کند: ویژگی های اصطکاک عالی و عدم لغزش عملکرد طولانی مدت خوراک برچسب را تضمین می کند.
دقت از قطعات الکتریکی وارداتی برندهای معتبر جهانی برای اطمینان از پایداری و قابلیت اطمینان طولانی مدت کل دستگاه استفاده می کند.
اطلس ورودی
آلبوم های بیشتر

دستگاه لیبل چسبان

دنیای خود را به اشتراک بگذارید
بیشتر ببین
 
    شست بالا
 
    دستگاه چاپ و برچسب زنی، برخی از مطالب موجود نیست
 
    چاپ و چسباندن راندمان بالا و هزینه کم انجام چاپ و لیبل گذاری بلادرنگ نیازی به چاپ گرافیکی و متون اطلاعات مورد نیاز از قبل نیست و خروجی داده و چاپ را می توان مستقیما به صورت آنلاین تکمیل کرد و به انواع مختلف متصل می شود. شبکه‌ها، نرم‌افزارها و سایر سیستم‌های مدیریتی. انتقال و ارسال و دریافت داده‌ها انجام می‌شود و برای اطمینان از امنیت داده‌ها می‌توان پشتیبان‌گیری و ذخیره‌سازی خودکار را در زمان واقعی انجام داد و شناسایی را می‌توان پس از چاپ بدون سردرگمی به طور خودکار تکمیل کرد. چاپ انعطاف پذیر
دستگاه لیبل زن
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтlactogenicfactorсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтselectivediffuser.ruсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт