تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شناسایی اختلالات روانی در کودکان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شناسایی اختلالات روانی در کودکان

 مشاوره کودک و نوجوان
اختلالات سلامت روان در میان کودکان خردسال بیشتر از آن چیزی است که بسیاری از مردم تصور می کنند - و بسیاری از آنها کمک مورد نیاز خود را دریافت نمی کنند. در اینجا نحوه تشخیص علائم آمده است.
 
به اشتراک گذاری در Pinterest تخمین زده می شود 7.7 میلیون کودک، حدود 16.5 درصد از کشور، حداقل یک بیماری روانی دارند. گتی ایماژ
 
کودک دو ساله شما بیش از یک ساعت در حالت شکنجه کامل بوده است. اسباب‌بازی‌ها در اطراف اتاق پرتاب می‌شوند، هر زمان که نزدیک می‌شوید مشت‌ها به پرواز در می‌آیند، و در صورت نزدیک شدن زیاد، خطر گاز گرفتن وجود دارد.
 
آیا این رفتار کودک طبیعی است یا نشانه ای از مشکلات اولیه سلامت روان است؟
 
بچه هفت ساله شما نمی خواهد به مدرسه برود. هر روز با گریه به خانه می‌آید و هر روز صبح می‌خواهد نپرد. می توانی وحشت را در چشمانش ببینی. شما می دانید که این درست است.
 
اما آیا او کودکی است که مدرسه را دوست ندارد یا این برای او اضطراب به نظر می رسد؟
 
اگر خودتان را در این موقعیت ها می بینید و نمی دانید که آیا فرزندتان به کمک یک متخصص سلامت روان نیاز دارد، شما تنها نیستید.
 
مطالعه اخیر منتشر شده در JAMA Pediatrics تخمین زده است که 7.7 میلیون کودک - تقریباً 16.5 درصد از کشور - حداقل یک بیماری روانی دارند.
 
با این حال، حدود نیمی از این کودکان هیچ درمانی از متخصصان بهداشت روان دریافت نمی کنند.
 
دلایل این تفاوت در مراقبت می تواند گسترده باشد.
 
دکتر دانیل رانازیسی، روانشناس کودک که در شهر نیویورک کار می کند، به Healthline توضیح می دهد که این فقط عدم دسترسی به مراقبت نیست. او گفت که بسیاری از والدین همچنین برای تشخیص برخی رفتارها به عنوان علائم بیماری روانی واقعی، بر خلاف احساس آبی یا بداخلاقی، تلاش می کنند.
 
سپس ننگ مرتبط با جستجوی سلامت روان وجود دارد.
 
ما از نظر سلامت روان در این کشور در حال پیشرفت هستیم، اما هنوز راه زیادی در پیش داریم.» Rannazzisi توضیح داد. "هنوز مفاهیم منفی مرتبط با بیماری روانی وجود دارد که افراد را از پذیرش نیاز به درمان و جستجوی آن منصرف می کند."
 
او گفت که بسیاری از والدین نگران این هستند که فرزندانشان با تشخیصی برچسب زده شوند که آنها را در دوران نوجوانی و بزرگسالی دنبال می کند.
 
این ترس آنها را از ارائه وسعت کامل مشکل به تمرین‌کنندگان فرزندشان باز می‌دارد.
 
همچنین، با کمبود زمین روانپزشک کودکان، پیدا کردن افراد مناسب برای پرسیدن سوالات مورد نیاز والدین برای والدین دشوار است.
 
و مسائل مالی می تواند وارد عمل شود.
 
رانازیسی گفت: برای افرادی که بیمه درمانی ندارند، درمان سلامت روان می تواند مقرون به صرفه باشد. حتی برای افرادی که می‌توانند یک ارائه‌دهنده سلامت روان پیدا کنند که بیمه آنها را بپذیرد، هزینه‌های مالی برای درمان و دارو می‌تواند به سرعت افزایش یابد.
 
محتوا
 
    شکاف داده ها
    مشکلات گذشته را شناسایی کنید
    حالت تهوع یا تروما؟
    بعدش چی؟
 
شکاف داده ها
 
با توجه به این موانع، جای تعجب نیست که بسیاری از کودکان کمک مورد نیاز خود را دریافت نمی کنند.
 
کجاست دکتر ماریان ارلز ، دارای گواهی هیئت مدیره در اطفال عمومی و همچنین رشد و اطفال رفتاری و نماینده آکادمی اطفال آمریکا (AAP)، متقاعد نشده است که آخرین اعداد در گزارش در مورد کم‌درمانی کاملاً دقیق باشند.
 
وی خاطرنشان می کند که کودکان مبتلا به ADHD ابتدا توسط متخصص اطفال یا پزشک خانواده درمان می شوند که نیازی به ارزیابی توسط متخصص سلامت روان ندارد.
 
او توضیح داد: "AAP می گوید که مراقبت های اولیه باید بتواند اضطراب خفیف تا متوسط، افسردگی و ADHD را مدیریت کند." من نمی توانم از روی داده ها بگویم که آیا آنها آن را در نظر گرفته اند یا نه، زیرا آنها از والدین پرسیدند که آیا به یک متخصص بهداشت روان ارجاع داده اند یا خیر.
 
ارلز خوب گفت.
 
جدیدترین داده ها از نظرسنجی ملی سلامت کودکان در سال 2016 است که به پاسخ والدین به سؤالات مختلف در مورد فرزندانشان متکی است.
 
سوالی که برای هدف این مطالعه ارزیابی شد این بود: "آیا کودک در 12 ماه گذشته از یک متخصص بهداشت روانی درمانی یا مشاوره ای دریافت کرده است؟ متخصصان سلامت روان شامل روانپزشکان، روانشناسان، پرستاران روانپزشکی و مددکاران اجتماعی بالینی هستند."
 
ارلز ادامه داد: "من نمی دانم که اینقدر تکان دهنده است که بچه های زیادی وجود دارند که به یک متخصص بهداشت روان مراجعه نمی کنند. بسیاری از آنها می توانند مراقبت هایی را که برای مشکلات خفیف تا متوسط نیاز دارند از طریق متخصص اطفال خود دریافت کنند."
مشکلات گذشته را شناسایی کنید
 
با این حال، ارلز به عنوان یک متخصص اطفال رشدی و رفتاری علاقه مند است تا اطمینان حاصل کند که مسائل مربوط به سلامت روان تا حد امکان عمیق مورد توجه قرار می گیرد.
 
او گفت: «من فکر می‌کنم مهم‌تر از این تحقیق تعداد کودکان مبتلا به این اختلالات است.
 
ما باید دائماً از کودکان در مورد نحوه رفتارشان سؤال کنیم، مشکلات را به محض ایجاد آنها شناسایی کنیم و قبل از اینکه این مسائل به یک بحران تبدیل شوند، برای مداخله زودهنگام تلاش کنیم.»
 
والدین می‌توانند با ارائه نگرانی‌ها به متخصص اطفال به محض بروز این مشکل، نقشی در کمک به این اتفاق داشته باشند.
 
Rannazzisi می گوید نشانه هایی که کودک شما به کمک نیاز دارد عبارتند از:
 
    تغییرات خلقی قابل توجه، از جمله خلق منفی مداوم یا نوسانات خلقی مکرر
    تغییرات قابل توجه در رفتار، به عنوان مثال، محدود دانش آموز شروع به شکست در کلاس می کند
    ترس یا اضطراب بیش از حد
    از دست دادن علاقه به افراد، چیزها و فعالیت هایی که زمانی از آنها لذت می بردند
    مشکل در تمرکز
    کاهش مراقبت از خود (به عنوان مثال، بهداشت، نظافت)
    مشکل در شروع یا حفظ روابط اجتماعی
    علائم فیزیکی مانند سردرد، معده درد، تغییرات اشتها و کاهش یا افزایش ناگهانی وزن
    آسیب به خود
    مواد
 
Tungod kay siya espesyalista sa pag-ila sa mga isyu sa gagmay nga mga bata, si Earls naghisgot nga siya nagtagad sa mga isyu sa pagpakaon ug interaksyon sa sayo nga edad.
 
برای کودکان مدرسه‌ای، او گفت که تمایل آنها برای رفتن به مدرسه یا پیوستن به خانواده می‌تواند منجر به نگرانی‌های بالقوه شود.
حالت تهوع یا تروما؟
 
اما در مورد والدینی که مطمئن نیستند چیزی که می بینند نشانه سلامت روانی است در مقابل بدرفتاری کودک - همانطور که اغلب بچه ها گاهی اوقات انجام می دهند، چه؟
 
Rannazzisi می گوید که والدین در این مورد باید به دو چیز نگاه کنند: شدت و مدت.
 
اگر رفتار کودک شما به شدت بر عملکرد روزانه او در خانه یا مدرسه تأثیر می گذارد، ارزش آن را دارد که آن را پرورش دهید.
 
و در حالی که او می‌گوید همه کودکان مراحلی را پشت سر می‌گذارند، "بیماری‌های روانی ماهیت گذرا ندارند. اگر علائم برای هفته‌ها ادامه داشته باشند، برای من یک پرچم قرمز بزرگ خواهد بود."
بعدش چی؟
 
هنگامی که شک دارید، ارلز توصیه می کند که نگرانی های خود را با پزشک اطفال کودک خود مطرح کنید.
 
او توضیح داد: «ما نمی‌خواهیم یک مرحله عادی از توسعه را آسیب‌شناسی کنیم. "بسیاری از والدین ممکن است درک نکنند که میان وعده های کودک دو ساله آنها می تواند طبیعی باشد. مهم است که با افرادی که در این گروه های سنی تجربه دارند تماس بگیرید. اگر پزشک اطفال مورد اعتماد خود را دارید، با آن شروع کنید."
 
راناتزیسی موافقت کرد. من والدین را تشویق می کنم که با پزشک فرزندشان و همچنین تیم سلامت روان بر اساس فرزندشان صحبت کنند. آنها می توانند منابع و ارجاعاتی را برای پشتیبانی در خانه، مدرسه و جامعه در اختیار شما قرار دهند. "
 
اگر نگران سلامت روان فرزندتان هستید، بدانید که کمک وجود دارد و مسائل مربوط به سلامت روان بازتابی بر شما یا والدینتان نیست.
 مشاوره کودک و نوجوان
اولین و سخت ترین قدم گاهی اوقات فراخوانی کمک است.
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointhttp://lactogenicfactor.rulacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyсайтsemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru