تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انداره نرمال الت تناسلی مردان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آلت تناسلی مردان
آلت تناسلی مردان یا به انگلیسی penis به دستگاهی پیچیده با وظایف متعددی چون خروج ادرار، برقراری رابطه جنسی و تولید اسپرم گفته می شود. آلت تناسلی بر خلاف دستگاه تناسلی زنانه خارج از بدن مردان قرار گرفته و شامل بخشهای متعدد است. البته باید گفت خارج بودن دستگاه به این معنا نیست که تمامی اجزا بیرون بوده و به داخل بدن مرتبط نیست.
آلت تناسلی مردان دارای بخش هایی است که در صورت تحریک، خون درون آن جریان یافته و دچار تغییر حالت آن می شود. این تغییر حالت شامل سفت شدن و بزرگتر شدن آلت تناسلی بوده و آن را به صورت عمودی در می آورد.

بدنه آلت
به طور کلی بدنه آلت تناسلی پیچیدگی دستگاه تناسلی زنانه را ندارد و به طور کلی بخش خارجی آن از دو قسمت کیسه بیضه و خود آلت تناسلی تشکیل شده. این بدن آلت عضوی بدون غضروف و استخوان می باشد که در اثر تحریک خون درون آن جریان یافته و آن را دچار برانگیختگی می کند . این برانگیختگی نیز موجب سفت شدن آلت تناسلی (به شکل لوله ای) می شود.
هنگامی که مرد به ارگاسم یا انزال برسد منی ساخته شده در کیسه های بیضه، از آلت خارج شده و بعد از آن آلت تناسلی حالت اولیه خود را به دست می آورد.

ختنه گاه
ختنه گاه یا همان کلاهک آلت به ابتدایی ترین بخش آلت و دستگاه تناسلی مردان گفته می شود. به طور کلی و طبیعی پوستی روی آن را می پوشاند که به نوعی سبب محافظت از آن است. در اسلام بریدن این پوست جزو واجبات دین بوده و باید آن را برداشت. این عمل ختنه نامیده می شود.
فرنولوم
فرنولوم یا همان لگام محل اتصال کلاهک آلت تناسلی به بدنه آن است. این بخش یکی از حساس ترین نقاط دستگاه بوده و در زیر آلت تناسلی قرار دارد.
کیسه بیضه
کیسه بیضه در مردان دقیقا زیر آلت تناسلی قرار گرفته و جنس ماهیچه ای دارد. این کیسه وظیفه نگهداری بیضه را داشته و نقش تولید اسپرم را اجرا می کند. بیضه ها نیز قابلیت ارتجاعی داشته و با گرم شده هوا آویزان می شود همچنین زمانی که بیضه ها خنک باشند یا فرد احساس سرما کند به سمت بدن جمع می شوند.
مقعد
مقعد نیز اصلی ترین عضو برای خروج مدفوع است که در بدن همه خانمها و آقایان و حتی حیوانات نیز مشترک است. این ناحیه دارای اعصاب فراوان بوده که به همین منظور بیشتر افراد حین برقراری رابطه جنسی از مالش این ناحیه لذت میبرند. عدم رعایت نکات بهداشت یا رفتاری سبب بروز بیماری های مقعدی در افراد شده و آنهارا تحت تاثیر قرار می دهد. زگیل مقعد، گشادی مقعد، بواسیر یا شقاق از جمله این بیماری ها هستند.

[font=Tahoma, Verdana, Arial, sans-serif]چه موقع آلت تناسلی کوچک است؟

به طور کلی اندازه نرمال آلت تناسلی بیشتر از 9 سانتی متر شناخته می شود به این دلیل که طول دهانه رحم 10 الی 13 سانت است. زمانی که آلت تناسلی مرد کمتر از 9 سانتی متر (در حالت نعوظ ) باشد، می توان گفت فرد دچار عارضه کوتاهی آلت تناسلی بوده و می بایست تحت درمان قرار گیرد.
جهت درمان تمامی عارضه های ناشی از بیماری های مردانه یا کوتاهی آلت تناسلی فرد با مراجعه به اورولوژیست تحت درمان قرار گیرد.
همچنین در برخی افراد چاق، به دلیل انباشته شدن بافت چربی به دور آلت تناسلی، موجب کوچک به نظر رسیدن آلت شده و اعتماد به نفس فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.
[/font]

[font=IRANSansWeb]https://clinicjarahi.ir/penis/[/font]
[font=IRANSansWeb][font=Tahoma, Verdana, Arial, sans-serif]راه های بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه
[/font]
[/font]

به طور کلی راه های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که افراد می توانند با به کار گیری آنها اقدام به بزرگ کردن آلت تناسلی خود کنند. اما باید این نکته را بدانند برخی از دارو ها جنبه تبلیغاتی داشته و صرفا از نتیجه مثبت برخوردار نیستند. بنابراین در انتخاب شیوه مناسب حتما دقت بفرماییدو

برخی از راه های بزرگ کردن آلت تناسلی عبارت اند از:

[list]
[*]قرص های افزایش سایز آلت تناسلی

[*]تزریق ژل

[*]کاهش وزن (افرادی که چربی اضافه ناحیه شکم دارند)

[*]ژل های افزایش حجم و سایز

[*]آمپول ها و دیگر روشهای طب سنتی
[/list]
انواع بیماری های مردانه

دستگاه تناسلی مردان نیز می تواند تحت تاثیر انواع بیماری ها قرار می گیرد. به طور عمده این بیماری ها، به بیماری های اورولوژیک شناخته شده و توسط اورولوژیست قابل درمان هستند. در ادامه با برخی از این بیماری ها آشنا خواهیم شد.

واریکوسل

واریکوسل بیماری است که رگهای درون بیضه فرد به دلیل وجود اختلالات سبب بزرگ شدن و اختلالات خونرسانی می گردد. این عارضه معمولا با درد یا اختلالات ناباروری همراه بوده که سبب مشکلات باروری فرد می شود.

زگیل تناسلی

زگیل تناسلی یا ویروس hpv یکی از شایع ترین بیماری های ناحیه تناسلی بوده که در اثر تماس با پوست آلوده منتقل به افراد منتقل می گردد. این عارضه می تواند تمامی دستگاه تناسلی مردان از جمله آلت تناسلی و بیضه را تحت تاثیر قرار داده و آن را مملو از زگیل نماید. زگیل ها نیز در صورت بی توجهی و عدم به کار گیری راهکار مناسبی برای درمان مانند لیزر زگیل تناسلی افزایش یافته و تمامی نواحی را به خود درگیر می کنند.

سرطان بیضه

سرطان بیضه در بین آقایان به گونه ای است که با بروز توده ای بدون درد ظاهر می شود. رشد غیر طبیعی بیضه، سابقه ابتلا به بیماری های سرطان بیضه، ضعف سیستم ایمنی بدن یا ویروس های مربوطه، درد و ناراحتی بیضه، جمع شدن ناگهانی مایع منی، درد، سفت شدن بیضه ها، درد کمر از علتها و علائم سرطان بیضه هستند.

تبخال تناسلی

بیماری تبخال تناسلی از شایع ترین بیماری های مقاربتی است که امروزه در بین افراد به چشم می خورد. تبخال تناسلی معمولا با زگیل تناسلی اشتباه گرفته شده و تقریبا علائمی یکسان با این عارضه دارد. علائمی چون سوزش و خارش، تب، درد، مشاهده تاول های خونی و یا پر آب همراه است.

سرطان پروستات

سرطان پروستات به طور کلی یکی از شایع ترین عارضه هایی است که در بین آقایان به چشم میخورد. رشد نا متناسب سلول ها در غده پروستات است. این عارضه سبب بروز علائمی چون مشکلات جنسی، ادراری، درد و سر شدن شده و ناحیه لگن و کمر را تحت تاثیر قرار می دهد.

کج بودن آلت تناسلی
[font=IRANSansWeb][font=IRANSansWeb]کج بودن یا خم بودن آلت تناسلی مردان بیماری ناشناخته ای نیست اما چندان شایع نبوده و افراد کمی به این عارضه مبتلا می شوند. کجی آلت تناسلی مردان معمولا به دلایلی چون وارد کردن ضربات ناشیانه حین برقراری رابطه جنسی مقعدی یا عادی، سبب منحرف شدن بدن آلت تناسلی می گردد.[/font][/font]
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru