تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاوره روانشناسی والدین و فرزندان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به مرکز بهداشت جوانان زاگرب خوش آمدید
 
ماموریت این مرکز افزایش دسترسی به امکانات بهداشتی برای حفاظت از سلامت جنسی و باروری، حفاظت از سلامت روان، افزایش آگاهی از اعتیادهای مدرن و ترویج سبک زندگی سالم جوانان است.
مرکز بهداشت جوانان
مختصری در مورد ما
 مشاوره کودک
نقش مرکز سلامت جوانان افزایش در دسترس بودن محتوای بهداشتی مرتبط با حفاظت از سلامت روان، بهبود رفتار مسئولیت پذیر جنسی، حفاظت از سلامت جنسی و باروری و ترویج سبک زندگی سالم جوانان است.
 
این مرکز مکانی است که به ابتکار والدین و به توصیه مدرسه یا پزشک، خدمات بدون ارجاع و به طور رایگان برای کاربران مطابق با نیاز کودکان و نوجوانان ارائه می شود.
 
این پروژه به عنوان پروژه ای از شهر زاگرب در مرکز بهداشت زاگرب - ایستوک راه اندازی شد که هدف اصلی آن پاسخگویی به نیازهای شناخته شده جمعیت هدف از طریق خدماتی است که امکان پاسخگویی فوری کارشناسان را فراهم می کند - از طریق مراکز مشاوره حضوری. ، که نشان دهنده استاندارد بالایی در سیستم مراقبت های بهداشتی هستند.
مرکز مشاوره باز برای کودکان و والدین آنها
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 11:36 صبح
 
U sklopu Dana Hrvatskih zdravih gradova, jucer je u društvenom domu Riko Milevoj u Vinežu otvoreno Savjetovalište za djecu i njihove roditelje.
 
این پروژه لابین - شهر سالم است که امسال 15 سال از عملیات موفقیت آمیز آن می گذرد. به همین مناسبت، یک پذیرایی رسمی در محل تازه افتتاح شده مرکز مشاوره برگزار شد که در آن علاوه بر کودکان و والدین، سرپرست کارگاه لابین - شهر سالم، تولیو دمتلیکو، شهردار لابین و معاونش انی مدروشان، نیز حضور داشتند. هماهنگ کننده پروژه لابین - شهر سالم حضور داشتند.
 
انی مدروشان خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره کودکان و والدین آنها یک سیستم کمک مشاوره حرفه ای است که برای کودکان و جوانان شهر لبین، والدین آنها و افرادی که با کودکان کار می کنند به منظور بهبود کیفیت زندگی در نظر گرفته شده است. به همین مناسبت، افزود که طیف وسیعی از خدمات در طول سالیان کار توسعه یافته است.
 
کارگاه درمانی «تصویر من در آینه» در پایان سال راه اندازی شد. کار با دانش آموزان کلاس سوم تا پنجم با استفاده از روش مکالمه فردی، اما اغلب کار گروهی سازماندهی می شود. اهداف مرکز مشاوره پیشگیری از اختلالات رفتاری در کودکان و نوجوانان، ایجاد هویت موفق در جوانان، رشد نگرش ها و ارزش های مثبت و عزت نفس در کودکان است. این تیم حرفه ای با ارائه کمک های حرفه ای به قربانیان خشونت خانگی و سایر خشونت ها، غلبه بر مشکلات اجتماعی شدن و رشد، و همچنین در مشاوره در مورد مشکلات خانوادگی و زناشویی کمک می کند. رهبر کارگاه "تصویر من در آینه" Štefanija Prosenjak Žumbar است.
مشاوره کودک
 
مشاوره روانشناسی والدین و فرزندان
 
مشاوره روانشناسی برای والدینی در نظر گرفته شده است که نگران رشد فرزندانشان، کیفیت ارتباطی که با فرزندانشان به دست می آورند یا شیوه های آموزشی خودشان هستند.
 
نقش مشاوره روانشناختی برای والدین بهبود کیفیت زندگی والدین و فرزندان، پیشگیری از اختلالات رفتاری، اختلالات عاطفی و حفظ سلامت روانی کودکان و والدین است.
 
مشاوره روانشناختی هنگام برخورد با مشکلات روزمره یا رویدادهای غیرعادی زندگی، زمانی که مقابله با آنها به تنهایی دشوار است، پشتیبانی می کند. مشاوره ارائه حمایت روانشناختی از طریق رابطه مشترک بین فرد و روانشناس است.
 مشاوره کودک
روانشناس به شما کمک می کند تا شک و تردیدهای خود را در مورد رشد و تربیت فرزندان یا برخی دیگر از نگرانی های والدین برطرف کنید. برای تمام اطلاعات در مورد شما، ما صلاحدید حرفه ای را مطابق با منشور اخلاقی فعالیت های روانشناختی تضمین می کنیم.
 
مشاوره روانشناختی والدین و فرزندان شامل:
 
        مشاوره روانشناختی فردی والدین.
        مشاوره خانواده، زوج والدین یا زوج فرزند و والد.
        مشاوره روانشناختی فردی کودک.
        برنامه کاری فردی: با همکاری والدین و بر اساس اطلاعات جمع آوری شده در مورد رشد کودک و نیازهای خاص او، برنامه کاری فردی برای والدین با کودک در خانه تعیین می شود که هدف آن تشویق زمینه های خاصی از رشد است. یا حل مشکلی که باعث شد آنها درگیر مشاوره روانشناختی شوند.
        راهبردهای یادگیری برای مقابله با استرس: مشاوره والدین در مورد راه های مقابله با استرس والدین، مشکلات رشد کودک، واکنش های آنها و واکنش های محیط به این مشکلات.
        آموزش: آموزش والدین در مورد ویژگی های یک دوره رشد خاص، نیازهای سازگاری، مشکلات در رشد، تشویق به رشد کودک.
        یادگیری مهارت های فرزندپروری: مشاوره والدین در مورد روش های آموزشی کافی، در مورد تطبیق سبک خاص فرزندپروری آنها با نیازهای کودک.
        یادگیری مهارت های ارتباطی و حل مسئله با هدف هماهنگی بیشتر در پویایی خانواده و کیفیت زندگی بالاتر.
        مشاوره سایر اعضای خانواده در صورت نیاز (خواهر و برادر، پدربزرگ و مادربزرگ و ...).
 
ساعات کاری - یک بار در ماه بعد از ظهر از ساعت 15:30 تا 19:30 (برای تعیین وقت قبلی باید از طریق تلفن یا ایمیل تماس بگیرید)
مشاوره کودک