تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین دکتر بلیچینگ دندان در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بسته به آنچه می خوریم، می نوشیم و چقدر به مراقبت شخصی از دهان توجه می کنیم، به مرور زمان دندان ها زرد و تیره می شوند. دندان هایی که به مرور زمان تیره می شوند می توانند ما را از نظر زیبایی با مشکل مواجه کنند. می توان گفت که آرزوی مشترک همه افراد است که با از بین بردن زردی یا تیرگی دندان لبخندی سفید داشته باشند. سفید کردن دندان یا [b]بلیچینگ دندان[/b] یک روش سفید کننده است که برای بازگرداندن ظاهر قدیمی دندان هایی که به مرور زمان سفیدی خود را از دست داده اند استفاده می شود. روش های سفید کردن دندان در نتیجه ناراحتی ناشی از لکه ها و تغییر رنگ روی مینا و لایه عاج در نتیجه استفاده شدید از چای، قهوه، سیگار و مواد رنگی مشابه استفاده می شود. بلیچینگ دندان توسط پزشکان انجام می شودو  می توان گفت که موثرترین روش سفید کردن دندان زیر نظر پزشک انجام می شود. سفید کردن دندان نباید ناخودآگاه در خانه انجام شود. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر و معرفی[b] بهترین دکتر برای بلیچینگ دندان در کرج[/b] ادامه مطلب را از دست ندهید...
[font=IRANSansLight]دندانپزشکی زیبایی در کرج[/font]
بلیچینگ دندان
برای سفید کردن دندان ها دو روش کاربردی مختلف برای سفید کردن دندان وجود دارد، بلیچینگ دندان خانگی و بلیچینگ دندان در مطب. در هر دو نوع بلیچینگ ابتدا فرد در دهان معاینه می شود و اگر مانعی بر سر راه نباشد تصمیم گیری می شود که کدام نوع بلیچینگ انجام شود. در ادامه به انواع این روش ها می پردازیم.
قبل از بلیچینگ دندان چه باید کرد؟
دندانپزشک قبل از درمان سفید کردن دندان ابتدا تارتار، پلاک و جرم دندان را از نظر سلامت دهان و دندان تمیز می کند. پس از جرم گیری، سطوح دندان پولیش می شوند و برای فرآیند سفید کردن آماده می شوند. اگر بیمار مشکلات دیگری مانند حساسیت به پوسیدگی در دندان های خود دارد، این درمان باید قبل از فرآیند سفید کردن دندان انجام شود. پس از آن می توان روش سفید کردن دندان را که بیمار انتخاب می کند شروع کرد.
[تصویر:  %D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8...%D9%86.jpg]
بلیچینگ خانگی (سفید کردن دندان خانگی)
از بهترین روش های سفید کردن دندان، سفید کردن دندان در خانه است. اگر بعد از معاینه تصمیم گرفته شود که از سفید کردن دندان‌های خانگی استفاده شود، اندازه‌گیری دندان‌ها انجام می‌شود و پلاک‌های نازک و شفافی که به طور کامل دندان‌ها را احاطه کرده‌اند، طبق این اندازه‌گیری‌ها در آزمایشگاه تهیه می‌شوند. بیمار به شکل و مقدار توصیه شده توسط پزشک روی این پلاک ها ژل می زند و پلاک روی دندان ها قرار می گیرد. برای اینکه ژل سفید کننده به لثه ها آسیب نرساند، قسمتی که از پلاک سرریز شده باید با یک پد پنبه ای مرطوب پاک شود. زمان آماده به کار حدود 5-7 ساعت است. تعداد برنامه ها به توصیه پزشک بستگی دارد، استفاده منظم از آن در این دوره بسیار مهم است تا حداکثر نتیجه را از درمان بگیرید. قیمت سفید کردن دندان های خانگی بسته به تجربه دندانپزشک و نوع مواد مورد استفاده متفاوت است. دقیق ترین قیمت سفید کردن دندان را می توان به وضوح پس از معاینه دندانپزشک تعیین کرد.
سفید کردن دندان از نوع بالینی (بلیچینگ مطب)
یکی از محبوب ترین برنامه های سفید کننده دندان است که در مطب توسط دکتر دندانپزشک انجام می شود. پس از خشک شدن دندان ها، ژل محافظ روی لثه ها زده می شود تا عامل سفید کننده به آن ها آسیب نرساند و به کمک نور منجمد می شوند. سپس ژل سفید کننده روی سطوح جلویی دندان اعمال می شود تا به طور همگن توزیع شود. شرکت های مختلف محصولات کاربردی متفاوتی دارند. برای برخی از محصولات، حدود 20-40 دقیقه طول می کشد. انواع فعال شده با نور و انواع فعال شده با نور وجود دارد. در دندان هایی که با نور فعال می شوند، دندان ها در این دوره در معرض نور قرار می گیرند. لیزر همچنین می تواند به عنوان منبع نور استفاده شود. برای محصولاتی که بدون نور فعال می شوند می توان ترجیح داد زیرا استفاده از نور باعث کوتاه شدن زمان می شود و بسته به سفیدی مورد نظر می توان جلسه را چند بار دیگر تکرار کرد. برای مشاهده تاثیر فرآیند سفید کردن فوری دندان ها، لازم است تا 48 ساعت پس از سفید کردن، از مصرف غذاها و نوشیدنی های حاوی رنگ خودداری شود. در این مدت، فرآیند سفید کردن ادامه می یابد، مواد رنگزای مورد استفاده ممکن است بر این فرآیند تأثیر منفی بگذارند. در صورت وجود حساسیت شدید در دندان ها پس از سفید کردن، می توان از فلوراید نیز استفاده کرد. شما این شانس را دارید که بعد از فرآیند سفید کردن لبخند زیبایی داشته باشید. برای کسانی که خواهان سفید کردن سریع دندان هستند، می‌توانیم سفید کردن دندان‌های مطب را توصیه کنیم. برای به دست آوردن نتایج بهتر این دو روش را می توان با هم ترکیب کرد و هر 12-6 ماه یکبار تکرار کرد.

بعد از بلیچینگ دندان به چه نکاتی توجه کرد؟
[تصویر:  %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%20%D8%A8%D9%84%...%D8%AC.jpg]
پس از فرآیند سفید کردن، به خصوص در هفته های اول، باید از عناصری که می توانند به دندان ها رنگ دهند مانند چای، قهوه، آب آلبالو، سیگار و برخی دهانشویه ها خودداری شود. در هفته های اول، دندان ها در برابر عوامل خارجی بازتر خواهند بود. موفقیت طولانی مدت سفید کردن دندان ها به میزان مصرف نوشیدنی های مراقبت از دندان و رنگ آمیزی توسط فرد ارتباط مستقیم دارد.
بهترین دکتر برای بلیچینگ دندان در کرج
دکتر مریم محمدی یکی از بهترین دندانپزشکان زیبایی و ترمیمی در کرج می باشد که می توانید با اطمینان خاطر تمامی خدمات دندانپزشکی زیبایی را در مطب وی انجام دهید، برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر و گرفتن وقت معاینه با شماره های زیر در ارتباط باشید.
شماره های کلینیک دکتر مریم محمدی
تلفن ثابت 02632221003

موبایل 09373495759