تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: 8 نکته برای مراقبت از دست برای دست های زیبا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بسیاری از مردم فکر می کنند که مراقبت از پوست فقط در مورد استفاده از محصولات مراقبت از پوست است. در حالی که مراقبت از پوست نیز بسیار مهم است. دست ها پر استفاده ترین قسمت های بدن هستند. ما می توانیم با دستان خود کار کنیم و زندگی کنیم. اما نکاتی برای مراقبت از پوست چیست؟! اگر پوست دستان شما نرم و صاف باشد، قطعا احساس بهتری خواهید داشت و این نشانه اهمیت شما برای خود است. همچنین بخوانید در مورد خدمات حیوانات خانگی
 
اما چگونه باید از پوست دست مراقبت کنیم؟
 
8 نکته مهم برای مراقبت از دست
 
البته، خانم‌ها به دلیل استفاده از مواد شیمیایی برای تمیز کردن خانه، با افزایش سن، بیشتر از دست‌های خود استفاده می‌کنند، بنابراین مراقب باشید تا زمانی که در خانه هستید، از آنها مراقبت کنید. مهم ترین نکاتی که به شما کمک می کند دست هایی زیبا و جوان داشته باشید به شرح زیر است:
 
1- نحوه صحیح شستن دست ها را بیاموزید.
 
شاید شستن دست ها برای شما مهم به نظر نرسد، اما می تواند بر سلامت پوست شما تأثیر بگذارد. اگر جزو افراد مبتلا به آلرژی هستید و دست های خود را حداقل چند بار در روز بشویید. باید به دنبال یک ضدعفونی کننده ملایم دست باشید.
اگر روش صحیح شستن دست ها را بدانید، عوارض کمتری مانند خشکی دست و پوسته پوسته شدن دست ها را خواهید داشت. سعی کنید دست های خود را با آب ولرم یا سرد بشویید. آب داغ پوست را خشک می کند. با رعایت این نکات ساده می توانید به پوست ایده آل خود نزدیک شوید.همچنین بخوانید در مورد خدمات پوست و زیبایی
 
2. استفاده از دستکش را دست کم نگیرید
 
هیچ چیز مانند مواد شیمیایی نمی تواند به دست های ارزشمند شما آسیب برساند بنابراین هنگام استفاده از این ماده برای تمیز کردن، حتما از دستکش مخصوص استفاده کنید دستکش های سیلیکونی بهترین انتخاب برای این کار هستند علاوه بر مواد شیمیایی، هوای بیش از حد سرد می تواند به پوست دست شما آسیب برساند پس در فصل سرد پاییز و زمستان حتما از دستکش نخی یا پشمی استفاده کنید.
 
3. از لوازم آرایشی استفاده کنید
 
همه ما در مورد فواید استفاده از مرطوب کننده ها شنیده ایم، اما دلیل خوبی وجود دارد که مرطوب کننده را به بخشی از برنامه روزانه پوست خود تبدیل کنید. استفاده از مرطوب کننده لایه ای ضخیم روی پوست دست ایجاد می کند. این لایه به عنوان یک سد محافظ از پوست محافظت می کند و از پیری زودرس پوست دست ها جلوگیری می کند.
این به تنهایی دلیل کافی برای استفاده از مرطوب کننده ها برای همیشه است. بهترین زمان برای استفاده از مرطوب کننده بعد از دوش گرفتن، بعد از شستن دست ها و بعد از شستشو یا لایه برداری دست است. البته ممکن است قبل از خواب و بعد از بیدار شدن از خواب بهترین زمان برای استفاده از مرطوب کننده باشد.
 
4. استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید
 
نور خورشید، به خصوص زمانی که مستقیماً می تابد. این می تواند بدترین دشمن پوست شما باشد. درمان لکه های خورشیدی دشوارتر است. بنابراین منطقی است که از وقوع چنین اتفاقات ناخوشایندی جلوگیری شود. این کار را 10 دقیقه قبل از بیرون رفتن انجام دهید، می توانید یک ضد آفتاب با کیفیت خوب پیدا کنید. خدمات آرایش داماد
 
5. لایه برداری کنید
 
لایه برداری یا حذف سلول های مرده پوست یکی از بهترین راه ها برای جوان سازی پوست صورت و دست است. لایه برداری به پوست دست کمک می کند تا نرمی خاصی پیدا کند. البته لایه برداری هایی که در خانه انجام می شود، انتخابی تر از انواع شیمیایی است و هیچ عارضه ای ندارد. خوب است هفته ای دو بار لایه برداری پوست انجام شود. اما اگر پوست خشک یا حساسی دارید این کار را نکنید زیرا باعث تحریک پوست می شود.
 
اگر نمی خواهید از لایه بردارها یا اسکراب های تجاری استفاده کنید. می توانید اسکراب های خانگی را در خانه درست کنید. برای این کار فقط به نمک یا شکر نیاز دارید. روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری شکر مخلوط کرده و چند قطره لیمو به آن اضافه کنید. با این روش آسان می توانید یک اسکراب لایه بردار خانگی عالی داشته باشید.
 
6. ماساژ را در برنامه خود قرار دهید
 
ماساژ پوست یک روش ساده و موثر برای جوانسازی پوست دست است. می توانید این کار را هر هفته پس از استفاده از مرطوب کننده یا لوسیون انجام دهید. مطمئن باشید بعد از چند هفته تاثیرات مثبت ماساژ را خواهید دید.
 
7. مراقب ناخن ها باشید
 
چه بخواهید چه نخواهید، ناخن ها نقش مهمی در زیبایی دست ها دارند. همه از ناخن‌های مرتب و تمیز لذت می‌برند، اما برای رسیدن به این هدف، نگهداری منظم مورد نیاز است. اگر ناخن ها به خوبی نگهداری نشوند، محل رشد باکتری ها و قارچ ها را فراهم می کنند. به همین دلیل است که باید همیشه ناخن های خود را تمیز و خشک نگه دارید و از مرطوب کننده روی آن ها استفاده کنید. توصیه می کنیم استفاده از استون و پاک کننده لاک ناخن را کاهش دهید. با این کار به ناخن های خود لطف بزرگی می کنید.
 
8. خوب غذا بخورید
 
خوردن غذاهای مناسب می تواند به شما کمک کند هم ناخن های سالم و هم پوستی شاداب داشته باشید. باید بدانید که کمبود ویتامین B(B) پوست و ناخن ها را حساس و شکننده می کند. علاوه بر این، کمبود کلسیم می تواند باعث شکننده و خشک شدن ناخن ها شود. بنابراین از غذایی که حاوی این مواد است استفاده کنید.
البته بسیاری از افراد ترجیح می دهند از مکمل های ویتامین B برای درمان مشکلات پوست و ناخن استفاده کنند. در این راستا توصیه می کنیم قبل از استفاده از هر مکملی با پزشک خود مشورت کنید.
 
ماسک های خانگی و مفید برای مراقبت از دست
 
با آب لیمو و گلاب ماسک کنید
 
اگر پوست دستتان خشک است؛ می توانید از ماسک خانگی استفاده کنید. برای این کار کافی است یک قاشق غذاخوری آب لیموی تازه و یک قاشق چایخوری گلیسیرین را با 5 قطره گلاب مخلوط کنید و دستان خود را به مدت 10 تا 15 دقیقه با آن بمالید.
 
ماسک سفیده تخم مرغ
 
سفیده تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا و سایر مواد مغذی، احتمالا بهترین انتخاب برای تغذیه پوست آسیب دیده است. برای این کار سفیده تخم مرغ را با کمی عسل مخلوط کرده و تا زمانی که به پف سفید تبدیل شود ادامه دهید. در نهایت این ماده را به پوست دستان خود بمالید و پس از چند دقیقه با آب گرم بشویید.
 
ماسک خیار
 
خیار همیشه به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی پوست توصیه می شود. می توانید برش های خیار را روی پوست قرار دهید. همچنین ترکیب خیار رنده شده با گلیسیرین می تواند ترکیب فوق العاده ای برای دستان شما باشد.
در صورت تمایل به دریافت خدماتی مانند ماساژ و استفاده از ماسک در آرایشگاه؛ می توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن تیپ چین قرار رزرو کنید. آرایشگاه تیپ چین با کادری متخصص و حرفه ای می تواند انواع خدمات مربوط به کوتاهی مو، کوتاهی مو، اصلاح صورت و ابرو، آرایش صورت، اصلاح حیوانات خانگی و ... را به شما ارائه دهد. حتی امکان ارائه انواع خدمات به سلیقه شما وجود دارد. محل.