تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی کتاب از حال بد به حال خوب اثر دیوید برنز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 
کتاب از حال بد به حال خوب معرفی یک روش انقلابی و در عین حال بی‌نیاز از دارو برای درمان افسردگی است که به شناخت‌درمانی معروف شده است. نظریۀ شناخت‌درمانی می‌گوید به جای حوادث بیرونی، این افکار و طرز تلقی‌های شماست که روحیه و خلق و خوی‌تان را شکل می‌دهد.
همۀ ما روزهای سخت و تلخی را در زندگی تجربه کرده‌ایم، روزهایی که حس می‌کنیم دیگر هیچ چیز مثل سابق نخواهد شد یا هرگز احساس خوبی پیدا نخواهیم کرد. این‌طور مواقع افکار منفی به ذهن ما هجوم می‌آورند که اغلب اشتباه و غیرمنطقی هستند اما به گونه‌ای فریبکارانه بسیار واقع‌بینانه به‌نظر می‌رسند طوری که گمان می‌کنید وضعیت به همین بدی خواهد ماند. شناخت‌درمانی می‌تواند شما را از دست این افکار و روحیۀ ناخوشایند نجات دهد.
دیوید برنز در کتاب از حال بد به حال خوب با تمرین‌ها و آزمون‌های مختلف از شما می‌خواهد نظرتان را دربارۀ طرز فکر، احساس و اعمالی که در موقعیت‌های مختلف مثل زمانی که عصبانی، ناامید و یا خشمگین هستید بیان کنید و سپس با پیشنهادهای او می‌توانید این احساسات را کنترل کنید و با دیگران بهتر ارتباط برقرار کنید. اگر می‌خواهید تغییرات مهم و حیاتی در زندگی‌تان ایجاد کنید انجام تمرینات و آزمون‌های کتاب بسیار مهم است. تمرین‌های این کتاب عملی و ساده هستند تا شما بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به راحتی آن‌ها را انجام دهید.
 
30book دسترسی سریع و آسان را به کتاب‌ها مهیا کرده است.