تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دنیای موسیقی عزادار شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
خواننده رپ AKA در 35 سالگی پس از تیراندازی در آفریقای جنوبی جان باخت


دنیای موسیقی عزادار یکی از خودشان است.

پدر و مادرش تونی و لین فوربس در بیانیه‌ای که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته شد، خواننده رپ آفریقای جنوبی AKA با نام واقعی کایرنان فوربس در 10 فوریه درگذشت. او 35 سال داشت.

پلیس به نیویورک تایمز گفت که آکا 35 ساله در شهر ساحلی دوربان در آفریقای جنوبی در حال رفتن به سمت ماشین خود بود که دو فرد مسلح از آن سوی خیابان نزدیک شدند و از فاصله نزدیک چندین گلوله شلیک کردند. آکا و یک مرد دیگر که طبق گزارش های خبری محلی دوست صمیمی رپر تبلو موتسوان بود، در محل حادثه جان باختند. نیویورک تایمز گزارش داد که پلیس همچنان در جستجوی افراد مسلح است.
برای خواندن اخبار بیشتر کلیک کنید.

https://b2n.ir/h96293
در بیانیه 10 فوریه خانواده فوربس آمده است: "با نهایت تاسف درگذشت پسر عزیزمان را اعتراف می کنیم و درگذشت نابهنگام و غم انگیز او را در شامگاه 10 فوریه 2023 تایید می کنیم."

پیام آنها در ادامه به میراث AKA به عنوان یک هنرمند مشهور و محبوب موسیقی اشاره کرد.

آنها نوشتند: "برای ما، کیرنان جرید فوربس، یک پسر، برادر، نوه، برادرزاده، پسر عمو و دوست و مهمتر از همه پدر دختر محبوبش کایرو بود." برای بسیاری او AKA، SUPAMEGA، BHOVA و بسیاری از نام‌های محبت‌آمیز دیگر بود که لشکر هوادارانش او را صدا می‌کردند.


فوربس خاطرنشان کرد که آنها "منتظر جزئیات بیشتر از پلیس دوربان هستند."

در همین حال، اداره ورزش، هنر و فرهنگ آفریقای جنوبی به افتخار وی بیانیه ای نوشت.

در بیانیه ای که در 11 فوریه در توییتر به اشتراک گذاشته شد، آمده است: "AKA جزو بهترین رپرهای قاره محسوب می شد. او همچنین ترانه سرا، تهیه کننده موسیقی و کارآفرین بود." آکا یکی از وطن پرست ترین هنرمندانی بود که به معنای واقعی کلمه پرچم آفریقای جنوبی را در هر کجای دنیا که می گشت به اهتزاز درآورد.