تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاوره خانواده و ازدواج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاوره خانواده و ازدواج
 
هدف
هدف از برنامه درسی این است که دانش آموزان حداقل آموزش های نظری و عملی لازم را برای مشاوره سیستماتیک در مورد مسائل ازدواج، خانواده و فرزندان از طریق روش های روان درمانی خانواده درمانی، هنر درمانی، سایکودرام و غیره دریافت کنند.
 مشاوره ازدواج
موسسه تحصیلی
PISEL در سال 1994 به عنوان انجمنی از متخصصان در زمینه علوم اجتماعی-رفتاری با مدرک بین المللی شناخته شده در روان درمانی تأسیس شد. PISEL در زمینه روابط انسانی، مشاوره روانشناسی و روان درمانی فعالیت می کند. این یک سازمان غیردولتی حرفه ای است که توسط متخصصانی از مشاغل کمکی، متخصص در اروپای غربی و ایالات متحده آمریکا، کار می کند. PISEL یکی از اعضای اتاق موسسات آموزشی (TIC) انجمن خانواده درمانی اروپا (EFTA) و نماینده موسسه میلتون اریکسون، آریزونا، ایالات متحده آمریکا در بلغارستان است.
 مشاوره ازدواج در کرج
یک تیم
مدیر برنامه آموزشی - رومن گئورگیف
معلمان - روان درمانگران از ثبت انجمن روان درمانی بلغارستان، ثبت نام شده در اتاق موسسات آموزشی خانواده درمانی انجمن خانواده درمانی اروپا، و همچنین معلمان مهمان از داخل و خارج از کشور.
 
فلسفه و اصول فرآیند آموزشی
 
    توسعه حرفه ای و شخصی ابعادی به هم پیوسته و وابسته به هم هستند. بدون رشد شخصی، توسعه حرفه ای قابل انتظار نیست. توجه ویژه ای به بلوغ فراگیران از طریق کار شخصی روی مشکلات و مشکلات خود می شود.
    این اساسی است که هر فردی در یک زمینه بین فردی خود را توسعه دهد و درک کند. به همین دلیل است که آموزش عمدتاً در یک محیط گروهی انجام می شود، جایی که توجه به تجربه عاطفی "اینجا و اکنون" معطوف می شود و الگوهایی از گذشته را بازتولید می کند و به دنبال ارتباط با وضعیت فعلی شرکت کنندگان است.
    پذیرفته شده است که هر یادگیرنده یک مسیر یادگیری فردی با سرعت و شدت و زمان متفاوت برای دستیابی به اهداف یادگیری دارد.
    در گروه آموزشی، نه تنها محتوا و ساختار آموزش، به فرآیند عاطفی بین خود شرکت کنندگان توجه می شود.
 
روش شناسی
 
این روش مبتنی بر دستاوردهای مدرن رویکرد سیستمی است (ادگار آئورسولد، پل واکلاویک، جورج واسیلیو)، که در آن روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی از روان‌درمانی خانواده، روان‌درام، هنردرمانی، روان‌درمانی روان‌کاوانه، هیپنوتیزم اریکسون، درمان فرآیندمحور استفاده می‌شود. و سایر مکاتب روان درمانی
این برنامه برای روانشناسان، روانپزشکان، مددکاران اجتماعی، معلمان، هنرمندان، معلمان و همچنین دانشجویان این رشته ها مناسب است.
 
ساختار برنامه
 مشاوره ازدواج
سطح مقدماتی - مدت 60 ساعت مطالعه
 
سطح مقدماتی با هدف آشنایی فراگیران با پارادایم رویکرد سیستمی، خانواده و زوجین است.
 
سطح پایه - مدت 260 ساعت مطالعه
 
سطح پایه دانش نظری و عملی عمیقی از پویایی خانواده و زوج ایجاد می کند. موضوع اصلی:
 
    مسائل فرهنگی بین نسلی و تاثیر آن بر خانواده جوان
    مسائل شراکت و صمیمیت
    خانواده ها و زوجین دارای مشکلات روانی و روانی
    خانواده ها و زوج هایی که مشکلات روان تنی دارند
    خانواده هایی با کودکان و نوجوانان مشکل دار
    خانواده ها و زوج های متاهل معتادان
    مشاوره سیستمی با استفاده از روش های مکاتب مختلف روان درمانی (روان درمانی خانواده، روان درمانی اریکسونین، روان درمانی فرآیندمحور)
    کاربرد مشاوره سیستماتیک در خدمات و موسسات اجتماعی
    بحث در مورد ادبیات مطالعه
    تاریخچه پیدایش رویکرد سیستمی. تحلیل و مقایسه مکاتب مختلف روان درمانی خانواده
 
سطح تخصصی - مدت 180 ساعت مطالعه
 
سطح تخصصی دانش کارآموزان را از انجام یک مصاحبه سیستماتیک با یک زوج و خانواده، تشکیل یک فرضیه و ایجاد یک مداخله سیستماتیک شکل می دهد و عمیق می کند.
 
انتقال از سطح مقدماتی به پایه و از پایه
 به سطح تخصصی، پس از انجام مصاحبه با
 کارآموزان  قبل از اینکه به سطح پایه برنامه ادامه دهید
 قرارداد آموزشی بین موسسه آموزشی منعقد می شود و
 کارآموزان  اگر یادگیرنده قبل از
 فارغ التحصیل، برای ساعات مطالعه ای که دارد گواهی می گیرد
 به عنوان هوراریوم تا لحظه امتناع آن، بدون حق
 روش را تمرین کنید
 
کار شخصی - حداقل 100-150 ساعت کار فردی، خانوادگی و/یا گروهی.
 
نتیجه مطلوب، خودشناسی و رشد شخصی و همچنین آشنایی با روش های کار از طریق تجربیات خود است. پس از پایان کار شخصی، شرکت کنندگان برای ورود به کار عملی با مراجعین آمادگی بیشتری نسبت به خود دارند و از نظر عاطفی آماده می شوند.
 
مدت زمان
 
پوشش ساعات مورد نیاز در عرض 2.5 سال است. دو شکل آموزش در دسترس است:
 
- فرم منظم (سمینارهای ماهانه دو روزه در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود و یک سال تحصیلی 10-11 تعطیلات آخر هفته کاری دارد).
 
- فرم فشرده (سمینارهای 5 تا 10 روزه 3-4 بار در سال برگزار می شود).
 
امتحان این برنامه با توسعه یک اثر مکتوب به پایان می رسد که توسط کمیته آموزشی بررسی می شود. این شامل پایان نامه ای از تاریخچه شخصی، ارائه نظری در مورد مطالعه موردی یا عملکرد کارآموزان، و همچنین کتابشناسی از حوزه مشاوره سیستماتیک است.
 مشاوره ازدواج
صلاحیت
پس از احراز شرایط برنامه، کارآموزان گواهی صلاحیت اضافی دریافت می کنند و می توانند تحت نظارت مشاوره سیستماتیک در چارچوب یک عمل حرفه ای غیر بالینی مددکار اجتماعی، مربی، پزشک و غیره تمرین کنند. علاقه مندان می توانند برای احراز شرایط لازم برای حرفه روان درمانگر به تحصیل ادامه دهند.
 
شرایط پذیرش
- مدرک لیسانس در آموزش (یا در مرحله تکمیل)
- زندگی نامه
- درخواست تکمیل شده برای مشارکت
 
درک معنای طلاق برای کودکان کوچکتر دشوارتر است. توضیح دادن برای آنها دشوارتر خواهد بود، اما پذیرفتن چیزهای اجتناب ناپذیر برای آنها آسان تر خواهد بود. کودکان بزرگتر و نوجوانان ممکن است در حین و پس از طلاق دچار مشکلات واقعی شوند و گاهی اوقات به کمک یک درمانگر نیاز دارند . برخی تغییرات در رفتار آنها طبیعی است و دلیلی برای وحشت نیست. اما اگر هر یک از اینها برای آنها یا دیگران ناراحت کننده است، باید به یک درمانگر مراجعه کنند.
آگهی
رفتار مضطرب چیست؟
 
برای کودکان کوچکتر ، اینها اختلالات خوردن، کابوس، یا مشکل در خوابیدن است. نوزادان و کودکان نوپا واقعا درک نمی کنند که چه اتفاقی برای والدینشان می افتد، اما تغییر الگوی آنها می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. مناسب برای فرزندان، تغییرات در خانواده منجر به تغییر رفتار فرزندان نیز می شود. لازم است بدانید قبل از انتخاب مشاوره طلاق
 
نوجوانان بزرگتر کودکان و بهتر می فهمند طلاق به چه معناست و عواقب آن برای آنها و خانواده چیست. مصرف ناگهانی الکل یا مواد مخدر، پرجنس‌گرایی، دزدی، دروغ‌گویی بیش از حد، پرخاشگری، همگی نشانه‌های رفتار آزاردهنده در کودکان بزرگ‌تر و نوجوانان هستند. این نوع تغییرات باید بسیار جدی گرفته شود و کودکان باید مشاوره طلاق را برای کودکان انتخاب کنند. برای جلوگیری از مشکلات بزرگتر
 
عواقب کمی بحرانی تر، اما همچنین جدی فرزندان والدین طلاق ممکن است رفتار وسواسی یا اجباری، عزت نفس پایین ، اغلب سکوت، مشکل در تمرکز و حافظه ضعیف، بی خوابی و غیره داشته باشند.
نشانه هایی که کودک شما به طلاق درمانی نیاز دارد
 
پس آیا طلاق برای کودکان ضرر دارد؟
آگهی
 
هنگامی که هر دوی شما مراحل طلاق را طی می کنید، ممکن است فرزند شما علائم استرس و عصبانیت را نشان دهد. با رشد کودکان، دایره اجتماعی خود را گسترش می دهند. و در نهایت هر گونه اختلال در جبهه خانواده تاثیر منفی بر تاثیر طلاق بر فرزندان خواهد داشت.
 
خوب، از نظر عاطفی برای آنها دشوار است که با شرایط کنار بیایند. تشخیص علائم آسیب رساندن به کودکان بسیار مهم است.
 
طلاق چه تاثیری بر کودکان دارد؟
 
در زیر برخی از نشانه‌ها را برای درک آسیب‌های ناشی از طلاق برای کودکان دارای والدین مطلقه و در صورت نیاز به مشاوره طلاق برای کودکان آورده شده است:
 
    عادات غذایی نامنظم و خوابیدن
    مالیخولیا مداوم
    عدم علاقه به برقراری ارتباط با خانواده و دوستان
    به راحتی هیجان زده و ناامید می شود
    فوران خشم غیرمنطقی
    مواد مخدر و عادات نوشیدن
    یک دروغ
    خستگی مداوم
    بی میلی به انجام فعالیت های روزانه
    فرافکنی نفرت از خود
 مشاوره ازدواج در کرج
اگر فرزند شما این یا چند نشانه را در یک دوره چند هفته ای نشان دهد ، احتمالاً کودک از اضطراب طلاق رنج می برد . این علائم در فعالیت های روزانه اختلال ایجاد می کند. بنابراین مداخله زودهنگام با مشاوره طلاق برای کودکان راه حلی برای نگرش مثبت به فرزندان والدین مطلقه است.
آگهی
چگونه به کودک کمک کنیم تا با طلاق کنار بیاید؟مشاوره ازدواج
 
زمان یک عنصر عالی برای کمک به کودکان و خانواده ها برای مقابله با طلاق و جدایی است. درمانگران می گویند کودک درمانی در صورت اجبار می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. در حین یا پس از طلاق، فرزندان باید زمانی برای مقابله با شرایط جدید داشته باشند. درست مانند بزرگسالان، شما باید با تأثیرات طلاق بر روی کودکان به طور مؤثر و با توجه بیشتر به آنها برخورد کنید.
 
اگر فرزندان خردسالی دارید، ، نباید آنها را تحت حمایت طلاق اگر هر یک از تغییرات رفتاری که قبلا ذکر شد قرار دهید. گریه کردن، درخواست از والدین دیگر، مشکل در خوابیدن، درست غذا نخوردن تغییرات طبیعی هستند. با این حال، اگر پس از چند هفته هیچ چیز به حالت عادی برنگردد، به این معنی است که کودک در پذیرش طلاق والدین خود دچار مشکل شده و زمان مراجعه به یک درمانگر فرا رسیده است.
 
همچنین در صورت امتناع کودک از خوردن و نوشیدن مایعات، زمان مشاوره طلاق برای کودکان است. اگر کودک بدون دلیل شروع به دعوا با والدین خود کند یا کارهایی مانند دویدن و پنهان شدن را انجام دهد، پرخاشگر شود یا دچار بی خوابی شود، ممکن است دلایل بیشتری وجود داشته باشد.
 
کودکان بزرگتر نیز احساسات خود را نشان می دهند و فعالیت های روزانه خود را تغییر می دهند. برای آنها، بهبودی پس از طلاق والدینشان می تواند تقریباً با بقیه اعضای خانواده بزرگسال طول بکشد. تغییر رفتار عادی به معنای نشان دادن همدلی، ارائه کمک، ابراز احساسات خود در مورد موقعیت و صحبت بیشتر در مورد والدین دیگر است.
آگهی
خروجی نهایی
 
وقت آن است که بلافاصله مشاوره طلاق برای فرزندان شروع شود که رفتار فرزندان برای خود و خانواده مشکل ساز شد. امتناع از قبول طلاق را می توان از طریق گفتگو حل کرد ، اما گاهی اوقات نیاز به درمان برای فرزندان طلاق است.
 
مل رابینز این عقیده را دارد که برای انتخاب جدایی، شجاعت و بلوغ لازم است. با این حال، ماندن در یک ازدواج فلاکت بار برای فرزندان می تواند بر آنها تأثیر منفی بگذارد. به جای ماندن در ازدواج برای فرزندان، جدایی را انتخاب کنید. برای کودکان زندگی در محیطی با دو والدینی که نمی توانند یکدیگر را تحمل کنند، آسیب زاتر خواهد بود. این سطح از درگیری می تواند احساسات منفی مانند ترس از رها شدن را در کودکان ایجاد کند. برای آموزش بیشتر ویدیو را تماشا کنید. ر:
 
کودکان اغلب ساکت و گوشه گیر هستند و از افراد دوری می کنند که همه اینها نشانه های آشکار افسردگی احتمالی است. برخی سعی می کنند با یافتن لذت و شادی در عادات ناسالم یا تهدید کننده زندگی، خلاء خانه خود را پر کنند. مواد مخدر، مشروبات الکلی زیاد، دزدی، دعوا یا هر نوع رفتاری که برای آنها عادی نیست، اما نمونه ای از رفتار کودکان با طلاق والدین است.
آگهی
 
هرگز این اقدامات را دست کم نگیرید یا بدیهی تلقی نکنید. من مشاوره طلاق را برای کودکان انتخاب می کنم تا مشکلات پیش رو را محدود کنم.
 
اشتراک گذاری:
هر آنچه که باید در مورد مشاوره ازدواج بدانید
هر آنچه که باید در مورد مشاوره ازدواج بدانید
ازدواج کامل…
آگهی
 
وجود ندارد. در حالت ایده آل، ازدواج یک زندگی طولانی و سعادتمندانه با شریکی است که شما به آن احترام می گذارید و دوستش دارید. اما واقعیت برای بسیاری از زوج ها چیز دیگری است.
 
در این مقاله
 
    مشاوره ازدواج یا ازدواج دقیقا چیست؟
    نگاهی از نزدیک و شخصی
    چگونه یک مشاور خانواده خوب پیدا کنیم؟ مراحل زیر را انجام دهید:
    آنچه در مشاوره ازدواج اتفاق می افتد
    بازگشت به زک و بنیسیا
 
همه روابط و ازدواج ها فراز و نشیب هایی را طی می کنند. این نابرابری‌ها می‌تواند ناشی از عوامل زیادی باشد - مالی، سیاست‌های مختلف، دوستی‌های متفاوت خارج از ازدواج، استرس شغلی و شغلی، فرزندان و سایر بستگان - عملاً هر چیزی و همه چیز می‌تواند برای ازدواج مخرب باشد.
 
آگهی
 
اغلب زوج ها می توانند مشکلاتی را که به طور اجتناب ناپذیر در ازدواج به وجود می آید حل کنند. با این حال، گاهی اوقات این مسائل ممکن است خیلی جدی، بیش از حد درگیر یا به سادگی بیش از حد گیج کننده به نظر برسد که زوج نتوانند خودشان راه حلی پیدا کنند.
 
در این مرحله و گاهی قبل از آن است که مشاوره ازدواج می تواند گام بسیار مثبتی برای یافتن راه حلی برای زوجین باشد.
مشاوره ازدواج یا ازدواج دقیقا چیست؟
 
مشاوره ازدواج یا ازدواج - هر دو اصطلاح قابل تعویض هستند. شاید قبلاً این کلمات را شنیده باشید، اما دقیقاً به چه معنا هستند؟ مهم است که قبل از ادامه، درک روشنی از معنای این اصطلاحات داشته باشید.
 
محترم کلینیک مایو مشاوره ازدواج را چنین تعریف می کند:
مشاوره ازدواج به زوج‌ها در هر نوع کمک می‌کند تا تعارضات را بشناسند و حل کنند و روابط خود را بهبود بخشند. از طریق مشاوره ازدواج می توانید تصمیمات آگاهانه ای در مورد بازسازی و تقویت رابطه خود یا در پیش گرفتن مسیری متفاوت بگیرید.
برای توییت کلیک کنید
نگاهی از نزدیک و شخصی
 
خوب، حالا که مشاوره ازدواج تعریف شده است، بیایید به یک مثال خاص نگاه کنیم که در آن مشاوره ازدواج ثابت کرده است که یک ازدواج را نجات می دهد.
 
زک و بنیشا ، هر دو حرفه‌ای در اوایل 30 سالگی، می‌دانستند که ازدواجشان با مشکل مواجه است، زیرا نمی‌توانستند در مورد اینکه تعطیلات تابستانی آینده خود را کجا بگذرانند، به توافق برسند. این راه حل قبلاً هرگز مشکل ساز نبوده است. در واقع، بحث در مورد جایی که برای سفر سالانه خود بروند همیشه یک فعالیت لذت بخش بود.
آگهی
 
این بار اما اختلاف نظرهایی وجود داشت. زک جایی پیشنهاد می داد، بنیسیا آن را رد می کرد، بنیسیا ایده خود را مطرح می کرد و زاک دلیلی برای رد آن پیدا می کرد. واضح است که چیزی در زیر سطح در حال وقوع است.
 
به زودی انواع و اقسام اختلافات به وجود آمد، و آنچه درگیری های کوچک بود به چیزی تبدیل شد که قبلاً در زندگی زناشویی خود تجربه نکرده بودند: خصومت آشکار با یکدیگر.
 
بنیسیا گفت من نمی توانم باور کنم زاک اینقدر سرسخت باشد. زک در مورد بنیسیا حرف های زیادی برای گفتن داشت، او حتی نمی تواند یک تصمیم ساده بگیرد.
 
بهترین دوست بنیسیا درمان ازدواج را پیشنهاد کرد و او که می خواست هر چیزی را امتحان کند شروع به بررسی آن کرد. سرانجام بنیسیا به زک پیشنهاد ازدواج داد و خوشبختانه برای ازدواج آنها موافقت کرد.
 
اما چگونه یک مشاور ازدواج خوب پیدا کردند؟ بنیسیا از دوستانش پرسید، زک تحقیقات آنلاین انجام داد و با هم تماس تلفنی برقرار کردند و مشاوری را پیدا کردند که به ازدواج آنها کمک کرد تا به مسیر درست برگردند.
 
نگاهی از نزدیک و شخصی
آگهی
چگونه یک مشاور خانواده خوب پیدا کنیم؟ مراحل زیر را انجام دهید:
 
یافتن مشاور ازدواج مناسب نیاز به تحقیق دارد. فقط با اسم کوچکی که با آن برخورد می کنید قرار ملاقات نگذارید. شما باید:
 
    مدارک همه درمانگران بالقوه را ببینید. شما مشاوری نمی خواهید که از Whatsamatta U یا موسسه دیگری کمتر از معتبر فارغ التحصیل شده باشد. همچنین، مطمئن شوید که مشاور آموزش‌های ویژه‌ای برای حوزه‌هایی دارد که فکر می‌کنید باید به آن بپردازید.
    دریابید که هزینه ها چقدر خواهد بود. بسیاری از مشاوران دارای هزینه های کشویی مقیاس هستند.
    سوالات زیادی بپرسید
 مشاوره ازدواج
    آیا مشاور عضو هیچ گروه حرفه ای است؟
    کدام سازمان کار او را معتبر کرده است؟
    او یا او چه مدت در تمرین بوده است؟
    آیا بیمه شما پذیرفته می شود؟
    آیا میزان موفقیت وجود دارد؟
    معمولاً چند جلسه برنامه ریزی شده است؟
 
آنچه در مشاوره ازدواج اتفاق می افتد
 
رویکرد، استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی که یک مشاور ازدواج استفاده می‌کند به نیازهای فردی زوج و آموزش‌ها و تجربیات خاصی که مشاور دارد بستگی دارد.
 
صرف نظر از اینکه مشاور از چه رویکردی استفاده می کند، هر دو باید در جلسات خود باز و صادق باشند تا بیشترین بهره را از آنها ببرند.
 
یک مشاور خوب گفتگوی صادقانه و متفکرانه را تشویق می کند و می داند که چگونه با مسائل بسیار احساسی برخورد کند. مشاور برای هر دو طرف شفقت و همدلی نشان می‌دهد و محیط امنی را فراهم می‌کند که در آن شکایات، آسیب‌ها و درگیری‌ها مورد بحث قرار گیرد. مشاور کنترل خود را حفظ می کند و طرفی نمی گیرد.
آگهی
 
او اجازه نمی دهد وقفه ها یا یکی از شریک ها به نفع یا علیه طرف دیگر صحبت کند.
 
زوج‌هایی که برای بهبود ازدواج خود سرمایه‌گذاری می‌کنند، با مشاور همکاری می‌کنند تا راه‌حل‌هایی را بیابند که هر دو طرف موافق راه‌حل هستند. در این مرحله می توان مشاوره ازدواج را موفق و تمام شده دانست.
بازگشت به زک و بنیسیا
 
زک و بنیسیا چندین ماه در هفته طول کشید تا مشکلات خود را حل کنند. مشاور ازدواج آن‌ها به طرز ماهرانه‌ای با آن‌ها کار کرد و به آن‌ها کمک کرد تا نارضایتی‌های فردی‌شان را که در زیر ازدواج به‌ظاهر خوشبختشان در حال جوشیدن بود، درک کنند – ازدواجی که بی‌سر و صدا در حال فروپاشی بود تا اینکه انتخاب تعطیلات تنش را آشکار کرد و آنها را به مشاور رساند.
 
زک و بنیسیا در نهایت محل تعطیلات سالانه خود را انتخاب کردند - انتخاب کردند به جایی که ماه عسل رفته بودند برگردند: هونولولو، جایی که آنها به طور ناگهانی تصمیم گرفتند عهد خود را تجدید کنند.
 
بنیسیا با اشتیاق اعلام کرد: حتی بهتر از بار اول بود! هر دوی ما الان خیلی بهتر همدیگر را می شناسیم. مشاوره ازدواج واقعاً به ما کمک کرد تا با یکدیگر باز شویم و ارتباط بهتری برقرار کنیم.
آگهی
 
زک لبخندی زد و افزود: پس از شروع مشاوره، می‌توانم برخی از مشکلاتمان را واضح‌تر ببینم. و هاوایی، خوب، چه نقطه بهتری برای تعطیلات وجود دارد؟ چه کسی می داند که سال آینده به کجا خواهیم رفت، اما من نمی توانم صبر کنم تا بحث گزینه ها را شروع کنم!
مشاوره ازدواج در کرج
 
مشاوره ازدواج و خانواده با روانشناس
روانشناس پلوودیو - مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج در صورت درگیری، طلاق، پرخاشگری، رسوایی در خانواده.
 
مشاوره خانواده کمک روانشناختی به خانواده در قالب مشاوره خانواده گروهی است که شامل مشارکت همه اعضای خانواده درگیر در تعارض است.
 
کمک در مورد مسائلی که می توان از طریق مشاوره خانواده و ازدواج به دست آورد:
 
- درگیری ها، رسوایی ها در خانواده؛
 
- طلاق، جدایی؛
 
- روابط تیره با والدین؛
 
- روابط خارج از ازدواج؛
 
- رفتار پرخاشگرانه در خانواده
 
- یکی از اعضای خانواده توهین شده است و برای روزها، جلسات یا حتی ماه ها با دیگران صحبت نمی کند.
 
- روابط سرد در خانواده؛
 
- اختلاف نظر در مورد یک تصمیم مهم خانواده؛
 
مشاوره خانواده به اعضای خانواده شما کمک می‌کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، به حرف‌های یکدیگر گوش دهند، از طریق توافق و احترام در زندگی خانوادگی به یک نتیجه راحت برای هر دو طرف درگیری دست یابند.
 
یک روانشناس خوب می تواند به زوج متاهل در حل تعارضات خانوادگی یا یافتن راه حل های جایگزین کمک کند.
 
روان درمانی خانواده - مشاوره خانواده با روانشناس در سه گزینه انجام می شود:
 
- مشاوره خانواده در مورد مسائل مربوط به روابط زناشویی - کمک به خانواده در یک بحران خانوادگی یا درگیری های پیچیده خانوادگی.
 
- مشاوره ازدواج در مورد مسائل مربوط به روابط فرزند و والدین - در محیطی آرام، می توانید با روانشناس متخصص در مورد ویژگی های رشد کودک یا نوجوان صحبت کنید، نگرانی های آنها را روشن کنید، نیازهای آنها و دلایل رفتار آنها را درک کنید، با روش های جدید آشنا شوید. تعامل با آنها؛
 
- مشاوره خانواده برای هر یک از اعضای خانواده به طور جداگانه - این فرصتی را فراهم می کند تا از فرآیندهای روانی آسیب زا هر یک از اعضای خانواده آگاه شوید که از نتیجه ایمن از موقعیت های بحرانی در خود خانواده جلوگیری می کند.
بیایید با هم مسیری را به سمت شما طی کنیم، نقاط قوت خود را آشکار کنیم، درهای بسته را باز کنیم و بر مشکلات و مشکلات غلبه کنیم.
بنابراین اگر با مشکلاتی روبرو شده اید و اطرافیانتان از شما حمایت نمی کنند، اگر چیزی مانع از آن می شود که آن چیزی که دوست دارید باشید، اگر احساس ناامنی، افسردگی یا ناکافی می کنید، اگر لحظاتی دارید که ناامیدی شما را فرا می گیرد، نکته اصلی مسئله این است که با مشکلات خود تنها نمانید. اجازه دهید این بار را با شما تقسیم کنم.
 
• افسردگی و غیره
• موارد وحشت زدگی؛
• استرس کار.
• برخورد با عدم تعادل عاطفی و رهایی از درد، ترس و ناامنی.
• آگاهی و غلبه بر بحران های شخصی.
• حل مشکلات و تعارضات بین والد-کودک یا زوج شریک.
 
من به صورت حرفه ای با کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در زمینه هایی مانند:
کار می تواند در یک یا چند جلسه باشد، این مشخص می شود و بستگی به میزان مشکلات و عواقب آن بر شما و آینده شما دارد.
اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که برای مشاوره روانشناسی وقت بگیرید. این شکلی از کار است که از فرآیند تصمیم گیری و توانایی مقابله با موقعیت های مشکل دار مختلف، چه در داخل و چه در خارج از خانواده پشتیبانی می کند.
وقتی سنگینی ناامیدی شروع به غلبه بر شما می کند، وقتی سؤالات در مورد فرزندان، همسر یا نگرانی های شخصی شما بیش از آن است که می توانید پاسخ دهید، یک راه برای به دست آوردن آرامش ذهنی وجود دارد و آن جستجوی کمک روانشناختی واجد شرایط است.
 مشاوره ازدواج در کرج
قیمت
مدت زمان خدمات ارائه شده 60 دقیقه می باشد.
من با صندوق بیمه درمانی کار نمی کنم.
در صورت نیاز به زمان بندی مجدد مشاوره/جلسه، لطفاً 24 ساعت قبل این کار را انجام دهید.
در صورتی که کلاس رزرو شده را به دلیل تقصیر خود از دست بدهید، چون یک روز قبل اطلاع رسانی نکرده اید، کلاس برگزار شده تلقی می شود و مبلغ 30 لگن از شما دریافت می شود.
مشاوره ازدواج