تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین روانشناس خانواده
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
روانشناس خانواده: همه چیز را ببخش و بچه دار شو. موانع بر سر راه بخش 1
 
من به عنوان یک روانشناس خانواده، روانشناس و متخصص جنسی، اغلب با مراجعه کنندگانم از همه اقشار به مشکلاتشان مراجعه می کنم. گاهی اوقات پیش می‌آید که در ابتدا سؤالی را مطرح می‌کنند که به نظر می‌رسد بسیار متفاوت است، اما پس از آن به دلیل شرایطی اوضاع شروع به تغییر می‌کند. دلایل این امر می تواند بسیار متفاوت باشد. گاهی اوقات مشتری نمی تواند به کار بعدی اولویت بدهد، اما همچنین اتفاق می افتد که اتفاق غیرمنتظره ای وارد کار می شود و اتفاقات به شکلی کاملاً متفاوت شروع می شود.
 
همین اتفاق برای مشتریان من در مسکو رخ داد. در ابتدا مشکل به این صورت بود: "من نمی توانم مادرم را بپذیرم که از ناحیه آماله به مسکو آمده بود و قصد داشت چندین ماه در پایتخت بماند."روانشناس خانواده
 
و امکان زندگی در کنار او برای مشتری وجود نداشت، زیرا مادرشوهرش مدام در حال نقشه کشیدن و تلاش برای آشتی دختر با شوهرش بود.
 
صبر مشتری تمام شد و او خانه جدید نزدیک مسکو را ترک کرد و به آپارتمانی در مسکو نقل مکان کرد.
 
ازدواج مدنی سه سال به طول انجامید و به طور کلی رابطه زن و شوهر بسیار هماهنگ بود، اما حالا ... دختر نمی دانست اینجا چه کار کند. علاوه بر این، شوهرش به گفته مشتری مانند یک «پسر مومیایی» رفتار می کرد.
 
اگرچه می شد در موقعیت او نفوذ کرد، اما او بین دو آتش بود، بنابراین نمی خواست روابط با هیچ یک از طرفین را خراب کند.
 
به طور کلی کار با این مشکل به نکته مهمی رسیده است.
 
مشتری وارد حالت خلسه شد و مادربزرگ و داستانی از سال ها پیش را به یاد آورد. دختر هرگز با او فامیل نبود. مادربزرگ زمانی که این دختر 4 ساله بود فوت کرد، اما او قبلاً یک اثر منفی در زندگی خود به جای گذاشته بود که با داستان های مادرش تقویت شد. در طرف دیگر پدرشوهرش در کنار تصویر او ایستاده بود و وسط آن مردان کوچکی بودند که لباس سفید پوشیده بودند.
 روانشناس خانواده
مشتری بلافاصله معنی این را متوجه نشد.
 
از آنجایی که قبلاً به عنوان روانشناس، متخصص جنسی و روانشناس با این دختر کار کرده بودم، می دانستم که او در این سه سال برای باردار شدن تلاش کرده است، اما با وجود نظم در تجزیه و تحلیل، همه چیز شکست خورد.
 
با همکاری نزدیک تر با وضعیت، تصویر به تدریج واضح تر شد.
 
ابتدا تصویر منفی مادربزرگ را از مادرشوهر حذف کردیم و او دیگر نوعی هیولای دو بعدی نبود، سپس باید برای سازماندهی رابطه بین مشتری و مادرشوهر کار می شد. قانون اما این کار برای آینده خواهد بود.
 
حالا مشتری به تصویر مادربزرگش توجه کرد، همان تغییری نکرد و پسرهای کوچک با لباس سفید به فرشته هایی با بال تبدیل شدند.
 
در ادامه کارم به عنوان روان درمانگر و روانشناس خانواده، به مددجو کمک کردم تا به این نتیجه برسد که برای خودش ساخته بود: «اگر مادربزرگم را قبول نکنم، نمی توانم بچه دار شوم». سپس توضیح داده شد: «روح مادربزرگم می‌خواهد به شکل یک دختر به من برگردد، اما من آمادگی پذیرش آن را ندارم و این را نمی‌خواهم، یعنی تا زمانی که تغییر نکنم نمی‌توانم باردار شوم». مشتری خلاصه شد
 
در اینجا انجام یک تحلیل کوچک مفید است ...
روانشناس خانواده
چرا به روانشناس خانواده نیاز داریم؟
 
اگر قرار است ذهن برود، چند سال پیش برای تغییر شرایط لازم نیست. مردم به تدریج متوجه می شوند که سلامت روانی کمتر از هر جسمی اهمیت دارد، بنابراین فقط باید یک متخصص به آن اعتماد کند.
 
در میان روانشناسی شناخته شده است که تخصص خاصی وجود دارد که در روش های مشاوره منعکس می شود. به عنوان مثال، یک روانشناس خانواده با یک بیمار جداگانه کار می کند، نه با خانواده به عنوان یک کل.
مشکلات روانی خانواده باید با خانواده مواجه شود نه فرد. مشکلات خانوادگی در رفاه روانی هر یک از اعضای خانواده به صورت جداگانه شروع می شود، اما به عنوان مثال، برخی از آنها وجود دارد. این بدان معناست که در تعامل بین اعضای خانواده پیچیدگی وجود دارد. این مشکل و کار روانشناس خانواده است، پس با کل خانواده با یک قرار ملاقات با یک متخصص بیایید. اگر برخی از اعضای خانواده نگران تعارض هستند، فقط می توانند از مشاوره روانشناسی خانواده دعوت کنند. اما مواردی وجود دارد که درجه و ولتاژ شکایات رایج آنقدر زیاد است که اعضای خانواده از همراهی با مشاوره خودداری می کنند. در این مورد، روانشناس خانواده، با هر یک از طرفین تعارض به طور جداگانه کار می کند، توصیه های فردی ارائه می دهد، سپس، به عنوان راه حلی برای مشکل: ما می توانیم کل خانواده را جمع آوری کنیم.
 روانشناس خانواده
روانشناسی خانواده vnutrisimeyny روشها و روشهای روانشناختی خاصی برای کمک به عادی سازی آب و هوا دارد. او می تواند به یکی از اعضای خانواده توصیه کند که رفتار خود را به دلیل تغییر و رفتار سایر شرکت کنندگان در تعارض تغییر دهد. او یک قاضی نیست، بلکه یک شرکت کننده است، وقتی با او صحبت می کند و همه شرکت کنندگان را دعوت می کند تا یک بحث خانوادگی داشته باشند، اما بحثی را در پیست معرفی می کند و می تواند خاص باشد زیرا به دنبال یک درگیری است. برخلاف زندگی روزمره خانه، به سرعت شنیده و درک می شود. چون گاهی همین کافی است.روانشناس خانواده
شرکت کنندگان در روانشناسی خانواده و کاهش تعارض، روشی به عنوان ایفای نقش خانواده در هنگام گرفتن طرف مقابل برای تبادل نقش وجود ندارد. این یک راه بسیار مؤثر برای کمک به افراد برای درک بهتر احساسات یکدیگر است که با توجه آنها در خانه توجیه می شود.
وظیفه اصلی که باید به یک روانشناس خانواده داده شود - در مورد عادی سازی ویژگی های روانشناختی در خانواده است، جایی که هر عضو احساس راحتی و آزادی می کند.
روانشناس خانواده