تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکات مهم در غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نوع بازاریابی در غرفه‌های نمایشگاهی به صورتی است که موجب میشود تا افراد زیادی بتوانند به درکی بهتر از محصولات و خدمات شما برسند؛ زیرا اگر ساخت غرفه نمایشگاهی به وسیله افراد توانا و مجرب انجام گردد در همان ابتدای کار، غرفه سازی به گونه‌ای عمل می‌کند تا تناسب زیادی بین غرفه با نوع فعالیت شما ایجاد شود و هماهنگی زیادی نیز بین اجزای غرفه و طرح آن وجود داشته باشد.
[تصویر:  1242.jpg]
نکته دیگری که در انتخاب غرفه نمایشگاهی اهمیت دارد، توجه به مکان قرارگیری و جذابیت آن می‌باشد.قواعد مهم در ساخت غرفه نمایشگاهی این است که باید شرایط لازم برای حضور بازدید کنندگان و همچنین فضایی مناسب جهت انجام مذاکرات با مشتری در طرح آن در نظر گرفته شود تا حریم‌هایی در غرفه برای مراجعین وجود داشته باشد. همچنین استفاده از میبلمان تاثیر بالایی در بازاریابی شما خواد داشت.
باید بدانیم که غرفه‌های نمایشگاهی در واقع فراتر از یک سازه فیزیکی می‌باشند چرا که به عنوان ابزاری خوب جهت بازاریابی و جذب مشتری عمل کرده و در نهایت باعث ایجاد فرصت‌های جدید برای خرید و فروش و همچنین بازاریابی هستند. باید بگویم که طراحی غرفه باید به گونه‌ای انجام شود که مشتری با بازدید از آن بتواند با یک نگاه اهداف شرکت میزبان و محصولات آن را شناسایی کند و این دقیقا همان کاری است که غرفه سازی برایتان انجام خواهد داد و با طراحی مناسب و درست به کمک شما خواد آمد برای رسیدن سریع‌تر به هدفتان که همان جذب مخاطب و ایجاد اعتماد در او همچنین نمایش محصولتان خواهد بود. در نهایت مشتریان پس از اعتماد به شما و شرکت و برندتان در غرفه نمایشگاهی اقدام با تماس با ما اجاره تجهیزات نمایشگاهی آرمان به عقد قرارداد و انجام پیش پرداخت جهت دریافت محصول و یا خدمات، بعد از نمایشگاه خواهند کرد.

غرفه سازی چه مزیتی دارد؟
معرفی و ارائه محصولات هر برند و شرکت در غرفه‌ها نمایشگاهی سبب ساز مزایای بسیاری برای صاحبانشان به همراه خواد داشت. مهمترین نقش در رونق اقتصادی مشغل مختلف به جلب مشتری تعلق می‌گیرد. حال این پرسش مطرح می‌شود که طراحی غرفه نمایشگاهی و به صورت کلی حضور در نمایشگاه‌های مختلف از چه طریق منجر به جذب مشتری خواهد شد؟
اقشار مختلف جامعه و افراد بسیاری در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها دراین مکان‌ها حضور می‌یابند و به تبع افزایش مراجعه کننده در هر نمایشگاه، جذب مشتری بیشتری هم اتفاق خواهد افتاد. نکته حائز اهمیت دیگری که وجود دارد، کیفیت بالا در پذیرایی از مراجعان می‌باشد که می‌تواند انان را به مشتریان دائم برند شما تبدیل کند و برخورد خوب با افراد فاکتور مهمی است که در جلب نظرشان تاثیر به سزایی دارد و تبعات ان تاثیر بر اعتبار و هویت کسب و کار شما خواهد بود. در واقع از طریق داشتن یک غرفه نمایشگاهی خوب میتوان به جذب افراد در بدو ورودشان رسید و این به خودب خود باعث افزایش میزان فروش خواهد شد.
خوانندگان گرامی ضمن ارائه مطالب فوق در جهت افزایش آگاهی و کمک به رونق کسب و کار و افزایش اعتبار کاری شما، در مطالب بعدی نیز با ارائه مطالب بیشتر و تکمیلی این مبحث با شما خواهیم بود.
منبع: اجاره تجهیزات نمایشگاهی چیست؟