تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اجاره تجهیزات نمایشگاهی چیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در صورتی که هدف شما از حضور در نمایشگاه صرفا معرفی کالایتان و به دست آوردن سود در حد پایین باشد نیازی به غرفه سازی و دانستن معنی و اطلاعات آن نخواهید داشت. اما اگر حضورتان در نمایشگاه با هدف برندینگ کردن و فروش محصول خود در بازه زمانی معین شده و با بهترین قیمت و اعتماد سازی در سطحی بالاتر می‌باشد، به طور قطع کسب اطلاعات لازم در این زمینه برایتان کارساز خواهد بود.
[تصویر:  1241.jpg]
اجاره تجهیزات نمایشگاهی چیست
شما به وسیله اجاره تجهیزات نمایشگاهی که مجموعی است از عوامل به هم پیوسته و پشت سر هم بازاریابی و بازارداری خواهید توانست سهم بهتری از بازار در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین المللی را نسبت به هم صنفانتان و افراد دیگر حاضر در نمایشگاه به دست آورید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی شما را مانند یک خطر در چشم رقیبان نشان خواهد داد. این عمل مثل یک لباس شیک یا یک عطر خوب است که باعث می‌شود افراد حاضر در اطراف شما با دید بهتری به شما نگاه کنند و بهتر درباره شما تصمیم بگیرند.

طراحی
در بازاریابی عوامل بسیار زیادی وجود دارد که اگر به درستی در کنار یکدیگر قرار بگیرند باعث پیشرفت مجموعه شما می‌شود. نمایشگاه‌های بین المللی از عناصر بسیار پر اهمیت و غیر قابل حذف در بازاریابی و اعتمادسازی در نگاه مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان است.
اجاره تجهیزات نمایشگاهی از دسته مشاغل پر استرس می‌باشد که افراد خاص خود را می‌طلبد که آنقدر پایبند و متعهد به اخلاق حرفه خود باشند و آنقدر به مستندات خود احترام بگذارند که بتوانند در مدتی کوتاه محیطی پر از آرامش و امنیت برایتان فراهم کنند تا بتوانید فعالیت درستی در نمایشگاه داشته باشید. چرا که در صورت سپردن کار به افراد بی مسئولیت کار در زمان مناسب به شما تحویل داده نخواهد شد و در واقع یک فصل از فعالیت کاری شما را زیر سوال می‌برند زیرا اگرمدت لازم برای کف سازی را 4 روز در نظر گرفته باشیمو اجرای نمایشگاه را نیز 4 روز و هر روز را یک فصل کاری در نظر بگیریم، اگر شما نتواید به موقع به نمایشگاه برسید در عمل به ازاری هر یک روز تاخیر، 3 ماه خد را در نمایشگاه از دست داده‌اید.

تاثیر اجاره تجهیزات نمایشگاهی
بی شک غرفه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر نمایشگاه محسوب می‌شود، ساخت غرفه نمایشگاهی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی یک هنر است که به ساخت غرفه‌ای زیبا، مدرن و پسندیده منجر می‌شود. غرفه سازی دارای مراحل متعدد و نکات بسیار زیادی است، شما می‌توانید از طریق داشتن غرفه‌ای زیبا در یک نمایشگاه به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنید. همچنین قصد ما در ادامه مطلب بر این است تا شما را با اصول زیباسازی و همچنین اصول اولیه ساخت غرفه آشنا کنیم.
افراد زیادی برای بازدید و خرید محصولات و برندهای جدید به نمایشگاه‌هایی که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شوند مراجعه می‌کنند. شرکت و حضور در این نمایشگاه‌ها به عنوان برند یک فرصت استثنایی برای معرفی شرکت تازه تاسیس و همچنین ارائه محصولات جدید از برندی قدیمی می‌باشد. مهم‌ترین جزء هر نمایشگاه، فارغ از ماهیت ان، غرفه نمایشگاهی می‌باشد که متناسب با نوع خدماتی که شما ارائه می‌دهید برایتان طراحی می‌شود.
در نمایشگاه‌هایی که در طول دوره‌های متفاوت و در سطح شهر برگزار می‌شوند، به طور معمول اکثر برندهایی که رقیب شما محسوب می‌شوند نیز حضور دارند. طراحی غرفه‌ای زیبا و به یاد ماندنی می‌تواند مهم‌ترین فاکتور شما جهت معرفی بهتر یا همان پیشی گرفتن از رقبا باشد، شما از طریق طراحی غرفه‌ای زیبا و به یاد ماندنی برند خود را در ذهن مخاطبانتان ثبت خواهید کرد و به عبارت بهتر فراموش نشدنی خواهید شد.
منبع: تجهیزات نمایشگاهی