تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تاثیر رنگ در غرفه سازی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بهره گیری از هارمونی رنک در غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی

در غرفه سازی نمایشگاهی، توجه به هارمونی و هماهنگی رنگ ها از اساسی ترین نکات و ملزومات کار به شمار می رود. این نکته حائز اهمیت است که در ترکیب رنگ ها از تمامی رنگ های گرم و سرد در کنار یکدیگر باهم و به اندازه مشخص استفاده شود تا فضای غرفه را از حالت کسل کننده بیرون آورد. نورپردازی ملایم در داخل نیز عاملی است که فضای داخلی غرفه نمایشگاهی را از شلوغی فضای بیرون جدا خواهد کرد. احتمالا می دانید که رنگ نورها دارای تاثیرات مثبت و منفی بر روح و روان افراد می گذارند. از این رو می بایست در انتخاب نور غرفه دقت کرده و انتخاب درستی برای این عامل داشت. حتما به این نکته دقت داشته باشید که نورپردازی بسیار زیاد، ذهن مخاطبان را خسته خواهد کرد.

نورپردازی در غرفه ها باید به طریقی انجام گردد تا مخاطب بتواند به راحتی کالا و یا محصول مد نظرش را کامل مشاهده کرده و جنبه های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهد. استفاده از تجهیزات نمایشگاهی دیداری و شنیداری علاوه بر ارتقاء کیفیت غرفه، اطلاعات کامل و جامعی را نیز به بازدیدگران و خریداران خواهد داد. همچنین بهره گیری از سیستم های سبک مانند لپ تاپ که قابلیت پخش فیلم ر در محیط غرفه فراهم می کند، می تواند سبب تاثیرگذاری بسیار زیادی بر روی مخاطبان باشد. همچنین در صورت نمایش دادن ویدئو مرتبط با کالا و یا خدمات، مراجعین سوالات کمتری از شما خواهند پرسید.

نکاتی ازتجهیزات نمایشگاهی در غرفه‌سازی

بهداشت در تجهیزات نمایشگاهی

پس آماده سازی و افتتاح غرفه نمایشگاهی، غرفه داران با سیل عظیم جمعیت در غرفه هایشان مواجه خواهند شد. به تبع این اتفاق ممکن است در زمان کوتاهی غرفه نمایشگاهی کثیف شده و زباله های زیادی در مکان جمع شود. بنابر این غرفه داران می بایست با قرار دادن سطل های زباله در اطراف غرفه، در جهت حفظ محیط زیست تلاش نمایند. همچنین در شرایط کنونی و مسائل مرتبط با ویروس کرونا بهداشت بسیار امر مهمی خواهد بود و می بایست حتما بر روی هر میز یک الکل قرار داده شود.

پس قبل از شروع غرفه سازی و افتتاح غرفه نمایشگاهی، لازم است تدابیری اندیشید تا بازدید کنندگان در هنگام مراجعه به غرفه با سیلی از زباله های ریز و درشت در اطراف خود مواجه نشوند. می توانید علاوه بر سطل زباله، یک جارو نیز در کنار غرفه قرار دهید تا هر از چند گاهی غرفه را جارو کشیده و زباله و خاک را از بین ببرید.

غرفه سازی و تجهیزات نمایشگاهی آرمان سازه

شرکت آرمان سازه، فعال و مجرب در زمینه غرفه سازی و تجهیزا ت مربوطه و همچنین اجاره تجهیزات نمایشگاهی، متشکل از تیمی حرفه ای در این زمینه ها و با سابقه ای طولانی و درخشان می تواند به شما در تمامی موارد ذکر شده، یاری رسانده تا به ساخت و افتتاح غرفه ای مناسب، اصولی و زیبا به تبع آن ارتقاء فروش در زمینه فعالیتتان برسید. به این منظور، از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.
منبع: نکاتی ازتجهیزات نمایشگاهی در غرفه‌سازی