تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دستگاه بوجاری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در صنعت محصولات کشاورزی دستگاه بوجاری کاربردهای متعددی دارد و جزو تجهیزات مهم به شمار می رود. این نوع دستگاه ها از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفته اند اما در چندین سال اخیر انواع مدرن آن ها وارد بازار شده است. این نوع تجهیزات می توانند در افزایش سرعت تولید کارخانه شما نقش چشمگیری داشته باشند. دستگاه های پرکاربرد بوجاری دارای طول عمر بالایی نیز هستند. در صورتی که قصد تهیه این نوع دستگاه ها را داشته باشید باید اطلاعات بیشتری را در مورد آن ها کسب کنید. در این مطلب قصد داریم این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم تا خرید راحت تری داشته باشید.
معرفی دستگاه بوجاری
نیاز است ابتدا بشناسید که دستگاه بوجاری برای چه امری ساخته شده است. حبوبات، غلات، خشکبار و غیره معمولاً دارای اضافات خاصی هستند که باید حتما از آن ها جدا شوند. این مدل دستگاه ها با عملکرد سریع خود در بازه زمانی اندکی اضافات را از محصولات کشاورزی جدا می کنند. معمولاً دارای انواع متعددی هستند و توصیه می شود برای دستیابی به امکانات بیشتر انواع مدرن و به روز آن را تهیه کنید. البته نیاز است که ابتدا از این امر مطلع شوید که هر نوع تجهیزات چه نوع کاربردی دارند. عدم گاهی کافی درباره این محصولات سبب خواهد شد که قادر نباشید بهره کافی و لازم را از آن ها ببرید. این دستگاه ها برای بوجاری محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.
·[font=Times New Roman]       [/font]بوجاری بذر
·[font=Times New Roman]       [/font]بوجاری ریز دانه
·[font=Times New Roman]       [/font]بوجاری یونجه
·[font=Times New Roman]       [/font]بوجاری کنجد
·[font=Times New Roman]       [/font]بوجاری زیره
·[font=Times New Roman]       [/font]بوجاری برنج
·[font=Times New Roman]       [/font]بوجاری ذرت
·[font=Times New Roman]       [/font]بوجاری گندم
·[font=Times New Roman]       [/font]خط بوجاری
مزیت های دستگاه بوجاری
تهیه دستگاه بوجاری مزایای فوق العاده بالایی دارد که بارزترین آن ها را اکنون معرفی می کنیم. یکی از مهم ترین ویژگی های این تجهیزات این است که سرعت زیادی  دارند. همین مشخصه منجر شده در طول بازه زمانی کوتاهی بتوانند محصولات زیادی را بوجاری کنند. اگر ملاک شما سرعت دستگاه است می توانید محصولاتی خریداری کنید که سرعت بالاتری دارند.
دقت یکی از مشخصه های بسیار مهم  دستگاه بوجاری وزنی و دیگر دستگاه های بوجاری است. این ویژگی به دلیل استفاده از بهترین فناوری روز در تولید آن ها است. این محصولات قادر هستند که تعداد نیروهای کار را در هر واحد تولیدی به میزان چشمگیری کاهش دهند. به علاوه طول عمر مفید این نوع محصولات بیش از ده سال است.
روش نگهداری از دستگاه بوجاری
دستگاه بوجاری حبوبات طول عمر مفید زیادی دارد اما اگر به صورت اصولی و صحیح از آن مراقبت کنید قادر خواهید بود عمر آن را بیشتر افزایش می دهید. بهتر است که دستگاه های پیشرفته را برای بوجاری کردن انتخاب کنید زیرا نیاز به مواظبت بسیار کمتری دارند. هر کدام از این محصولات دارای تجهیزات ویژه ای هستند پس این امکان وجود دارد که شیوه نگهداری از آن ها متفاوت باشد. با این حال اکنون چند نکته مهم ذکر می کنیم که قادر خواهید بود در مورد نگهداری و مواظبت از هر دستگاه بوجاری آن ها را اعمال کنید.
دستگاه بوجاری وزنی منبع تغذیه ویژه ای که معمولاً برق است دارد حتما بررسی کنید که منبع تغذیه توانایی لازم برای انجام فعالیت این نوع تجهیزات را داشته باشد. البته دستگاه های به روز و پیشرفته نسبت به دستگاه های سنتی انرژی به نسبت کمتری مصرف می کنند. عملکرد و شیوه کار دستگاه را به صورت مداوم در نظر داشته باشید اگر بعد از چندین مدت از کاهش عملکرد محصول اطلاع پیدا کرده اید خیلی سریع از متخصص و تعمیر کار مربوطه درخواست کنید که دستگاه را بررسی کند. الزامی است که بازرسی های دوره ای را برای اطلاع از وضعیت دستگاه در بازه های زمانی مشخص اتخاذ کنید.
 قیمت دستگاه بوجاری
فاکتورهای متنوعی وجود دارند که افراد متقاضی خرید دستگاه بوجاری باید به آن ها توجه کنند. با قاطعیت می توان بیان کرد یکی از این فاکتورهای اساسی و کلیدی برای هر یک از آن ها قیمت است. قیمت گذاری این نوع تجهیزات با در نظر گرفتن چندین عامل صورت می گیرد. ظرفیت دستگاه یکی از مهم ترین این عوامل شناخته می شود، هر چه دستگاه دارای ظرفیت بیشتری باشد قیمت خرید آن به نسبت بالاتر خواهد بود.
شرکت سازنده نیز نقش پررنگی در قیمت گذاری دستگاه پیش بوجاری دارد. این نقش اینگونه است که باید مبلغ بالاتری را برای خرید این محصول از شرکت های شناخته شده بپردازید. نوع دستگاه نیز در مبلغ خرید آن نقش دارد، محصولات مدرن به دلیل داشتن امکانات بیشتر با قیمت بالاتری عرضه می شوند. مرکز فروش نیز در تعیین مبلغ خرید این نوع دستگاه های بوجاری تاثیر گذار است.
قطعاً مبلغ خرید دستگاه های بوجاری از جمله پیش بوجاری بذر در برابر قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهند چندان زیاد نیست. بهتر است اولویت شما برای تهیه این دستگاه ها کیفیت آن ها نسبت به قیمت باشد. اگر این محصولات از مرغوبیت بالایی برخوردار باشند قطعاً به مرور زمان سود بسیار بیشتری را به شما خواهند رساند.
خرید آنلاین دستگاه های بوجاری
دستگاه های بوجاری مختلفی وجود دارد که به صورت آنلاین می توانید آن ها را تهیه کنید. علاوه بر این امر امکان خرید خط تولید محصولات مختلف به صورت آنلاین نیز وجود دارد که آن ها را معرفی خواهیم کرد.
خط بذرگیری گندم
خط بوجاری ذرت
خط بوجاری گندم
خط بوجاری حبوبات
خط سورتینگ حبوبات
خط بوجاری ریزدانه
خط بوجاری کنجد
خط بوجاری ریزدانه
خط بوجاری ماش
خط بوجاری عدس
سخن پایانی
دستگاه بوجاری یکی از دستگاه های ضروری در صنعت کشاورزی به حساب می آید. این نوع دستگاه دارای ظرفیت های مختلفی است که با نیاز هر واحد تولیدی سازگاری دارد. قبل از خرید انواع این تجهیزات به شما توصیه می کنیم ابتدا هر نوع آن را به طور دقیق شناسایی کنید. با نگه داری اصولی قادر خواهید بود که طول عمر مفید این نوع دستگاه ها را تا چندین برابر بالا ببرید. حتما برندهای معتبری را برای خرید دستگاه های متنوع بوجاری انتخاب کنید. از طریق وب سایت ما امکان خرید دستگاه های درجه یک بوجاری برای متقاضیان وجود دارد. برای کسب اطلاعات جامع تر می توانید با کارشناسان تماس بگیرید.