تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: 6 دلیل مشاوره حرفه ای ازدواج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
6 دلیل برای دریافت مشاوره حرفه ای ازدواج
 
حرفه ای ازدواج
 
در این مقاله
 
    این چیزی بیش از یک "نصیحت" است
    آنها مغرضانه نیستند
    می توانید کمک دائمی دریافت کنید
    یک نفر برای میانجیگری در بحث ها حضور دارد
    آنچه شما می گویید محرمانه می ماند
    آنها وقف بهبود اوضاع هستند
    مشاوره آنلاین برای زوجین
 مشاوره ازدواج
 
 
مردی به نام جان اشتاین بک یک بار گفت: «تو می دانی که نصیحت چگونه است. شما فقط در صورتی آن را می خواهید که با کاری که می خواهید انجام دهید مطابقت داشته باشد. در این نقل قول طعنه ای وجود دارد، اما می دانید چیست؟ در آن نیز کمی حقیقت وجود دارد.
 

مشاوره ازدواج

 
با این حال، زیرا ممکن است زوج‌ها بهترین توصیه‌ها را از اعضای خانواده و دوستان دریافت نکرده باشند، و ممکن است نگران باشند که تنها در یک جلسه مشاوره ازدواج، موارد مشابه را دریافت کنند.
 
یا به این دلیل است که یکی یا هر دوی آنها احساس می کنند که همسرشان کاملاً اشتباه می کند، در حالی که اکثراً حق با آنهاست و نمی خواهند به حرف مشاور گوش دهند که خلاف آن را به آنها می گوید.
 
با این حال، واقعیت این است که انواع چیزهای خوبی از دریافت مشاوره ازدواج حاصل می شود.
 
مزایای بسیاری وجود دارد که ممکن است قبل از خواندن این مقاله به آنها فکر نکرده باشید. که امیدواریم طرز فکر شما را در مورد فرآیند مشاوره ازدواج و اینکه چگونه می تواند در نهایت برای شما، همسرتان و ازدواجتان مفید باشد، تغییر دهد.
1. این چیزی بیش از یک "نصیحت" است
 
اولین چیزی که باید در مورد مراجعه به مشاور یا درمانگر ازدواج در نظر داشته باشید این است که شما چیزی فراتر از نصیحت دیگران دریافت خواهید کرد.
 
 
مشاوران حرفه ای دارای صلاحیت هایی هستند که مجوز فعالیت در رشته خود را به دست آورده اند. از کتاب‌ها گرفته تا تست‌ها و تمرین‌ها، همه چیزهایی هستند که مشاوران ازدواج در آن مهارت دارند که می‌توانند به بهتر شدن ازدواج شما کمک کنند.
2. تعصب ندارند
 
یک مشاور ازدواج به وضعیت زناشویی بی طرفانه شما می آید
 
ممکن است شنیده باشید که کسی می گوید هرگز نباید در مورد مشکلات ازدواج با اعضای خانواده خود صحبت کنید زیرا آنها مدت ها پس از گذشت و فراموش کردن شما آنها را به یاد خواهند آورد.
 
دلیل این امر این است که آنها از نظر عاطفی به شما وابسته هستند. اما یک مشاور ازدواج به وضعیت زناشویی بی طرفانه شما می آید. آنها به دنبال یک نفر بیشتر از دیگری نیستند. هدف نهایی آنها اطمینان هر دو طرف از رضایت است. این به این سوال پاسخ می دهد که آیا مشاوره ازدواج مفید است؟
 
 مشاوره ازدواج
اما قبل از اینکه عمیقاً به دلایل مراجعه به مشاوره ازدواج بپردازیم، اجازه دهید ابتدا بفهمیم چه زمانی زمان مشاوره ازدواج فرا رسیده است.
 
    وقتی درگیری بی امان وجود دارد
    وقتی محبت و رابطه جنسی به عنوان مجازات در نظر گرفته می شود
    وقتی افکار تقلب به ذهن شما خطور می کند
    زمانی که سازگاری مالی وجود ندارد
    وقتی زندگی جداگانه خود را می سازید، بیشتر شبیه هم اتاقی ها، کمتر شبیه همسران
    وقتی هر دوی شما رازهایی را از یکدیگر پنهان می کنید
 
3. می توانید کمک دائمی دریافت کنید
 
حتی اگر دوست صمیمی دارید که می خواهید با او صحبت کنید، واقعیت این است که آنها زندگی و برنامه های خاص خود را دارند. این بدان معنی است که آنها ممکن است همیشه در دسترس نباشند. اما با یک مشاور ازدواج می توانید قرارهای خود را تعیین کنید. و از آنجایی که شما برای آنها هزینه می کنید، می توانید مطمئن باشید که مشاور شما زمان و سرمایه گذاری مالی شما را بسیار جدی خواهد گرفت.
4. کسی برای میانجیگری در بحث حضور دارد
 
چرا به مشاوره ازدواج مراجعه کنیم؟
 
گاهی اوقات افراد به این دلیل به مشاوره ازدواج مراجعه می‌کنند که نمی‌دانند چگونه مشاجرات را از طریق دیگری حل کنند.
 
و بنابراین، در حضور یک متخصص آموزش دیده، تحت بهترین مشاوره روابط، هر دو همسر می توانند نیازها و نگرانی های خود را بدون اینکه طرف مقابل آنها را قطع کند یا احساسات آنها را کاهش دهد، بیان کنند.
 
 
مشاوره ازدواج
 
صحبت های میشل اوباما، بانوی اول سابق ایالات متحده را در مورد آنچه که از جلسات مشاوره ازدواج خود آموخته است، تماشا کنید:
5. آنچه می گویید محرمانه می ماند
 
آنچه شما می گویید محرمانه می ماند
 
 
از بین همه دلایل، شاید یکی از بهترین دلایل برای دریافت مشاوره حرفه ای مشاوره ازدواج این باشد که آنها از نظر قانونی ملزم به محرمانه نگه داشتن اطلاعات هستند.
 
این بدان معنی است که مهم نیست که در جلسات خود چه چیزی را به اشتراک می گذارید (بدون اینکه زندگی خود یا شخص دیگری را تهدید کند)، آنها باید خودشان را حفظ کنند.
 
هنگامی که تصمیم می گیرید امور زناشویی خود را با دیگران در میان بگذارید، همیشه یا لزوماً تضمین نمی شود.
6. آنها متعهد به بهبود اوضاع هستند
 
وقتی از افراد دیگر نصیحت می‌گیرید، اغلب فقط همین است. آنها آنچه را که فکر می کنند با شما در میان می گذارند و به سراغ چیز دیگری می روند. چه وضعیت شما بهتر شود یا نه
 
اما با یک مشاور ازدواج، تا زمانی که شما کاملاً متعهد به فرآیند مشاوره ازدواج برای زوج ها باشید و راهی برای سالم تر کردن ازدواج خود بیابید، آنها نیز همینطور هستند. اگر این بدان معناست که سه ماه یا سه سال با هم کار کنند، آنها مایل به انجام آن هستند.
 
داشتن یک مشاور ازدواج به معنای داشتن یک مدافع حرفه ای برای رابطه شماست. و صادقانه بگویم، هر زوج متاهلی شایسته دریافت چنین اطمینان و حمایتی هستند.
مشاوره آنلاین برای زوجین
 
 
برای کسانی که هنوز در مورد اینکه آیا ما به مشاوره ازدواج نیاز داریم یا نه، نمی‌دانند، مشاوره آنلاین ممکن است راه حل مناسبی باشد.
 
مشاوره ازدواج آنلاین توسط کارشناسان خبره مانند LMFTs و MFTs در ایالات متحده با اعتبار انجمن آمریکایی ازدواج و خانواده درمانی (AAMFT) یا روانشناسانی که از طریق هیئت روانشناسی (BOP) برای ایالت خاص خود مجوز دارند، ارائه می شود.
 
با دریافت مشاوره آنلاین زوجین مقرون به صرفه، زوج‌ها می‌توانند بر چالش‌های روابط به روشی قابل دسترس‌تر، محرمانه‌تر و راحت‌تر غلبه کنند.
 
جلسات درمانی، رابطه با متخصصان و جلسات منظم با یک مشاور درمانگر حرفه ای، همه با کلیک یک دکمه وجود دارد. مشاوره و مشاوره در
 
بنابراین، این سوال پیش می آید که چه زمانی باید به دنبال مشاوره آنلاین ازدواج بود؟
 
    زمانی که هر چیز دیگری را در حد توان خود امتحان کرده اید و اکنون به دنبال راه های موثری برای بازگرداندن اعتماد و عشق در رابطه خود هستید.
    در مقایسه با مشاوره ازدواج حضوری، ترجیح می دهید آن را در خانه داشته باشید و شاید از طریق ویدئو کنفرانس، پیامک یا ایمیل همراه با مکالمات تلفنی انجام شود.
    وقتی می خواهید آن را ترک کنید و رابطه را به صورت دوستانه به عنوان یک زوج به پایان برسانید، اما به دنبال راه های ازدواج والدین یا فرزندپروری مشترک هستید.
 
پس آیا مشاوره زوجین ارزشش را دارد؟ آیا مشاوره زوجین کمکی می کند؟ پاسخ هر دو سوال روشن است.
 
بخش:
ad
انتشار تعارضات روابط در 3 مرحله
 
تعارضات رابطه
 
! او هرگز به من گوش نمی دهد "، " او باید همیشه درست باشد! . اینها انواع موقعیت‌های بن‌بستی است که زوج‌های درگیر اغلب تجربه می‌کنند این احساس گیر افتادن و درماندگی است، نمی‌دانید چگونه می‌توانید احساس کنید که همسر یا شریک زندگی‌تان چگونه می‌شنود، درک می‌کند و احساس آرامش می‌کند، وقتی که درگیر تصمیم‌گیری هستید - چه مدرسه‌ای که فرزندمان خواهد رفت یا کجا. این است که ما به تعطیلات بعدی خود می رویم یا حتی به چیزی عادی تر مانند، روش صحیح بارگیری ماشین ظرفشویی.
 
 
با این حال، وقتی این موقعیت‌ها را از نزدیک بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم که انسداد ناشی از اضطراب است که می‌گوید: « اگر با او موافق باشم یا اعتراف کنم که دیدگاه او را درک می‌کنم ، او فکر می‌کند که آنها درست می‌گویند و من. اشتباه می کنم به این ترتیب احساسات و نیازهای من مشخص نخواهد شد . بنابراین زوج‌ها تمایل دارند در پاشنه‌های خود حفاری کنند و با صدای بلند اعتراض کنند به این امید که احساساتشان تایید شود. متأسفانه وقتی هر دو طرف می خواهند حرف اول را بشنوند، کسی گوش نمی دهد!
 
 
لازم نیست اینقدر دردناک باشد. من می‌خواهم به زوج‌ها 3 گام مؤثر بدهم تا به آنها کمک کنم تا بتوانند تعارضات را در روابط خود پراکنده کنند و گفت‌وگوی مثبت‌تر و از نظر عاطفی مرتبط‌تری داشته باشند که آنها را به یکدیگر نزدیک‌تر کند.

مشاوره ازدواج

هنگامی که شریک زندگی شما لحن متهم یا تحریک‌آمیز شما را درک می‌کند، مغز او خطر را تشخیص می‌دهد و برای دفاع در برابر تهدید درک‌شده به حالت جنگ-فرار می‌رود. از سوی دیگر، هنگامی که لحن شما ملایم و دلسوزانه است، مغز سیگنالی برای آرامش و هماهنگ کردن با کلمات همسرتان بدون هیچ ترسی ارسال می کند.
 
بنابراین وقتی متوجه شدید که در لحظه دچار آشفتگی و اضطراب می شوید، نفس عمیقی بکشید و به خود یادآوری کنید که لحن خود را مثبت، آرام و آرام نگه دارید.
2. تنظیم هیجان
 
برخلاف آنچه ممکن است زوج ها فکر کنند، اغلب اعتبار هدف اصلی اکثر درگیری ها حل مشکلات نیست، بلکه بخشیدن به احساسات و رنج آنها در لحظه است. با این حال، پذیرفتن احساسات و نیازهای شریک زندگی‌تان زمانی که کنترل احساسات خود را ندارید و احساس می‌کنید در گفتگوی تعارض بسیار سنگین و تحریک شده‌اید، بسیار دشوار است.
 
یکی از راه‌های کاهش تنش و کمک به مدیریت و تنظیم احساسات خود، تمرین یک « تایم اوت است » . بله، چیزی که شنیدید درست است! زمان استراحت فقط برای بچه ها نیست. هدف واقعی استراحت این است که به هر یک از طرفین درگیر کمک شود تا افکار، احساسات و نیازهای خود را جمع آوری کند و بتواند محرک های عاطفی خود را مرتب کند.
 
 
وقتی متوجه شدید که در مکالمه با شریک زندگی تان مشغول هستید، یک برنامه مشترک داشته باشید که حداقل 20 دقیقه برای یک مراسم وقفه در نظر بگیرید. هرکدام گوشه ای ساکت در خانه پیدا کنید که بتوانید اعصاب خود را آرام کنید و مراحل زیر را تمرین کنید:
 
1. چند نفس عمیق بکشید و بدن خود را برای هر گونه سفتی و ناراحتی اسکن کنید و متوجه شوید که در کجا استرس و اضطراب دارید.
 
2. از خود بپرسید، " در حال حاضر چه احساسی دارم؟ ' , ' نیازهای من در این لحظه چیست؟ ' , ' در این زمان می خواهم شریکم چه چیزی درباره من بداند و بفهمد؟ ' .
 
به عنوان مثال، خود انعکاس شما ممکن است چیزی شبیه به این باشد: « در حال حاضر احساس اضطراب می کنم. من نیاز به اطمینان دارم که برای شما مهم هستم. می‌خواهم بفهمی که در این لحظه با احساس بی‌کفایتی دست و پنجه نرم می‌کنم، زیرا نمی‌توانم دستوری را که از من خواسته بودی به یاد . بیاورم در حال حاضر. بنابراین، میل به مرور خاطرات و زخم‌های قدیمی جلوگیری می‌شود و به کاهش قابل توجه تشدید کمک می‌کند، زمانی که شریک‌ها می‌توانند فرآیند درونی خود را پس از یک تمرین تایم‌آوت به اشتراک بگذارند و در مورد آن بحث کنند.
 
همچنین ببینید: تعارض رابطه چیست؟
 
 
3. تصدیق
 
گام بعدی این است که هر یک از شریک‌ها احساسات آسیب‌پذیری را که در نامزدی مجدد پس از تایم‌اوت بیان شده است، قدردانی، ارزش گذاری و تصدیق کنند. قدردانی به آرام کردن و تسکین اضطراب هر یک از طرفین کمک می کند و آنها می توانند با توقف ارسال سیگنال های خطر توسط مغزشان، دفاع خود را ناامید کنند. این نوع تعامل باعث ایجاد احترام، اعتماد و اطمینان در رابطه می شود.
 
وقتی زوج‌ها درد و نیازهای یکدیگر را در تعارض می‌پذیرند، اساساً مشکل را بیرونی می‌کنند و می‌دانند که هر دو در یک تیم هستند. آنها قبول می کنند که مشکل شما نیستید. همان مشکل مشکل است آنها می توانند گفت و گو را برای حرکت به سمت راه حل های سازنده آغاز کنند.
 
هنگامی که هر یک از شرکای رابطه بتواند لحن ارتباط خود را تعدیل کند، واکنش عاطفی قوی خود را تنظیم و آرام کند و بتواند آنچه را که در لحظه درگیری تجربه می کند را به دیگری بسط دهد و بیان کند، آنها را به هم نزدیکتر می کند و باعث می شود. رابطه آنها صمیمی تر است
 
مشاوره ازدواج
چرا برخورد یک طرفه همیشه دشوار است؟
 
چرا برخورد یک طرفه همیشه دشوار است
 
 
در این مقاله
 
    وقتی برای اطاعت از دستورات شریک زندگی خود آنجا هستید
    زمانی که شما و افکارتان به حداقل می رسد
    وقتی "هوم" و آه "بله" را در پاسخ به "دوستت دارم" می شنوید
    وقتی شریک زندگی تان به شما می گوید، این آنها هستند، نه شما!
    وقتی اهمیت شما در زندگی آنها خیلی کم می شود
    وقتی با وجود بی دقتی آنها را دوست داری
    چگونه یک رابطه یک طرفه را درست کنیم؟
    با شریکت صحبت کن
    روزهای خوب گذشته خود را به آنها یادآوری کنید
    تصمیم بگیرید که آیا می توانید آینده ای با هم داشته باشید
    مطمئن نیستید که آیا رابطه شما یک طرفه است؟
    نمایش همه
 
عشق مانند گیاهی است که برای ادامه رشد و تبدیل شدن به درختی پربار به آب و نور خورشید نیاز دارد.
 
 
 
به طور مشابه، یک رابطه مستحق نظر هر دو طرف است. هر دو شریک با همکاری موظفند روابط خود را در جهت درست هدایت کنند. هر دوی آنها باید گرمای رابطه خود را زنده نگه دارند.
 
با وجود این واقعیت که یک رابطه باید یک پیوند متقابل، پر از احساسات غنی و احساس رضایت باشد، یک رابطه یک طرفه استثنا می کند. چنین رابطه ای کلید ناراحتی است زیرا همیشه طرف مقابل را ناراضی نگه می دارد.
 
اگر ابراز عشق به تلاشی یک طرفه تبدیل شود و حرکات شما متقابل نباشد، این تضمین می کند که در یک رابطه یک طرفه هستید. چند نشانه کافی است که نشان دهد رابطه شما باری بر دوش کوچک شماست.
1. زمانی که برای اطاعت از دستورات شریک زندگی خود حضور دارید
 
اگر شریک زندگی شما بسیار مسلط است و مانند یک هژمون عمل می کند، احتمال اینکه یک رابطه یک طرفه باشد زیاد است.
 
اگر او سعی می کند به رابطه شما پویایی برده/ ارباب بدهد، قطعاً یک رابطه مطلق نیست.
2. زمانی که شما و افکارتان به حداقل می رسد
 
شما باید شنیده شوید، نه اینکه فقط صحبت کنید. اگر شریک زندگی شما به آنچه فکر می کنید یا احساس می کنید توجه نمی کند، چیزی کمتر از یک رابطه یک طرفه نیست.
ad
 
مشاوره ازدواج

 
اگر سعی می کنید به اندازه کافی عشق خود را به عسل خود ابراز کنید و پاسخ مثبت دریافت نکنید، شریک زندگی شما به وضوح شما را دست کم گرفته است. شریک زندگی شما ممکن است دیگر به شما علاقه ای نداشته باشد اگر تمام تلاش شما را نادیده بگیرد.
 
اگر نتوانستید آن سه کلمه جادویی را از زبان عزیزتان بشنوید، از طرف او علاقه‌ای نشان نمی‌دهد. اگر می خواهید به این رابطه یک طرفه ادامه دهید، به خودتان آسیب می زنید.
4. وقتی شریک زندگی تان به شما می گوید، آنها هستند و نه شما!
 
وقتی دیگر اولویت اصلی شریک زندگی تان نیستید و آنها خودشان را در اولویت قرار می دهند، این یک رابطه یک طرفه زشت است.
 
شما و شریک زندگیتان باید جزئی از یکدیگر باشید. خودخواهی نباید وجود داشته باشد.
5. زمانی که اهمیت شما در زندگی آنها خیلی کم می شود
 
وقتی خانواده و دوستان خیلی مهم به نظر می‌رسند و شما بعد از آنها در رتبه دوم هستید، بدون چای بدون سایه، این یک رابطه یک طرفه است. لازم نیست در زندگی شریک زندگی خود هیچ کس نباشید.
 
اگر شریک زندگی‌تان، بدون اینکه اهمیت زیادی بدهد، در یک جمع خانوادگی یا یک جلسه رسمی به شما توهین کرد، شما مستحق همه‌ی همدردی هستید زیرا بار یک رابطه یک طرفه را به دوش می‌کشید.
 
6. وقتی با وجود بی دقتی آنها را دوست دارید
 
اگر شما را دوست نداشته باشند واقعاً دردناک است. اگر به کسی اهمیت می دهید در بلاتکلیفی هستید، اما از شما مراقبت نمی شود. گاهی اوقات تقریباً غیرممکن است که به خاطر فرزندان از یک رابطه یک طرفه رها شوید. فردی که مسئولیت کارکردن آن را بر عهده دارد عذاب می کشد.
چگونه یک رابطه یک طرفه را درست کنیم؟
 
چگونه یک رابطه یک طرفه را درست کنیم
1. با شریک زندگی خود صحبت کنید
 
با شریک زندگی خود صحبت کنید. به او بگویید که از آنها چه انتظاری دارید و چگونه آنها این انتظارات را برآورده نمی کنند.
 
 
به آنها بگویید که سهل انگاری آنها شما را در معرض خطر قرار می دهد.
2. آن روزهای خوب قدیمی خود را به خاطر بسپارید
 
کاری کنید که خاطرات شیرینی را که در گذشته جمع آوری کرده اید به یاد بیاورند. کاری کنید که آنها جوهر گمشده رابطه شما را احساس کنند.
 مشاوره ازدواج
به آرامی شریک زندگی خود را لمس کنید، در چشمان او فرو بروید و کاری کنید که همه چیزهایی را که فراموش کرده اند به یاد بیاورند.
3. تصمیم بگیرید که آیا می توانید آینده ای با هم داشته باشید یا خیر
 
با یکدیگر صحبت کنید و برای نفع بیشتر تصمیم بگیرید. شما باید یکدیگر را از اهداف متقابل خود در مورد فرزندان و آینده آگاه کنید. بلاتکلیف نمانید و به نتیجه برسید.
 
در طول مسیر، انگیزه خود را از دست ندهید. وقتی احساس بی انگیزگی می کنید، نقل قول های یک طرفه رابطه را بررسی کنید که به شما کمک می کند تصمیم خود را بگیرید.
مطمئن نیستید که آیا رابطه شما یک طرفه است؟
 
برای از بین بردن تمام سردرگمی‌های خود و یافتن راهی برای خروج از آن، یک آزمون یک طرفه رابطه شرکت کنید. این کار خیلی چیزها را در درون نگری قرار می دهد.
 
اگر این سوال را مطرح کردید، به این معنی است که شما شریک زندگی خود را تا ماه و برگشت دوست دارید، و آنها تنها کسانی هستند که باید به این رابطه کمک کنند.
 
 
بخش:
مشاوره طلاق برای زوجین: چگونه همسر خود را به شرکت در آن جلب کنیم
 
مشاوره طلاق برای زوجین
 
در این مقاله
 
    مزایای مشاوره طلاق
    چگونه همسرتان را به مشارکت وادارید؟
    وحشت نکنید
    شریک زندگی خود را خوب بشناسید
    سعی کنید با آنها استدلال کنید
    رویکرد تاکتیکی
 
چالش برانگیزترین چیز در طول طلاق ارتباط بین شرکا است.
 
 
 
وقتی اوضاع به سمت پایین می رود، سطح راحتی کاهش می یابد و شرایط دشوار می شود. این به این دلیل است که در یک مقطع، همه چیز غیرقابل تحمل می شود و ما می خواهیم از هم جدا شویم. اما از سوی دیگر، ما از آسیب رساندن به شخصی که یکی از نزدیک ترین روابط با او را داریم می ترسیم.
 
این زمانی است که مشاوره طلاق وارد عمل می شود و صحبت کردن و گوش دادن بین همسران را بسیار آسان تر می کند. مشاوره طلاق مزایای زیادی دارد زیرا به زوجین کمک می کند تا مسیر مشخصی را طی کنند.
مزایای مشاوره طلاق
 
برخی از مزایا عبارتند از:
 
    به تعیین کننده بودن کمک می کند
 
مشاوره به درک اینکه زوج دقیقا چه می خواهند کمک می کند. این به زوج کمک می کند تا نسبت به تصمیم و مسیری که باید طی کنند، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. یعنی اگر زن و شوهر برای کار ازدواج تلاش کنند یا بخواهند از هم جدا شوند.
 
    به کاهش استرس کمک می کند
 
مشاور در مورد استراتژی های کاهش استرس به شما کمک می کند. احساساتی مانند اضطراب، افسردگی و خشم بخشی از یک ازدواج دشوار است. درمانگر به شما در رفع این مسائل مربوط به سلامت روان کمک می کند.
 
    این به خانواده کمک می کند تا با ساختار تغییر یافته کنار بیاید
 
 
 
خانواده درمانی چه بچه‌ها باشند و چه خانواده بزرگ، به آنها کمک می‌کند بفهمند که چگونه تحت تأثیر ابعاد تغییر یافته و راه‌های کنار آمدن با آنها قرار می‌گیرند. زیادی را متحمل به خصوص کودکان آسیب های عاطفی می شوند و روان درمانی به آنها کمک می کند.
 
    به رشد شخصی و خودآگاهی کمک می کند
 
مشاوره می تواند به شما ایده دهد که از ازدواج چه انتظاری دارید و اینکه آیا به آنچه که لیاقتش را دارید می رسید یا خیر. این راه را برای رشد خود هموار می کند و به شما کمک می کند ارزش خود را درک کنید.
 
مشاوره طلاق برای زوج ها ایده بسیار خوبی است، اما بسیاری از آنها برای شرکت در مشاوره همسرشان بسیار دشوار است.
 
از سوی دیگر، آن دسته از زوج های متاهلی هستند که کامل به نظر می رسند و هرگز نمی بینید که آنها دعوا کنند. شما فکر می کنید هیچ مشکلی در رابطه آنها وجود ندارد، اما ناگهان آنها می گویند: "ما طلاق می گیریم." طلاق آنها احتمالاً بدون مشاوره همسر به راحتی انجام می شود، اما زوج هایی که نمی توانند مسائل خود را به طور دوستانه حل کنند باید به دنبال مشاوره طلاق زوجین باشند.
 
دانستن اینکه طلاق یک عمل دوستانه نیست، اغلب برای یکی از شرکا مشکل ساز است. به حدی که شریکی که خواهان طلاق نیست از مراجعه به مشاور طلاق یا انتخاب مشاوره طلاق برای زوجین خودداری می کند.
چگونه همسرتان را به مشارکت وادارید؟
 
 
طلاق آسان نیست و اگر شریک زندگی تان نمی خواهد برای طلاق درمانی با شما بیاید زیرا برای او بی اهمیت است، مطمئن باشید وقتی طلاق اتفاق می افتد، خیلی سخت تر خواهد بود.
 مشاوره ازدواج
    نترس _
 
هرگز به همسرتان نگویید که طلاق یا مشاوره طلاق برای زوج ها شما را می ترساند. اگر نسبت به آن ترس و عدم اطمینان نشان دهید، طرف مقابل همیشه احساس می کند که مجبور نیست کاری را که شما می خواهید انجام دهد.
 
دلیل این امر از جمله این است که طرف مقابل نیز می ترسد. هیچ کس دوست ندارد طلاق بگیرد. این به این دلیل است که هیچ کس ازدواج نکرد و نمی دانست که مشاوره ازدواج و طلاق چگونه خواهد بود. بنابراین وقتی صحبت از مشاوره طلاق برای زوج ها می شود، همه می ترسند.
 
    شریک زندگی خود را خوب بشناسید
 
مطمئن شوید که اقداماتی که علیه او انجام می دهید موثر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر شما یک زن هستید و شریک زندگی شما یک مرد ماچو معاشقه است، مطمئن شوید که یک مربی طلاق را پیدا کنید که یک زن جذاب باشد.
 
مطمئناً، این ممکن است جنسیتی به نظر برسد، یا به نظر برسد که شما در حال پیشروی در مشکلات ازدواج خود هستید، اما درمانگران حرفه ای هستند و احتمالاً با افراد پیچیده تری کار کرده اند. شیر خروشان به موقع رام می‌شود و به یک بچه گربه تبدیل می‌شود.
 
    من باید با آنها استدلال کنم
 
ad
 
مشاوره ازدواج
 
به ندرت یک ازدواج از هم می پاشد زیرا فقط یک شریک به اندازه کافی به رابطه متعهد نبوده است، بنابراین مطمئن باشید که شریک زندگی شما را به عنوان بهترین هر دو دنیا نمی بیند. مهم نیست که هیچ نقصی در خودت نبینی. از این جمله برای متقاعد کردن استفاده کنید: «من هم بخشی از مشکل هستم. بیایید با هم راه حلی پیدا کنیم.»
رویکرد تاکتیکی
 
اگر روش های مثبت شکست خوردند، رویکردهای تاکتیکی بیشتری را امتحان کنید .
 
توضیح دهید که چگونه مشاوره طلاق برای زوجین نه برای شما بلکه برای فرزندان بسیار مهم است. اگر بچه ندارید کمی تخیل به کار ببرید و دلیل موجهی پیدا کنید تا همسرتان این باور را داشته باشد که باید مشاوره زوجین انجام شود. "عزیزم، مشکلات ما را کنار بگذار، ما باید این کار را برای بچه ها انجام دهیم. تو عاشق میکی کوچولو هستی، نه؟ ” - جمله قانع کننده خوبی است و دور از واقعیت نیست. کودکان از همه مهمتر هستند.
 
در ویدیوی زیر، سوزان ال. آدلر این ایده را ارائه می‌کند که اگر روابط خود را تقویت کنیم، به یک تیم تبدیل می‌شویم و اعتماد و حسن نیتی را ایجاد می‌کنیم که برای عبور از روزهای سخت به آن نیاز داریم. او سه ابزار را ارائه می دهد که می تواند به ایجاد روابط شادتر و پایدارتر کمک کند. ویدئوی زیر را تماشا کنید:
 
 
در پایان، اگر هیچ کاری درست نشد و فکر می کنید طلاق اجتناب ناپذیر است، امید خود را از دست ندهید. همچنین امکان مشاوره ازدواج برای یکی از همسران نیز وجود دارد. بنابراین برای طلاق یا مشاوره به تنهایی به یک درمانگر مراجعه کنید. روش های بسیاری برای مشاوره طلاق فقط برای مردان و زنان وجود دارد و مشاوره برای زوج های مختلط در حال حاضر به طور منظم انجام می شود.
 
بخش:
6 دلیل برای دریافت مشاوره حرفه ای ازدواج
 
 
مشاوره حرفه ای
 
در این مقاله
 
    این چیزی بیش از یک "نصیحت" است
    آنها مغرضانه نیستند
    می توانید کمک دائمی دریافت کنید
    یک نفر برای میانجیگری در بحث ها حضور دارد
    آنچه شما می گویید محرمانه می ماند
    آنها وقف بهبود اوضاع هستند
    مشاوره آنلاین برای زوجین
 
مردی به نام جان اشتاین بک یک بار گفت: «تو می دانی که نصیحت چگونه است. شما فقط در صورتی آن را می خواهید که با کاری که می خواهید انجام دهید مطابقت داشته باشد. در این نقل قول طعنه ای وجود دارد، اما می دانید چیست؟ در آن نیز کمی حقیقت وجود دارد.
 
 
 

مشاوره ازدواج

 
با این حال، زیرا ممکن است زوج‌ها بهترین توصیه‌ها را از اعضای خانواده و دوستان دریافت نکرده باشند، و ممکن است نگران باشند که تنها در یک جلسه مشاوره ازدواج، موارد مشابه را دریافت کنند.
 
 
یا به این دلیل است که یکی یا هر دوی آنها احساس می کنند که همسرشان کاملاً اشتباه می کند، در حالی که اکثراً حق با آنهاست و نمی خواهند به حرف مشاور گوش دهند که خلاف آن را به آنها می گوید.
 
با این حال، واقعیت این است که انواع چیزهای خوبی از دریافت مشاوره ازدواج حاصل می شود.
 
مزایای بسیاری وجود دارد که ممکن است قبل از خواندن این مقاله به آنها فکر نکرده باشید. که امیدواریم طرز فکر شما را در مورد فرآیند مشاوره ازدواج و اینکه چگونه می تواند در نهایت برای شما، همسرتان و ازدواجتان مفید باشد، تغییر دهد.
1. این چیزی بیش از یک "نصیحت" است
 
اولین چیزی که باید در مورد مراجعه به مشاور یا درمانگر ازدواج در نظر داشته باشید این است که شما چیزی فراتر از نصیحت دیگران دریافت خواهید کرد.
 
مشاوران حرفه ای دارای صلاحیت هایی هستند که مجوز فعالیت در رشته خود را به دست آورده اند. از کتاب‌ها گرفته تا تست‌ها و تمرین‌ها، همه چیزهایی هستند که مشاوران ازدواج در آن مهارت دارند که می‌توانند به بهتر شدن ازدواج شما کمک کنند.
2. تعصب ندارند
 
یک مشاور ازدواج به وضعیت زناشویی بی طرفانه شما می آید
 
 
ممکن است شنیده باشید که کسی می گوید هرگز نباید در مورد مشکلات ازدواج با اعضای خانواده خود صحبت کنید زیرا آنها مدت ها پس از گذشت و فراموش کردن شما آنها را به یاد خواهند آورد.
 
دلیل این امر این است که آنها از نظر عاطفی به شما وابسته هستند. اما یک مشاور ازدواج به وضعیت زناشویی بی طرفانه شما می آید. آنها به دنبال یک نفر بیشتر از دیگری نیستند. هدف نهایی آنها اطمینان هر دو طرف از رضایت است. این به این سوال پاسخ می دهد که آیا مشاوره ازدواج مفید است؟
 
اما قبل از اینکه عمیقاً به دلایل مراجعه به مشاوره ازدواج بپردازیم، اجازه دهید ابتدا بفهمیم چه زمانی زمان مشاوره ازدواج فرا رسیده است.
 
    وقتی درگیری بی امان وجود دارد
    وقتی محبت و رابطه جنسی به عنوان مجازات در نظر گرفته می شود
    وقتی افکار تقلب به ذهن شما خطور می کند
    زمانی که سازگاری مالی وجود ندارد
    وقتی زندگی جداگانه خود را می سازید، بیشتر شبیه هم اتاقی ها، کمتر شبیه همسران
    وقتی هر دوی شما رازهایی را از یکدیگر پنهان می کنید
 
3. می توانید کمک دائمی دریافت کنید
 
حتی اگر دوست صمیمی دارید که می خواهید با او صحبت کنید، واقعیت این است که آنها زندگی و برنامه های خاص خود را دارند. این بدان معنی است که آنها ممکن است همیشه در دسترس نباشند. اما با یک مشاور ازدواج می توانید قرارهای خود را تعیین کنید. و از آنجایی که شما برای آنها هزینه می کنید، می توانید مطمئن باشید که مشاور شما زمان و سرمایه گذاری مالی شما را بسیار جدی خواهد گرفت.
4. کسی برای میانجیگری در بحث حضور دارد
 
 
چرا به مشاوره ازدواج مراجعه کنیم؟
 
گاهی اوقات افراد به این دلیل به مشاوره ازدواج مراجعه می‌کنند که نمی‌دانند چگونه مشاجرات را از طریق دیگری حل کنند.
 
و بنابراین، در حضور یک متخصص آموزش دیده، تحت بهترین مشاوره روابط، هر دو همسر می توانند نیازها و نگرانی های خود را بدون اینکه طرف مقابل آنها را قطع کند یا احساسات آنها را کاهش دهد، بیان کنند.
 
وقتی هر دو طرف بتوانند واقعاً به حرف یکدیگر گوش دهند، این به تنهایی می تواند برای رابطه آنها معجزه کند.
 
صحبت های میشل اوباما، بانوی اول سابق ایالات متحده را در مورد آنچه که از جلسات مشاوره ازدواج خود آموخته است، تماشا کنید:
 
5. آنچه می گویید محرمانه می ماند
 
آنچه شما می گویید محرمانه می ماند
 
از بین همه دلایل، شاید یکی از بهترین دلایل برای دریافت مشاوره حرفه ای مشاوره ازدواج این باشد که آنها از نظر قانونی ملزم به محرمانه نگه داشتن اطلاعات هستند.
 
این بدان معنی است که مهم نیست که در جلسات خود چه چیزی را به اشتراک می گذارید (بدون اینکه زندگی خود یا شخص دیگری را تهدید کند)، آنها باید خودشان را حفظ کنند.
 
هنگامی که تصمیم می گیرید امور زناشویی خود را با دیگران در میان بگذارید، همیشه یا لزوماً تضمین نمی شود.
 
6. آنها متعهد به بهبود اوضاع هستند
 
وقتی از افراد دیگر نصیحت می‌گیرید، اغلب فقط همین است. آنها آنچه را که فکر می کنند با شما در میان می گذارند و به سراغ چیز دیگری می روند. چه وضعیت شما بهتر شود یا نه
 
اما با یک مشاور ازدواج، تا زمانی که شما کاملاً متعهد به فرآیند مشاوره ازدواج برای زوج ها باشید و راهی برای سالم تر کردن ازدواج خود بیابید، آنها نیز همینطور هستند. اگر این بدان معناست که سه ماه یا سه سال با هم کار کنند، آنها مایل به انجام آن هستند.
 
داشتن یک مشاور ازدواج به معنای داشتن یک مدافع حرفه ای برای رابطه شماست. و صادقانه بگویم، هر زوج متاهلی شایسته دریافت چنین اطمینان و حمایتی هستند.
مشاوره آنلاین برای زوجین
 مشاوره ازدواج
برای کسانی که هنوز در مورد اینکه آیا ما به مشاوره ازدواج نیاز داریم یا نه، نمی‌دانند، مشاوره آنلاین ممکن است راه حل مناسبی باشد.
 
مشاوره ازدواج آنلاین توسط کارشناسان خبره مانند LMFTs و MFTs در ایالات متحده با اعتبار انجمن آمریکایی ازدواج و خانواده درمانی (AAMFT) یا روانشناسانی که از طریق هیئت روانشناسی (BOP) برای ایالت خاص خود مجوز دارند، ارائه می شود.
 
با دریافت مشاوره آنلاین زوجین مقرون به صرفه، زوج‌ها می‌توانند بر چالش‌های روابط به روشی قابل دسترس‌تر، محرمانه‌تر و راحت‌تر غلبه کنند.
 
 
جلسات درمانی، رابطه با متخصصان و جلسات منظم با یک مشاور درمانگر حرفه ای، همه با کلیک یک دکمه وجود دارد. مشاوره و مشاوره در
 
بنابراین، این سوال پیش می آید که چه زمانی باید به دنبال مشاوره آنلاین ازدواج بود؟
 
    زمانی که هر چیز دیگری را در حد توان خود امتحان کرده اید و اکنون به دنبال راه های موثری برای بازگرداندن اعتماد و عشق در رابطه خود هستید.
    در مقایسه با مشاوره ازدواج حضوری، ترجیح می دهید آن را در خانه داشته باشید و شاید از طریق ویدئو کنفرانس، پیامک یا ایمیل همراه با مکالمات تلفنی انجام شود.
    وقتی می خواهید آن را ترک کنید و رابطه را به صورت دوستانه به عنوان یک زوج به پایان برسانید، اما به دنبال راه های ازدواج والدین یا فرزندپروری مشترک هستید.
 
پس آیا مشاوره زوجین ارزشش را دارد؟ آیا مشاوره زوجین کمکی می کند؟ پاسخ هر دو سوال روشن است.
مشاوره ازدواج