تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی سامانه Dina Help Desk
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
معرفی سامانه Dina Help Desk 
نرم افزار Help Desk دنیا با توجه به الگوی ساختاری ITIL امکانات و ماژول های کاربردی خود می تواند به خوبی مشکلات موجود در شبکه را شناسایی و پشتیبانی کارمندان ، پرسنل و حتی نمایندگی ها و شعبات مختلف را آسانتر کند . این نرم افزار با دردست داشتن تکنیک ها و تئوری های سودمند و مبتنی بر دانش فناوری اطلاعات، قدم های موثر تری را جهت همراهی و ایجاد پشتوانه ی نرم افزاری برای کارشناسان و متخصصین کشورمان بر می دارد.

Help Desk دینا انتخاب هوشمندانه مدیران ارشد و مهندسین جامعه فناوری اطلاعات


وجود سطح کلانی از دستگاه ها ، کامپیوترها ، تجهیزات شبکه به همراه نیازمندی سازمان به مدیریت چرخه حیات آنها در سیستمی مدون و یکپارچه حقایقی از این دنیای جدید است که همیشه همراه کارشناسان و مدیران ارشد بود است که با ارائه یک سیستم یکپارچه Help Desk دینا می‌توانید بر بستر وب و موبایل آمار جامعی از موجودیت های یادشده را به همراه رضایت کاربران و مالکین آنها همیشه همراه داشته باشید.

ویژگی های منطبق با چارت سازمانی
سامانه Dina Help Desk به منظور دسترسی به تمامی موجودیت های سازمانی نظیر کاربران ، دارایی ها، و مدیریت رخدادها و وفرایند های وابسته به تمامی موارد مذکور در حوزه فناوری اطلاعات طراحی و پیاده سازی شده است از این رو یکی از قابلیتهای کاربردی سامانه اجرا و پیاده سازی آن روی بستر چارت سازمانی و تنظیم گزارشات و عملیات سیستم منطبق بر حوزه اختیارات کاربران در سطوح و طبقه بندی های مختلف نظیر منطقه ، شعبه ، نمایندگی و... می باشد که با توجه به این قابلیت با خیالی آسوده از انحصار اطلاعات سازمانی خود در طبقات متنوع سازمانی میتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید .

[تصویر:  help-desk-2-scaled-578x704.jpg]




فرآیند همکاری ما
ارائه ی دمو و جلسات پرزنت به صورت حضوری و آنلاین ، پشتیبانی و مشاوره قبل از خرید




[تصویر:  champio4.svg]
بهره مندی از سیستم واکشی چارت سازمانی منطبق بر ساختار اکتیودایرکتوری.


[تصویر:  spacecraft-3.svg]
بهره مندی از سیستم مدیریت و مونیتور مغایرت های سخت افزاری کامپیوتر ها.



[تصویر:  clients-img-6.png]
ثبت و مدیریت کاربران و مالکین سیستم تجهیزات.


[تصویر:  champio4.svg]
بهره مندی از فرم ساز هوشمند.


[تصویر:  spacecraft-3.svg]
بهره مندی از سیستم مدیریت فعالیت شرکت های پیمان کار و کاربران پیمانی.


 
بهره مندی از گزارش قطعات کامپیوتر ها نظیر RAM,VGA,CPU,H.D.D,Main Board.


[تصویر:  help-desk-3-scaled-578x704.jpg]

استانداردسازی فرایندها
یک مجموعه موفق همواره وام دار استفاده از تجربه ، تخصص و تکنیک هایی است که منطبق بر مطالعه و دانش به روز باشد. نرم افزار Help Deskدینا با توجه به الگوی ساختاری ITILامکانات و ماژول های کاربردی خود را با افتخار در این زمینه در اختیار متخصصان و فرهیختگان کشور قرار داده است تا بتوانند گام های موثری در راستای نیازمندی های خود بردارند.

ویژگی های کلیدی سامانه Help Desk دینا

سهولت در دسترسی و حل مشکلات در سریع ترین زمان ممکن همواره دغدغه مدیران موفق بوده است. نرم افزار Help Deskدینا تلاش نموده است تا با دردست داشتن تکنیک ها و تئوری های سودمند و مبتنی بر دانش فناوری اطلاعات، در این راستا قدم های موثر تری را جهت همراهی و ایجاد پشتوانه ی نرم افزاری برای کارشناسان و متخصصین کشورمان بردارد.

[تصویر:  spacecraft-3.svg]
سرعت در پردازش و تولید گزارشات
...
[تصویر:  clients-img-6.png]
کانورت و ایمپورت داده ها با چند کلیک ساده
...
[تصویر:  spacecraft-3.svg]
رعایت و به کار گیری راهکارهای ITIL
...
[تصویر:  clients-img-6.png]
ارتباط با سامانه های میزبان از طریق وب سرویس
...


سازگار با تمامی مرورگرهای رایج و پلتفرم های سخت افزاری
سامانه جامع Help Deskدینا با داشتن ظاهری جذاب و کاربر پسند همراه همیشگی شما در ارسال و بازبینی درخواست هایتان خواهد بود . با استفاده از این ابزار به راحتی در هر مکان و زمان قادر خواهیدبود درخواست های خود را ارسال ، بررسی و حتی ارجاع دهید که با توجه به سرعت عملکرد شما در رسیدگی به درخواست ها بسیار موثر خواهد بود.

[تصویر:  laptop.png]
سامانه Dina Help Desk که با نام نرم افزار Help Desk نیز شناخته می شود یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه های نرم افزاری برای دسترسی به تمامی موجودیت های سازمانی نظیر کاربران ، دارایی ها، و مدیریت رخدادها و فرآیندهای وابسته در شبکه های سازمانی و اداری است. استفاده ارگان ها و سازمان ها از این نرم افزار باعث می شود که فرایندهای پشتیبانی و مدیریتی شبکه های رایانه ای آسان تر و بهتر از قبل انجام شود .