تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دستگاه بسته بندی در کیش و قشم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از بهترین روش های کسب درآمد خانگی و صنعتی در کیش و قشم که دو جزیره بسیار زیبای ایران هستند؛ تولید محصولات غذایی و دارویی می باشد. بسیاری از این نوع محصولات تنها با کمک یک دستگاه بسته بندی به راحتی قابل راه اندازی هست. در این پست قصد داریم چند تعداد از دستگاه های بسته بندی که می توانید با آن کسب و کار آزاد در حوز تولیدات راه اندازی کنید و در جزایر کیش و قشم شروع به کسب درآمد کنید را به شما معرفی کنم:

دستگاه بسته بندی نسکافه در کیش
یکی از محبوب ترین محصولات که در کیش و قشم زیاد استفاده می شود، نسکافه - قهوه - علی کافه - کاپوچینو و... است. این محصولات به سادگی می توان توسط یک دستگاه بسته بندی قهوه و نسکافه در کیش و قشم راه اندازی کرد.

انواع میکسر صنعتی
میکسر های پودری ریبون بلندر در کیش و قشم هم جوابه! می تونید با این دستگاه ها انواع محصولات پودری رو میکس کنید سپس با انواع دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین اون ها رو روانه بازار کنید.

دستگاه ساشه پودری و مایع
همونطور که می دونید اگه از اهالی این مناطق باشید میدونید که کیش و قشم بهترین رستوران ها و فست فود ها رو داره. تمامی این مراکز نیاغز به انواع محصولات مثل سس های تک نفره - نمک تک نفره - فلفل تک نفره و... دارند. این محصولات رو به راحتی می تونید با انواع دستگاه ساشه تولید و بسته بندی کنید.

همچنین هتل های کیش از 3 ستاره تا 5 ستاره همه نیاز به دستگاه شیرینگ پک رستورانی - دستگاه ساشه - دستگاه بسته بندی - دستگاه بسته بندی وکیوم و ... دارند.
برای کسب اطلاعات بیشتر راجب انواع دستگاه بسته بندی وارد سایت زیر شوید:
https://arianzagrosmachinery.com