تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: درباره طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر بدانید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طراحی دکوراسیون داخلی دارای اصول و نکات ریزودرشتی است. باتوجه‌به اینکه هر فرد برای دکوراسیون منزل خود سلیقه? متفاوتی دارد، یک طراح حرفه‌ای باید بتواند عناصر و رنگ‌ها را جوری در کنار هم قرار دهد که هم مطابق باسلیقه? مشتری باشد و هم نتیجه? نهایی یک اثر هنری چشم‌نواز باشد. شرکت آکسا گروپ با داشتن تیم حرفه‌ای با به‌کارگیری بهترین متریال و طراحی‌ها اثری چشم‌نواز را برای مشتریان عزیز خلق می‌کند. برای اطلاع از قیمت و مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نحوه? انتخاب طرح و رنگ دیوارها، کف‌پوش، مبلمان، پرده‌ها و … باید به شکلی کاملاً اصولی انجام شود تا رنگ‌ها و حتی ظاهر تمام عناصر در کنار هم باعث زیبایی منزل شود. برای طراحی دکوراسیون داخلی سبک‌های مختلفی وجود دارد که شما باتوجه‌به سلیقه? خودتان می‌توانید یکی از آن سبک‌ها را برای منزل و یا محیط کسب‌وکارتان انتخاب کنید.
[تصویر:  -داخلی5.jpg]
انواع سبک دکوراسیون داخلی
در دکوراسیون داخلی چهار نوع سبک وجود دارد. سبک سنتی، مدرن، لاکچری و کلاسیک از انواع آن است. در ادامه با ما همراه باشید تا با توضیح هرکدام از این سبک‌ها آشنا شوید.
دکوراسیون سنتی
در دکوراسیون سنتی معمولاً از عناصری استفاده می‌شود که حال و هوایی قدیمی و نوستالژی به منزل می‌دهد. این نوع سبک برای هر منطقه? جغرافیایی متفاوت است. افرادی که به این سبک علاقه? زیادی دارند معمولاً از بودن در محیطی که برایشان یادآور فضای گذشته و سنت شهر یا کشورشان است احساس آرامش می‌کنند. در این سبک شاهد تنوع بسیار زیادی هستید. در این سبک بیشتر از عناصر سنتی مانند گلیم، سفال و … استفاده می‌شود. همچنین فرش و پرده‌ها هم باید دارای نقش و نگاری قدیمی باشند تا دکوراسیون منزل شما چشم‌نواز باشد. استفاده از گچ‌بری‌های خاص نیز می‌تواند این فضای سنتی را بیشتر برای شما تداعی کند. ایجاد آینه‌کاری در دیوار و یا سقف نیز در دکوراسیون سنتی مرسوم است. استفاده از کاشی‌کاری نیز می‌تواند زیبایی قشنگی به فضا بدهد. در دکوراسیون داخلی سنتی المان‌های زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد. در این میان سلیقه? شخصی هر فرد در نوع طراحی بسیار مؤثر است. باتوجه‌به سلیقه? شما تیم آکسا گروپ طراحی را انجام می‌دهد و پس از تأیید طراحی برای اجرای طراحی دکوراسیون داخلی اقدامات لازم انجام می‌شود.
[تصویر:  -داخلی4.jpg]
دکوراسیون کلاسیک
در دکوراسیون کلاسیک شاهد دکوراسیون سنتی و امروزی در کنار هم هستیم. در این سبک از رنگ‌های طلایی، کرمی، نقره‌ای و … استفاده می‌شود. رنگ‌ها در این سبک باید ملایم باشند. در این سبک معمولاً برای پرده‌ها از حریر و پارچه? مخملی استفاده می‌شود. برای انتخاب مبلمان‌ها هم می‌توانید از مبلمان نیمه استیل بهره ببرید.
[تصویر:  -داخلی3.jpg]
دکوراسیون داخلی مدرن
 سبک مدرن در واقع همان چیزی است که مطابق باسلیقه? جوانان است. افرادی که علاقه? زیادی به مد دارند و مدام می‌خواهند جدیدترین دکوراسیون و فضاها را تجربه کنند، انتخاب دکوراسیون مدرن می‌تواند بسیار مورد پسندشان باشد. در دکوراسیون مدرن هر روز ایده‌های جدید و ناب‌تری به وجود می‌آید. در دکوراسیون داخلی مدرن فرد می‌تواند یک طراحی منحصربه‌فرد و کاملاً جدید و اختصاصی را برای منزل خود داشته باشد. امروز سبک مدرن بسیار پرطرف‌دار است. هم برای منازل و هم برای ادارات از این سبک می‌توان استفاده کرد. ایجاد فضای مدرن برای کسب‌وکارهایی که مربوط به دیجیتال مارکتینگ هستند سبب شده تا در ذهن مشتریانشان تأثیر مثبتی گذاشته شود. وجود دکوراسیون مدرن در این نوع کسب‌وکارها یک ضرورت است. پیشنهاد آکسا گروپ به شما عزیزان این است که اگر می‌خواهید برای کسب‌وکار خودتان دکوراسیون داخلی انجام دهید حتماً علاوه بر سلیقه? شخصی، کسب‌وکارتان را نیز در نظر بگیرید. مثلاً برای یک فرش‌فروشی انتخاب دکوراسیون سنتی بسیار دلنشین‌تر از دکوراسیون مدرن است. البته باز هم‌بستگی دارد که شما فرش مدرن و یا سنتی می‌فروشید. پس حتماً پیش از هر اقدامی به طور کامل شرایط کسب‌وکار خود را بررسی کنید و آن را به تیم آکسا گروپ اطلاع دهید تا کارشناسان ما بتوانند شما را به‌خوبی راهنمایی کنند. در سبک مدرن شاهد سادگی خواهید بود. مبلمان‌ها در این سبک معمولاً مبلمان‌های راحتی هستند. استفاده از دکوری‌های زیاد در این سبک ممنوع است. استفاده از تابلوهای انتزاعی، هنری و مدرن می‌تواند به دکوراسیون شما کمک زیادی کند. استفاده از پرده و فرش‌های مدرن هم بسیار مهم است. رنگ فرش و پرده باید جوری انتخاب شود که در عین سادگی با کل فضا هارمونی داشته باشد. دکوراسیون داخلی مدرن برای خانه و کسب‌وکارهایی که دارای متراژ کمی هستند بسیار مناسب است و جلوه? بسیار خوبی به محیط می‌دهد.
[تصویر:  -داخلی2-1.jpg]
دکوراسیون داخلی لاکچری
در این سبک از وسایل گران‌قیمت و پرزرق‌وبرق استفاده می‌شود. استفاده از رنگ طلایی در این سبک بسیار مرسوم است. اگر متراژ محیطی که می‌خواهید برای آن از دکوراسیون لاکچری استفاده کنید بزرگ است، این سبک بسیار مناسب شما است. معمولاً از این سبک برای آرایشگاه‌های بسیار بزرگ و لوکس استفاده می‌شود. استفاده از عتیقه‌جات و فرش‌های دست‌بافت باعث می‌شود تا محیط شما بیشتر به این سبک نزدیک شود. وجود پرده‌های ابریشم و مبلمان استیل هم می‌تواند این سبک را در محیط به‌خوبی تداعی کند.
[تصویر:  -داخلی1-1.jpg]
 
تا اینجا با سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه آشنا شدید. همان‌طور که می‌دانید تمام المان‌ها باید جوری در محیط قرار بگیرند که علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی خوبی به محیط بدهند.
باید بدانید که نقشه? ساختمان شما در طراحی می‌تواند تأثیر زیادی بگذارد. از طرفی تقسیم‌بندی درست فضا یکی از مهم‌ترین هنرهایی است که یک طراح دکوراسیون داخلی باید داشته باشد. درست تقسیم‌بندی‌کردن فضا سبب شده تا زیبایی تمام عناصر دوچندان شود.
در دکوراسیون داخلی علاوه بر رنگ و نوع عناصر، جنس آنها هم مهم است. در نتیجه ایجاد یک فضای دل‌انگیز و چشم‌نواز نیاز به تخصص و شناخت کافی از انواع سبک‌ها و سلیقه‌ها دارد. برای اینکه بتوانید محیطی که دلخواهتان است را خلق کنید باید از یک متخصص کمک بگیرید. طراح دکوراسیون داخلی با انتخاب نقاط کانونی مناسب و سایر المان‌ها، طراحی را آغاز می‌کند. پیشنهاد می‌شود که پیش از خرید وسایل و المان‌ها اقدام به طراحی دکوراسیون کنید. درصورتی‌که خودتان می‌خواهید وسایل را تهیه کنید بهتر است دست نگه دارید تا کار طراحی محیط مورد نظرتان تمام شود. سپس باتوجه‌به آن برای خرید لوازم اقدام نمایید. در غیر این صورت می‌توانید کلیه? امور مربوط به خرید لوازم و عناصر را به شرکت آکسا گروپ بسپارید تا با خرید بهترین لوازم محیطی خارق‌العاده برای شما عزیزان فراهم کنیم.
منبع:دکوراسیون داخلی آکساگروپ