تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: میز اداری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برای انتخاب یک میز اداری علاوه بر قیمت و ظاهر کیفیت آن نیز بسیار مهم است. اندازه و همچنین سبک (مدرن و کلاسیک) میز نیز باید متناسب با متراژ و دکوراسیون دفتر انتخاب شود. میزهای اداری در انواع مختلفی در بازار به فروش می‌رسند. از این انواع می‌توان به میز مدیریت، میز معاون، میز کار گروهی، میز کنفرانس، میز پذیرش، میز کارمندی و … اشاره کرد. اگر فضای کمی دارید می‌توانید از میزهای کم‌جا برای کارمندان خود استفاده کنید.
میزهای اداری یکی از مهم‌ترین عناصر در دکوراسیون شرکت‌ها و ادارات هستند. برای داشتن یک فضای مناسب برای کسب‌وکارتان نیاز به انتخاب درست میز مدیریت، کارمندی و میز کنفرانس دارید. معمولاً مدیران شرکت‌ برای انتخاب میز مناسب وسواس زیادی به خرج می‌دهند و ممکن است در نهایت نتوانند به تصمیم درستی برسند. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم که حتماً با کارشناسان آکساگروپ تماس حاصل فرمایید تا شما را به‌درستی راهنمایی کنند.


[تصویر:  -اداری6.jpg]
نحوه? انتخاب میز
برای انتخاب درست میز باید به نکات مختلفی توجه کنید. ابعاد، جنس، کیفیت و زیبایی فاکتورهایی هستند که باید موقع خرید به آن‌ها توجه کنید. همچنین میز شما باید حتماً دارای کشو نیز باشد. وجود کشو در میزهای اداری جزء ضروریات است. کارمندان باید بتوانند به‌راحتی وسایل خود را در کشوهای میز جا بدهند. در غیر این صورت ظاهر محیط کار بسیار شلخته و نامرتب می‌شود. همچنین وجود نداشتن کشو سبب میشود که روی میز کارمندان بسیار شلوغ شود. بهتر است که حتما موقع خرید به این نکته توجه کنید.
جنس انواع میزهای اداری
میزهای اداری در انواع جنس در بازار به فروش می‌رسند. از این انواع می‌توان به ام‌دی‌اف، چوب، استیل و … اشاره کرد. سعی کنید از جنسی را خریداری کنید که در صورت استفاده? درازمدت کیفیت آن کاهش پیدا نکند. قطعاً قیمت میز اداری برای جنس‌ها و سایزهای مختلف متفاوت است. بااین‌حال شما می‌توانید متناسب با نیاز خود میزی باکیفیت تهیه کنید. برای خرید میز برای کارمندان جنس‌های ام‌دی‌اف و فلزی بسیار مرسوم است. جنس فلزی به نسبت ام‌دی‌اف می‌تواند ماندگاری بیشتری را برای شما داشته باشد. اگر داشتن کشو در میز برایتان مهم است باید از نوع ام‌دی‌اف استفاده کنید. در میزهای فلزی معمولاً کشو وجود ندارد. همچنین زیبایی میزهای ام‌دی‌اف به نسبت میزهای فلزی بسیار بیشتر است.
[تصویر:  -اداری4.jpg]
خرید میز اداری
برای خرید یک میز مناسب اداری باید به ابعاد آن خیلی دقت کنید. بهتر است که میز برای کامپیوتر، کیس و وسایل دیگر جای مناسبی داشته باشد. باید بر روی میز، برای عبور سیم موس، کیبورد، مانیتور و … فضایی وجود داشته باشد. البته استفاده از موس و کیبورد بی‌سیم می‌تواند زیبایی محیط کار را بیشتر کند. همچنین از شلوغی بیش از حد محیط کار جلوگیری میکند. اگر فضای کمی در اختیار دارید می‌توانید برای کارمندان خود از میز گروهی و تیمی استفاده کنید. همانطور که متوجه شدید میز اداری قیمت های مختلفی دارد. پس پیش از خرید، حتما مدل میز خود را انتخاب کنید.
میز مدیریت
این میزها معمولاً ال شکل و بزرگ هستند. صندلی ای که باید برای این میزها در نظر گرفت، باید بزرگ باشند و با میز هماهنگی داشته باشند. در این میزها معمولاً کشوهای بزرگی جهت جای‌دادن اسناد و مدارک وجود دارد. همچنین این نوع میزهای اداری می‌توانند به شکل  U نیز باشند. اگر فضای کمی برای اتاق مدیریتی خود دارید بهتر است که نوع L و U را انتخاب نکنید. این دو میز معمولاً فضای زیادی را از اتاق شما خواهند گرفت. 

میز اداری قابل تنظیم
نشستن مداوم کارمندان بر پشت میز آسیبی جدی به ‌سلامتی آنها وارد می‌کند. ازاین‌رو می‌توانید برای حفظ سلامتی کارمندان خود از میز قابل تنظیم استفاده کنید. در این صورت کارمندان می‌توانند در طی ساعات کاری خود بین نشستن و ایستاده کارکردن حق انتخاب داشته باشد. این میزها سبب شده تا کارمندان احساس راحتی بیشتر در محیط کار کنند.
میزهای قابل تنظیم معمولاً برقی هستند و به‌راحتی قابل تنظیم هستند. تنها با یک لمس ساده می‌توانید میز را در ارتفاع‌های مختلف تنظیم کنید. به دلیل برقی بودن این نوع میزها از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. انتخاب این نوع میزها برای همه? کارمندان با هر قدی می‌تواند مناسب باشد. همان‌طور که می‌دانید خرید میز با ارتفاع ثابت برای کارمندان مختلف با قدکوتاه و بلند خیلی مناسب نیست و درصورتی‌که ارتفاع میز با قد کارمند متناسب نباشد می‌تواند به‌مرورزمان باعث افت وضعیت سلامتی کارمند شود. برای اطلاع از قیمت میز اداری می‌توانید با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.
[تصویر:  -اداری2.jpg]
میز کار گروهی
این نوع میزها از حداکثر فضای موجود در دفتر استفاده می‌کنند. برای این نوع میزها انواع طرح‌ها و رنگ‌ها موجود است. میزهای کار گروهی برای کسب‌وکارهایی که کارمندان به شکل تیمی کار می‌کنند بسیار مناسب است. در این مدل به دلیل نزدیکی کارمندان به یکدیگر امکان تبادل اطلاعات مابین آنها بسیار آسان است.
در میزهای کار گروهی معمولاً بین 4 تا 6 کارمند میتوانند دور یک میز باشند. این نوع میزها دارای ابعاد استانداردی هستند. این ابعاد طوری انتخاب می‌شود که جای لازم برای تمام وسایل وجود داشته باشد. جنس میز گروهی از ام‌دی‌اف است و مقاومت مناسبی دارد. این میزها می‌توانند با کشو و بدون کشو باشند. میزهای کار گروهی معمولاً با بهترین کیفیت ساخته می‌شوند تا در درازمدت کیفیت خود را از دست ندهد. وجود میز کار گروهی سبب شده تا کارمندان بتوانند راحت‌تر فضایی تعاملی برای رشد ایده و خلاقیت ایجاد کنند. همچنین فضای بین کارمندان به فضایی دوستانه تبدیل می‌شود.
در این نوع میزها فضایی جهت عبور سیم‌ها در نظر گرفته شده است درنتیجه اصلاً شاهد به‌هم‌ریختگی و شلوغی بر روی میز نخواهید بود. برای میز گروهی می‌توانید هم از نوع خطی و هم از انواع دیگر بهره ببرید. در نوع خطی کارمندان همگی در کنار هم قرار می‌گیرند که این خود باعث ایجاد نظم در محیط کار می‌شود. همچنین می‌توانید از میزهایی استفاده کنید که کارمندان روبه روی‌هم قرار می‌گیرند.
[تصویر:  -اداری1.jpg]
اگر محیط اداری شما بزرگ است استفاده از نوع دوم به شما پیشنهاد می‌شود. اما اگر محیط شما کوچک است بهتر است که از نوع خطی بهره ببرید. نوع‌های دایره‌ای و چندضلعی نیز وجود دارد که متناسب با نوع دکوراسیون، سلیقه? شخصی و متراژ دفتر می‌توانید آنها را اسفارش دهید.
قیمت میز اداری برای هرکدام از این انواع متفاوت است. همچنین نوع جنس و کیفیت نیز به‌تنهایی می‌تواند بر روی قیمت تأثیر بگذارد. برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.
میز کنفرانس
میز کنفرانس برای جلسات و کنفرانس‌های مهم خریداری می‌شود. معمولاً از جنس ام‌دی‌اف، شیشه، چرم و … برای ساخت میز کنفرانس استفاده میشود. میزهای کنفرانس به شکل‌های مستطیلی، مربعی، بیضی و … در بازار موجود هستند. بهتر است برای اتاق‌های کنفرانس مستطیلی شکل از میز کنفرانس مستطیلی و یا بیضی استفاده کنید. همچنین برای اتاق کنفرانس مربعی شکل از نوع مربع و دایره‌ای بهره ببرید.
در شرکت‌های بزرگ معمولاً برای اینکه جایگاه رئیس به‌خوبی دیده شود از میزهای مستطیلی استفاده می‌شود. برای خرید میز اداری کنفرانسی بهتر است که از شرکتی خریداری کنید که محصول خود را برای مدتی ضمانت می‌کند و خدمات پس از فروش خوبی دارد. میز کنفرانس به دلیل اینکه قرار است برای مدت زمانی طولانی مورداستفاده قرار بگیرد بهتر است که حتماً از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار باشد.
[تصویر:  -اداری5.jpg]
برای سفارش میز کنفرانس باید بدانید که چه تعداد افراد می‌خواهند دور میز بنشینند. معمولاً میزی که دارای طولی برابر با دو متر باشد، می‌تواند برای نشستن شش نفر مناسب باشد. در یک اتاق 12 متری مربع شکل می‌توانید یک میز کنفرانس مربعی با ابعاد 6 متر قرار دهید. وجود فضای خالی در اطراف میز الزامی است.
برای خرید میز اداری کنفرانس تنوع زیادی وجود دارد. می‌توانید از نوع قایقی و U شکل نیز استفاده کنید.
منبع:میز اداری آکساگروپ