تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کمد لباس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در خانه‌های امروزی برای قراردادن لباس، کیف و کفش در هر اتاقی وجود داشتن کمد لباس الزامی است. وجود آن سبب منظم‌تر شدن اتاق می‌شود و از به‌هم‌ریختگی وسایل جلوگیری می‌کند. امروزه با وجود طراحان بسیار خلاق در زمینه? دکوراسیون، انواع مختلفی از کمدهای لباس با طرح‌ و رنگ‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسد. باتوجه‌به نوع متریال و متراژ، قیمت کمد لباس در انواع مختلف با یکدیگر متفاوت است. همچنین اگر می‌خواهید کمد لباس جدیدی داشته باشید و طراحی آن منحصربه‌فرد و کاملاً سفارشی باشد، می‌توانید با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان آکسا گروپ به شما مشاوره? تخصصی دهند. شما می‌توانید انواع کمد لباس زنانه، پسرانه، کودک، عروس و زنانه را با ظاهری بسیار شیک و زیبا متناسب با فضای اتاقتان داشته باشید.

در ادامه می‌خواهیم به توضیح انواع مختلف کمدها بپردازیم. درصورتی‌که هنوز نمی‌دانید که کدام مدل برای فضای منزلتان مناسب است، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در انتهای این مقاله به یک نتیجه? خوبی برای سفارشتان خواهید رسید.
[تصویر:  %DA%A9%D9%85%D8%AF-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B32.jpg]
انواع کمد لباس
همان‌طور که می‌دانید اگر بخواهیم کمدهای لباس را بر اساس نوع درب تقسیم کنیم، به سه نوع درب ریلی، درب لولایی و درب آکاردئونی تقسیم می‌شوند. همچنین اگر بخواهیم آنها را از نظر جنس دسته‌بندی کنیم، می‌توان آنها را در سه دسته? هایگلاس (شیشه‌ای)، ام‌دی‌اف و چوب طبیعی جای داد.
[تصویر:  %DA%A9%D9%85%D8%AF-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B33.jpg]
کمد لباس ریلی
در این نوع درب کمد لباس به‌وسیله? یک ریل باز و بسته می‌شود. در نوع درب ریلی به‌هیچ‌عنوان نیازی به فضای اضافی برای باز و بسته‌شدن درب کمد دیواری نخواهید داشت. این مدل برای اتاق‌هایی که فضای کوچکی دارند بسیار مناسب است. درب‌های ریلی هم در انواع طرح و مدل در بازار موجود است که می‌توانید متناسب با دکوراسیون و سلیقه? خود طرح مناسبی را انتخاب نمایید. در مدل ریلی حتی می‌توانید کل درب‌ها را آینه‌ای سفارش دهید که علاوه بر بزرگ‌تر نشان‌دادن فضای اتاق باعث افزایش نور و روشنایی در اتاق نیز می‌شود. اما درب تمام شیشه‌ای معایبی نیز دارد.
 
از این معایب می‌توان به لک شدن دائمی آینه و ماندن اثر انگشت اشاره کرد. ازآنجایی‌که متراژ زیادی از اتاق آینه است، تمیز نگه‌داشتن آن کمی دشوار است و ممکن است در درازمدت خسته‌کننده باشد. برای رفع این مشکل می‌توانید قسمتی از درب کمد لباس را آینه? قدی بگذارید و مابقی درب را ام‌دی‌اف کار کنید. در این صورت هم از نور و روشنایی بیشتر بهره می‌برید و هم مشکلات درب تمام آینه‌ای را نخواهید داشت. برای ترکیب آینه و ام‌دی‌اف در درب، طرح‌های مدرن بسیار زیادی در بازار وجود دارد. همچنین اگر برایتان آینه? قدی مهم نیست می‌توانید از درب‌هایی استفاده کنید که با سایزهای مختلف آینه طراحی شده است. این نوع طراحی درب‌ها نیز می‌تواند بسیار خیره‌کننده و زیبا باشد.
 
کمد لباس ام‌دی‌اف
بسیاری از افراد علاقه? زیادی به چوب دارند. همان‌طور که می‌دانید قیمت کمد لباس با چوب طبیعی بسیار زیاد است. امروزه اکثر افراد ام‌دی‌اف را جایگزین چوب طبیعی می‌کنند. استفاده از ام‌دی‌اف علاوه بر ارزان‌تر بودن مزایای دیگری هم دارد. ام‌دی‌اف در مقابل کپک، قارچ و رطوبت مقام است. پس از این بابت هیچ نگرانی ای نداشته باشید. همچنین در صنعت چوب یکی از باکیفیت‌ترین متریال‌ها، ام‌دی‌اف است. ام‌دی‌اف رنگ‌بندی‌های متنوع و فوق‌العاده‌ای دارد، در نتیجه طراحان دکوراسیون داخلی برای طراحی کمد لباس جدید هیچ محدودیتی ندارند و هر بار می‌توانند یک اثر هنری بسیار متفاوتی را برای مشتریان خلق کنند. شاید فکر کنید که ممکن است ظاهر نهایی محصول چوب طبیعی با ام‌دی‌اف متفاوت باشد. اما باید بدانید که در نهایت شما هیچ تفاوتی را بین چوب طبیعی و ام‌دی‌اف نخواهید یافت. با این تفاوت که استفاده از ام‌دی‌اف بسیار قیمت مناسب‌تری نسبت به چوب طبیعی دارد.
اگر قصد خرید کمد لباس آماده را دارید باید بدانید که تمام کمدهای آماده از جنس ام‌دی‌اف هستند. امروزه این کمدها به دلیل قیمت مناسب‌تری که از نوع سفارشی آن دارند، بسیار محبوب و پرطرف‌دار هستند. برای خرید این نوع کمدها می‌توانید به‌راحتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا انواع طرح و مدل را برایتان ارسال کنند.
 
کمد لباس با درب لولایی
اگر اتاقتان فضای کافی برای باز شدن درب کمد را دارد بهتر است که از نوع درب لولایی استفاده کنید. در این نوع شما می‌توانید هم سبک مدرن و هم کلاسیک را داشته باشید. اما معمولاً برای سبک دکوراسیون کلاسیک مناسب‌تر است. در نوع لولایی شما برای تمیزکردن و استفاده از طبقات، دسترسی بهتری را به نسبت درب ریلی خواهید داشت. البته لازم به ذکر است که لزوماً نباید تمام قسمت‌های یک کمد با درب ریلی و یا لولایی ساخته شود. شما می‌توانید برای قسمت‌های مختلف کمدتان درب ریلی یا لولایی داشته باشید. برای این کار شما به کمک طراح کمدتان می‌توانید متناسب با نوع کاربرد هر طبقه و فضای اتاقتان ترکیبی از درب ریلی و لولایی داشته باشید.
بسیاری از افراد امروزه برای دکوراسیون اتاق فرزندان خود اقدام به سفارش کمد لباس جدید می‌کنند. معمولاً به دلیل فضای کم اتاق طرحی را انتخاب می‌کنند که علاوه بر کمد شامل میز تحریر هم باشد. در این مدل که کاملاً می‌تواند متناسب با متراژ شما توسط آکسا گروپ طراحی شود، می‌توانید یک دیوار کامل را به کمد و میز تحریر اختصاص دهید و با هزینه‌ای کمتر از فضا و دکوراسیون بهتری برخوردار شوید.
[تصویر:  %DA%A9%D9%85%D8%AF-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B35.jpg]
کمد لباس با درب آکاردئونی
یکی از درب‌های مناسب برای متراژ بالایی از کمد، درب آکاردئونی است. این نوع درب برای باز شدن به نسبت ابعاد اصلی کمد، فضای خیلی کمتری از بیرون اتاق را اشغال می‌کند. با این تفاوت که دسترسی فوق‌العاده‌ای هم به تمام طبقات به شما می‌دهد. زیبایی این نوع درب‌ها شگفت‌انگیز است. یکی از مزایای این نوع درب این است که به‌صورت ترکیبی از نوع درب ریلی و لولایی استفاده می‌کند. درب‌ها از بالا و پایین به یک ریل وصل است. در نتیجه بر خلاف درب ریلی فضایی از داخل کمد را اشغال نمی‌کنند. درصورتی‌که متراژ کمد دیواری شما بسیار بالاست و فضای اتاق شما هم بزرگ است، استفاده از این نوع درب به شما پیشنهاد می‌شود؛ چون علاوه بر زیبایی، فضای کمتری از محیط بیرون اتاق را برای باز و بسته‌شدن درب‌ها می‌گیرد. همچنین برای داشتن طبقات بزرگ یک‌پارچه دچار هیچ مشکلی نخواهید شد.
برای اطلاع از قیمت کمد لباس با درب آکاردئونی با کارشناسان آکسا گروپ تماس حاصل فرمایید.
منیع:کمد لباس آکساگروپ