تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کابینت آشپزخانه سفید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کابینت آشپزخانه سفید طوسی مات

ترکیب رنگی سفید و طوسی به دلیل اینکه هر دورنگ جزء رنگ‌های خنثی هستند، محیطی آرام و یکنواخت  را برای شما ایجاد می‌کند. این ترکیب رنگی را می‌توانید هم در کابینت‌های براق و هم مات داشته باشید. استفاده از رنگ طوسی تیره با سفید می‌تواند فضایی کاملاً مدرن به شما بدهد. اگر در مورد اینکه بخواهید کابینت را مات و یا براق سفارش دهید شک دارید، بهتر است که این مقاله را مطالعه کنید تا با مزایا و معایب کابینت مات و براق آشنا شوید. در نگاه اول باید بدانید که نظر و سلیقه? خانواده? شما چه است. انتخاب کابینت آشپزخانه سفید طوسی مات و براق کاملاً سلیقه‌ای است. بسیاری از افراد به‌هیچ‌عنوان از نوع مات و یا براق خوششان نمی‌آید. اما اگر هر دو نوع مات و براق را دوست دارید، باید به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بین مات و براق یکی را انتخاب کنید. متراژ آشپزخانه? شما یکی از نکات مهمی است که می‌تواند در انتخاب کابینت مات و براق برای شما محدودیت ایجاد کند. در آشپزخانه‌های کوچک برای بزرگ‌تر نشان داده شدن محیط بهتر است که از نوع براق استفاده شود. میزان نور طبیعی موجود در آشپزخانه هم می‌تواند در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه بسیار تأثیرگذار باشد. اگر نور طبیعی در محیط آشپزخانه زیاد است می‌توانید از کابینت مات استفاده کنید. در غیر این صورت کابینت سفید طوسی براق خریداری کنید تا همان نور موجود در فضا را منعکس کند و به افزایش نور آشپزخانه کمک کند.
لازم به ذکر است که کابینت‌های مات دارای روکش ملامینه هستند و کابینت‌های براق با روکش هایگلاس ساخته می‌شوند. قیمت کابینت ملامینه با هایگلاس متفاوت است. درنتیجه برای انتخاب لازم است که حتماً بودجه? مورد نظرتان را در نظر بگیرید. کابینت مات نیاز به تمیزکردن کمتری به نسبت کابینت‎های براق دارد. پس اگر این موضوع برایتان مهم است و نمی‌خواهید که وقت زیادی را برای تمیز نگه‌داشتن آشپزخانه صرف کنید بهتر است که از کابینت مات استفاده کنید.
[تصویر:  %DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8...B%8C-1.jpg]
انتخاب رنگ سفید یکی از بهترین گزینه‌ها برای رنگ کابینت آشپزخانه است. کابینت آشپزخانه سفید براق باعث ایجاد روشنایی در محیط آشپزخانه می‌شود. از طرفی با تمام عناصر منزل می‌تواند به‌راحتی هماهنگ شود. ترکیب رنگی سفید با رنگ‌های دیگر بسیار آسان است. لازم به ذکر است که این رنگ برای کابینت آشپزخانه همه‌پسند است و تا حد زیادی موقع فروش و یا اجاره دادن خانه به مشکلی بر نخواهید خورد. همان‌طور که می‌دانید کابینت‌ها یکی از مهم‌ترین عناصر در منزل هستند. باتوجه‌به اینکه امروزه آشپزخانه‌ها به طور کامل از سالن پذیرایی قابل دیدن هستند، انتخاب یک کابینت خوب باعث می‌شود که ملک شما سریع‌تر به فروش برسد و یا اجاره برود. همچنین انتخاب یک کابینت همه‌پسند سبب می‌شود که دکوراسیون آشپزخانه? شما برای اکثر افراد زیبا و چشمگیر به نظر برسد.
برای انتخاب رنگ می‌توانید از ترکیب کابینت آشپزخانه سفید طلایی و یا سفید طوسی استفاده کنید. وجود یک رنگ مکمل مانند طلایی و طوسی باعث بهترشدن دکوراسیون آشپزخانه? شما خواهد شد. در کل وجود رنگ سفید در دکوراسیون باعث ایجاد فضایی شیک، تمیز، دلباز و منحصربه‌فرد می‌شود.
[تصویر:  %DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8...%D8%AF.jpg]
تأثیر رنگ کابینت بر روحیه
رنگ سفید باعث ایجاد حس آرامش و تمیزی می‌شود. همچنین به دلیل اینکه باعث انعکاس نور می‌شود، فضا روشن‌تر و دلبازتر نشان داده می‌شود. در کل در دکوراسیون از رنگ‌های خنثی زیاد استفاده می‌شود که رنگ سفید از پرکاربردترین رنگ‌های خنثی است. رنگ سفید در آشپزخانه به محیط نظم می‌دهد و فضایی پر از انرژی مثبت ایجاد می‌کند.
برای سفارش کابینت آشپزخانه سفید طوسی با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.
 
معایب استفاده از رنگ سفید برای کابینت‌ها
رنگ سفید کمی فضا را سرد می‌کند. برای گرم‌شدن فضا بهتر است که در کنار رنگ سفید حتماً از یک رنگ مکمل هم استفاده کنید.
درصورتی‌که به بدنه? کابینت آسیبی وارد شود، حتی از فاصله? بسیار دور هم کاملاً قابل رویت است. به همین دلیل برای نگهداری از آن باید مراقبت بیشتری کنید.
وجود رنگ سفید در فضای زیاد بدون وجود رنگ مکمل باعث ایجاد یکنواختی و احساس خستگی می‌شود.
در کابینت با رنگ سفید لک‌های چربی و کثیفی‌ها به‌راحتی قابل‌مشاهده هستند در نتیجه نیازمند تمیزکردن مداوم است.
اگر از ترکیب رنگی مناسبی با سفید استفاده نشود ممکن است محیط برای شما غیردوستانه به نظر برسد.
 
 کابینت آشپزخانه سفید طلایی
ترکیب سفید طلایی یکی از بهترین و زیباترین ترکیب‌ها است. امروزه کابینت هایگلاس سفید طلایی بسیار موردتوجه قرار گرفته است. ایجاد یک فضای شیک و خاص را می‌توان با این ترکیب رنگی داشت. اگر به فضای شیک علاقه دارید می‌توانید از این ترکیب رنگی زیبا برای کابینت‌های خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید دکوراسیون آشپزخانه? شما علاوه بر شیک و لاکچری بودن ارزان هم باشد، انتخاب کابینت هایگلاس با رنگ سفید و طلایی به شما پیشنهاد می‌شود. برخی از افراد رنگ سفید را به‌عنوان رنگ اصلی و رنگ طلایی را به‌عنوان رنگ مکمل انتخاب می‌کنند. برخی هم رنگ طلایی را رنگ اصلی و رنگ سفید را رنگ مکمل قرار می‌دهند. این انتخاب کاملاً سلیقه‌ای است. اما در کل رنگ سفید به‌عنوان رنگ اصلی همه‌پسندتر است. اگر رنگ طلایی‌رنگ اصلی باشد، کابینت‌ها مانند یک طلای زیبا و درخشان به نظر می‌رسند.
برخی از افراد هم برای کابینت‌های مدرن خود از رنگ کاملاً سفید استفاده می‌کنند و فقط دستگیره‌ها را به رنگ طلایی نصب می‌کنند. این کار هم باعث ایجاد فضایی زیبا می‌شود. اگر فضای آشپزخانه? شما کوچک است بهتر است که بیشتر کابینت‌های آشپزخانه سفید باشد و فقط در فضاهای کمی از رنگ طلایی استفاده شود.
باید ترکیب رنگی را جوری انتخاب کنید که هم در نگاه اول بسیار جذاب باشد و هم پس از گذشت مدت زمانی دلتان را نزند. از ترکیب سفید طلایی می‌توانید هم در آشپزخانه با متراژ کم و هم زیاد استفاده کنید.
 
کابینت آشپزخانه سفید طوسی
یکی دیگر از ترکیب رنگی‌ها در کابینت آشپزخانه، استفاده از رنگ سفید و طوسی در کنار هم است. استفاده از طوسی کم‌رنگ و پررنگ کاملاً سلیقه‌ای است. استفاده از رنگ طوسی به‌عنوان رنگ اصلی و فرعی امکان‌پذیر است و در هر دو حالت، زیبایی خوبی به دکوراسیون آشپزخانه می‌دهد.
درصورتی‌که نور در آشپزخانه? شما کم است، انتخاب رنگ سفید و طوسی می‌تواند برای آشپزخانه? شما مناسب باشد. سفید و طوسی هر دو در دسته? رنگ‌های خنثی قرار دارند. استفاده از این دو برای کابینت می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. این ترکیب رنگی هم مانند ترکیب رنگی سفید طلایی مناسب متراژ بزرگ و کوچک است. هم در آشپزخانه? بزرگ و هم کوچک می‌توانید از این ترکیب رنگی زیبا استفاده کنید. ست‌کردن سایر عناصر منزل با رنگ سفید طوسی بسیار آسان است و اصلاً نیازی به‌صرف وقت و انرژی ندارد.
ترکیب سفید طوسی نیز به افراد حس آرامش و تمیزی را منتقل می‌کند. لازم به ذکر است که این ترکیب رنگی سرد است؛ اما به دلیل زیبایی ای که ایجاد می‌کند بسیار پرطرف‌دار است.
 
انواع رنگ سفید در کابینت
رنگ سفید دارای طیف گسترده‌ای است. موقع سفارش کابینت باید دقیق بدانید که چه رنگ سفیدی مد نظرتان است. از انواع رنگ سفید می‌توان به سفید مرمری، گچی، کرم، استخوانی، عاجی و … اشاره کرد.
رنگ طوسی و طلایی هم دارای طیف گسترده‌ای هستند. به‌عنوان‌مثال طوسی می‌تواند در درجات مختلفی تیره و روشن باشد. انتخاب رنگ درست در کنار هم می‌تواند نتیجه‌ای فوق‌العاده را برای شما به ارمغان بیاورد. می‌توانید برای انتخاب رنگ و طیف رنگی درست با کارشناسان آکساگروپ تماس حاصل فرمایید تا به‌درستی شما را راهنمایی کنند.
کابینت مات بهتر است یا براق؟
مات یا براق بودن هرکدام از رنگ‌ها هم می‌تواند نمای دکوراسیون آشپزخانه را کاملاً تغییر دهد. انتخاب کابینت مات و براق کاملاً سلیقه‌ای است. در هر دو حالت نتیجه می‌تواند خیره‌کننده باشد. اگر ظرافت برایتان مهم است از کابینت مات استفاده کنید. اگر هم درخشانی محیط آشپزخانه برایتان اولویت دارد انتخاب کابینت براق به شما پیشنهاد می‌شود. اگر در منزل کودک دارید بهتر است برای کمتر کثیف شدن کابینت‌ها از نوع مات استفاده کنید. اگر هزینه برایتان مهم است باید بدانید که کابینت آشپزخانه سفید طوسی براق از مات گران‌تر است.
[تصویر:  %DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8...D8%AF3.jpg]
تزیین کابینت آشپزخانه
استفاده از رنگ چوب در کنار ترکیب سفید طوسی می‌تواند گرمای لازم را به دکوراسیون آشپزخانه? شما بدهد. استفاده از شلف‌های چوبی و یا به‌کاربردن کمی چوب در محیط آشپزخانه می‌تواند ترکیبی زیبا برای شما ایجاد کند. همچنین در کنار رنگ سفید طوسی می‌توانید از ظروف طلایی برای تزیین کابینت‌های خود استفاده کنید. سعی کنید برای تزیین با رنگ طلایی زیاده‌روی نکنید. وجود رنگ طلایی زیاد باعث می‌شود که بعد از گذشت مدت زمانی فضا برایتان خسته‌کننده شود.
کابینت آشپزخانه سفید طلایی کلاسیک
از این ترکیب رنگی هم می‌توان در کابینت مدرن و هم کلاسیک استفاده کرد. تنها تفاوتی که وجود دارد این است که در سبک مدرن درب‌ها ساده هستند و در سبک کلاسیک از منبت‌کاری بر روی درب‌ها استفاده می‌شود. در این کابینت‌ها معمولاً رنگ اصلی سفید است و رنگ مکمل طلایی هست. رنگ طلایی برای منبت‌کاری‌ها استفاده می‌شود. استفاده از دستگیره‌های طلایی برای این سبک مناسب است. دقت کنید که دستگیره‌ها باید با سبک کلاسیک همخوانی داشته باشد. در سبک کلاسیک ترکیب رنگ سفید طلایی کمی حس ثروت را به بیننده منتقل می‌کند. ایجاد منبت‌کاری زیاد بر روی درب باعث شلوغی فضای آشپزخانه می‌شود. پس تاحدامکان سعی کنید طرحی را انتخاب کنید که در آشپزخانه ایجاد حس شلوغی و هم ریختگی نکند.
 
در نهایت لازم به ذکر است که انتخاب رنگ طلایی برای سطحی با متراژ زیاد پیشنهاد نمی‌شود. زیبایی رنگ طلایی زمانی به چشم می‌آید که در سطوح کم و تنها به‌عنوان رنگ مکمل استفاده شود.
 
منبع:کابینت آشپزخانه سفید آکساگروپ