تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کابینت آشپزخانه مدرن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
انواع مدل کابینت آشپزخانه مدرن و شیک

امروزه در بسیاری از دکوراسیون‌های مدرن از رنگ‌های پاستیلی برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده می‌کنند. این رنگ‌ها شامل آبی کم‌رنگ، صورتی، زرد ملایم و … است. اکثر جوانان از دیدن آشپزخانه‌ای با این ترکیب رنگی به وجد خواهند آمد. برای داشتن کابینت آشپزخانه مدرن و شیک می‌توانید از رنگ‌های پاستیلی برای درب کابینت ها استفاده کنید. اگر دیوارهای شما به رنگ پاستیلی است بهتر است که رنگ کابینت‌ها به رنگ سفید انتخاب شوند. برای ساخت رنگ‌های پاستیلی، رنگ های اصلی را با رنگ سفید مخلوط میکنند. نتیجه‎ی این ترکیب، رنگ‎های بسیار ملایم و زیبای پاستیلی است. برای اینکه دکوراسیون آشپزخانه‌ی شما بسیار زیبا و چشم نواز شود باید برای رنگ کابینت پاستیلی خود یک رنگ مکمل نیز انتخاب کنید. استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ مکمل یکی از بهترین گزینه ها و انتخاب هاست.
[تصویر:  %DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8...A%A9-1.jpg]
ترکیب رنگ کابینت پاستیلی با رنگ کرم
علاوه بر رنگ سفید، می‌توانید از رنگ کرم نیز به‌عنوان مکمل استفاده کنید. کرم دارای تناژ رنگی گرم است. درنتیجه وقتی در کنار رنگ‌های پاستیلی در دکوراسیون آشپزخانه به کار رود، محیطی چشم‌نواز ایجاد می‌کند.
ترکیب رنگ پاستیلی کابینت با رنگ طوسی و خاکستری
رنگ طوسی و خاکستری جزء رنگ‌های خنثی به‌حساب می‌آیند. ترکیب این دورنگ با رنگ‌های پاستیلی در آشپزخانه محیطی مدرن و شیک را ایجاد می‌کند. البته انتخاب رنگ مکمل تا حد بسیار زیادی به رنگ اصلی وابسته است. اما در کل انتخاب رنگ طوسی به‌عنوان رنگ مکمل برای آشپزخانه بسیار امروزی و پرطرف‌دار است.
استفاده از رنگ‌های پاستیلی سبب شده تا در دکوراسیون آشپزخانه شور و نشاط ایجاد شود. از طرفی به دلیل ملایم بودن رنگ‌ها پس از گذشت زمان، افراد خانواده دچار دل‌زدگی و خستگی نخواهند شد. انتخاب رنگ مخصوصاً در سبک مدرن بسیار سلیقه‌ای است. هر رنگی به کمک رنگ مکملی که برای آن انتخاب می‌شود می‌تواند زیبایی بصری و حس متفاوتی را به افراد منتقل کند. پس حتماً علاوه بر سلیقه شخصی‌تان برای انتخاب رنگ کابینت‌ها از یک کارشناس خبره کمک بگیرید تا محیطی لذت‌بخش در آشپزخانه‌تان ایجاد گردد.
کابینت آشپزخانه مدرن گلاس
کابینت‌های گلاس به دلیل سطح براقی که دارند، بسیاری از نظرها را به خود جلب کرده اند. جنس این کابینت‌ها از ام‌دی‌اف با ورق‌های گلاس است. این کابینت‌ها متناسب با رنگ و همچنین کیفیتشان می‌توانند قیمت‌های متنوعی داشته باشند. اگر در شهرهایی که دارای رطوبت بسیار زیادی است زندگی می‌کنید این نوع کابینت را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. کابینت آشپزخانه گلاس نسبت به رطوبت مقاومتی ندارد. از طرفی باید بدانید که امکان ایجاد خط‌وخش بر روی کابینت گلاس وجود دارد. درصورتی‌که بخواهید کابینت‌های گلاس را سفارش بدهید می‌توانید با انتخاب دورنگ دکوراسیون بسیار جذابی را برای آشپزخانه? خود ایجاد کنید.
 
کابینت فوق برجسته
درصورتی‌که طرف‌دار کابینت‌هایی با طرح چوب طبیعی هستید، این نوع برای شما مناسب است. در کابینت آشپزخانه مدرن فوق برجسته سعی شده تا از گره‌های چوب مصنوعی استفاده شود تا افراد با دیدن آن احساس متفاوتی را تجربه کنند. در این مدل می‌توانید از دورنگ برای کابینت خود استفاده کنید. استفاده از دورنگ مختلف می‌تواند جلوه? ویژه‌ای به آشپزخانه? شما بدهد. در این مدل شما شاهد برجستگی و فرورفتگی بر روی سطح کابینت هستید. درصورتی‌که سطح کابینت را با دست لمس کنید، حس لمس کردن چوب طبیعی برای شما تداعی می‌شود. تلفیق رنگ روشن و رنگ تیره در این مدل سبب زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه? شما خواهد شد.
برای مشاهده ی گالری کابینت آشپزخانه مدرن از لینک بازدید کنید.
کابینت آشپزخانه ملامینه
یکی از پرطرف‌دارترین کابینت‌های ام‌دی‌اف نوع مات آن است. در این نوع، کابینت از جنس نئوپان است که با روکش ملامینه پوشانده شده است. ملامینه‌ها کاملاً ضد خط‌وخش هستند و همچنین در مقابل رطوبت و آب مقام هستند. اما موضوعی که وجود دارد این است که نئوپان نسبت به رطوبت مقاومتی ندارد. در نتیجه استفاده از این نوع کابینت برای محیط‌های مرطوب و بخصوص برای سینک اصلاً مناسب نمی‌باشد. از لحاظ قیمتی کابینت ملامینه از قیمت کمتری نسبت به سایر متریال‌ها برخوردار است. در نتیجه قیمت برای شما مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.
 
برای داشتن یک آشپزخانه? مدرن باید از کابینت‌هایی با سبک مدرن استفاده کرد. اگر برای انتخاب کمی سردرگم هستید بهتر است که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید مطابق باسلیقه? خود بهترین کابینت را انتخاب نمایید. انتخاب کابینت آشپزخانه مدرن برای منزل جوان‌های امروزی بسیار هوشمندانه است و می‌تواند جلوه? زیبایی به فضای خانه? آنها دهد. همچنین اگر متراژ آشپزخانه کم باشد استفاده از این سبک می‌تواند بسیار مناسب باشد.
 ازآنجایی‌که بیشتر زمان یک خانم در محیط آشپزخانه سپری می‌شود، انتخاب درست طرح و رنگ کابینت‌ها می‌تواند در روحیه‌اش تأثیر بگذارد. پس اصلاً برای انتخاب عجله نکنید و با صبر و حوصله کابینت خود را انتخاب نمایید. این کار سبب شده تا فضای آشپزخانه برای مدت‌زمان طولانی برای شما دلپذیر باشد و همچنان از دیدن آن لذت ببرید.
 
کدام متریال برای کابینت آشپزخانه مدرن و شیک مناسب است؟
این سؤال برای اکثر افرادی که می‌خواهند کابینت سفارش دهند پیش می‌آید. انتخاب متریال بسیار مهم است. متریال خوب و باکیفیت سبب شده تا کابینت‌ها برای مدت‌زمان بیشتری دوام بیاورند. معمولاً برای اینکه بتوان سبک مدرن را اجرا کرد از متریال‌های مختلفی در ساخت کابینت استفاده می‌شود. از این نوع متریال‌ها می‌توان به استفاده از چوب، سنگ و شیشه اشاره کرد. اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید می‌توانید از چوب و سنگ‌های طبیعی استفاده کنید. کابینت‌ها در انواع جنس ساخته می‌شوند. از این انواع می‌توان به چوب طبیعی، ام‌دی‌اف، هایگلاس، پی‌وی‌سی، ممبران، ملامینه و فلزی اشاره کرد.
 برای کابینت‌های مدرن می‌توان از طرح‌های چوب و همچنین سنگ به‌عنوان روکش استفاده کرد. اگر هم علاقه‌ای به این دو نداشتید می‌توانید از روکش‌های ساده‌ی براق و یا مات بهره ببرید. اگر هم می‌خواهید برای برخی از درب‌ها از شیشه استفاده کنید، بهتر است که شیشه کاملاً یک‌دست باشد. استفاده از قاب برای درب شیشه‌ای تا حد زیادی کابینت را از فضای مدرن دور خواهد کرد.
 
دستگیره‌ها در کابینت آشپزخانه جدید مدرن
معمولاً در این سبک خیلی شاهد دستگیره نخواهید بود. معمولاً دستگیره‌ها به شکل مخفی و یا با طرحی بسیار ساده برای درب‌ها انتخاب می‌شود. برای یک‌دست‌تر نشان داده شدن کابینت‌ها بهتر است که از دستگیره استفاده نکنید. دستگیره‌ها علاوه بر اینکه بسیار کوچک هستند؛ اما تأثیر زیادی بر نتیجه? نهایی دکوراسیون آشپزخانه? شما دارند. پس با انتخاب درست می‌توانید زیبایی بیشتری به فضا بدهید.
اگر نمی‌خواهید برای کابینت‌های خود از دستگیره استفاده کنید، کابینت شما باید جزو یکی از انواع مگنت دار، دستگیره مخفی و دستگیره نواری باشد. در ادامه می‌خواهیم به توضیح هرکدام از این کابینت‌ها بپردازیم. پس با ما همراه باشید.
کابینت دارای مگنت
 
در این نوع کابینت‌ها دستگیره‌ای وجود ندارد و درب به کمک مگنت باز و بسته می‌شود. برای باز کردن درب این کابینت‌ها باید درب را با دست به سمت داخل فشار دهید و سپس آن را رها کنید. در این صورت درب باز می‌شود. برای بستن درب هم همین کار را باید انجام دهید درب را به سمت داخل فشار دهید تا درب بسته شود.
کابینت با دستگیره مخفی
در این نوع کابینت‌ها بر روی درب شیاری تعبیه می‌شود که در نگاه بیننده اصلاً به چشم نمی‌آید.
 
دستگیره نواری در کابینت آشپزخانه مدرن
نوع دیگری از کابینت‌های بدون دستگیره با نام دستگیره نواری در بازار به فروش میرسند.  در این مدل هم به‌راحتی می‌توانید درب را باز و بسته کنید.
دقت کنید که درب‌های بدون دستگیره در سبک کلاسیک هیچ جایگاهی ندارند. اگر نوع کابینتی که انتخاب کرده‌اید کلاسیک است حتماً باید متناسب با ظاهر آن یک دستگیره در نظر بگیرید. از طرفی در سبک مدرن برای کابینت‌های براق هم وجود دستگیره ضروری است. چراکه کابینت‌های براق به‌سرعت در تماس با دست لک می‌شوند و اثر انگشتان بر روی درب باقی می‌ماند. بدون دستگیره بودن این نوع کابینت‌ها باعث کثیفی مداوم درب‌ها شده و برای طولانی‌مدت شما را وادار به تمیزکردن هرروزه می‌کند که این موضوع برای شما خسته‌کننده و آزاردهنده خواهد شد. ازاین‌رو در سبک مدرن اگر کابینت شما براق نیست می‌توانید از مدل‌های بدون دستگیره بهره ببرید و شاهد زیبایی فوق‌العاده‌ای در محیط آشپزخانه شوید.
 
ویژگی‌های کابینت مدرن
کابینت‌های مدرن ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند. به‌عنوان‌مثال همگی دارای سطح صاف هستند. در کابینت آشپزخانه مدرن و شیک معمولاً از طرح‌های بسیار ساده استفاده می‌شود. در این سبک شما هرگز شاهد درب‌های طرح‌دار نخواهید بود. همچنین در سبک مدرن اشکال هندسی خاصی وجود ندارد. ازطرفی تاج‌های منبت‌کاری‌شده نیز در این سبک استفاده نمی‌شود. اگر نیاز به استفاده از دستگیره باشد تاحدامکان از ساده‌ترین دستگیره‌های موجود در بازار برای کابینت مدرن استفاده می‌شود.
 
آیا کابینت مدرن حساس است؟
این سؤالی است که بسیاری از افراد از کارشناسان آکسا گروپ می‌پرسند. باید بدانید که مدرن بودن کابینت‌ها مربوط به نوع سبک می‌شود و اصلاً به کیفیت مربوط نیست. شما می‌توانید برای سبک مدرن از بهترین متریال‌ها استفاده کنید تا برای مدت زمان بسیار طولانی در مقابل رطوبت، اشیا تیز، حرارت و … مقاوم باشد و کیفیت آن همواره مانند روز اول باشد. این موضوع بستگی بسیار زیادی به بودجه و متراژ محیط شما دارد. اگر آشپزخانه شما زیر 12 مترمربع است، باید حتماً از سبک مدرن استفاده کنید. همچنین به دلیل اینکه متراژ آشپزخانه بسیار کم است می‌توانید از بهترین متریال‌ها برای ساخت کابینت‌های خود استفاده کنید. در این صورت هزینه? کابینت شما خیلی سنگین نمی‌شود. اما اگر متراژ آشپزخانه? شما زیاد است ممکن است برای انتخاب متریال کمی به محدودیت مالی بخورید.
 
مزایای انتخاب سبک مدرن برای کابینت آشپزخانه جدید
 
یکی از اولین و مهم‌ترین فاکتورها هزینه است. هزینه? طراحی و اجرای کابینت‌های سبک مدرن بسیار کمتر از نوع کلاسیک است. اگر قیمت کابینت آشپزخانه برایتان خیلی مهم است انتخاب سبک مدرن علاوه بر زیبایی هزینه? کمتری را برای شما به همراه دارد. یکی از دیگر مزایای شگفت‌انگیزی که سبک مدرن را بسیار محبوب کرده است، تنوع رنگی آن است. برای انتخاب رنگ در این نوع کابینت‌ها شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت. از رنگ‌های شاد، فانتزی، گرم، سرد، تیره و روشن می‌توانید در این کابینت‌ها استفاده کنید. یکی دیگر از دلایلی که استفاده از کابینت مدرن برای آشپزخانه? کوچک پیشنهاد می‌شود این است که این کابینت‌ها فضای بیشتری به نسبت سبک کلاسیک در اختیار شما می‌گذارند. در سبک کلاسیک به دلیل وجود ستون‌های کار شده کمی از فضای داخلی کابینت‌ها کم می‌شود که در سبک مدرن این اتفاق نخواهد افتاد. امکان استفاده از هر نوع متریالی از جمله شیشه و سنگ هم یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت سبک مدرن است. برای اجرای سبک مدرن محدودیت فضایی وجود ندارد. هم در آشپزخانه‌های کوچک و هم در آشپزخانه‌های بزرگ امکان اجرای این سبک وجود دارد. این در حالی است که سبک کلاسیک تنها در متراژهای بزرگ قابل‌اجرا است.
[تصویر:  %DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8...%D8%AF.jpg]
نورپردازی در کابینت آشپزخانه مدرن و شیک
علاوه بر لوستر برای داشتن فضایی دل‌انگیزتر می‌توانید برای دکوراسیون آشپزخانه خود نورپردازی انجام دهید. می‌توان برای داشتن نور بیشتر در قسمت کانتر و سایر قسمت‌ها نور تکی قرارداد. این کار علاوه بر اینکه باعث دید بهتر شما موقع کار می‌شود، سبب زیبایی فضا نیز می‌گردد. حتی می‌توانید داخل کابینت‌ها هم از نور استفاده کنید. معمولاً این نورها بر روی سقف هر کابینت نصب می‌شود. استفاده از ال‌ای‌دی برای ویترین‌های موجود در کابینت هم باعث زیباتر دیده‌شدن ویترین می‌شود. اگر می‌خواهید از نور برای داخل کشوها استفاده کنید، بهتر است از نوعی استفاده کنید که به‌صورت خودکار در صورت‌باز شدن درب، لامپ روشن شود و در صورت بسته‌شدن درب، لامپ خاموش گردد. برای قسمت جزیره هم باید حتماً نور مناسبی در نظر بگیرید. تا موقع کارکردن (آشپزی و یا شستن ظروف) از نور مناسبی برخوردار باشید.
حتی می‌توانید برای کابینت آشپزخانه جدید خود از نورپردازی برای، قسمت بالای کابینت نیز استفاده کنید. این کار می‌تواند زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه شما بدهد.
 
منبع: کابینت آشپزخانه مدرن آکساگروپ
یراق شاپ بهترین و معتبرترین مرکز فروش و بورس یراق کابینت در تهران می‌باشد. در این مرکز شما می‌توانید بهترین انواع یراق را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.
https://yaraghabzar.ir/post/2/cabinet-ha...-in-tehran
مزایای استفاده از کابینت مدرن و شیک
کابینت مدرن با طراحی ساده و شیک و استفاده از مواد با کیفیت و اندازه‌ بندی مناسب، و عملکرد بالا، مزایای بسیاری دارد که در اینجا به طور خلاصه برخی از مزایای استفاده از کابینت مدرن را ذکر می‌کنیم:

ظاهر زیبا و شیک:
کابینت مدرن با طراحی اصولی و دقت در جزئیات ، به دکوراسیون خانه شما جلوه‌ای خاص، سادگی و زیبایی می‌بخشد.

ساماندهی و بهره‌وری بیشتر از فضای داخل :
با استفاده از کابینت مدرن، می‌توانید بر خلاف کابینت‌های کلاسیک که فضای پرتی زیادی برای ایجاد سرستون‌ها و گل‌ها و … ایجاد می کنند، فضای داخلی کابینت‌ها را بهینه‌تر و به صورت منظم‌تر ساماندهی کنید و از فضا بهره‌وری بیشتری ببرید.

مقاومت و دوام:
کابینت‌های مدرن از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته می‌شوند و دارای ضریب مقاومت بالا و دوام طولانی هستند.

تمیزکاری آسان:
با استفاده از مواد و روکش‌هایی که در کابینت مدرن استفاده می‌شوند، تمیزکاری آن‌ها به دلیل اینکه اغلب سطوح صاف تر و صیقلی تری دارند بسیار سریع تر و راحت تر است.

زمان اجرایی بسیار سریع تر:
یکی از بزرگ‌ترین مزایای کابینت سبک مدرن، اجرای بسیار سریع‌تر آن نسبت به سایر سبک‌ها است؛ که معمولاً بسته به شلوغی سفارش‌ها، حدود ۱۰ الی ۱۵ روز برآورد می‌شود.

صرفه جویی در هزینه:
انتخاب کابینت مدرن میتواند از نظر اقتصادی کم هزینه تر و باصرفه تر باشد البته انتخاب متریال های لوکس خارجی و با کیفیت تر بستگی به بودجه مشتری دارد.
منبع : کابینت گارنی
https://garniwood.com/product/modern-cabinet/
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо