تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین روش‌های لوله بازکنی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چند روش زیر باعث میشود لوله ها دچار گرفتگی بشوند:


گرفتگی چاه فاضلاب

دیر تخلیه شدن آب

بوی بد و نامطبوع فاضلاب

 
مراحلی که خدمت شما گفته خواهد شد جهت جلوگیری یا توصیه‌هایی برای پیشگیری از گرفتگی لوله و صرفه جویی در قیمت است تا در حد ممکن مجبور نباشید با شرکت خدمات لوله بازکنی یزد تماس بگیرید. همانطور که کارشناسان ما در استان یزد بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز میباشند. با روی کار آمدن تکنولوژی، تجهیزات و دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی و چاه بازکن باعث شد تا روش های سنتی باز کردن لوله ها توسط مواد شیمیایی فراموش بشود،چون استفاده از این مواد علاوه بر اینکه دارای خطر زیادی هستند و یا بعضا کشنده اند ،فقط بصورت موقت میتوانند مشکلات گرفتگی لوله ها را برطرف کنند. متخصصان دکتر لوله یزد پیشنهاد می‌کنند از ابزارآلات مجاز لوله بازکنی استفاده شود.

 بهترین روش‌های لوله بازکنی در منازل

ساخت فنر لوله بازکنی دستی

برای ساخت فنر لوله بازکن دستی چند گیره لباس را برداشته و قسمت خمیدگی آن را به خوبی صاف کرده تا همانند فنر لوله بازکنی یا چاه بازکنی عمل کند. سپس انتهای آن را با استفاده از یک انبر به شکل قلاب در بیاورید. توجه داشته باشید که از این وسیله فقط برای خارج کردن مواد زائد درون لوله ها استفاده کنید در غیر اینصورت ممکن است بوسیله فنر مواد بیشتری را وارد لوله کنید.

بعد از وارد کردن میله درون لوله و خارج کردن مواد زائد ، مقدار زیادی آب داغ آماده کرده و با استفاده از تاید یا مایع شوینده کف آلود کنید. تمام آب کفی درست شده را به سرعت وارد لوله کرده تا گرفتگی به صورت کامل حل شود.

روش‌های رفع انسداد لوله
 
بدون شک وقتی در منزل لوله ها دچار گرفتگی یا انسداد میشوند شرایط بدی بوجود می آید چون در خانه نمیتوانیم کار خاصی انجام بدهیم.ولی نیاز به رفع انسداد داریم.روش های قدیمی دیگر کاربردی ندارد و ممکن است مشکل را بصورت موقتی حل کند و به ندرت باعث باز شدن لوله می‌شوند، اما برگشت پذیری زیادی دارند زیرا ریشه یابی نشده اند و بعدا شما را با دردسر بزرگتری دچار میکند.

چندین روش باز کردن لوله که در خانه انجام میشود

باز کردن لوله ها با آب جوش ساده ترین و محتمل ترین راه برای اینکار میباشد.در صورتیکه کف و مواد روغنی باعث گرفتگی بشود این روش جوابگو است.به خاطر داشته باشید که لوله های پلاستیکی در برابر مواد داغ اسیب پذیر هستند.

دوم باز کردن مسیر لوله آب و فاضلاب با شیلنگ آب است. این مورد می‌تواند کار ساز باشد و مسیر را باز کند اما سختی این کار به مراتب از روش‌های دیگر بیشتر است. برخی نیز با میلگرد این کار را انجام می‌دهند که احتمال شکستگی لوله در این روش نیز زیاد خواهد بود. یک نکته مهم اینکه ممکن است شیلنگ در داخل لوله گیر کند و کار از آنچه که هست سخت‌تر شود.