تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاور ازدواج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاور ازدواج
 
روزی که با چشمان ستاره جلوی منبر می ایستادی، تصور نمی کردی روزی به مشاور ازدواج مراجعه کنی. بعد از چند سال احساس می‌کنید که دیگر نمی‌توانید کاری کنید که کارها انجام شود. تفاوت های زیادی وجود دارد - که شما خیلی دیر متوجه شدید. بزرگترین مشکلات به این دلیل به وجود می آیند که مردم یاد نگرفته اند که به طور واضح و موثر ارتباط برقرار کنند.
مشاوره ازدواج در کرج

 
آنری ون دن برگ، مشاور ازدواج، رابطه و تروما، این موضوع را اینگونه توضیح می دهد: «عشق به طور طبیعی نقش بزرگی در انتخاب شریک زندگی ما دارد. ما برای یکدیگر ساخته شده ایم. هیچ کس به شما نزدیک نمی شود. شما بیش از حد مایل هستید و می توانید دقیقاً همان فردی باشید که من به آن نیاز دارم - کسی که نیازهای من را برآورده کند ... اما با پیشرفت ازدواج شما، این لیوان های شیفتگی به آرامی اما مطمئناً از چشمان شما خارج می شوند و شروع به دیدن اشتباهات می کنید. چیزهایی هست که خراش می دهد. و چیزهای کوچک بامزه بامزه ای که بخشی از وجود شریک زندگی شما بود، اکنون به آرامی اما مطمئناً شروع به تبدیل شدن به عصبانیت می کنند..."
 مشاور ازدواج
وقتی زن و مردی با هم ازدواج می کنند، هر کدام شخصیت منحصر به فردی را برای ازدواج به ارمغان می آورند. گاهی اوقات این تفاوت های شخصیتی مکمل یکدیگر هستند و در یک رابطه سازگار ادغام می شوند. با این حال، اگر یک یا هر دو همسر انعطاف ناپذیر، تمایلی به دادن یا مخالفت شدید با تغییر داشته باشند، ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد.
 
هنگامی که یک زوج به تازگی ازدواج کرده اند، معمولاً زمانی از هیجان، اشتیاق و ایده آل گرایی جوانی به وجود می آید که می تواند بعداً تغییر کند. گاهی اوقات مشکلات زناشویی به دلیل فشار افراد دیگر یا موقعیت های استرس زا مانند:
 
    انتقاد از پدر و مادر شوهر؛
    کودکانی که نیازها و حضورشان اغلب مخل است و مانع از تماس زن و شوهر می شود.
    دوستانی که در زمان زن و شوهر دخالت می کنند;
    بحران هایی که ثبات خانواده را بر هم می زند و باعث استرس می شود.
    خواسته های شغلی که بر زن یا شوهر فشار می آورد و زمان دوری از ازدواج را از بین می برد. و
    بدتر شدن وضعیت مالی
 
همسران می توانند در برابر اکثر این عوامل مقاومت کنند. وقتی بی احساسی و لجبازی وجود داشته باشد، تنش و درگیری نیز به وجود می آید. با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و صحبت کنید. اگر صحبت نکنید، شریک زندگی تان نمی داند در قلب شما چه می گذرد. صادق باشید و خوب و بدی را که در روزتان اتفاق افتاده به اشتراک بگذارید. از یکدیگر حمایت کنید. همدیگر را تشویق کنید. یکدیگر را حمل کنید. برای همدیگر باشید.
 
اگر با ارتباط مشکل دارید، مشاوره را در نظر بگیرید. رفتن به مشاوره آسان نیست. برای برخی شرم آور است و می تواند به عنوان اعتراف به شکست تلقی شود. مشاوره اغلب در صورتی موثرتر است که یک زوج زودتر از آنها کمک بگیرند و تا زمانی که مشکلات خیلی بد شده باشند.
 مشاور ازدواج
آنری ون دن برگ می‌گوید: «تجربه من این است که اگر یکی روش‌های ارتباطی زوجین را بهبود بخشد و آنها را کارآمد کند، می‌توانید کل رابطه را تغییر دهید.»
 
اگر هر دوی شما می خواهید این ازدواج را نجات دهید و رابطه را به چیزی تبدیل کنید که هر دو در هنگام ایستادن مقابل منبر در ذهن داشتید، مشاوره ازدواج می تواند ارزش زیادی داشته باشد.
 
 
امضا کردن
که در
 
    ما کی هستیم | مزایای | اتصال | انتشارات | موسسه تحقیقاتی | سوال ها و جواب ها | به روز رسانی ها | با ما تماس بگیرید
 
WorkNet
خانواده شما
شغل شما
رفاه شما
پول تو
تو و قانون
شبکه های حرفه ای
جونگ ورکنده
جوانان
اس رید
خانه › مقالات › مشاوره ازدواج: بله یا خیر؟
مشاوره ازدواج: بله یا خیر؟
جمعه | 02 شهریور | 2016
 
کارن ون در برگ
 
 مشاور ازدواج
 
 
 
ازدواج یک موسسه فوق العاده است که امنیت، صمیمیت و امنیت را تضمین می کند.
 
با این حال، گاهی اوقات اتفاق می افتد که قایق ازدواج زوج ها به آب های بسیار متلاطم ختم می شود.
 
مشاوره ازدواج ده ها سال است که ارائه می شود، اما آیا مشاوره ازدواج می تواند راه حلی برای شما باشد و تغییری ایجاد کند تا قایق کوچک شما دوباره به آرامی حرکت کند؟
 
آنری ون در برگ، روانشناس اهل پرتوریا، می گوید که اغلب زوج ها گاهی اوقات دوران بسیار سختی را پشت سر می گذارند.
 
«مردم موجوداتی نیازمند محور هستند. همه چیز در وجود ما حول محور نیازها، نیازهای عاطفی، نیازهای شناختی، نیازهای اجتماعی، نیازهای مالی و فیزیکی می چرخد. اگر قرار است به دنبال شریک ازدواج بگردیم، تمرکز ما بر این است که این فرد تا چه حد بتواند نیازهای من را برآورده کند.»
 
او می‌گوید مشکلی که اغلب در ازدواج‌ها رخ می‌دهد این است که، همانطور که شما فردی با مجموعه‌ای از نیازها و انتظارات هستید، شریک زندگی‌تان نیز موجودی کاملاً منحصربه‌فرد با مجموعه‌ای از انتظارات و نیازهای منحصربه‌فرد است. شریک زندگی شما نیز مطمئناً می دانست که شما نیازهای او را در صورت بروز و ظهور برآورده خواهید کرد و خواهید کرد.
 
بنابراین، آنری معتقد است قطعاً امیدی به ازدواج وجود دارد. مشاوره ازدواج می تواند تفاوت بین ازدواجی باشد که رونق می گیرد و ازدواجی که به دادگاه طلاق ختم می شود.
 مشاور ازدواج
"اگر هر دو عضو ازدواج نیاز به نجات ازدواج دارند و می خواهند آن را به رابطه ای که هر دو در هنگام ایستادن مقابل منبر در ذهن داشتید تبدیل کنند، مشاوره ازدواج می تواند ارزش زیادی داشته باشد."
 
او می گوید که یک ابزار بسیار مفید در مشاوره ازدواج این است که زوج ها یاد بگیرند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
 
«نقش مشاور ازدواج قطعا قضاوت نکردن، ایجاد احساس گناه در یکی از اعضای رابطه و همچنین انتقاد نکردن است».
 
مشاوره ازدواج در کرج

او می گوید نقش یک مشاور ازدواج این است که به زوج ها تجهیزات کاربردی و به راحتی قابل اجرا بدهد تا آنها یاد بگیرند که روابط خود را به طور مثبت و کارآمد مدیریت کنند.
 
به این ترتیب، می توان رابطه را معکوس کرد و به سمتی فرستاد که هر دو را دوباره هیجان زده کند."
 
آنری می گوید که از طریق کاربرد و استفاده از ابزار، ازدواج دوباره به عشق در عمل تبدیل می شود.مشاور ازدواج
 
"اگر شما و شریک زندگی تان بدانید چه چیزی سطل های عاطفی شما را پر می کند، همه چیز می تواند بسیار راحت پیش رود."
 
زوج ها دوباره احساس قدرت می کنند تا در برآوردن نیازهای یکدیگر مشارکت کنند.
 
او می گوید یک رویکرد واقعا خوب در مشاوره ازدواج، یادگیری روش های ارتباطی فوق العاده است.
 
«طبق تجربه من، بسیاری از اوقات اگر روش‌های ارتباطی زوجین را بهبود بخشید و مؤثرتر کنید، می‌توانید کل رابطه را تغییر دهید و مطمئناً بهبود ببخشید. گاهی اوقات لازم است به شما یادآوری شود که نیازهای شما و همسرتان چیست. مشاوره ازدواج راه بسیار خوبی برای کشف مجدد آن است."
مشاور ازدواج