تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اجرای کناف روی دیوار
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اجرای کناف روی دیوار یک گزینه بسیار مناسب برای ساختمان های مسکونی و اداری به حساب می آید. آن ها به شکل صفحات، پانل ها یا تخته های صنعتی تولید می شوند. کناف با مقوا فشرده می شود و هسته مرکزی آن از گچ ساخته شده البته عناصر اضافی در تولید آن نیز به کار برده می شود. این مصالح ساختمانی تنوع بسیار بالایی دارند بنابراین می توانید انتخاب های متعددی داشته باشید. اجرای آن ها در بازه زمانی کوتاهی و توسط مجریان آموزش دیده صورت می گیرد.
انواع کناف
برای اجرای کناف روی دیوار می توان از چندین نوع کناف استفاده کرد. اگر شما قصد اجرای این نوع مصالح ساختمانی را دارید باید نوع درست را انتخاب کنید. اکنون چندین نوع محبوب کناف را معرفی خواهیم کرد.
کناف استاندارد
این مدل کناف به عنوان کناف ساده شناخته می شود و با ضخامت های متنوعی عرضه می شود. اجرای سقف کناف از این مدل رایج است اما مقاومت خیلی بالایی دارد. البته این نوع پانل های کناف در قسمت های مختلف بنا نیز نصب می شوند. پانل های ساده کناف از گچ ساخته شده اند و ترکیبات اضافی بسیار کم تری نسبت به دیگر انواع پانل های کناف دارند.
مقاوم در برابر آتش
کناف، حتی اگر در تماس مستقیم با آتش باشد، آتش نمی گیرد، زیرا حاوی سولفات کلسیم هیدراته و سایر ترکیبات است. هنگامی که در معرض آتش قرار می گیرند، مولکول های آب تبخیر می شوند و گسترش آتش را به تاخیر می اندازند. اجرای کناف روی دیوار از این نوع در ساختمان های مختلفی از جمله اداری بسیار رایج است.
هر چه ضخامت بیشتر باشد، مقاومت در برابر آتش بیشتر است. در برخی مواقع لازم است چندین صفحه را در کنار هم قرار دهید و مفاصل را به طور متناوب تغییر دهید. اگرچه برخی از ترکیبات مقاومت بیشتری دارند. برای اینکه به درستی کار کند، صفحات باید به درستی قرار گیرند، هر سوراخ یا فضایی، حتی کوچک، اجازه عبور آتش را می دهد. بنابراین توصیه می شود که نصب این پوشش توسط یک مجری کناف مورد اعتماد انجام شود.
مقاومت در برابر رطوبت
برای دیوارها کناف هایی مقاوم در برابر رطوبت وجود دارد که به خصوص در محیط های مرطوب خانه مورد استفاده قرار می گیرند. این صفحات از کاغذ تصفیه شده ساخته شده اند که جذب آب را کند کرده و رشد قارچ ها و باکتری ها را دفع می کند. در داخل این صفحات مواد افزودنی قرار داده شده است که اجازه می دهد مدت طولانی تری دوام داشته باشد و متلاشی نشود. اجرای کناف روی دیوار مقاوم در برابر رطوبت در مناطق مرطوب کشور نیز صورت می گیرد.
مزایای اجرای کناف
اجرای این مدل پوشش های مزایای بسیاری به همراه دارد که به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.
·[font=Times New Roman]       [/font]طرح های متنوع
·[font=Times New Roman]       [/font]زیبایی بصری فوق العاده
·[font=Times New Roman]       [/font]مقاومت در برابر حرارت، رطوبت و غیره
·[font=Times New Roman]       [/font]وزن کم
·[font=Times New Roman]       [/font]نصب سریع
·[font=Times New Roman]       [/font]مقرون به صرفه
·[font=Times New Roman]       [/font]عایق صوتی و حرارتی
کناف چگونه نصب می شود؟
اجرای کناف روی دیوار باید توسط نیروهای ماهر صورت گیرد اما به طور کلی نصب راحتی دارد. هنگامی که سازه های فولادی گالوانیزه از قبل نصب شده اند، باید شروع به قرار دادن کناف برای دیوارها کنید. برای این کار به پیچ، نوار، بتونه و یک برش تیز نیاز دارید. هنگامی که آن ها در جای خود قرار گرفتند، پایان کار باید با نوار فایبرگلاس و بتونه مخصوص آن انجام شود.
به همین ترتیب، هر گونه ترکی که در هنگام نصب ایجاد شده است، تعمیر می شود تا همه چیز عالی به نظر برسد. راز ماندگاری آن ها در انجام اتصالات بین صفحات هنگام نصب آن ها نهفته است. علاوه بر مواد اولیه، شرکت‌ های تولید کننده آن ها مواد دیگری را نیز ترکیب کرده اند که امکان استفاده در فضاهای مختلف را فراهم می ‌کنند.

سخن پایانی
فرقی نمی کند که شما چه نوع ساختمانی داشته باشید این نوع مصالح در انواع آن ها قابل اجرا هستند. توصیه می شود برای ماندگاری و افزایش طول عمر این محصولات از بهترین نوع آن ها استفاده کنید. شما می توانید از مجریان درباره بهترین نوع کناف برای دیوار اطلاعاتی را جویا شوید. مجموعه ما در زمینه اجرای کناف روی دیوار چندین سال است که خدمات متنوعی را ارائه می دهد. اگر قصد نصب این پوشش ها را دارید می توانید با مناسب ترین هزینه این خدمات را از ما درخواست کنید.