تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: با شرایط خرید خانه در ترکیه بیشتر آشنا شوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
خرید آپارتمان ارزان در قبرس شمالی با چند واحد واقع در ساحل غربی قبرس شمالی، فاصله این آپارتمان ها تا ساحل بسیار کم است و برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان ارزان برای گذراندن تعطیلات هستند، انتخاب خوبی است. به دلیل وجود ساحل و تفریحات شبانه.
از طرفی به دلیل وجود دانشگاه های بین المللی و مراکز آموزشی آمریکایی و انگلیسی در سواحل غربی قبرس شمالی، مکان مناسبی برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل و یا مهاجرت به قبرس شمالی را دارند.
آپارتمان ارزان برای خرید در قبرس شمالی در مجموعه ای متشکل از 3 بلوک استودیو، آپارتمان های لوکس و آپارتمان های یک و دو خوابه. همه دارای تراس مشرف به ساحل و دریا هستند. این مجموعه همچنین دارای استخر المپیک، استخر بی نهایت روی پشت بام، پارک کودکان و رستوران های مختلف است.
فاصله بین آپارتمان های ارزان در قبرس شمالی با اقساط و نقاط مختلف:
فرودگاه 50 دقیقه
بیمارستان 5 دقیقه
زمین گلف 5 دقیقه
پیست اسکی 40 دقیقه
قبرس شمالی در سال های اخیر رشد اقتصادی داشته و سرمایه گذاران بین المللی زیادی به دلیل هجوم گردشگران وارد این کشور شده اند. در چند سال گذشته چندین شرکت بین المللی در این کشور شروع به فعالیت کرده اند و بسیاری از آنها در پروژه های مختلف مسکن مشغول هستند. این جزیره زیبا به یکی از امن ترین کشورهای دنیا برای سرمایه گذاری تبدیل شده است، به طور کلی شرایط و ضوابط خرید خانه در قبرس جنوبی با شرایط و ضوابط خرید خانه در قبرس شمالی متفاوت است. برای خرید ملک در قبرس شمالی نیازی به رعایت مقررات اتحادیه اروپا ندارید، زیرا به عنوان عضو اتحادیه اروپا شناخته نمی شود.
در مورد شرایط و مزایای خرید آپارتمان در قبرس شمالی بیشتر بخوانید
 
مجله تایم استانبول را به لیست بهترین مکان های جهان اضافه کرد
 
مجله تایم در آخرین شماره خود فهرستی از بهترین مکان های جهان در سال 2022 را منتشر کرد. فهرست بهترین مکان های جهان مجله تایم 50 مکان عالی برای کاوش دارد که استانبول یکی از آنهاست.
این فهرست به‌عنوان راهنمایی برای کسانی است که می‌خواهند درک خود از جهان و ارتباطات انسانی را از طریق سفر پس از زمان‌های سختی که در مبارزه با کووید سپری کرده‌اند، بهبود بخشند.
همانطور که مردم در سازگاری با دنیای جدید بهتر شده اند، صنعت مهمان نوازی نیز بهتر شده است. سازگاری با بخش مهمان نوازی و همچنین فرصت ارائه تجربیات جدید و هیجان انگیز توسط مجله تایم هنگام انتخاب بهترین مقاصد جهان مورد توجه قرار گرفت. بندر گالاتا، دریا، استانبول، آسمان
به دلیل این شرایط، استانبول به عنوان "رنسانس طبیعی" توصیف شده است. این مجله همچنین در یک داستان کوتاه توضیح می دهد که چرا استانبول یکی از بهترین مکان های جهان است. در این مقاله به برخی از محبوب ترین مکان های استانبول اشاره می شود که هزاران نفر از سراسر جهان را به خود جذب می کند.
این مقاله همچنین دارای مناظر جدید و بازسازی شده استانبول است، از جمله اولین ترمینال زیرزمینی کروز گالاتاپورت، موزه مدرن استانبول توسط معمار برنده جایزه پریتزکر، رنزو پیانو، و مرکز فرهنگی آتاتورک. موزه هنر مدرن استانبول به عنوان اولین موزه هنر مدرن شهر برجسته است.
دگرگونی استانبول به عنوان "شهر جادویی ترکیه که نو شدن خود را تجربه می کند" توصیف می شود و با تغییر نام این کشور مرتبط است. این مقاله همچنین با صحبت در مورد گزینه های اقامتی غنی مانند ساحل در استانبول، خوانندگان را به سفر به استانبول تشویق می کند.
می‌توانید بقیه مقاصد پیشنهادی را در فهرست بهترین مکان‌های جهان در سال ۲۰۲۲ مجله تایم بیابید.
همچنین خانه پرشین از شما دعوت می کند تا راهنمای کامل خرید خانه در استانبول را مطالعه کرده و با کارشناسان این حوزه تماس بگیرید.