تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی بهترین تبلت های بازار
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بهترین تبلت های موجود در بازار دستگاه هایی از برندهای مختلف هستند که مجهز به امکانات و آپشن های مدرن و کاربردی هستند. این تبلت ها که مشخصات و عناوین آنها در زیر بررسی می شود، لزوما گران نیستند. اما آپشن های پرچمدار نیز در بین آنها دیده می شود که قیمت بالایی دارند.
شما می توانید با توجه به بودجه و نوع و سطح استفاده ای که مد نظر دارید یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار را انتخاب و خریداری کنید. اگر پس از مطالعه مشخصات بهترین تبلت های بازار قصد خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ها را دارید، کارشناسان تعمیرات تبلت در مرکز سخت افزار ایران پاسخگوی شما هستند.
مشخصات فنی بهترین تبلت های موجود در بازار
اگر قصد خرید تبلت را دارید، بهتر است قبل از خرید نگاهی به لیست زیر بیاندازید. ما تعدادی از بهترین تبلت های موجود در بازار ایران را بر اساس قیمت دسته بندی کرده ایم و مشخصات فنی هر کدام را بررسی کرده ایم. با مطالعه ویژگی های این دستگاه ها می توانید انتخاب راحت تری در بین بهترین تبلت های بازار داشته باشید.
بهترین تبلت های زیر 5 میلیون تومان
تبلت Lenovo M Tab 7
تبلت Lenovo Tab M7 را می توان ارزان ترین تبلت بازار دانست. این تبلت به صفحه نمایش 7 اینچی اچ دی، پردازنده چهار هسته ای، 1 گیگابایت رم با 16 گیگابایت حافظه و دو دوربین 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. در واقع با خرید این دستگاه تبلتی ارزان دارید که از حداقل امکانات و قابلیت ها بهره می برد.
 
[تصویر:  digiro.ir-10-750x430.jpg]
 
تب M8 لنوو
یکی دیگر از بهترین تبلت های بازار که می توانید با قیمتی کمتر از 5 میلیون تومان خریداری کنید، لنوو M8 است که همانطور که از نامش پیداست به صفحه نمایش 8 اینچی مجهز شده است. کیفیت نمایش این تبلت HD بوده و از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. پردازنده چهار هسته ای مدیاتک هلیو A22، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های این دستگاه است.
هواوی میت پد T8
هواوی در بازار بهترین تبلت های زیر پنج میلیون تومان جایگاه خوبی دارد. MatePad T8 با وجود قیمت پایین، از صفحه نمایش IPS برای همتراز با Samsung Galaxy Tab A و حتی بهتر استفاده می کند. بدنه باریک و سبک این تبلت در کنار ویژگی های دیگر آن را به یکی از بهترین تبلت های بازار تبدیل کرده که ارزش خرید دارد. اگر محدودیت های گوگل پلی را قبول دارید، می توانید از این تبلت خوش ساخت هواوی نهایت استفاده را ببرید.
گلکسی تب A7 Lite
به عنوان آخرین گزینه در لیست بهترین تبلت های بازار که کمتر از 5 میلیون تومان قیمت دارند، باید به گلکسی تب A7 لایت اشاره کرد. این تبلت دارای صفحه نمایش 8.7 اینچی TFT با رزولوشن 800 در 1340 پیکسل است و با اندروید 11 عرضه می شود.بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos، رم و حافظه مناسب با امکان پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا یک ترابایت، فلزی بدنه و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی های این تبلت است.
بهترین تبلت های بازار با قیمت کمتر از 10 میلیون تومان
گلکسی تب A8
اگر می خواهید کمی بیشتر هزینه کنید به سراغ لیست بهترین تبلت های زیر 10 میلیون تومانی بازار بروید. گلکسی تب A8 یکی از این مدل هاست که به صفحه نمایش 10.5 اینچی FHD با پنل TFT، اندروید 11 با پوسته One UI 3.1، تراشه Unisac Tiger T618، بلندگوهای استریو، باتری 7040 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 15 واتی مجهز شده است. . حسگر اثرانگشت این تبلت در کنار آن تعبیه شده و از طریق کارت حافظه می توان حافظه آن را افزایش داد.
اپل آیپد 10.2 نسخه 2021 (نسل نهم)
یکی دیگر از بهترین تبلت های بازار با قیمتی در حدود 10 میلیون تومان، آیپد 10.2 است. نسل نهم تبلت اپل مجهز به نمایشگر 10.2 اینچی رتینا است که از IPS LCD نیز پشتیبانی می کند. تراشه بایونیک A13، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، باتری 8557 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از نسل اول قلم اپل از مهم ترین ویژگی هایی است که نسل نهم آیپد را به یکی از بهترین تبلت های بازار تبدیل کرده است. جک 3.5 میلی متری هدفون و تاچ آیدی که از آیفون ها حذف شده اند از دیگر ویژگی هایی است که نشان از برتری این مدل نسبت به تبلت های دیگر دارد.
 
[تصویر:  4-1.jpg]
 
بهترین تبلت های زیر 20 میلیون تومان
آیپد مینی 2021
اگر بودجه شما بیش از 15 میلیون تومان است و به دنبال تبلت همه کاره هستید آیپد مینی 2021 بهترین پیشنهاد برای شماست. این تبلت مجموعه ای از بهترین امکانات و امکانات را با قیمتی نسبتا مناسب در اختیار کاربران قرار داده است.
صفحه نمایش 8.3 اینچی با رزولوشن 2266 در 1488 پیکسل با طیف رنگی وسیع و دقت رنگی بالا، پردازنده A15 Bionic با پردازنده گرافیکی پنج هسته ای اپل، دو دوربین سلفی و اصلی 12 مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، از مهمترین ویژگی ها ویژگی های این آیپد جذاب و دوست داشتنی است. نکته دیگر اینکه این تبلت از نسل دوم قلم اپل، تاچ آیدی و پورت شارژ Type C پشتیبانی می کند.
اپل آیپد ایر 2020
آیپد ایر 2020 آخرین گزینه در لیست بهترین تبلت های بازار است که می توانید با قیمتی در حدود 20 میلیون تومان خریداری کنید. این آی‌پد به سبک تبلت‌های جدید اپل طراحی شده است تا نسبت به مدل‌های قبلی خود کوچک‌تر، باریک‌تر و سبک‌تر باشد و دیگر نیازی به تعمیرات تبلت گران قیمت نداشته باشد. علاوه بر این، iPad Air 2020 از تراشه A14 Bionic استفاده می کند تا قدرت پردازشی بسیار بالایی داشته باشد. پشتیبانی از نسل دوم اپل پنسل در کنار دوربین بهتر و صفحه نمایش بزرگتر از دیگر ویژگی های این مدل است.
 
منبع: rainbow.novinblog.net