تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکات مهم در خصوص بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نکات مهم در خصوص بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
[list]
[*]اگر درب ماشین لباسشویی بسته نمی شود، ابتدا ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید. قفل درب ماشین لباسشویی را پیدا کنید و بررسی کنید که آیا شکسته است یا خیر. اگر چفت درب شکسته باشد باید آن را عوض کنید. پس از نصب مجدد قفل درب، یک تست شستشو انجام دهید تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می کند.
[*]بعضی افراد برای بسته شدن درب به صورت دستی، زبانه ای که در قسمت مکانیسم قفل درب وجود دارد را  به پایین می کشند تا درب بسته شود، اما این یک کار کاملا غلط و اشتباهی می باشد زیرا ممکن است دیگر نتوانید درب را باز کنید و باعث آسیب رساندن به دستگاه شوید.
[/list]
 
 
 
 
مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه کنید :
 
 
 
همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی به مشاوره رایگان و یا تعمیرکار متخصص نیاز دارید می توایند با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید .
 

 
ممنون از نویسنده عزیز. بسته نشدن درب ماشین لباسشویی از مشکلات پر تکراریه که خیلیا تجربه اش کردن و بروز این مشکل عملا لباسشویی رو بدون استفاده میکنه و سزیع تر باید تعمیر بشه... اگه مشکلتون جزئی نبود و خودتون نتونستید حلش کنید، برای تعمیرات وسیلو تون حتما سراغ نمایندگی ها برید. من خودم از برند ایرانی اسنوا استفاده میکنم. اما مادرم که لباسشویی ال جی داره و ماشین لباسشوییش تقریبا قدیمه هربار به مشکل خورده از نمایندگی تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تعمیرکار خبر کرده. لینکشو براتون میذارم شاید به کارتون اومد.
https://lg-24.com/lg-washing-machine-repair/