تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: علت خرابی موتور ماشین ظرفشویی ال جی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 
علت خرابی موتور ماشین ظرفشویی ال جی
 
خرابی موتور ماشین ظرفشویی ال جی و علائم متعدد آن
ماشین ظرفشویی‌های امروزی ال جی از موتورهای DD Series یا به اصطلاح گیربکسی استفاده می‌کنند. این موتورها در مقایسه با موتورهای قدیمی‌ از استهلاک پایین‌تری برخوردار هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا در گذر زمان هزینه نگهداری کمتری نیز داشته باشند. همچنین این موتورها از سر و صدای کمتری نیز برخوردار هستند. اما در مواقعی ممکن است با مشکل خرابی موتور ماشین ظرفشویی ال جی مواجه شوید. این مشکل علائم مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ایجاد صدای ناهنجار اشاره کرد. در این مطلب از مرکز خدمات تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان قصد دلایل بروز، نشانه‌ها این مشکل را بررسی کنیم.
 
 
دلایلی که باعث خرابی موتور ماشین ظرفشویی می‌شوند
دلایلی وجود دارند که در کنار هم باعث خرابی موتور ماشین ظرفشویی ال جی می‌شوند. یکی از این دلایل استفاده غیراصولی است. زمانی که به صورت صحیح از یک ماشین ظرفشویی استفاده نکنید، در گذر زمان استهلاک قطعات آن بالا می‌رود و خرابی‌های متعددی را به همراه خواهد داشت.
قرار دادن بیش از حد ظروف در ماشین ظرفشویی، قرار دادن غیر اصولی ظروف در ماشین، استفاده مداوم و پرفشار از ماشین ظرفشویی از جمله نمونه‌های استفاده غیراصولی از ماشین ظرفشویی‌های ال جی هستند که به خرابی موتور منجر می‌شوند.
استهلاک طبیعی قطعات از جمله دیگری دلایلی است که به خرابی موتور ماشین ظرفشویی ال جی منجر می‌شود. درست است که موتورهای ماشین ظرفشویی‌های ال جی از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ اما برخی از قطعات به صورت مصرفی هستند و در گذر زمان نیاز به تعویض یا تعمیر پیدا می‌کنند.
 
 
 
مطلبی که مطالعه کردید بخش کوچکی از مجموعه مقالات سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید :
 
https://www.lgposhtiban.com/dishwasher/motor-failure/
 
 
همچنین اگر تمایل دارید می توانید از طریق لینک زیر وارد سایت دیبا پشتیبان ایرانیان شوید و سایر مقالات آموزشی در مورد انواع دستگاه ها و لوازم خانگی ال جی را مطالعه کنید :
https://www.lgposhtiban.com
 
 
نهایتا اگر در خصوص تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی به مشاوره یا تعمیرکار متخصص نیاز دارید می توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی دیبا پشتیبان با کارشناسان ما ارتباط برقرار بفرمایید .
 
برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش به نمایندگی مجاز تعمیر بوش مراجعه کنید.
https://bosch-24.com/bosch-dishwasher-repair/

تعمیرات ظرفشویی ال جی را فقط به تکنسین های نکایندگی رسمی ال جی بسپارید.
https://lg-24.com/lg-dishwasher-repair/