تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکاتی که باید درباره زبان ارمنی بدانیم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مقدمه:
کشور ارمنستان یا جمهوری ارمنستان کشوری  است پیشرفته و مدرن که واقع در قفقاز جنوبی می باشد. پایتخت کشور ارمنستان شهر ایروان است و زبان رسمی در این کشور زبان ارمنی می باشد. کشور ارمنستان سال های زیادی قسمتی از کشور ایران بوده به همین دلیل از نظر فرهنگ و آداب با کشور ما ایران بسیار شباهت نزدیکی دارد. ارمنستان در طی سال ها از نظر علمی و اقتصادی پیشرفت های چشمگیر و مهمی داشته و توانسته است دانشگاه های معتبر بسیاری در سطح بین الملل داشته باشد؛ این موضوع باعث شده است که افراد بسیاری از سراسر جهان و البته بسیاری از دانشجویان از ایران خواهان ادامه تحصیل در بهترین و معتبر ترین دانشگاه های ارمنستان باشند. شرکت در دوره های زبان ارمنی در ارمنستان، جزو مزیت هایی است که با انتخاب تحصیل در ارمنستان به آن خواهید رسید.


زبان ارمنی:
کشور ارمنستان به دلیل این که در همسایگی با ایران قرار دارد و ایرانیان به قصد کار تحصیل و زندگی به این کشور مهاجرت می‌ کنند ،زبان این کشور یعنی زبان ارمنی نیز چند سالی است که در کشور ما طرفداران خاص خودش را به تعداد زیاد پیدا کرده است و علاقه مندان به دنبال یادگیری این زبان هستند. در کشور ما ایران نیز این امکان به وجود آمده است تا کلاسهایی برای آموزش زبان ارمنی به علاقمندان این زبان یعنی زبان ارمنی برگزار شود.
یکی از فواید کلاسهای آموزشی که برای زبان ارمنی برگزار میشود این است که باعث می شود تا تمامی زبان آموزان به صورت دقیق تر با  آداب و رسوم و تاریخچه و فرهنگ این کشور آشنایی پیدا کنند.
زبان ارمنی را به طور کلی میتوان به دو دوره تقسیم کرد:
1-دورهٔ گفتاری یعنی دوره ی قبل از به وجود آمدن الفبای ارمنی
2-دورهٔ نوشتاری یعنی دوره ی بعد از به وجود آمدن الفبای ارمنی

پیشنهادویژه:

جهت شرکت در کلاس های زبان ارمنی به لینک زیر مراجعه فرمایید.



 

ارتباط‌با‌ما : 
تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶       ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۲      ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰
نشانی : خیابان جمالزاده‌شمالی بعد از بلوار‌کشاورز پلاک ۴۱۴ طبقه ۳ واحد ۵
شبکه‌های اجتماعی پردیس‌فناوری‌کیش :
سامانه آموزش‌مجازی رهیاران : www.rahyaranlms.ir 
کانال‌تلگرام kishtech@ 
اینستاگرام    rahyaranlms            kishtech.ir  
آپارات     kishtech