تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی بهترین مشاوران آزمون تیزهوشان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در حال حاضر صرفا بر مبنای استعداد، خلاقیت و هوش دانش آموزان برگزار می گردد و ضروری است که مشاور با منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم آشنا باشد و آزمون های هوش را به صورت پی در پی اجرا نماید و محدوده بهره هوشی را به والدین دانش آموز ارائه نماید.
جالب است که بدانید هوش قابل تقویت می باشد و روانشناسان مشغول در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر، با ارائه نمونه سوالات آزمون های هوش کلامی، غیرکلامی، استعدادهای شناختی، استدلال ریاضی و... و حل آزمون های هوش برگزار شده در سال های قبل، تا 50 درصد مسیر را برای دانش آموز هموارتر کرده و احتمال قبولی در این آزمون را افزایش می دهند.
تیم مشاوران برتر علاوه بر رفع اشکال به برگزاری هفتگی انواع آزمون های هوش باتوجه به رده بندی سنی دانش آموز می پردازد و آزمون های هوش (ترسیم آدمک گودیناف، وکسلر، استنفورد - بینه، وودوک-جانسون، کتل، ریون و...) را مرتبا برگزار نموده تا داوطلب با انواع سوالات آشنا شود.
درباره آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز بایستی بگوییم، کارشناسان مشاوران برتر علاوه بر تسلط کامل به منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم، تسلط کامل بر انواع آزمون های هوش در این مقطع تحصیلی دارند. تیم مشاوران برتر با برنامه ریزی دقیق، روزانه و اختصاصی و اختصاص یک پشتیبان به هر داوطلب، برقراری ارتباط روزانه و بالا نگهداشتن سطح انگیزه متقاضیان بهترین مشاوران آزمون سمپاد را به شما معرفی نموده تا قبولی در آزمون را به ارمغان بیاورید.

منبع: معرفی بهترین مشاوران تیزهوشان