تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: استفاده از تگ لاین ها در طراحی سایت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از ماموریت های اصلی طراحی وب سایت معرفی صحیح خدمات و محصولات به شکلی ملموس به مخاطبین است . شما بعنوان نویسنده یک سایت تنها 10 ثانیه زمان دارید تا مخاطب را مجاب کنید که به شما اعتماد کرده و   سایت شما را ترک نکند !
با گسترش کسب و کارهای الکترونیکی این موضوع به یکی از چالش های  اصلی صاحبان کسب و کارها تبدیل شده است . با بررسی  سایت میلیون ها کسب و کار الکترونیکی موجود د ر فضای آنلاین این موضوع براحتی مشهود است که صاحبان کسب و کارهای b2c  ( کسب و کارهایی که مستقیم با مشتری در ارتباط است )   راحت تر با مخاطب خود ارتباط برقرار می کنند تا کسب و کارهایی که خدمات خود را به سازمان ها و شرکت های دیگر ارائه می کنند ( کسب و کار های b2b  )   .
شاید فکر کنید که این مدیران دستمزدهای بیشتری به وبمستران خود میپردازند تا ارتباط بهتری با مخاطب برقرار نمایند . اما در حقیقت کاملا هم اینطور نیست  و صاحبان کسب و کارهای  b2b   خدمات پیچیده تر ی نسب به آنها دارند و در نتیجه برقراری ارتباط با مخاطبینشان نیز سخت تر است .
سایت شما ویترین کسب و کار شماست
دقت داشته باشید که در تمامی مراحل از ابهام پرهیز کنید . صفحه اول سایت شما ویترین تجاری کسب و کار شماست و بیشترین تاثیر را در ارتباط با مخاطبین شما را دارد .پس :

•    به روشنی و با کلمات گویا و قابل درک برای قشری که به مخاطبین شما تعلق دارند صحبت کنید .
•    از خلاصه سازی و یا پر گویی های زمانبر بپرهیزید .
•    از تصاویر و مدیا کاربردی  برای معرفی خود استفاده کنید .
•     صفحه سایت خود را فنگشویی کنید ، موارد زاید و اضافی مانند انیمنش های فلش و یا تبلیغات  را که حواس مخاطب را پرت می کند را حذف کنید .
•    از بروز رسانی و تغییر محتوا و تگ لاین های خود در جهت مغهوم تر شدن مطالب غافل نشوید .
 از بخش های اصلی هر متنی که در اولین مرحله توجه مخاطب را به خود جذب میکند تگ لاین ها یا تیتر ها  هستند . تگ لاین ها از بخش های مهم محتوای سایت ها  است .
چگونه تگ لاین های درستی بسازیم ؟
•    رقیبان خود را رصد کنید و لیستی از تگ لاین  های اخیر خود و آنها تهیه کنید .
•    با مخاطبین خود صحبت کرده  و از نظرات آنها مطلع شده و بکار ببندید .
•    از ابهام بپرهیزید .
•    کلمات عامه پسند و مفهوم کلی بکار ببرید .
در پایان تو صیه می کنیم برای کسب تجربه و قدرتمند شدن در نوشتن تگ لاین های  صحیح بصورت مداوم و مکرر  سایتتان را بازنگری و مرور کنید و 
برای انجام تشریفات عروسی، تالار، عکاسی، لباس عروس و آرایشگاه به لینک های زیر مراجعه کنید

عروس
تالار عروسی و تالار پذیرایی