تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مدارک ثبت نام دانشگاه امام صادق
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانشگاه امام صادق سال ها قبل تاسیس شده است و داوطلبان بسیاری علاقمند به تحصیل در این دانشگاه می باشند. اما ورود به دانشگاه امام صادق (ع) در ابتدا در گرو ثبت نام کنکور سراسری و آزاد و سپس نام نویسی در سایت ثبت نام دانشگاه می باشد و به عبارتی دیگر اگر متقاضی ورود به دانشگاه مذکور می باشید، در ابتدا بایستی فرآیند ثبت نام کنکور سراسری را طی نمایید و سپس با جمع آوری مدارک ثبت نام دانشگاه امام صادق (ع) به سایت ثبت نام دانشگاه امام صادق مراجعه نمایید و نام نویسی خود را تکمیل کنید.
نقل‌قول: ثبت‌نام و قبولی در دانشگاه امام صادق محدوديتی برای داوطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری ايجاد نمی ‌كند و در صورت پذيرش در اين دانشگاه، رشته قبولی داوطلب در آزمون سراسری نيز پا برجا بوده و متقاضی می‌ تواند از ميان دو رشته قبولی، رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را انتخاب نماید.
مدارک ثبت نام دانشگاه امام صادق 1401
پذیرش دانشجو در دانشگاه امام صادق (ع) در ابتدا وابسته به کسب تراز و رتبه قابل قبول در کنکور سراسری می باشد. به طور معمول داوطلبانی که تراز بالای 6500 را کسب کنند از آن ها برای مرحله مصاحبه شفاهی دعوت به عمل می آید. اما شما عزیزان علاوه بر پشت سر گذاشتن پروسه ثبت نام و کسب نتیجه قابل قبول در کنکور سراسری، بایستی ثبت نام دانشگاه امام صادق را نیز انجام دهید.

منبع: مدارک مورد نیاز ثبت نام دانشگاه امام صادق