تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آدرس باجه های رفع نقص کنکور کاردانی فنی و حرفه ای
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اگر در زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، بر روی کارت ورود به جلسه خود، ایراداتی مشاهده کردیم، راه حل چیست؟ معمولا هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور برای این موضوع که برخی از داوطلبان دچار می شوند، راه حلی ارائه می کند و آن مراجعه حضوری به آدرس باجه های رفع نقص است. 
حائز اهمیت است که بگوییم برای تمام اشتباهات موجود در فرم ثبت نام، لازم نیست به باجه های رفع نقص کنکور فنی مراجعه داشته باشید و صرفا برای موارد نامبرده در پاراگراف بعدی، بایستی به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه ها مراجعه کنید و بسیاری از ایرادات موجود از طریق مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای قابل تصحیح می باشد. در حال حاضر آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای منتشر نشده است و به محض انتشار لینک دانلود را در این مقاله بارگذاری خواهیم نمود.

موارد قابل اصلاح در باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401
داوطلبانی که در بندهای 3، 7، 9 و 13 (جنس، دين، معلوليت و زبان امتحانی) تفاوتی مشاهده نمایند ضروری است به باجه های رفع نقص مستقر در استان خود مراجعه کنند و چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلبی فاقد عکس باشد و يا عکس روی کارت وی دارای اشكالاتی از جمله: فاقد مهر بودن عکس، اشتباه عکس، واضح نبودن عکس و... ‌باشد، ضروری است با به همراه داشتن کارت ملی يا شناسنامه عكس‌دار و 2 قطعه عکس به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمايند و موضوع را پيگيری نموده تا مشکل برطرف گردد. 

منبع: آدرس باجه های رفع نقص کنکور کاردانی فنی حرفه ای