تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کراتین مو در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مزایای کراتین برای مو وجود دارد بسیاری از مزایای برای مو به عنوان آن را می سازد آن را نرم و براق, درمان شکنندگی مو و فر , [١] و محافظت از مو از آسیب کراتین. [٢] کراتین آسیب به مو چندین خسارت به کراتین هنگامی که به مو یعنی: [١] بوی نامطبوع: مو توسعه ناخوشایند بوی شبیه به بوی کپک ها در طول کراتین مو در کرج درمان و این بو را ناپدید می شوند و بلافاصله پس از درمان کامل شده است اما این بوی باقی مانده است در برخی افراد تا زمانی که مو شسته بار دوم. [١] کراتین شوره سر: آن است که قابل توجه است که پس از keratinotherapy وجود دارد تکه های سفید است که سقوط از مو به شانه های شبیه شوره سر است که بقایای کراتین است که به بعد از آن. [١] فرمالدئید: چند وجود دارد نگرانی در مورد وجود فرمالدئید در کراتین به عنوان این به ضرر برخی از افراد و سازمان غذا و داروی آمریکا هشدار داده است در مورد حضور خود در کراتین و روشن است که باید آن را گزارش اگر آن را در حال حاضر است [٣] آن را باعث بسیاری از مشکلات سلامتی مانند سوزش چشم و بینی و ریه ها و پوست است و ممکن است باعث سرطان می شود.

کراتین مو در کرج
اطلاعات در استفاده از کراتین در اینجا برخی از حقایق و اطلاعات در هنگام استفاده از کراتین در مو: [٣] در این مدت از کراتین مو در کرج درمان طول می کشد از دو تا دو و نیم ماه. [٣] استفاده از یک شامپو رایگان از گوگرد و سدیم پس از کراتین درمان; به منظور حفظ ، [٣] صبر کنید حداقل سه روز پس از کراتین درمان برای شستن مو به عنوان شستشو قبل از آن خواهد شد به کوتاه شدن عمر مفید آن بر روی مو و مو می تواند به سمت چپ برای یک هفته پس از کراتین برای درمان بهتر و اثربخشی. [٢] دور ماندن از بستن مو قرار دادن آن در پشت گوش و یا ساخت مدل است که آن را مجعد مانند ponytails نوارهای [١] برای حداقل 48 ساعت از کراتین مو در کرج درمان و مو نیز می تواند نگه داشته و دور از صورت خود با استفاده از یک پارچه دستمال سفره. [٢] ماندن با استفاده از گرما و یا با استفاده از برخی از محصولات مو.
 کراتین مو در کرج
چگونه به استفاده از کراتین مو در کرج
 
    تاریخ انتشار: پنج شنبه, مه 30 سال 2020
    آخرین به روز رسانی: چهار شنبه, جولای 05, 2022
 
مقالات مرتبط
    کراتین طبیعی برای مو
    این است تفاوت بین مو بوتاکس و کراتین
    همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد, برزیلی, مو کراتین
 
صفحه اول
 
Keratinization
 
کراتین مو در کرج درمان  
 
چگونه به استفاده از کراتین مو در کرج 
 
مزایای کراتین برای مو  
 
آسیب مو با استفاده از کراتین
 
نکات قبل از استفاده از کراتین برای مو 
 
آیا ممکن است به رنگ مو پس از keratinization
 
سالم و عاری از مشکل مو است و یکی از زیبایی علائم است که هر کس به دنبال, و وجود دارد, چند راه برای مراقبت از مو از جمله نیز راه به مو راست و براق به ظاهر شخصی جذاب تر مانند کراتین است که رایج ترین در همه کشورها و به ما خواهد آموخت که در طول این مقاله نحوه استفاده از مو کراتین .
کراتین مو در کرج
 
وجود یک پروتئین طبیعی در مو هر انسان است و آن را به نام کراتین و کراتین طبیعی به شکل یک لایه محافظ بر روی ریشه های مو و حفظ سلامت خود و مزایای آن هستند که آن را می دهد درخشش مو تقویت آن را نگه می دارد و آن را سالم و حیاتی اما درصد حضور خود را در مو متفاوت است از فرد به فرد وجود دارد بسیاری از مردم دیگران آنها رفت و آمد مکرر به درمان این مشکلات با استفاده از کراتین صاف شدن برای چند ماه و همچنین افزایش زیبایی مو و به تازگی تبدیل به یکی از محبوب ترین روش ها برای بسیاری از. [1]
کراتین مو در کرج درمان
 
کراتین به مو نرمی و درخشش به عنوان قبلا ذکر شد و مدت درمان باقی می ماند قابل مشاهده بر روی مو برای حدود 6 ماه و وجود دارد بسیاری از انواع آن مانند کراتین برای صاحبان بسیار مو فرفری که مرطوب و می دهد و اثر آن طول می کشد برای 3 ماه به 6 ماه و حاوی فرمالدئید و سرشار از روغن های طبیعی از کراتین برای صاحبان مو خوب با نور و متوسط فر و آن موی و نور است و نوع سوم است که مخلوط کراتین استفاده شده است که به موها نرمی و فشار و آزاد آن چین و چروک است. [2]
چگونه به استفاده از کراتین مو در کرج
 
کراتین است که به مو اعمال می شود پیروی از مراحل ساده اما بهتر است برای انجام آن تحت نظارت یک متخصص برای اطمینان از نتایج مورد نظر و جلوگیری از خطر سوختن مو: [3]
 
    شستن مو با آب و ضد مانده شامپو شامپو مو برای حدود 3 تا 5 دقیقه و سپس شستشو مو به خوبی با آب و خشک با یک حوله با در نظر گرفتن هرگز با استفاده از تهویه.
    کراتین است که اعمال می شود به مرطوب مو پس از تقسیم آن به رشته با توجه به ماهیت تراکم موها به اطمینان حاصل شود که کراتین می رسد در تمام رشته های در حالی که اجتناب از ریشه مو.
    مو خار را با یک شانه دندانه دار و یا خشک شده با آهن بر روی متوسط و یا پایین گرما بسته به نوع از کراتین استفاده می شود.
    ترک کراتین بر روی مو به مدت 20 تا 30 دقیقه و سپس کاملا شستشو با آب برای جلوگیری از تشکیل شوره سر.
    مو, سشوار خشک تا رطوبت به طور کامل از آن حذف شده و سپس تقسیم به رشته های کوچک و صاف با صاف کننده مو.
    موها باید شسته نمی شود گره خورده است و یا پیچیده با هر ابزار برای 48 ساعت پس از درمان.
    شستشوی مو پس از زمان مشخص شده با شامپو مرطوب و با استفاده از تهویه مناسب.
 
مزایای کراتین برای مو
 کراتین مو در کرج
کراتین مو در کرج درمان ارائه می دهد طیف وسیعی از مزایای که برخی از آنها عبارتند از: [4]
 
    براق و ابریشمی
 
موها را عمیقا می دهد رشته های ساخت مو نرم و صاف و کمتر فردار, در علاوه بر این به دادن آن را براق و سالم ظاهر حتی کاهش ظاهر از آسیب دیده و تقسیم به پایان می رسد.
 
    نتایج طولانی مدت
 
هنگامی که به دنبال راهنمایی درست پس از کراتین مو در کرج درمان با شستشو آن را بیش از حد آن است که به اندازه کافی برای شستن آن را دو تا سه بار در هفته و در نتیجه کراتین طول می کشد تا 6 ماه.
 
    کنترل آسان مو
 
يجعل الكيراتين الشعر أكثر قابلية للتحكم بالأخص الشعر الكثيف والمتطاير، ويمكن أن يتم ملاحظة هذه الميزة عند تجفيف الشعر إذ أنه بعد علاجه بالكيراتين سيحتاج وقت أقل من المعتاد لتسريحه ما يساعد أيضًا في تقليل التلف الناتج عن الحرارة.
 
    تقویت مو
 
کراتین درمان کمک می کند تا برای تقویت بافت مو و جلوگیری از شکستن به راحتی باعث می شود که مو رشد سریع تر و بدون شکستن به پایان می رسد.
آسیب مو با استفاده از کراتین
 
به آسیب هایی که کراتین ممکن است باعث به مو آن را شامل نکات زیر: [4]
 کراتین مو در کرج
    از فرمالدئید موجود در اکثر نسخه های کراتین باعث سوزش چشم و خارش پوست و تهوع و استنشاق آن نیز سبب سلامت سیستم تنفسی است.
    کراتین درمانی مو و یا صاف کردن یکی از روش های گران قیمت.
    شامپو و شوره سر است که مطابقت با نوع مو به طور مداوم استفاده می شود.
    آن را می دهد مو چگالی کمتر نسبت به قبل باعث می شود آن را نگاه ضعیف است.
    این باعث می شود مو نگاه چرب تر.
    در این مدت از نتایج آن کوتاه است و نه مداوم برای مدت زمان طولانی آن است که اگر به درستی برای مراقبت.
    آن را دشوار است به نگه داشتن خود را در نتیجه برای یک دوره طولانی از زمان.
 
نکات قبل از استفاده از کراتین برای مو
 
مراقبت از مو حرفه ای توصیه می شود به ارائه چند نکته قبل از شروع کراتین مو در کرج مراحل از جمله: [5]
 
    اجتناب از استفاده از کراتین توسط زنان باردار یا مادران شیرده.
    آیا استفاده از آن برای درمان مو از کودکان زیر سن 6 سال است.
    نمی تواند توسط افراد با فرمالين آلرژی.
    جلوگیری از شستن مو با آب داغ برای جلوگیری از از دست دادن درمان کراتین ماده ای از مو.
    با استفاده از مواد شیمیایی-رایگان محصولات مراقبت از مو یا شامپو و جایگزینی آن با شامپو بچه جانسون به منظور حفظ مزایای کراتین.
    آیا افشای مو به آب نمک (آب دریا) و یا رفتن به استخر با کلر مطالب آن بر مو منفی.
 
آیا ممکن است به رنگ مو پس از keratinization
 
مو می تواند رنگ پس از یک دوره 3 هفته پس از صاف کردن مو با استفاده از کراتین و توصیه می شود برای رنگ مو بعد از استفاده از کراتین و نه قبل از آن نیز توصیه می شود به استفاده از روغن های طبیعی برای مراقبت از مو از خشکی و نه به استفاده از یک آهن پیچش یا حلقه زنی آن نیز توصیه می شود به استفاده از شامپو مناسب برای نوع رنگ مو و استفاده از کولر در هنگام حمام کردن. [6]
 
در این مقاله ما به شما ارائه بسیاری از مزایای مضرات و راه با استفاده از مو کراتین .ما امیدواریم که شما با استفاده از آنچه که ما به شما ارائه.
کراتین مو در کرج